Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka ei vaan kestä yhdynnässä?

Vierailija
20.04.2016 |

Onko mielestäsi kyse tahdon tai harjoituksen puutteesta jos kestää esim. 20-60 sekuntia yhdynnässä?

Mitä tekisit miehen kanssa joka laukeaa nopeasti?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄMMENTÄKÖÖN" SOPPAANSA" RAUHASSA! ja lopettaisi sen kirjoittamisen!

Vierailija
82/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi kyse tahdon tai harjoituksen puutteesta jos kestää esim. 20-60 sekuntia yhdynnässä?

Mitä tekisit miehen kanssa joka laukeaa nopeasti?

20-60sek on jo lääketieteellisesti todettu ennalta siemensyöksy, eli ei ole tervettä. Normaali yhdyntä kestää sen 2-5min tai pidempään. Turha haaveilla 30min jynkytyksestä, eikä naisetkaan siitä yleensä tykkää.

Kannattaa kokeilla eri asennoilla, ja jos nainen ei vielä tarpeeksi kostea, sekin vaikuttaa. Mä itse tulen helposti lähetysaarnajassa mutta ratsastaa voin vaikka kuinka kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kestää helposti jopa sen 45 minuuttia tarpeenvaatiessa. Että ei ole omaa kokemusta ainakaan.

Vierailija
84/104 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syviä vatsalihaksia kannattaa treenata, ja yleensäkin keski / alavartaloa. Yleensä myös aika ja tottumus auttaa asiaan, sekä se ettei jännitä liikaa. Joskus itselläni myös auttaa se, hiukan yllättävästikin, että vaimo ottaa suihin / lämmittelee minutkin paremmin ennen kuin aloitellaan, kunhan ei nyt loppuun asti vie. Semmoinen 3/4 seisokissa oleva jännittynyt mies kyllä laukeaa usein helposti.

Jos käytätte kondomia, kannattaa ehkä kokeilla toista merkkiäkin?

Vierailija
85/104 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää faktat ja todeta, että sukupuoliyhdynnässä on tärkeää ainoastaan miehen laukeaminen, näin jatkuu elämä ja lisäännymme.

Voihan nainen aina auttaa itse itseään yhdynnän jälkeen.

Ei siinä sen kummallisempaa.

miksi nainen suostuisi yhdyntään, josta ei saa nautintoa?

Juu jos naisen pitää yhteisessä seksissä tehdä itse itselleen orgasmi yhdynnän jälkeen, niin samaa kai voi suositella miehellekin? Ellei tarkoituksena ole lapsen teko niin molemmat voi tumputtaa ajatuksella jokainen huolehtii itse orkuistaan.

Itse katsoisin että jos mies on nopeastilaukeava niin ensin touhutaan YHDESSÄ nainen tyydytetyksi ja sen jälkeen mies. Tai mies hommailee naisen kanssa yhdynnän jälkeen jos niin  päin haluaa...

Miksi ei mielummin vaadita että nainen laukeaa nopeammin?

Mitä hemmetin seksiä se on että mies on aina se joka joutuu muuttamaan tekemisiään ja käytöstään?

Sitten kun mies laukeakkaan nopeasti niin siitäkin valitetaan.

Öö..? Tässä ei ole kyse naisen laukeamisesta. Itse haluan nauttia yhdynnän tuottamasta mielihyvästä, eli yhdyntäliikkeistä, sisään-ulos pumppauksesta. orgasmi on sivuseikka. Eli vaikka nainen laukeaisi nopeasti yhdynnässä, ei se poista perusongelmaa.

Kyllä suurin osa ihmisistä juuri sitä orgasmia hakee.

Hanki fuckmachine niin ei ole ongelmaa.

Itse haen seksuaalista nautintoa, joka tulee yhdyntäliikkeistä. En tarvitse fuckmachinea. Katsos se nopea siemensyöksy on ihan hoidettavissa oleva vaiva :)

Sama täällä. Itsekkin nautin yhdynnän tuottamasta mielihyvän tunteesta an sich so. yhdyntäliikkeistä. Orgasmeja saan hyvin harvoin. N58

Vierailija
86/104 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tyytyväinen. Ja löytyyhän tuohon lääkkeitä jos tahtoo.

Itse en saa nautintoa myöskään siitä tunnin jauhamisesta, joten miesystävän kanssa tilanne on ollut se että tunteja jauhetaan ja kukaan ei saa.

Meillä pannaan se 1-2 tuntia, vaimo saa 10-20 orkkua ja itse sen yhden. Ei kai sitä kukaan saa jos homma pääsee kyllästyttämään, seksin pitää olla intohimoista ja arvaamatonta alusta loppuun. Välillä suuseksiä ja asentojakin on loputtomasti jos molemmilla fysiikka kunnossa ja miehellä tarpeeksi mulkkua että yltää.

17cm tuntuu riittävän kaikkiin mitä on mieleen juolahtanut, ja meillä pannaan joka päivä 1-2 kertaa..

Vierailija
87/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa nautintoa myöskään siitä tunnin jauhamisesta, joten miesystävän kanssa tilanne on ollut se että tunteja jauhetaan ja kukaan ei saa.

Meillä pannaan se 1-2 tuntia, vaimo saa 10-20 orkkua ja itse sen yhden. Ei kai sitä kukaan saa jos homma pääsee kyllästyttämään, seksin pitää olla intohimoista ja arvaamatonta alusta loppuun. Välillä suuseksiä ja asentojakin on loputtomasti jos molemmilla fysiikka kunnossa ja miehellä tarpeeksi mulkkua että yltää.

17cm tuntuu riittävän kaikkiin mitä on mieleen juolahtanut, ja meillä pannaan joka päivä 1-2 kertaa..

Joo todella noin 4 tuntia panoa....ja kymmeniä orgasmeja. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
88/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää faktat ja todeta, että sukupuoliyhdynnässä on tärkeää ainoastaan miehen laukeaminen, näin jatkuu elämä ja lisäännymme.

Saa sitoutettua miehen, miehen resurssit käyttöönsä ja ehkä sitten hieman myöhemmin pääsee miehen avulla käyttämään kohtuaan, sekä leikkimään unelmien kotileikkejä.

Vierailija
89/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla paikat vereslihalla, jos jokaikinen päivä 4h silkkaa jyystöä ja vaimokin saa reippaahkot 40 orgasmia päivässä parhaimmillaan.

Ei teillä vissiin työpaikkoja tai muuta tekemistä ole elämässä?

Vierailija
90/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni tyydyttää minut helposti ja hyvinkin nopeasti jos niin tahdon, ihan sormillaan tai suullaan, siihen mitään jyystöjä tarvita.

Vierailija
91/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sitoutettua miehen, miehen resurssit käyttöönsä ja ehkä sitten hieman myöhemmin pääsee miehen avulla käyttämään kohtuaan, sekä leikkimään unelmien kotileikkejä.

Jos seksi miehen kanssa on huonoa, niin tuskin nainen sitä miestä haluaa sitouttaa. Pikemminkin heivaa sen ja sitouttaa jonkun, jonka kanssa nauttii seksistä.

Vierailija
92/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kestänyt enemmän kuin 60 sekuntia. Välillä tulee Jo reiteen ennen ensimmäistä työntöä. Joo, kärsin siitä. 

T. Mies 60, naimisissa.

Vierailija
93/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta lerpan ja pikakiväärin kanssa, ei kiitos ikinä enää!

Seuraava pidätteli niin kauan, että minä sain ensin.

Vierailija
94/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita joilla on iän myötä alkanut tulemaan nopeammin kuin nuorena? Nuorempana puolen tunnin-tunnin panot oli arkipäivää ja nykyisin +40v ei jostain syystä millään tahdo kestää muutamaa minuuttia pidempään

Vierailija
95/104 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kans kerran naidessa yhtä outoo juttua mikä meinas mulle käydä ajaessa autoo kun oon muuten niin hyvä ajaa. Niin sit mä sanoin et mä en kestä ja läpsäsin sitä perseelle ja lähin menee.

Vierailija
96/104 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, nuorempana kestin vähintään puoli tuntia, mutta nyt +40 ikäisenä enää pari minuuttia. Onneksi vaimonikin tulee nykyään yhtä nopeasti kuin minäkin, joten asia ei meillä ole isokaan ongelma. 

Vierailija
97/104 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö mietin? "Tahtoo tuollaisen!"

Viimeisin tapailusuhteeni oli mies, joka ei erinäisistä syistä lauennut useimmiten ollenkaan, vaan epätoivoista jyystöä saattoi kestää sen 2-3 tuntia kunnes hepulla lerpahti. En olisi ikinä uskonut kuinka negatiivisesti miehen laukeamisvaikeudet voisivat vaikuttaa omaan seksinharrastusintooni.

Nyt tuntuu, että tuollainen helposti laukeava mies olisi suorastaan taivaan lahja. Sellaista olisi ihana kiusoitella, härnätä ja poskihoidella. Itse laukean useimmiten n. 2-5 minuutissa, joten jos mies vain olisi halukas olemaan tavalla tai toisella mukana kun otan hetken alkuvauhtia ennen yhteistä loppuhuipennusta, niin en näkisi tuossa mitään ongelmaa.

Vierailija
98/104 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä tarkoittaa tuo: '30-60sek'..aika? 

(eikä lue missään: mitä 'harjoituksia..mies tarvii') ?!

Vierailija
99/104 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voisi jatkaa suhdetta. Itselleni yhdyntä on tärkein osa seksiä. Haluan ja tarvitsen pitkää yhdyntää.

Vierailija
100/104 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäkö mietin? "Tahtoo tuollaisen!"

Viimeisin tapailusuhteeni oli mies, joka ei erinäisistä syistä lauennut useimmiten ollenkaan, vaan epätoivoista jyystöä saattoi kestää sen 2-3 tuntia kunnes hepulla lerpahti. En olisi ikinä uskonut kuinka negatiivisesti miehen laukeamisvaikeudet voisivat vaikuttaa omaan seksinharrastusintooni.

Nyt tuntuu, että tuollainen helposti laukeava mies olisi suorastaan taivaan lahja. Sellaista olisi ihana kiusoitella, härnätä ja poskihoidella. Itse laukean useimmiten n. 2-5 minuutissa, joten jos mies vain olisi halukas olemaan tavalla tai toisella mukana kun otan hetken alkuvauhtia ennen yhteistä loppuhuipennusta, niin en näkisi tuossa mitään ongelmaa.

Yhdynnän voi lopettaa myös naisen laukeamiseen, ei tarvitse odottaa miehen laukeamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi