Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi on sutturuutta

Seija
18.04.2016 |

Onko muita, jotka kauhulla odottavat kesää ja ihmisten mauttomien tatuointien eli "tatskojen" näkemistä? Minulle tatuointi eli "tatska" edustaa ihmisen sutturuutta. Tatuoitu ihminen on itsekäs ja ei ymmärrä sitä esteettistä mielipahaa, mitä ympäristölleen aiheuttaa.

Sanotaanko EI sutturuudelle?

Seija

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepe on vaan kateellinen, kun omassa elämässä ei ole tapahtunut mitään sellaista järisyttävää, minkä vuoksi ottaisi kauniin kuvan itseensä. Ei myöskään uskallusta, koska sehän sattuu ja on "ikuinen". Ei omaperäistä ideaa jne. Maidonvalkoinen selluliitti-iho tuskin kaunistuukaan sydän-tatuoinnilla.

Tatuiointi on jokaisen oma asia. Kuten kampaus, vaatteet, meikki ja ulkoasu muutenkin. 

Vierailija
22/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että oikein esteettistä mielipahaa :D Samaa varmaan sinulle aiheuttavat esim. ylipainoiset tai tyyliltään sellaiset jotka ei vastaa omaa makuasi? Onneksi jokainen saa ilmaista niin vaatteillaan, meikillään kuin tatuoinneillaan omaa yksityistä tyylitajuaan, välittämättä toisten esteettisestä mielipahasta :D 

t. nelikymppinen suttura, jolla on pari tribaalitatuointia

Minua ainakin häiritsee, kun kaupassa tulee aina vastaan jotain sotanorsuja lyllertämässä, eikä heidän ohitseen pääse! (Tarkoitan siis niitä oikeasti lihavia).

Häiritsee myös jos joku haisee tai on kovaääninen. Häiritsee myös se, jos on aivan törkeän tyylittömät vaatteet päällä :-)

Olisi paljon kivempaa jos ihmiset ottaisivat toisensa huomioon ja pitäisivät itsestään huolta.

Niin. Tavallista että ovat yh tai nujerrettu pieni lihavako mies vieressä eli perässä. Rumia naisia, huh ihan kylmää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. raikas kesämekkoluukki ei enää onnistu näkyvien tatuointien kanssa, ei tosin mkään muukaan vaatetus, jossa ihoa jää näkyville.

Pahinta on juhlapukeutuminen. Kaunis asu, jonka tärvelee suttinen iho. Oijoi.

No ehkä me tatuointi-ihmiset ei olla mitään kukkamekkotyyppejä muutenkaan... Esim. itselläni oli viimeksi juhlissa musta, selkeä hihaton kotelomekko ja isot hopeanväriset geometrisen muotoiset korut. Hyvin siihen sopi toista käsivartta kiertävä tribaalitatuointi koruksi.

Vierailija
24/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta "yläluokkaista" ruotsinkielistä, jolla on tatuointi. Huiii! Eivätkö he tiedä, että se altistaa WT-luokkaan putoamiselle!

Vierailija
25/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnista marisijoille, että seuraava trendi on todennäköisesti sellainen, mistä te pikkuporvarit pidätte vielä vähemmän.

Jaa, sinullahan sitä onkin siitä jo ennakkotieto. :-P  Oli mikä hyvänsä, ei se tatuointeja wt-leimastaan pelasta. Tatuoinnit ovat kuin tupakka. Tyhmimmän kansanosan puuhaa.

Tiedän sun pikkumaisesta marinasta sen, että seuraava sua vasta vituttaaakin, kun sulla paine vuosi vuodelta kasvaa.

Jaa. Meinaat, että niin olen kiinni mitä wt-kansa puuhaa? En heihin liioin omassa elämässäni törmää, mitä nyt kadulla tulee vastaan. Jos törpöt ovat niin huomaavaisia, että oikein nakuttavat törppöytensä ihoonsa, niin aina parempi minulle. Osaanpahan nopeammin arvioida heidät.

Wanna be -porvarin täytyy koko ajan seurata wt:tä, muutenhan tulee tyylimoka ja kaverit nauraa ulos porukasta, kun et tiedä, mikä on mitäkin just nyt. Siitä sun helvetin tyhmästä kaveripiiristä, jos ne on yhtään samanlaisia bimboja kuin sinä.

On siinä sinulla fantasiat. Tatuoinnin ottajat ne trendipellejä ovat. Seuraavat vain mitä muut vastaavat wt:t puuhaavat ja ottavat tatuoinnin, kun eivät kestä kaveripaineessa olla ottamatta. 

Vierailija
26/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monta "yläluokkaista" ruotsinkielistä, jolla on tatuointi. Huiii! Eivätkö he tiedä, että se altistaa WT-luokkaan putoamiselle!

Sinä et hupsu tiedä montaa yläluokkaista ketään, saati sitten tatuoituja  :-)

Vierailija
27/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa. Tää on niin jaaaaa.... Kun ei ne ihosta lähde vaikka kuinka kiukuttelisit. Kolmella lääkärikaverillani on tatska. Opettajatutulla on tatska. Ekonomilla r tatskaa. Ketään muuta ei kiinnosta. Oon wt jos oon:D mun elämää ei kyllä hirmusti heiluta joku pierre cavallo-muori huutelemassa tyylivinkkejä.

Vierailija
28/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ovathan ne mauttomia, ja joskus tunnen sääliä, kun muutama luonteeltaan impulsiivinen tuttuni on ottanut taas uusia, valtavia töherryksiä, mutta toisaalta, mitäpä se minulle kuuluu. Tuskin he minun sääliäni kaipaavat. Näytänpähän itse parinkymmenen vuoden kuluttua paremmalta ja tyylikkäämmältä ikätovereideni rinnalla, kun puolella ikäisistäni naisista löytyy heidän keski-ikäisyyttään alleviivaavia, nuoruudessaan suosittuja unisieppareita, kirsikankukkia, kyyhkysiä ja kaunokirjoitettuja lyriikoita tai mietelauseita. Ei siis ole minulta pois, vaan päin vastoin.

Vierailija
29/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 yläluokkaa:D :D ootte samanlaisia pellejä ku solsidanissa? ;) uuuu, ei vitsi....

Vierailija
30/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. raikas kesämekkoluukki ei enää onnistu näkyvien tatuointien kanssa, ei tosin mkään muukaan vaatetus, jossa ihoa jää näkyville.

Pahinta on juhlapukeutuminen. Kaunis asu, jonka tärvelee suttinen iho. Oijoi.

No ehkä me tatuointi-ihmiset ei olla mitään kukkamekkotyyppejä muutenkaan... Esim. itselläni oli viimeksi juhlissa musta, selkeä hihaton kotelomekko ja isot hopeanväriset geometrisen muotoiset korut. Hyvin siihen sopi toista käsivartta kiertävä tribaalitatuointi koruksi.

Kukkamekot ja juhlapukeutuminen on eri asia, mutta yhtä kaikki: pilalle menee tatuointien kanssa, vaikka tatuoitu itse luuleekin olansa chic.

Vierailija
31/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 miksi sitten edes välität ja vaivaudut kommentoimaan? Enää parikyt vuottaniin oot hot, sitä odotellessa;)

Vierailija
32/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli, mutta ei auta selittelyt. Otsikon sanoma: Tatuoinnit ovat suttuisia. Otsikon viestimys: On mautonta, terveydelle epäedullista ja tyhmää hakkauttaa nahkaansa raskasmetalliepäpuhtauksia sisältäviä musteita.

Vakaan tasapainoisesti samaa mieltä.

Mitään muuta asiaa, esim lihavuutta tai jotain muuta typeryyttä ei voi verrata tatuointiin. Tunteisiin taitaa mennä näille puolustajahyysääjille, kun eivät taaskaan edes aiheessa pysy. Yrittävät epätoivon vimmoissaan kompensoida, harhauttaa ja eksyttää aiheesta ja löytää tekosyitä sekä vielä pahempia juttuja kuin törkyleimansa.

"Hyvällä maulla" töherretty töherrys on yhä silti suttuhuttu. "Hyvällä maulla" tyrkkyillyt nakukuvat ovat yhä silti alhaista itsensä esineellistämistä. Ei auta selittelyt, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, maine ja ura.

Vierailija
33/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tatuoinnit voivat olla hyvinkin kauniita, jos ne on hyvin tehty ja tarkkaan mietittyjä. Esimerkiksi Selena Gomezilla on kauniita, pieniä tatuointeja, jotka sopivat kantajalleen todella hyvin. Mitään tribaali-tatuointeja en itsekkään ikinä ottaisi, mutta eipä se nyt minua haittaa tai häiritse jos jollain muulla niitä on. 

Vierailija
34/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli seli, mutta ei auta selittelyt. Otsikon sanoma: Tatuoinnit ovat suttuisia. Otsikon viestimys: On mautonta, terveydelle epäedullista ja tyhmää hakkauttaa nahkaansa raskasmetalliepäpuhtauksia sisältäviä musteita.

Mitään muuta asiaa, esim lihavuutta tai jotain muuta typeryyttä ei voi verrata tatuointiin. Tunteisiin taitaa mennä näille puolustajahyysääjille, kun eivät taaskaan edes aiheessa pysy. Yrittävät epätoivon vimmoissaan kompensoida, harhauttaa ja eksyttää aiheesta ja löytää tekosyitä sekä vielä pahempia juttuja kuin törkyleimansa.

"Hyvällä maulla" töherretty töherrys on yhä silti suttuhuttu. "Hyvällä maulla" tyrkkyillyt nakukuvat ovat yhä silti alhaista itsensä esineellistämistä. Ei auta selittelyt, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, maine ja ura.

0/5.

Vierailija
35/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä olen ihan oikeasti huomannut, että nuorempi polvi on jonkin verran tatuoitua paremmin toimeentulevassa kansanosassa. Tiedän, koska työskentelen eräässä arvostetussa ruotsinkielisessä korkeakoulussa. Toki tatuoinnit usein ovat heillä pieniä, hillittyjä & konservatiivisia aiheiltaan, mutta niitä on entistä enemmän nähtävillä. Ei nelikymppisillä vaan parikymppisillä. En ole yläluokkainen itse väittänyt olevanikaan :-). Kukas olikaan se hupsu?

Vierailija
36/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskat ovat mainstreamia, eihän niihin enää kukaan nykyään pahemmin mitään huomiota ede kiinnitä koska useimmilla on sellaiset.

Paitsi ehkä sisäsiittoisten takapajulakylien juntit jotka ovat ihmeissään kun niitä ekaa kertaa kaupunkiin tullessa livenä jollain näkevät :D

Vierailija
37/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28 miksi sitten edes välität ja vaivaudut kommentoimaan? Enää parikyt vuottaniin oot hot, sitä odotellessa;)

Et kai sinä raukkaparka kuvittele, että tatuoinnin ottaneet ovat edes nyt "hot"? Miten wt voisi olla koskaan hot? Valot nyt päälle siellä!

Vierailija
38/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää tuo, miksi joku haluaa ehdoin tahdoin elimistöönsä vieraita kemikaaleja, joiden PITKÄAIKAISVAIKUTUKSISTA ei ole vielä saatu tehtyä kunnolla tutkimusta. No joo, kyllähän ihmiset syö kaikenlaista sontaa, levittävät iholleen ties mitä voiteita ja laitattavat nahkansa alle silikonia ja botoxia. Kaikenlaista kulkijaa tänne mahtuu.

Ja ennen kuin joku alkaa pätemään, että EU:ssa säännellään tatuointimusteiden sisältöä, niin ei, sekään ei ole mikään tae terveellisyydestä. Monet epäilyttävät aineet on sallittu, ja useimmilla myrkyilläkin on vain korkein sallittu pitoisuus. Eli myrkkyä saa olla, kunhan ei ole kovin paljon.

Vierailija
39/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi on nykypäivää. Deal with it! 26:lle erityisesti tämä linkki:

http://theroyalfanzine.tumblr.com/post/47990484825/royals-with-tattoos-…

Andrea Casiraghi esim. on sun mielestä erityisen suttuinen WT? 

Vierailija
40/133 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä olen ihan oikeasti huomannut, että nuorempi polvi on jonkin verran tatuoitua paremmin toimeentulevassa kansanosassa. Tiedän, koska työskentelen eräässä arvostetussa ruotsinkielisessä korkeakoulussa. Toki tatuoinnit usein ovat heillä pieniä, hillittyjä & konservatiivisia aiheiltaan, mutta niitä on entistä enemmän nähtävillä. Ei nelikymppisillä vaan parikymppisillä. En ole yläluokkainen itse väittänyt olevanikaan :-). Kukas olikaan se hupsu?

Sinä joka luit, että väitin sinua itseäsi yläluokkalaiseksi ja riensit siitä lällättämään. 

Suomessa ei ole ainoatakaan arvostettua ruotsinkielistä korkeakoulua. Kaikkiin niistä on alemmat pääsyrajat kuin suomenkielisiin. Ruotsin puolelta en asioita kommentoi muuten kuin, jos tatuoinnit olisivat niin hot, niin kaipa Victoriallakin sellainen olisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi