Tatuointi on sutturuutta
Onko muita, jotka kauhulla odottavat kesää ja ihmisten mauttomien tatuointien eli "tatskojen" näkemistä? Minulle tatuointi eli "tatska" edustaa ihmisen sutturuutta. Tatuoitu ihminen on itsekäs ja ei ymmärrä sitä esteettistä mielipahaa, mitä ympäristölleen aiheuttaa.
Sanotaanko EI sutturuudelle?
Seija
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että tatuointi on merkki alhaisesta äo:sta ja alemmasta sosiaaliluokasta
http://mic.com/articles/78927/14-historical-figures-you-probably-didn-t…
Eiku?
Pidä silmät auki ja katso kenellä on tatuointeja ja kenellä ei. Ei pitäisi olla mitään vaikeutta huomata, että tatuointeja on voittopuolisesti niillä koulupudokkailla ja wt-pelleillä.
Ei vittu miten sua ahistaa nämä jutut. Sun elämähän on täysin raiteiltaan nyt joiden tatuoinneista.
Olisko psykoterapia mitään? Auttaisi sua mua myös luokittelemasta ihmisiä wt:ksi. Ehkäpä avaat vielä suusi väärässä paikassa ja tulee pari litsaria palauttamaan sut maan pinnalle.
Menehän takaisin lukemaan kokovalkoisia sisustusblogeja, hus.Fantasiasi näemmä vaan jatkuvat, nyt toivot minulle jo litsareita ja psykoterapiaa, kun uskallan olla wt-kansanosan heimomerkinnöistä eri mieltä kanssasi.
Edelleenkin, ei ole kovinkaan vaikea seurata katukuvasta millaisilla ihmisillä niitä tatuointeja on. Kyllä se wt-kansa on vahvasti edustettuna. Silmät auki vaan.
wt, wt, wt - oletko sä täydellinen idiootti?
Seija parka. Seija ja Seijan hovi. Kannattaisi suunnata energiaa johonkin muuhun kuin ihmisten luokitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on isohko tatuointi selässä, otettu 3kymppisenä. Pukeudun jakkupukuun työssäni ja en muutenkaan hihhuloi pienissä vaatteissa kuin rantalomilla ulkomailla. Tatuoinnilla on minulle äärettömän tärkeä merkitys ja se on lisäksi mielestäni kaunis. Ulkoisesti olen siis muuten hyvin konservatiivisen näköinen työn vuoksi, joten on mukavaa että iholla on rakas muisto, joka kuvastaa enemmän vapaa-ajan minääni. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku toinen on tatuoinnistani mieltä, itse olen erittäin tyytyväinen. Tatuoinneissa pidän itse tärkeänä sitä, että sopivat kantajansa tyyliin ja vartalon muotoihin.
Jos meillä olisi alkava suhde ja tatuointisi paljastuisi minulle, suhde päättyisi siihen.
No mutta sehän olisi pelkästään hyvä asia. En haluaisikaan seurustella idiootin kanssa.
Hyvähän se olisi. Sillä miten viehättävä muuten olisit, ei olisi mitään merkitystä. Wt-leimasi olisi sellainen turn-off.
No mutta, älykkyysosamääräsi vasta turn-off olisikin. By the way, en seurustele myöskään rumien ihmisten kanssa, joten et pääsisi kanssani edes juttusille. Hähää, voitin!
Voitit? Ainakin lapsellisuuskisan voitit tuolla nokkelalla lohkaisullasi.
Hohhoijaa, miten näitä samoja aloituksia jaksetaan tehdä joka ikinen päivä?
Miksi sotketaan iho tatuoinneilla?
Miksi leikataan kananpersetukka ja värjätään se punaiseksi?
Miksi suomalaiset on lihavia?
Miksi ei osata pukeutua kauniisti?
Miksi käytetään rumia ja käytännöllisiä kenkiä?
Miksi naiset eivät osaa meikata hillitysti?
Keksikää jo jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun todeta OHHOH, kylläpä voi jonkun mamman päivä kosahtaa karille, kun jollain toisella on tatuointi JOKA EI OLE MINUN MAKUNI MUKAINEN JA MINUN MIELESTÄNI HUONO JA MAUTON JA VIELÄ VAARALLINEN VALINTA JA PILAA KOKO IHMISEN.
Kuulostatte vanhoillta katkeriltä ämmiltä, eikä se tee teistä erityisen kauniita vaikka ihonne kuinka olisi puhdas. Kauniita ette ole!
Mitä sillä on väliä mitä joku wt ajattelee? Ihan tosi...
