Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Tää voi kuulostaa koomiselta, kuin jonkun leffan kohtaukselta, mutta tilanne oli todellinen ja vakava: Olen osoittanut isääni katanalla, koska hän yritti tappaa minut.
Olen heittänyt veitsen seinään.
Synnyttänyt oksentaen vartin välein kymmenen tuntia ja lopuksi ponnistaen puolitoista tuntia, myöskin samalla oksentaen.
Olen nukkunut yön valtatien vieressä Espanjassa, yksin.
Kävellyt Israelista Egyptiin, Suomesta Ruotsiin, Saksasta Itävaltaan ja Ranskaan. Kävelen muutenkin aika paljon, mutta enää en ylitä valtioitten rajoja jalan enkä yleensä muutenkaan.
Mamali kirjoitti:
Ollut kadulla yhden yön Sveitsissä.
Minä Saksassa. Nukuin matkatavaroitteni kanssa. Heräsin, kun poliisin taskulamppu häikäisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ollut oikeissa töissä. (kesätöitä ja harjotteluija ei lasketa) Ikää 23v
Miksei kesätöitä laskettaisi? Eikö ne oo oikeaa työtä? Monikin 23 v lienee opiskellut muut kuin kesät.
Vetänyt Intian Varanasissa kannabislassijuoman ja katsellut sen jälkeen kun vainajia poltetaan avotulella.
Olen ollut kirjeenvaihdossa Ugandalaisen radiotoimittajan kanssa Idi Aminin valtakaudella. (Kirjeet loppuivat kuin seinään, sitä ennen ahkera kirjoittaja ja kirjoitti myös poliittisista aiheista).
En ole koskaan käynyt ulkomailla ja olen 35v.
Koko elämäni. Olen niin ruma mies että en ole koskaan kelvannut naiselle. Kun katsoo ulkomaailmaa niin tuntuu että kaikki muut kelpaavat suhteisiin :(
Tavannut aviomieheni 5-vuotiaana (hän oli silloin 6v) ja alkanut seurustelemaan hänen kanssaan jo tuolloin. Aluksi se oli lähinnä lasten leikkiä, mutta jo silloin kuitenkin tiesin, että hänestä tulisi aviomieheni, koska hän kysyi minulta muutaman viikon tuntemisen jälkeen, että haluanko "sitten isona" olla hänen vaimonsa ja minä vastasin, että haluan. Nyt olemme olleet yhdessä 44 vuotta, siitä naimisissa 30 vuotta ja lapsia on 14.
Olen nähnyt pirun. Ja käskenyt sen pois kun se tuli asuntooni toisena päivänä.
Niksunaksu kirjoitti:
Olen nainen ja ajanut omalla isolla moottoripyörällä (1100cc) halki Suomen yksin ja reissasin vielä Ruotsin puolelle tietämättä pyörän tekniikasta oikeastaan yhtään mitään.
Blackbird?
Vierailija kirjoitti:
Näytän paljon ikäistäni nuoremmalta naiselta ja niinpä 40-vuotiaana minulla oli 17-vuotias "toyboy". En koskaan kertonut oikeaa ikääni, hän tiesi vain minun olevan hieman häntä vanhempi. Seksi oli erittäin hyvää.. Tuon ikäisellähän seisoi koko ajan, joten saatettiin sekstailla jopa 10 kertaa vuorokauden aikana. Tapailtiin noin vuoden ajan, mutta sitten tapasin oman ikäiseni miehen ja perustin perheen.
Perustit perheen yli 40-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatanut kannullisen vettä äitini päähän.
Minä vadillisen, mökkisaunassa
Äiti istui sohvalla ja jonkin riidan yhteydessä näin kävi =)
Rakastunut argentiinalaiseen mieheen. (Itken vieläkin sen perään, se oli täydellinen.)
olla julkkiksen pikkusisko