Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Saanut ja ottanut vastaan opiskelupaikan ammattikoulusta, johon en ollut hakenut enkä edes halunnut sinne.
Joku täysin tuntematon henkilö osti baaritiskillä minulle juoman, koska oli niin pitkä jono. En nähnyt koko tyyppiä sen jälkeen.
Hemoglobiini ollut 61 aikuinen mies
Olen pannut naista ja tämän tytärtä, eri aikaan kylläkin..
On tullut kaveripiireissä kehuttua myönnän, mutta tietenkään herrasmies ei nimiä kerro.
Ollut teininä ryyppäämässä samassa seurueessa koulumme (yläaste) opettajan kanssa.
Pissannut, polttanut tupakkaa ja oksentanut yhtä aikaa.
Ollut teini-ikäisestä asti saman miehen kanssa. Olen kohta 40. Ei uskonnollista syytä.
Olen synnyttänyt esikoiseni alateitse ponnistamatta kertaakaan.
Olen auttanut pikkutyttöni maailmaan vessan lattialla ennen kuin ambulanssi kerkesi tulemaan
Olen pitänyt äitiäni kädestä, kun hän kuoli 50-vuotiaana.
Olen harrastanut seksiä lentokoneessa
Minua on kosittu ja seuraavana päivänä kosinta peruutettu, koska tilanne muuttunut (ottaakin toisen).
Saan pääasiallisen seksuaalisen nautinnon yhdynnästä. (olen nainen)
Aikanaan Eilatissa menin illalla biitsille ja oli sotilaita myös naissotilaita. Istahdin biitsille ja jonkin ajan kuluttua ttuli huumeratsia. Olipa turvallinen yö heidän kanssaan, kaikilla oli kai aseet ja nukuin myös biitsillä. Tosin naissotilas oli vierellä . Oli kiva herätä aamulla auringon paisteeseen ja häivyin vähin äänin hostelliin, olin nk omatoimimatkalla.