Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Nähnyt kuollutta ihmistä tai minkäänlaisia huumeita koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ollut sahalla töissä 12 tuntia ilman mahdollisuutta käydä vessassa tai hyyskässä menkkojen ekana päivänä. Toisena päivänä pääsin 8 tunnin jälkeen käymään vessassa, aaah.
No metsässä olis voinut käydä kyykkypissalla mutta selvisin ilman sitä molemmat päivät välttelemällä juomista päivisin.
En sahalla mutta liikenteenohjaajana. Puskassa saattoi käydä, jos ei sattunut olemaan kovin pitkästi aukeaa maastoa tienvarressa.
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt elävää ja lentokykyistä talitiaista kädessäsi.
Metsälintu on tullut syömään kädestä. Oli ahne kuukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajanut pyörällä lumisohjossa kesätöihin kesäkuussa töihin 8 km. Kesäkuu on tässä oleellinen, ei pelkkä lumisohjo.
Pitänee korjata, että mikä tahansa yli viiden kilometrin matka kesällä lumisohjossa ajettuna kelpaa, ei tartte olla työmatka.
Käykö myös autolla ajettu? No, laitetaan se tähän uutena vaihtoehtona. Oli juhannusviikko, ja niin paljon lunta että auto jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Uinut jäämeressä.
Vain kahlannut, laskuveden aikaan melko pitkällekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt ruumiin kävellessäni töihin. Silmät olivat auki.
kummalla?
Suudellut ja seurustellut ekan kerran 22-vuotiaana. Edelleen nelikymppisenä saman miehen kanssa yhdessä. Enkä ole uskovainen.
Marjaana90 kirjoitti:
Tullut raiskatuksi omassa kämpässään ovet lukittuina, ainoostaan minä kotona siinä vaiheessa kun aloin nukkumaa. Ja ei ollu unta.
Ikkunastako tuli?
En ole koskaan polttanut tupakkaa.
Olen vaeltanut Haltille (112km) nuorena (15v)
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustanut bussissa kuollut kissa käsilaukussa.
Olen matkustanut bussissa käsilaukun kanssa, johon olin bussissa oksentanut.
Gangbang. Minä ja seitsemän miestä. Ihan niin kuin Lumikissa!
Esiintynyt Tavastian lavalla täyteenmyydylle salille.
Vierailija kirjoitti:
Asuin vuoden maassa jossa on sisällissota.
Mikä maa?
saanut selvlle että exäni oli syöttänyt minulle salaa antibiootteja klamydiantartunnon takia. Siis ex pettänyt, saanut hoidolta taudin jonka tartuttanut mullekin ja koittanut olla jäämättä kiinni syöttämällä mulle lääkkeet esim aamupuuron seassa. Tyhmä oli kännipäissään kertonut mein yhteiselle kaverille joka kertoi minulle.
Viettänyt tammikuussa 2015 aikaa vähintään muutaman tunnin viidessä eri maassa; Suomessa, Thaimaassa, Gambiassa, Espanjassa ja Englannissa.
Tapaillut 15-vuotiaana huomattavasti vanhempaa (minun tapauksessani 30-vuotiasta) miestä ja kuvitellut että se on ihan normaalia. Mukana oli myös seksiä.
N+30
Vierailija kirjoitti:
Kesyttänyt villihevosen Australiassa :) Nykyään lasten ratsuna
Oikeasti? Ihanaa! :)
Ryöstetty puukolla uhaten pääkaupunkiseudulla keskellä kirkasta päivää.
Kävellyt takaperin yhteensä 14km saman päivän aikana.