Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi on sutturuutta

Seija
18.04.2016 |

Onko muita, jotka kauhulla odottavat kesää ja ihmisten mauttomien tatuointien eli "tatskojen" näkemistä? Minulle tatuointi eli "tatska" edustaa ihmisen sutturuutta. Tatuoitu ihminen on itsekäs ja ei ymmärrä sitä esteettistä mielipahaa, mitä ympäristölleen aiheuttaa.

Sanotaanko EI sutturuudelle?

Seija

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on isohko tatuointi selässä, otettu 3kymppisenä. Pukeudun jakkupukuun työssäni ja en muutenkaan hihhuloi pienissä vaatteissa kuin rantalomilla ulkomailla. Tatuoinnilla on minulle äärettömän tärkeä merkitys ja se on lisäksi mielestäni kaunis. Ulkoisesti olen siis muuten hyvin konservatiivisen näköinen työn vuoksi, joten on mukavaa että iholla on rakas muisto, joka kuvastaa enemmän vapaa-ajan minääni. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku toinen on tatuoinnistani mieltä, itse olen erittäin tyytyväinen. Tatuoinneissa pidän itse tärkeänä sitä, että sopivat kantajansa tyyliin ja vartalon muotoihin.

Vierailija
42/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että tatuointi on merkki alhaisesta äo:sta ja alemmasta sosiaaliluokasta

http://mic.com/articles/78927/14-historical-figures-you-probably-didn-t…

Eiku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minun tuntemat amerikkalaiset yritysjohdossa olevat liiketuttavani ovat tatuoituja, toki heidän tatuoinnit saa piiloon, mutta silti.

Kaikki em. henkilöt tienaavat vuodessa 3-5 miljoonaa dollaria eli moninkertaisesti enemmän kuin tällä hetkellä täällä roikkuvat av-mammat yhteensä, joten en todellakaan menisi kutsumaan heitä wt:iksi *hehe*

Vierailija
44/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on nykypäivää. Deal with it! 26:lle erityisesti tämä linkki:

http://theroyalfanzine.tumblr.com/post/47990484825/royals-with-tattoos-…

Andrea Casiraghi esim. on sun mielestä erityisen suttuinen WT? 

Tatuoinnit ovat wt-nykypäivää kansankunnan lammasmaisemmalle kansanosalle. Monacon ruhtinasperhe nyt muutenkin on vitsi, ollut jo pitkään.

Vierailija
45/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyjillä on siistit tatuoinnit.

WT:illä on sotkuiset tatuoinnit joissa ei edes yhtenäistä teemaa.

Pelkureilla ei ole mitään, ja siksi jaksavat jauhaa tatuoinneista täälläkin, sillä tavoin yrittävät oikeuttaa oman raukkamaisuutensa vaikka mieli tekisi kuvaa koska muillakin on.

Vierailija
46/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on isohko tatuointi selässä, otettu 3kymppisenä. Pukeudun jakkupukuun työssäni ja en muutenkaan hihhuloi pienissä vaatteissa kuin rantalomilla ulkomailla. Tatuoinnilla on minulle äärettömän tärkeä merkitys ja se on lisäksi mielestäni kaunis. Ulkoisesti olen siis muuten hyvin konservatiivisen näköinen työn vuoksi, joten on mukavaa että iholla on rakas muisto, joka kuvastaa enemmän vapaa-ajan minääni. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku toinen on tatuoinnistani mieltä, itse olen erittäin tyytyväinen. Tatuoinneissa pidän itse tärkeänä sitä, että sopivat kantajansa tyyliin ja vartalon muotoihin.

Jos meillä olisi alkava suhde ja tatuointisi paljastuisi minulle, suhde päättyisi siihen.

Vierailija
47/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin että tatuointi on merkki alhaisesta äo:sta ja alemmasta sosiaaliluokasta

Eiku?

Pidä silmät auki ja katso kenellä on tatuointeja ja kenellä ei. Ei pitäisi olla mitään vaikeutta huomata, että tatuointeja on voittopuolisesti niillä koulupudokkailla ja wt-pelleillä.

Vierailija
48/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka luit, että väitin sinua itseäsi yläluokkalaiseksi ja riensit siitä lällättämään. 

Suomessa ei ole ainoatakaan arvostettua ruotsinkielistä korkeakoulua. Kaikkiin niistä on alemmat pääsyrajat kuin suomenkielisiin. Ruotsin puolelta en asioita kommentoi muuten kuin, jos tatuoinnit olisivat niin hot, niin kaipa Victoriallakin sellainen olisi...

Ööh, nyt sulla taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin. Victoriako on sinun elämäsi trend setter? Olkoon sitten niin. Kyllä esim. Hanken on ihan arvostettu ja hyvä korkeakoulu http://www.hanken.fi/ru/node/690875. Voi sua, kun luulet, että elämäsi muuttuu paremmaksi haukkumalla toisten elämänvalintoja kuten jotain pientä kuvaa ihossa. 

Jos sulla on noin paha olla niin laitapa kone kiinni, mene hetkeksi ulos ja keskity niihin asioihin elämässäsi, jotka tuottavat iloa.

Vierailija
49/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä olisi alkava suhde ja tatuointisi paljastuisi minulle, suhde päättyisi siihen.

No mutta sehän olisi pelkästään hyvä asia. En haluaisikaan seurustella idiootin kanssa.

Vierailija
50/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi on nykypäivää. Deal with it! 26:lle erityisesti tämä linkki:

http://theroyalfanzine.tumblr.com/post/47990484825/royals-with-tattoos-…

Andrea Casiraghi esim. on sun mielestä erityisen suttuinen WT? 

Kyllä on/ovat. Tramp stamp on ruma, alhainen lutkaleima ihan kenen tahansa kuninkaallisessakin ahterissa.

Jos keisarilla ei ole vaatteita, niin silloin hän on alasti, siitäkin huolimatta vaikka bimbot hännystelijät kuinka ihastelisivat hänen "uusia uljaita vaatteitaan". Sadussakin se oli vain ja ainoastaan narri, joka näki ja sanoi totuuden. Eipä ollut ollenkaan tyhmä tai vietävissä tämä 'narri', kuten muut yksinkertaisemmat. ;'D

Vierailija
51/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni tatuoinnit voivat olla hyvinkin kauniita, jos ne on hyvin tehty ja tarkkaan mietittyjä. Esimerkiksi Selena Gomezilla on kauniita, pieniä tatuointeja, jotka sopivat kantajalleen todella hyvin. Mitään tribaali-tatuointeja en itsekkään ikinä ottaisi, mutta eipä se nyt minua haittaa tai häiritse jos jollain muulla niitä on. 

Selenaltahan löytyy mitä klassisimpia 2010-luvun pissiksen tatuointiaiheita, vaikka pieniä ovatkin. Nuo ovat niitä 2030-luvun tulevia tribaaleja, joita löytyy silloin vain vanhoilta haahkoilta ja lähiöiden amiksilta. Oli ne tribaalitkin joskus ihmisten mielestä mukavan neutraali ja ajaton aihe, kun niitä 90-luvulla coolit muoti-ikonijulkkikset laitattivat iholleen.

Vierailija
52/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki minun tuntemat amerikkalaiset yritysjohdossa olevat liiketuttavani ovat tatuoituja, toki heidän tatuoinnit saa piiloon, mutta silti.

Kaikki em. henkilöt tienaavat vuodessa 3-5 miljoonaa dollaria eli moninkertaisesti enemmän kuin tällä hetkellä täällä roikkuvat av-mammat yhteensä, joten en todellakaan menisi kutsumaan heitä wt:iksi *hehe*

Sinä hupsu et tunne ketään tuollaisia, sen enempää kuin sitä ruotsalaista yläluokkaakaan. Vai ihan kaikki jopa tatuoituja. :-P   Koeta edes hiukan uskottavammin satuilla. 

Vierailija
53/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän olisi pelkästään hyvä asia. En haluaisikaan seurustella idiootin kanssa.

Hyvähän se olisi. Sillä miten viehättävä muuten olisit, ei olisi mitään merkitystä. Wt-leimasi olisi sellainen turn-off.

Vierailija
54/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku?

Pidä silmät auki ja katso kenellä on tatuointeja ja kenellä ei. Ei pitäisi olla mitään vaikeutta huomata, että tatuointeja on voittopuolisesti niillä koulupudokkailla ja wt-pelleillä.

Ei vittu miten sua ahistaa nämä jutut. Sun elämähän on täysin raiteiltaan nyt joiden tatuoinneista.

