Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muusikkous turn off naisessa?

Vierailija
03.05.2016 |

Tuli lähinnä mieleen tuosta ketjusta jossa väitettiin että monet miehet olisivat opetelleen soittamaan toosan saanniin vuoksi.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kuukausipalkkainen orkesterimuusikko? Tai pianon tuntiopettaja? Entä seurakunnan kanttori? Tai musiikkileikkikoulun opettaja musiikkiopistolla? Mitenkäs studiomuusikot? Tai säveltäjät?

Vierailija
22/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliammattimaisesti musiikkia harrastavana naisena voin sanoa, että kyllä niitä miehiä (ja naisiakin) riittäisi vaikka joka sormelle oma. Ei musiikkiharrastus ilmeisesti ole mikään turn off ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli lähinnä mieleen tuosta ketjusta jossa väitettiin että monet miehet olisivat opetelleen soittamaan toosan saanniin vuoksi.

Omasta mielestä klassista ja vanhaa musiikkia (erityisesti barokin) soittavat naistet ovat erityisen HOT !

Mutta samon on kansanmusiikkia ja akustista musiikkia tekevät myös, populaarimusiikin puolen naismuusikoista ei tule yhtään kiinnostavaa mieleen, Jazzin puolelta jokunen.

Vierailija
24/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliammattimaisesti musiikkia harrastavana naisena voin sanoa, että kyllä niitä miehiä (ja naisiakin) riittäisi vaikka joka sormelle oma. Ei musiikkiharrastus ilmeisesti ole mikään turn off ainakaan.

Oletko varma että vetovoimasi johtuu juurikin musiikista? Entä jos olet ylipäätään vaan hyvin viehättävä ja vetovoimainen henkilö?

Vierailija
25/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei - Paula Vesala... NAM!

t:m38

Vierailija
26/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä klassista ja vanhaa musiikkia (erityisesti barokin) soittavat naistet ovat erityisen HOT !

Mutta samon on kansanmusiikkia ja akustista musiikkia tekevät myös, populaarimusiikin puolen naismuusikoista ei tule yhtään kiinnostavaa mieleen, Jazzin puolelta jokunen.

Kiintoisaa. Oletko itse muusikko?

Vierailija
27/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa että soittaa ksylofonia tai rytmimunaa niin kaikkea muuta kuin turn off. Jos soitin on joku muu, tai on laulaja, niin jättäisin väliin ja kiertäisin kaukaa.

Ja sitten kun rytmimuna vaihtuukin sheikkeriin tai ksylofoni marimbaan niin suuri rakkaus haihtuu kuin tuhnu saharaan?

Vierailija
28/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä minkälaista musiikkia tuo naisen tekisi. Jos tuo nainen tekisi elämänkoulu/narkomaani-räppiä, vasemmistolaista ruikutusta (tyyliin Ultra Bra, hyhhyh), reggaeta, niin ei kiitos. En voi sietää mm. noita musiikkityylejä ja minulla ei olisi mitään yhteistä tuollaisen naisen kanssa, yleensä noiden musiikkityylien edustajat ovat minun silmissäni vastenmielisiä.

Vierailija
29/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että vetovoimasi johtuu juurikin musiikista? Entä jos olet ylipäätään vaan hyvin viehättävä ja vetovoimainen henkilö?

Kieltämättä koen olevani itsevarma, mutta viehättäväksi en itseäni koe ollenkaan. Olen vähän sellaisen kivestä raastinraudalla veistetyn näköinen, vartaloltani keskimittainen ja kapea, lauta kaikinpuolin mutta lihaksia löytyy. Luulen, että suurimmalle osalle se musikaalisuus on se juttu.

Vierailija
30/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä koen olevani itsevarma, mutta viehättäväksi en itseäni koe ollenkaan. Olen vähän sellaisen kivestä raastinraudalla veistetyn näköinen, vartaloltani keskimittainen ja kapea, lauta kaikinpuolin mutta lihaksia löytyy. Luulen, että suurimmalle osalle se musikaalisuus on se juttu.

Vau! Mikä genre, keikkailetko paljon vai opetatko tms?

Vierailija
31/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiintoisaa. Oletko itse muusikko?

Ei en ole, harjottelin pianonsoittoa noin 8v ajan nuorena, mutta lopetin jo teininä. Kiinnostus musiikkiin on toki säilynyt läpi vuosien, mutta siis kuuntelijana en enää haaveile soittavani mitään.

Kuuntelen monenlaista musiikkia, mutta pidän enemmän hieman vanhemmasta klassisesta kuin myös hieman vanhemmasta jazzista ns. jazzin kultakauden ajan musiikista soitettuna ja laulettuna.  Kansanmusiikistakin ja maailmanmusikkista kiinnostaa tosin en nyt ole ostanut siihen liittyviä levyä itselleni, mutta pidän sen kuuntelemisesta ja jään usein kuuntelemaan ylen erikoisohjelmia siitä kun satun kuulemaan Niin ja ehkä vielä pitää mainita, että lattarimusiikki (pahus kun Cafe Tropical loppui yleltä) myöskin. Jonkin verran olen kuunnelltu menneinä vuosina myös ambientia, erityisesti vanhemmilla analogisilla syntikoilla vielä tekevien artistien musikkia. Ei tässä nyt varmastikaan tullut kaikki mikä kiinnostaa, mutta jotain sinnepäin.

Jos nyt jotain pitää mainita, mitä en kuuntele on huonosti ja halvasti tehty pop musiikki, tusina rockbändien musiikki ja erityisesti ns. metalli, enkä ole jaksanut enää kuulla punkkiakaan sen aika meni jo, se on niin väsynyttä musta.

Vierailija
32/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia stereotypioita sitä onkin :O

Vierailija
33/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Rock tai hevibändissä soittava nainen olisi minulle unelmien täyttymys. Terv. Basisti.

Vierailija
34/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm! Hyvä kysymys ja vastaukset miehiltä kiinnostaa. Olen nainen ja yhdeltä ammatiltani muusikko. En ole koskaan huomannut että muusikkouteni olisi turn-off. Päinvastoin. Minusta kiinnostutaan. En tiedä päätekö se sitten enää kun ikää alkaa tulla lisää.

Toisaalta taas mies (muusikko) johon rakastuin, oli vahvasti sitä  mieltä etten voi tehdä uraa musiikin parissa. En ole saanut  yksiselitteistä perustelua tälle, mutta luin rivien välistä sen johtuvan juuri siitä että muusikot rundaavat, tapaavat monenlaisia ihmisiä, nauttivat päihteitä yms viettävät elämää, jossa on helppo olla petollinen. Mies toimi itse näin, mutta ei ollut valmis suomaan sitä minulle. 

Vierailija
35/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista kaksinaismoralismia siis! Miesmuusikkoja ihaillaan ja naismuusikoita pidetään paheellisina tms.

Vierailija
36/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyse tästäkin että kun naisilla ihaillaan hoivaamisviettiä yms eikä oman uran tekemistä, niin muusikkonainen nähdään helposti liian maskuliinisena. Enemmän pitäisi myös olla terveitä esikuvia myöskin muusikoissa nuorille tytöille, ei vain sellaisia artisteja jotka ovat menestyneet vilauttelemalla.

Vierailija
37/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisen uravalinnoista koko ajan epäillä, että tekisi niin tai näin munansaannin vuoksi?

Etkö tiedä, että kaikki naiset saa joka ilta jännämieheltä kuitenkin?

Vierailija
38/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista kaksinaismoralismia siis! Miesmuusikkoja ihaillaan ja naismuusikoita pidetään paheellisina tms.

No eikö tämä nyt ole ainakin tuossa viinanjuonnin ja satunnaisen panemisen osalta ihan koko yhteiskunnan laajuinen jaoittelu?

Vierailija
39/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei naisen uravalinnoista koko ajan epäillä, että tekisi niin tai näin munansaannin vuoksi?

Etkö tiedä, että kaikki naiset saa joka ilta jännämieheltä kuitenkin?

Mikä hiivatti se jännämies oikein on, kun en ole koskaan sellaista nähnyt?

Vierailija
40/54 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäkakkamies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi