Onko muusikkous turn off naisessa?
Tuli lähinnä mieleen tuosta ketjusta jossa väitettiin että monet miehet olisivat opetelleen soittamaan toosan saanniin vuoksi.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista kaksinaismoralismia siis! Miesmuusikkoja ihaillaan ja naismuusikoita pidetään paheellisina tms.
No eikö tämä nyt ole ainakin tuossa viinanjuonnin ja satunnaisen panemisen osalta ihan koko yhteiskunnan laajuinen jaoittelu?
Jep! Ja jos nainen on luomassa uraa on hän liian maskuliininen ja jos nainen on kotona hoitamassa perhettä ja kotia on hän lompakkoloinen. Teet niin tai näin, niin joka tapauksessa aina väärin.
Tämähän kuulostaa juuri muusikkomiehen ajatuksilta. Naisella pitäisi olla rahaa, mutta ei itse ansaittua vaan perittyä. Jos se on itse ansaittua, raha pitää tulla jostain naisellisesta työstä kuten sairaanhoitajana. Myös kotona työskentely voi olla sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naisen uravalinnoista koko ajan epäillä, että tekisi niin tai näin munansaannin vuoksi?
Etkö tiedä, että kaikki naiset saa joka ilta jännämieheltä kuitenkin?
Mikä hiivatti se jännämies oikein on, kun en ole koskaan sellaista nähnyt?
Luultavasti joku muusikonretale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista kaksinaismoralismia siis! Miesmuusikkoja ihaillaan ja naismuusikoita pidetään paheellisina tms.
No eikö tämä nyt ole ainakin tuossa viinanjuonnin ja satunnaisen panemisen osalta ihan koko yhteiskunnan laajuinen jaoittelu?
Jep! Ja jos nainen on luomassa uraa on hän liian maskuliininen ja jos nainen on kotona hoitamassa perhettä ja kotia on hän lompakkoloinen. Teet niin tai näin, niin joka tapauksessa aina väärin.
Tämähän kuulostaa juuri muusikkomiehen ajatuksilta. Naisella pitäisi olla rahaa, mutta ei itse ansaittua vaan perittyä. Jos se on itse ansaittua, raha pitää tulla jostain naisellisesta työstä kuten sairaanhoitajana. Myös kotona työskentely voi olla sallittua.
Kenen muusikkomiehen ajatuksilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei naisen uravalinnoista koko ajan epäillä, että tekisi niin tai näin munansaannin vuoksi?
Etkö tiedä, että kaikki naiset saa joka ilta jännämieheltä kuitenkin?
Mikä hiivatti se jännämies oikein on, kun en ole koskaan sellaista nähnyt?
Luultavasti joku muusikonretale.
Miten jännämiehet ja muusikot liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Jännäkakkamies?
Kertokaa joku nyt hyvän tähden lisää näistä jännäkakkamiehistä, ikinä ennen kuullutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo, jos ei tupakoi eikä ryyppää jatkuvasti. Jos taas elämä on pelkkää musisointia ja alkoholin kanssa ilakointia, kyllä se sitten on ainakin näin keski-ikäistyvän näkökulmasta.
Totta kai muusikon elämä on lähinnä pelkkää musisointia, mitenkäs muutoin se ammattitaito pysyisi yllä? Miksi oletat että muusikkouteen liittyisi olennaisesti alkoholin kanssa läträys? Kyllähän muusikoita on mm orkestereissa, ammattilaiskuoroissa, musiikkiopistoissa jne. Ei noista töistä selviä jos on kännissä tai krapulassa.
rokkarit ainakin vetää kokkelia ja heroiiinia! :D
No päinvastoin! Olisi kivaa soittaa tai harjoitella yhdessä. Muusikot tapaavat olla lisäksi humanisteja.
Käyttäjä162 kirjoitti:
No päinvastoin! Olisi kivaa soittaa tai harjoitella yhdessä. Muusikot tapaavat olla lisäksi humanisteja.
Sattuneesta syystä olen aina tapaillut lähinnä toisia muusikoita :)
T: Muusikkonainen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jonkun soittimen rimputtelu varmaan ihan ok olisi jos sitä ei tarvitsisi koko aikaa kuunnella ja se ei olisi koko elämä, vaan vain harrastus. Mitään julkkiksia en huolisi, olkoon vaikka mikä laulelija, potkupallon pelaaja tai näyttelijä.
Hyi hitto, kuulostat ihan entiseltä aviomieheltäni. "Joo on okei että soitat, mut ei sitten usein etkä silloin kun minä olen kotona, ja keikkojahan et sitten tee ilman että minä vahdin ettei kukaan katso sua ihaillen!"
Jos haluat olla muusikon kanssa, hyväksy se että musiikki on valtava osa hänen elämäänsä ja siitä ei neuvotella. Huvikseen soittelevat ovat asia erikseen, vaikka tuskin hekään tykkäävät jos kutsut heidän soittoaan "rämpyttelyksi".
T. Ammattipianisti / kosketinsoittaja / piano-ope / studiomuusikko
Juu kyllä se näin on, jos joku mies alkaa treenaamistani säätelemään tai olemaan mustasukkainen musiikille, niin kyllä se on mies joka saa kenkää. Siksi kannattaa tapailla muita muusikoita tai taiteilijoita.
T: Muusikkonainen
mixlllllll kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo, jos ei tupakoi eikä ryyppää jatkuvasti. Jos taas elämä on pelkkää musisointia ja alkoholin kanssa ilakointia, kyllä se sitten on ainakin näin keski-ikäistyvän näkökulmasta.
Totta kai muusikon elämä on lähinnä pelkkää musisointia, mitenkäs muutoin se ammattitaito pysyisi yllä? Miksi oletat että muusikkouteen liittyisi olennaisesti alkoholin kanssa läträys? Kyllähän muusikoita on mm orkestereissa, ammattilaiskuoroissa, musiikkiopistoissa jne. Ei noista töistä selviä jos on kännissä tai krapulassa.
rokkarit ainakin vetää kokkelia ja heroiiinia! :D
Montakos rokkaria oikeasti tunnet?