Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka ei vaan kestä yhdynnässä?

Vierailija
20.04.2016 |

Onko mielestäsi kyse tahdon tai harjoituksen puutteesta jos kestää esim. 20-60 sekuntia yhdynnässä?

Mitä tekisit miehen kanssa joka laukeaa nopeasti?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää faktat ja todeta, että sukupuoliyhdynnässä on tärkeää ainoastaan miehen laukeaminen, näin jatkuu elämä ja lisäännymme.

Voihan nainen aina auttaa itse itseään yhdynnän jälkeen.

Ei siinä sen kummallisempaa.

Vierailija
2/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisin miestä hakemaan apua ongelmaan, esim psykologiset keinot jne. Kesto voi harjotiella. Tekeekö mies lantionpohjaharjoituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää faktat ja todeta, että sukupuoliyhdynnässä on tärkeää ainoastaan miehen laukeaminen, näin jatkuu elämä ja lisäännymme.

miksi nainen suostuisi yhdyntään, josta ei saa nautintoa?

Vierailija
4/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti näissä ketjuissa monetkin naiset sanoo, että alle puolen tunnin nussinta on pikapano mutta oikeasti se määritellään jo viivästyneeksi siemensyöksyksi.

Vierailija
5/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti osaa edes uskoa tuollaisia olevan. Tai siis tottakai uskon ja tiedän olevan, mutta tuntuu silti niin hullulta ja absurdilta. Oma aviomies on vähän turhankin pitkän kaavan mies (omasta halustaan, on fiilistelijä...), että tuo on niin kaukana omasta kokemuksesta kuin vain voi olla.

Vierailija
6/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukisin miestä hakemaan apua ongelmaan, esim psykologiset keinot jne. Kesto voi harjotiella. Tekeekö mies lantionpohjaharjoituksia?

Kaikissa tapauksissa ei harjoitukset auta.

Vierailija
7/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen suostuisi roskien viemiseen, josta ei saa nautintoa?

Vierailija
8/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. Ja löytyyhän tuohon lääkkeitä jos tahtoo.

Itse en saa nautintoa myöskään siitä tunnin jauhamisesta, joten miesystävän kanssa tilanne on ollut se että tunteja jauhetaan ja kukaan ei saa.

Vierailija
9/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miehen kanssa joka tuli yhdynnässä lähes välittömästi, ja olihan se pidemmän päälle aika selsielämää latistavaa. Paljon on kiinni siitä että kuinka paljon miestä kiinnostaa keskittyä kumppaniin oman tulemisensa jälkeen. Tätä miestä onneksi kiinnosti ja näki vaivaa sitten käsipelillä minun tyydyttämiseeni. Suhde kariutui lopulta muihin juttuihin, mutta pakko myöntää että seuraavan miehen kanssa oli aika kiva päästä taas nussimaan ihan kunnolla kun ei ollut kesto-ongelmaa... Ei siinä käsipelissä mitään vikaa ollut, mutta onhan se seksielämä vaan monipuolisempaa ja jännittävää kumppanin kanssa jolla ei ole "rajoitteita".

Vierailija
10/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu jos naisen pitää yhteisessä seksissä tehdä itse itselleen orgasmi yhdynnän jälkeen, niin samaa kai voi suositella miehellekin? Ellei tarkoituksena ole lapsen teko niin molemmat voi tumputtaa ajatuksella jokainen huolehtii itse orkuistaan.

Itse katsoisin että jos mies on nopeastilaukeava niin ensin touhutaan YHDESSÄ nainen tyydytetyksi ja sen jälkeen mies. Tai mies hommailee naisen kanssa yhdynnän jälkeen jos niin  päin haluaa...

Vierailija
11/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jätät miehen jos tämä ei kestä kauan?

Vierailija
12/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tavallaan surullisia tapauksia. Erityisen raastavaa silloin, kun miehestä näkee kuinka pettynyt hän on lauetessaan liian nopeasti. Onneksi tällaista on sattunut omalle kohdalleni vain harvoin.

Vierailija
13/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallaan surullisia tapauksia. Erityisen raastavaa silloin, kun miehestä näkee kuinka pettynyt hän on lauetessaan liian nopeasti. Onneksi tällaista on sattunut omalle kohdalleni vain harvoin.

Surullisia on huonosti laukeavat naiset.

Vierailija
14/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä hidastavia voiteita, siis turruttaa penistä vähän, että laukeaminen hidastuu. Ehkä kannattaisi kokeilla sellaista. Tai sitten tumputus pari tuntia ennen yhdyntää, niin sekin hidastenee.

15/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi ottaa uusiksi perään, jos mies laukeaa nopeasti? Meillä on ennemminkin päinvastainen ongelma, koska mies ei tule millään alle 10-15min... Ei sekään aina kivaa ole.

Vierailija
16/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin miehelle lantiopohjatreeniä ja yhdessä ja erikseen keston pituuden treenaamista. Jos mies ei esim niitä lantiopohjalihaksiaan säännöllisesti alkaisi treenaamaan niin se olis sitten siinä. 

Vierailija
17/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jätät miehen jos tämä ei kestä kauan?

No en harrasta seksiä, joka ei tuota nautintoa. Ennenaikaiseen siemensyöksyyn on saatavissa apua. Itse en kuitenkaan seksiin suostu, ellei se tyydytä.

Vierailija
18/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Miksei voi ottaa uusiksi perään, jos mies laukeaa nopeasti? Meillä on ennemminkin päinvastainen ongelma, koska mies ei tule millään alle 10-15min... Ei sekään aina kivaa ole.

Mua ainakin turhauttaa, kun ei se kalu uusinnan aikana enää ole yhtä kova (ainakaan kenelläkään tapaamistani) ja se tarkoittaa käytännössä sitä, etten itse laukea yhdynnässä.

Vierailija
19/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisia on huonosti laukeavat naiset.

Miten tämä nyt liittyy mihinkään? Itse en saa orgasmia yhdynnässä, mutta nautin suunnattomasti yhdyntäliikkeiden tuottamasta nautinnosta, joten nopea yhdyntä ei tyydytä tarpeeksi.

Vierailija
20/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi kyse tahdon tai harjoituksen puutteesta jos kestää esim. 20-60 sekuntia yhdynnässä?

Mitä tekisit miehen kanssa joka laukeaa nopeasti?

Antaisin useammin, elää selkeästi puutteessa :o)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi