Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka ei vaan kestä yhdynnässä?

Vierailija
20.04.2016 |

Onko mielestäsi kyse tahdon tai harjoituksen puutteesta jos kestää esim. 20-60 sekuntia yhdynnässä?

Mitä tekisit miehen kanssa joka laukeaa nopeasti?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies runkkaa oman tulemisensa jälkeen minulle orkun . Pitää minusta huolen sillä tavalla

Käytättekö koskaa dildoja mukana leikeissä alussa tai lopussa?

Vierailija
42/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tyytyväinen. Ja löytyyhän tuohon lääkkeitä jos tahtoo.

Itse en saa nautintoa myöskään siitä tunnin jauhamisesta, joten miesystävän kanssa tilanne on ollut se että tunteja jauhetaan ja kukaan ei saa.

Voi hemmetti tuota naisten epäloogisuutta.

Milloin on liian nopea laukeaminen ja milloin liian hidas.

Katsokaa vain omaa laukeamistanne. Mitä jos mies laittaa ajaksi 5 minuuttia yhdyntää ja jos et laukea niin ole ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää faktat ja todeta, että sukupuoliyhdynnässä on tärkeää ainoastaan miehen laukeaminen, näin jatkuu elämä ja lisäännymme.

Voihan nainen aina auttaa itse itseään yhdynnän jälkeen.

Ei siinä sen kummallisempaa.

miksi nainen suostuisi yhdyntään, josta ei saa nautintoa?

Juu jos naisen pitää yhteisessä seksissä tehdä itse itselleen orgasmi yhdynnän jälkeen, niin samaa kai voi suositella miehellekin? Ellei tarkoituksena ole lapsen teko niin molemmat voi tumputtaa ajatuksella jokainen huolehtii itse orkuistaan.

Itse katsoisin että jos mies on nopeastilaukeava niin ensin touhutaan YHDESSÄ nainen tyydytetyksi ja sen jälkeen mies. Tai mies hommailee naisen kanssa yhdynnän jälkeen jos niin  päin haluaa...

Miksi ei mielummin vaadita että nainen laukeaa nopeammin?

Mitä hemmetin seksiä se on että mies on aina se joka joutuu muuttamaan tekemisiään ja käytöstään?

Sitten kun mies laukeakkaan nopeasti niin siitäkin valitetaan.

Vierailija
44/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Miksei voi ottaa uusiksi perään, jos mies laukeaa nopeasti? Meillä on ennemminkin päinvastainen ongelma, koska mies ei tule millään alle 10-15min... Ei sekään aina kivaa ole.

15 minuutissa pääsee vasta alkuun.

Vierailija
45/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ymmärtää faktat ja todeta, että sukupuoliyhdynnässä on tärkeää ainoastaan miehen laukeaminen, näin jatkuu elämä ja lisäännymme.

Juu jos naisen pitää yhteisessä seksissä tehdä itse itselleen orgasmi yhdynnän jälkeen, niin samaa kai voi suositella miehellekin? Ellei tarkoituksena ole lapsen teko niin molemmat voi tumputtaa ajatuksella jokainen huolehtii itse orkuistaan.

Itse katsoisin että jos mies on nopeastilaukeava niin ensin touhutaan YHDESSÄ nainen tyydytetyksi ja sen jälkeen mies. Tai mies hommailee naisen kanssa yhdynnän jälkeen jos niin  päin haluaa...

Mitä hemmetin seksiä se on että mies on aina se joka joutuu muuttamaan tekemisiään ja käytöstään?

Öö..? Tässä ei ole kyse naisen laukeamisesta. Itse haluan nauttia yhdynnän tuottamasta mielihyvästä, eli yhdyntäliikkeistä, sisään-ulos pumppauksesta. orgasmi on sivuseikka. Eli vaikka nainen laukeaisi nopeasti yhdynnässä, ei se poista perusongelmaa.

Vierailija
46/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin miehelle lantiopohjatreeniä ja yhdessä ja erikseen keston pituuden treenaamista. Jos mies ei esim niitä lantiopohjalihaksiaan säännöllisesti alkaisi treenaamaan niin se olis sitten siinä. 

Laitatko samat vaatimukset naiselle? Jos ei kykene laukeamaan parissa minuutissa niin se on siinä?

Jos ei treenaa lantiopohjalihaksilla joka päivä niin se on siinä

47/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Miksei voi ottaa uusiksi perään, jos mies laukeaa nopeasti? Meillä on ennemminkin päinvastainen ongelma, koska mies ei tule millään alle 10-15min... Ei sekään aina kivaa ole.

Ei meillä seksissä pääse edes alkuun sillä, mutta lähinnä tuo ärsyttää, jos haluaisi antaa miehelle jotain, vaikka väsyttää...

Vierailija
48/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Niin, miksei? Jos katoaa halut tai kyky?

Luuletko, että mies kävelevä dildo jota haluttaa ja pystyy aina?

No minun mieheni on. En tiedä muiden miehistä. 

Niin juuri, et tiedä, joten lopeta se päteminen.

Vierailija
49/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mua ainakin turhauttaa, kun ei se kalu uusinnan aikana enää ole yhtä kova (ainakaan kenelläkään tapaamistani) ja se tarkoittaa käytännössä sitä, etten itse laukea yhdynnässä.

Tajuatko edes miten itsekäs olet?

Harjoittele itse laukeamaan niin sinua ei tarvitse vinkua enää asiasta.

Vierailija
50/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Ei meillä seksissä pääse edes alkuun sillä, mutta lähinnä tuo ärsyttää, jos haluaisi antaa miehelle jotain, vaikka väsyttää...

Nyt puhuttiin YHDYNNÄSTÄ.

Vierailija
51/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Niin, miksei? Jos katoaa halut tai kyky?

Luuletko, että mies kävelevä dildo jota haluttaa ja pystyy aina?

No minun mieheni on. En tiedä muiden miehistä. 

Olet pelkkä provo

Vierailija
52/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallaan surullisia tapauksia. Erityisen raastavaa silloin, kun miehestä näkee kuinka pettynyt hän on lauetessaan liian nopeasti. Onneksi tällaista on sattunut omalle kohdalleni vain harvoin.

Surullisia on huonosti laukeavat naiset.

Miten tämä nyt liittyy mihinkään? Itse en saa orgasmia yhdynnässä, mutta nautin suunnattomasti yhdyntäliikkeiden tuottamasta nautinnosta, joten nopea yhdyntä ei tyydytä tarpeeksi.

Seksissä vain sinulla on väliä?

Miehellä on täysi oikeus sanoa ettei halua nussia laukeamattomia naisia!

No tottakai omalta puoleltani minun nautinnollani on suurin merkitys. Ja mies voi toki jättää nussimatta. :) Niinkuin myös minä.

Sitten loppuu parisuhteesi.

Hyvä niin. Mies pääsee jonkun oikean naisen luo.

Vierailija
53/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole haitannut. Käytetään puuduttavia kortsuja ja saan ihanan pitkät esileikit. :) Parasta seksiä ja tulen joka kerta. Muiden kanssa en tullut koskaan enkä edes oman käden kautta.

Vierailija
54/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies runkkaa oman tulemisensa jälkeen minulle orkun . Pitää minusta huolen sillä tavalla

Miten mies voi runkata toista/toiselle?

Vierailija
55/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kädellä runkkaa

Vierailija
56/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö..? Tässä ei ole kyse naisen laukeamisesta. Itse haluan nauttia yhdynnän tuottamasta mielihyvästä, eli yhdyntäliikkeistä, sisään-ulos pumppauksesta. orgasmi on sivuseikka. Eli vaikka nainen laukeaisi nopeasti yhdynnässä, ei se poista perusongelmaa.

Kyllä suurin osa ihmisistä juuri sitä orgasmia hakee.

Hanki fuckmachine niin ei ole ongelmaa.

Vierailija
57/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kädellä runkkaa

Itseään siis?

Vierailija
58/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jos mies on valmis muuten tyydytämään minut niin melkein sama. 

Laittaisin miehen hommiin muilla keinoilla ja ehkä etsisin jonkun tökötin joka pidentää laukeamisen saavuttamista.

Mutta kokemusta kun on tämmöisestä niin tärkeämpää on se miten mies huomioi ENNEN aktia kuin aktissa. Eli hommaat naiselle niin monta orkkua aiemmin ettei jää harmittamaan:)

Vierailija
59/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kädellä runkkaa

Itseään siis?

Voi sinua raukkaa. Ei, mies voi ihan oikeasti tyydyttää naista kädellä. Sitä voi kutsua runkkaukseksikin. Ehkä selviää sinullekin joskus jos pääset kokeilemaan kahden ihmisen välistä seksiä.

Vierailija
60/104 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa ihmisistä juuri sitä orgasmia hakee.

Hanki fuckmachine niin ei ole ongelmaa.

Itse haen seksuaalista nautintoa, joka tulee yhdyntäliikkeistä. En tarvitse fuckmachinea. Katsos se nopea siemensyöksy on ihan hoidettavissa oleva vaiva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi