Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Harrastanut seksiä mustan miehen kanssa.
Olen kuulunut salaseuraan, jonka rituaaleissa oli satanistisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herännyt nukutuksesta kesken leikkauksen.
Pilaan nyt ketjun. Mutta miten tuommoinen on mahdollista?
Ei mitenkään.
Ei ole mahdotonta.
"Nukutus" eli yleisanestesia toteutetaan kolmesta komponentista: tajunnan lamaus, lihasten rentoutus ja kivun hoito. Näihin käytetään eri lääkkeitä ja ne käyttäytyvät eri tavoin. Joskus jonkun lääkkeen vaikutus loppuu ennen aikanaan ja jos tajunnanlamaava loppuu, herää kesken kaiken.
En ole tämä ap kertoja, mutta mulle on käynyt samoin. Kuulin, mitä salissa tapahtui, mutta en voinut nostaa kättäni tms tehdä tajuntaani tiettäväksi, kun mikään lihas ei toiminut. Mahaa leikattiin, kipua en tuntenut. Paniikkia kyllä. Ilmeisesti sitten monitorilta nähtiin sykkeen ja verenpaineen nousu ja sain lisää lääkettä.
Ja jos et tätä selitystä usko, niin asiasta on myös lääketieteellisiä artikkeleja ja tapausselostuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herännyt nukutuksesta kesken leikkauksen.
Pilaan nyt ketjun. Mutta miten tuommoinen on mahdollista?
Ei mitenkään.
Ei ole mahdotonta.
"Nukutus" eli yleisanestesia toteutetaan kolmesta komponentista: tajunnan lamaus, lihasten rentoutus ja kivun hoito. Näihin käytetään eri lääkkeitä ja ne käyttäytyvät eri tavoin. Joskus jonkun lääkkeen vaikutus loppuu ennen aikanaan ja jos tajunnanlamaava loppuu, herää kesken kaiken.
En ole tämä ap kertoja, mutta mulle on käynyt samoin. Kuulin, mitä salissa tapahtui, mutta en voinut nostaa kättäni tms tehdä tajuntaani tiettäväksi, kun mikään lihas ei toiminut. Mahaa leikattiin, kipua en tuntenut. Paniikkia kyllä. Ilmeisesti sitten monitorilta nähtiin sykkeen ja verenpaineen nousu ja sain lisää lääkettä.
Ja jos et tätä selitystä usko, niin asiasta on myös lääketieteellisiä artikkeleja ja tapausselostuksia.
Huh :o kuulostaapa kamalalta! Pelottava kokemus varmasti.
Esittelin Spede Pasaselle internetin toimintaa (Spede ei ollut nähnyt nettiä aiemmin, vuosi oli -95).
Vierailija kirjoitti:
Käynyt kahdessa eri salabaariasa.
Minä kolmessa, ihan täällä koto-Suomessa kaikki. Tietäjät tietää :)
Leikannut työkaverin sormet irti. Nään unta siitä vieläkin vaikka yli 30v aikaa.
Ollut kihloissa olevan miehen kanssa naimisissa.
Tarjonnut koko baarille illan.
Hengaillut Adrien Brodyn kanssa
Kiskonut 8 vuotiaana vasikkaa ulos lehmästä
Luomusynnytys..kivut meni yäysin yli..niinpä katselin tapahtumia katonrajasta.
Harrastanut seksiä talvisessa metsässä <3
Minut raiskattiin ja olen mies (Ensimmäinen naisen raiskaama jossa uhri on ollut valkoinen mies)
Feminazit ja Hillary Clinton ihmeissään yrittäen peitellä asiaa
Olen kertonut tämän joskus aiemminkin, koska en ilkeä hehkuttaa muuallakaan: Yhden maan prinssi on kosinut minua nuorena! (kauan sitten...).
Olen ollut amerikkalaisen hävittäjäkoneen lennolla.
Ollut kadulla yhden yön Sveitsissä.
Vuoden sisällä avioero, syöpä ja työttömäksi jääminen
Joutunut keskeyttämään seksin harrastamisen kesällä Lapissa metsässä, kun hyttyset pistelivät niin kipeästi paljaita takapuoliamme (riisuimme vain tarvittavasti). Näen yhä mieheni pomppivan housuja ylösvetäen autoon turvaan niitä vihulaisia.
Olen alapeukuttanut kaikkiin viestehin innokkaasti varsinkin jos en ole ymmärtänyt mistä edes kirjoitetaan.
Melkein kompastunut kalkkarokäärmeeseen.