Olisko psykoterapia mitään? Auttaisi sua mua myös luokittelemasta ihmisiä wt:ksi. Ehkäpä avaat vielä suusi väärässä paikassa ja tulee pari litsaria palauttamaan sut maan pinnalle.

Menehän takaisin lukemaan kokovalkoisia sisustusblogeja, hus.

Vierailija
55/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka luit, että väitin sinua itseäsi yläluokkalaiseksi ja riensit siitä lällättämään. 

Suomessa ei ole ainoatakaan arvostettua ruotsinkielistä korkeakoulua. Kaikkiin niistä on alemmat pääsyrajat kuin suomenkielisiin. Ruotsin puolelta en asioita kommentoi muuten kuin, jos tatuoinnit olisivat niin hot, niin kaipa Victoriallakin sellainen olisi...

Ööh, nyt sulla taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin. Victoriako on sinun elämäsi trend setter? Olkoon sitten niin. Kyllä esim. Hanken on ihan arvostettu ja hyvä korkeakoulu http://www.hanken.fi/ru/node/690875. Voi sua, kun luulet, että elämäsi muuttuu paremmaksi haukkumalla toisten elämänvalintoja kuten jotain pientä kuvaa ihossa. 

Jos sulla on noin paha olla niin laitapa kone kiinni, mene hetkeksi ulos ja keskity niihin asioihin elämässäsi, jotka tuottavat iloa.

Koeta nyt kestää hiukan paremmin vastakkaisia mielipiteitä, äläkä heti ole ajamassa itsellesi epämieluisten ajatusten esittäjiä muualle. Victoriaa en ole "trend setteriksi" väittänyt, ja muutenkin nauran sellaisille jotka trend settereitä seuraavat. 

Kyllä Hankenin ekonomeja on jo muutaman vuosikymmenen osattu rankata suomalaisista kouluista valmistuneita alemmalle tasolle. Ei millään pahalla. Kaikki nyt vaan tietävät, että sinne pääsee huonommalla todistuksella.

Vierailija
56/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun todeta OHHOH, kylläpä voi jonkun mamman päivä kosahtaa karille, kun jollain toisella on tatuointi JOKA EI OLE MINUN MAKUNI MUKAINEN JA MINUN MIELESTÄNI HUONO JA MAUTON JA VIELÄ VAARALLINEN VALINTA JA PILAA KOKO IHMISEN.

Kuulostatte vanhoillta katkeriltä ämmiltä, eikä se tee teistä erityisen kauniita vaikka ihonne kuinka olisi puhdas. Kauniita ette ole!

Vierailija
57/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se olisi. Sillä miten viehättävä muuten olisit, ei olisi mitään merkitystä. Wt-leimasi olisi sellainen turn-off.

Tämä wt-leima/turn off-juttuhan on niin selvästi naisen kirjoittama. :D :D

Vierailija
58/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiku?

Ei vittu miten sua ahistaa nämä jutut. Sun elämähän on täysin raiteiltaan nyt joiden tatuoinneista.

Olisko psykoterapia mitään? Auttaisi sua mua myös luokittelemasta ihmisiä wt:ksi. Ehkäpä avaat vielä suusi väärässä paikassa ja tulee pari litsaria palauttamaan sut maan pinnalle.

Menehän takaisin lukemaan kokovalkoisia sisustusblogeja, hus.

Fantasiasi näemmä vaan jatkuvat, nyt toivot minulle jo litsareita ja psykoterapiaa, kun uskallan olla wt-kansanosan heimomerkinnöistä eri mieltä kanssasi. 

Edelleenkin, ei ole kovinkaan vaikea seurata katukuvasta millaisilla ihmisillä niitä tatuointeja on. Kyllä se wt-kansa on vahvasti edustettuna. Silmät auki vaan.

Vierailija
59/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta nyt kestää hiukan paremmin vastakkaisia mielipiteitä, äläkä heti ole ajamassa itsellesi epämieluisten ajatusten esittäjiä muualle.

Käy kertomassa tuo aloittajalle.

Vierailija
60/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta, älykkyysosamääräsi vasta turn-off olisikin. By the way, en seurustele myöskään rumien ihmisten kanssa, joten et pääsisi kanssani edes juttusille. Hähää, voitin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä