Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset käyttää jotain mummo parfyymejä

Vierailija
30.12.2023 |

Eikö ne ymmärrä hajuista mitään

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelehan nyt ne mummoparfyymit, jotta tietää niitä hankkia.

Vierailija
2/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaparfyymejä on nykyisin järkky määrä. Koko ajan tehdäänn 10 erilaista versiota pääparfyymistä. 

Hirveetä kemikaalisotkua 85% puteleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ovat suihkuttaneet vaatteisiin ja siksi haju on huono.

Vierailija
4/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varaa käydä kerran viikossa suihkussa. Lopun ajan lottaan dödöä ja hajuvettä. En tiiä mikä on mummoparfyymi mutta paljon laitan sitä halpista ettei hiki haise.

Vierailija
5/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut teinitytöt haisee miesten hajusteilta?

Ja niiltä järkyimmiltä😝

Vierailija
6/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi. Miksi. Miksi. Miksi. Miksi. Miksi...... Miksi kyselette tyhmä saatana. 👹👹👹

Vierailija
7/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parhaat tuoksut kuten Shalimar ja Coco on kehitetty kauan sitten.

Vierailija
8/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parfyymi reagoi ihon kanssa ja se aiheuttaa pahan hajun, jos ne eivät eivät sovi yhteen. Myös lika iholla voi muuttaa parfyymin tuoksua, vaikka se pullossa tuoksuisi hyvältä.

Vaate taas on neutraali paikka, johon nimenomaan kannattaa parfyymiä suihkuttaa. Oikeaoppisesti parfyymi kuuluu esim. suihkauttaa ilmaan ja kulkea sen parfyymisumun läpi.

Olen itse kyllä parfyymeistäni saanut kehuja, miehiltä myös. Eräs nuori mies oli ihan myyty eräästä tuoksusta, jonka sain lahjaksi ulkomailta, ja hän suorastaan ylisti tuoksuani. Kyseistä parfyymiä ei saa edelleenkään Suomesta. N55

Vierailija
9/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Chanel 5 on kyl hirveä. Pidätän aina kaupassa hengitystä mummelien kohdalla, jos ko lemu kohtaa minut. Olen itsekin mummeli yli 70, mutta olen kysynyt joiktain nuorilta naisilta suoraan, että mitä ihanaa tuoksua käyttävät ja ostanut  samaa tuoksua👵😚

Vierailija
10/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parfyymi reagoi ihon kanssa ja se aiheuttaa pahan hajun, jos ne eivät eivät sovi yhteen. Myös lika iholla voi muuttaa parfyymin tuoksua, vaikka se pullossa tuoksuisi hyvältä.

Vaate taas on neutraali paikka, johon nimenomaan kannattaa parfyymiä suihkuttaa. Oikeaoppisesti parfyymi kuuluu esim. suihkauttaa ilmaan ja kulkea sen parfyymisumun läpi.

Olen itse kyllä parfyymeistäni saanut kehuja, miehiltä myös. Eräs nuori mies oli ihan myyty eräästä tuoksusta, jonka sain lahjaksi ulkomailta, ja hän suorastaan ylisti tuoksuani. Kyseistä parfyymiä ei saa edelleenkään Suomesta. N55

Ko. parfyymi on Rasasi Blue lady.

Luokitellaan itämaiseksi tuoksuksi.

Vierailija
11/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan siksi iholle, että se muuttuu, eikä tuoksu geneeriseltä niinkuin suoraan pullosta. Halppistuoksuissa sitä ongelmaa ei tietenkään ole. Jos se haisee iholla pahalta, niin sitä ei käytetä. Parfyymi luultavasti myös sotkisi kankaan, edt varmaan toimii paremmin jos aikoo suihkutella. N53

Vierailija
12/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan niitä miehiltä ja puolisoilta lahjaksi saatuja joita on pakko käyttää vain kohteliaisuudesta.

Vierailija
13/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut eivät osaa kirjoittaa suomea siten, etteivät virheet häiritsisi lukemista?

Vierailija
14/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä kysymys. :D Nyt ilmeisesti kaupataan uudelleen nuorillekin jotain 80- tai 90-luvun tuoksua, josta tulee mieleen muinaiset Yves Rocherin näytepakkaukset ja marttakerhoissa minkkitakit päällä ravanneet mummot. :D  

Vierailija
15/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varaa käydä kerran viikossa suihkussa. Lopun ajan lottaan dödöä ja hajuvettä. En tiiä mikä on mummoparfyymi mutta paljon laitan sitä halpista ettei hiki haise.

Hajusi on siis Eau De Rankkitynnyri, Kalanperkeet tai Kärpäsmyrkky?

Vierailija
16/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä kysymys. :D Nyt ilmeisesti kaupataan uudelleen nuorillekin jotain 80- tai 90-luvun tuoksua, josta tulee mieleen muinaiset Yves Rocherin näytepakkaukset ja marttakerhoissa minkkitakit päällä ravanneet mummot. :D  

Nuoret ovat jo pitkään tuoksuneet joko My Waylta tai Black Opiumilta. Harrastuneemmat Kayalin joltain, jota joku tubettaja on suositellut. Annosteluongelmaa on kieltämättä monella.

Vierailija
17/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuja, käytän tuoksuja.

Hajut ovat pahoja, tuoksut hyviä.

Eihän teini ap sellaista ymmärrä...

Vierailija
18/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkisähkötupakkahan vaikuttaa olevan nuorten uusi tutti. Karsee dunkkis.

Vierailija
19/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut teinitytöt haisee miesten hajusteilta?

Ja niiltä järkyimmiltä😝

Onko muutkin huomanneet tämän?

Vierailija
20/46 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään ärsyttää hajusteyliherkkiä.

N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi