Tunnusta: mikä on ollut laiskuuden huippusi?
Kommentit (371)
Teki seksiä mieli ja olin jo sängyssä. Avasin haarat ja töksäytin miehelle että tyydytä mut, hae ensin liukkaria vessasta. No ei tyydyttänyt ja nukahdin niille sijoilleni. Aamulla vähän nolotti vaikka avioliitossa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaksoin tämän ketjun innoittamana vaihtaa lakanat, kohta tiskaan käsin, koska en jaksa täyttää ja tyhjentää tiskikonetta, sitten imuroin, käyn suihkussa ja laitan pyykinpesukoneen päälle.Aion jaksaa hakea kirjan kirjastosta, 100 m matkaa kauppaan en jaksa millään,koska tässä on jo enemmän kuin millään jaksaisin nykyisin, yhtenä päivänä.Kuinka kummassa minusta onkin tullut näin saamaton ihan huomaamatta?? Mitä vähemmän on tekemistä, sen vähemmän saan aikaan.
Olen huomannut saman ilmion itsessani, mutta syytan ikaani, eli olen tullut vanhaksi.
Joskus jätän tyhjiä leikkelepaketteja, maitopurkkeja ym jääkaappiin napatessani nopeasti suoraan jääkaapista jotain, sillä en jaksa siirtää niitä samalla roskakoriin.
Makasin illalla sängyssä enkä jaksanut nousta sammuttamaan valoja joten päätin ampua valokatkaisiaa 3m päähän airaoft kuula-aseella, valot sammu mut pistorasia on atomeina. Still worth it!
Makasin illalla sängyssä enkä jaksanut nousta sammuttamaan valoja joten päätin ampua valokatkaisiaa 3m päähän airaoft kuula-aseella, valot sammu mut pistorasia on atomeina. Still worth it!
Kävin just valintatalossa kun en jaksanut raahata muksua ja vaunuja vesisaateessa kilsan päähän lidliin. Makso jumalauta rahkat, iltapala ja kahvi 35 euroa?!! Mitä helvettiä? Olisin säästänyt 20e kun olisin kävellyt sen kilsan, olen laiska ja tyhmä.
En jaksanut sheivata joten olin karva apina
Taas rötvännyt koko päivän kylpytakissa. Ei vaan jaksa pukea. Ei kyllä jaksa tehdä yhtään mitään.
Mulla oli jouluverhot vuoden ympäri, en vain saanut aikaiseksi ottaa niitä pois heti joulun jälkeen. Yhtäkkiä oli mennyt puoli vuotta - "joulu tulee kuitenkin taas pian, joten miksi turhaan".
Vierailija kirjoitti:
Pyytänyt äitiä laittamaan koiran kaulapantaan lehden ja kutsunut sitten koiran luokseni vaikka meillä oli välimatkaa kolme metriä.
Tää on ihana❤️
Kurkkaan joskus postilaatikkoon vain todetakseni, että on postia. Sisälle en kuitenkaan vaivaudu kantamaan. Talossamme on muutama ikkuna, joita ei ole pesty kertaakaan (olemme asuneet täällä 5 vuotta). Ostan välillä lenkkitossuja ja urheiluvaatteita, mutta en todellakaan lenkkeile tai urheile. Värikkään lenkkarit näyttävät kivalta eteisessä ja antavat minusta reippaan kuvan (en tiedä ketä muka huijaan). Käymme pari-kolme kertaa vuodessa lomamatkalla, matkalaukku lojuu yleensä läpi vuoden makkarin lattialla, mitäpä sitä pois korjaamaan, kun "pian" tarvitsee.
On ollut jo jonkin aikaa tarkoitus teetättää vaihto-oppilasvuoden valokuvat ja tulostaa blogikirjoitukset "kirjaksi". Jonkin aikaa on ilmeisesti venähtänyt kuudeksi vuodeksi.
Unohdin pankkikorttini tunnusluvun. Yli puoli vuotta sitten. Enkä ole jaksanut käydä pankissa tai soittaa sinne saadakseni uuden luvun. Korttiin liitetyltä tililtä olen vain maksanut laskuja verkkopankissa sekä lähimaksulla alle 25 e ostoksia kaupassa. Onneksi mulla toinen pankkikortti toiseen tiliin, jonne tulee osa mun tuloista. Välillä kun tuolta tililtä ovat olleet rahat loppu, olen joutunut kaupassa laskemaan päässäni, että ostoksista tulee varmasti se alle 25 euroa :D
Nyt lähimaksukaan ei ole toiminut enää aikoihin. Olen varmaan liian monta kertaa käynyt automaatilla kokeilemassa tunnuslukua. Mutta en ole saanut vieläkään aikaiseksi tehdä asialle mitään, kun sillä toisella tilillä on nyt taas rahaa.
Nyt tulee kyllä alapeukkua mutta täällä sataa ja koira ei suostunut lähtemään iltapissalle niin en jaksanut pakottaa. Kivittäkää mua.
Olin koko päivän syömättä, koska en vaan jaksanut tehdä mitään kaapista löytyvistä tarvikkeista. En myöskään voinut tilata pizzaa tms. koska en jaksanut käydä suihkussa/laittaa hiuksia/naamaa koska en halunnut avata ovea laittamattomana.
Voisko joku tulla laittamaan banaankuoret roskiin? Tästä koneelta on sinne kolme metriä, en jaksaisi itse mennä.
Mulla kesti kahdeksan kuukautta ennen kuin sain tiskattua pari astiaa tiskipöydältä.
Sitten on astioita jotka odottanu monta vuotta tiskaamista.
Löhöän nojatuolissa. Pöytä n. 20 sentin päässä kädestäni, mutta en jaksa ojentaa kättäni, en edes kurkottaa, että saisin kaukosäätimen. Ja siis ylettyisin vallan mainiosti. Ei vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mennyt 7kk kun muutin enkä ole vieläkään tehnyt "ei mainoksia"-lappua oveen. Syy: olen huono, siis tosi huono, kurjoittamaan pieneen lappuun niin että kirjaimet mahtuu. Enkä omista teippiä, enkä ole jaksanut hankkia. Mainoksia tulee välillä paljonkin, mutta laitan niitä saappaiden sisään tueksi.
Jotenki tää mielikuva eteisessä lehtiä täynnä olevista saappaista naurattaa
Niin, sitten pitää tilata uusia saappaita, kun alkaa mainoksia olemaan liikaa :D
Kuules sinkku, niita perunoiden ( varsinkin uusien ) pesureita on olemassa. Se on kuin mylly jossa niita veivin avulla pyoritetaan. Alaosaan pannaan vetta ja kuoret lahtee tosi nopeasti. Suosittelen.