Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Kalliokiipeillyt Railayn-saarella.
Olen keksinyt nimen Pariisissa sijaitsevalle kiinalaiselle ravintolalle.
Onnellinen vaimo 49v kirjoitti:
Tavannut aviomieheni 5-vuotiaana (hän oli silloin 6v) ja alkanut seurustelemaan hänen kanssaan jo tuolloin. Aluksi se oli lähinnä lasten leikkiä, mutta jo silloin kuitenkin tiesin, että hänestä tulisi aviomieheni, koska hän kysyi minulta muutaman viikon tuntemisen jälkeen, että haluanko "sitten isona" olla hänen vaimonsa ja minä vastasin, että haluan. Nyt olemme olleet yhdessä 44 vuotta, siitä naimisissa 30 vuotta ja lapsia on 14.
14 penskaa????? HYI hele
Myynyt kaupan kassalla paketin kortsuja ja saanut kutsun saunomaan ja kokeilemaan toimiiko ne.
Olen pannut naisia kuudelta vuosikymmeneltä ja olen 47-vuotias vapaa mies.
40-, 50-, 60-,70-,80- ja 90-luvulta...
valehdellut tähän ketjuun, esim. yläpeukuttamalla, jotain mitä ei oikeasti ole tehnyt
Sekaantunut nigerialaiseen prinssiin.
Asunut 27 osoitteessa.
Ei käyttänyt alkoholia vuosiin.
Tajunnut vihdoin, mistä elämässä saattaa olla kysymys...
Ajoittain tyytyväinen elämään.
Miksi täällä on näin paljon alapeukutuksia 😳
Tämäkin varmasti alapeukutetaan helvettiin
Miitt kirjoitti:
Miksi täällä on näin paljon alapeukutuksia 😳
Tämäkin varmasti alapeukutetaan helvettiin
Luitko aloitusta ollenkaan?
NO tuotahan voi tehdä kuka tahansa naikkonen kaverinsa kanssa vaikka heti. Ja jotenkin heti arvasin kun luin tuon viestiketjun otsikon että ruvetaan seksillä retostelemaan. Kyllä on suppea elämä kun ihmeellisimmät kokemukset löytyy vaan seksin puolelta.
Syönyt taikasieniä Kaliforniassa.
Nukkunut Eilatissa biitsillä sotilaiden kanssa, naissotilaat oli kummallakin puolella. Sitten sinne tuli huumeratsia.
Tullu omalla työllä nollasta multimiljonääriksi alle 30-vuotiaana.
Synnytin ennenaikaisen lapseni kotona todella nopeasti.
Olen harrastanut useamman kerran miehen kanssa seksiä metsässä. Ei mitään telttaa sun muuta mukana. Patjana vain sammal.
Vierailija kirjoitti:
Oksentanut ja ripuloinut samaan aikaan :) Useampaan otteeseen peräkkäin. (ruokamyrkytys)
Tuttu juttu, toissa talvena iski vuorokauden kestänyt noro, puolen tunnin välein vessaan, välillä tuli molemmista päistä yhtäikaa.
Menetin molemmat isoäitini saman kesän aikana.
Minä en tiedä biologisista vanhemmistani juuri mitään, en äidistä enkä isästä. Tiedän vain, että biologinen äitini synnytti minut teininä ja antoi minut heti lastenkotiin ja että kukaan (ei edes minut synnyttänyt äiti) tiedä, että kuka on isäni. Elin lastenkodissa 19-vuotiaaksi, kunnes muutin asumaan yksin.