Totta, aloittaja on selvä wt ja siksi minä en pahoittanutkaan kirjoituksista mieltäni! Mitä väliä, mitä wt-Seija ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on isohko tatuointi selässä, otettu 3kymppisenä. Pukeudun jakkupukuun työssäni ja en muutenkaan hihhuloi pienissä vaatteissa kuin rantalomilla ulkomailla. Tatuoinnilla on minulle äärettömän tärkeä merkitys ja se on lisäksi mielestäni kaunis. Ulkoisesti olen siis muuten hyvin konservatiivisen näköinen työn vuoksi, joten on mukavaa että iholla on rakas muisto, joka kuvastaa enemmän vapaa-ajan minääni. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku toinen on tatuoinnistani mieltä, itse olen erittäin tyytyväinen. Tatuoinneissa pidän itse tärkeänä sitä, että sopivat kantajansa tyyliin ja vartalon muotoihin.
Jos meillä olisi alkava suhde ja tatuointisi paljastuisi minulle, suhde päättyisi siihen.
Heh:D Onneksi olen 10 vuotta ollut onnellisesti naimisissa ja toisekseen en olisi kiinnostunut ihmisestä, jonka vaa'assa puolisoa haettaessa painaisi eniten ulkonäöllinen seikka, joka ei edes näy ulkopuolisille:) Itse pidän enemmän huumorintajuisista ja ystävällisistä ihmisistä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän olisi pelkästään hyvä asia. En haluaisikaan seurustella idiootin kanssa.
Hyvähän se olisi. Sillä miten viehättävä muuten olisit, ei olisi mitään merkitystä. Wt-leimasi olisi sellainen turn-off.
No mutta, älykkyysosamääräsi vasta turn-off olisikin. By the way, en seurustele myöskään rumien ihmisten kanssa, joten et pääsisi kanssani edes juttusille. Hähää, voitin!
Jankuti jankuti. Luulen, että olisit onnellisempi jos sinulla olisi EDES joku. Olen pahoillani puolestasi sinä yksinäisyyden riivaama, jätetty ihmispolo. Onko mielesi uudella tatuointi?
Te , joiden mielestä tatuointeja on vain ns. ei niin siisteillä ihmisillä. Oletteko ajatelleet, että ehkä ne joiden habitus on siisti ovat ottaneet tatskansa niin, että ne saa helposti piilotettua. Tällaisiin tatskoihin on monesti panostettu paljon aikaa ja rahaa, ja ovat kantajilleen erityisen merkityksellisiä. Eivät ne vh:ssa ja minisortseissa keikkuvat siiderimahat edusta kaikkia tatuoituja, heillä ne vaan ovat näkösällä.
Samaa mieltä. Mun mielestä hyvän maun rajoissa olevat tatuoinnit ok, jos ovat pieniä ja omaperäisiä. Mutta näin yleisesti pidän tatutointeja erittäin rumina ja seksikkäintä mitä tiedän on kyllä paljas iho ilman tatuointeja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että tatuointi on merkki alhaisesta äo:sta ja alemmasta sosiaaliluokasta
http://mic.com/articles/78927/14-historical-figures-you-probably-didn-t…
Eiku?
Pidä silmät auki ja katso kenellä on tatuointeja ja kenellä ei. Ei pitäisi olla mitään vaikeutta huomata, että tatuointeja on voittopuolisesti niillä koulupudokkailla ja wt-pelleillä.
Ei vittu miten sua ahistaa nämä jutut. Sun elämähän on täysin raiteiltaan nyt joiden tatuoinneista.
Olisko psykoterapia mitään? Auttaisi sua mua myös luokittelemasta ihmisiä wt:ksi. Ehkäpä avaat vielä suusi väärässä paikassa ja tulee pari litsaria palauttamaan sut maan pinnalle.
Menehän takaisin lukemaan kokovalkoisia sisustusblogeja, hus.Fantasiasi näemmä vaan jatkuvat, nyt toivot minulle jo litsareita ja psykoterapiaa, kun uskallan olla wt-kansanosan heimomerkinnöistä eri mieltä kanssasi.
Edelleenkin, ei ole kovinkaan vaikea seurata katukuvasta millaisilla ihmisillä niitä tatuointeja on. Kyllä se wt-kansa on vahvasti edustettuna. Silmät auki vaan.
wt, wt, wt - oletko sä täydellinen idiootti?
Kerron vain mitä silmäni näkevät. Avaa sinäkin omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti. Luulen, että olisit onnellisempi jos sinulla olisi EDES joku. Olen pahoillani puolestasi sinä yksinäisyyden riivaama, jätetty ihmispolo. Onko mielesi uudella tatuointi?
Yhä kovasti fantasiavoittoista tuo kirjoittelusi. Tekeekö tuollainen fantasiassa vellominen helpommaksi kestää sen, että jotkut pitävät tatuointeja kouluttamattoman alaluokan juttuna?
Sellaiset, joilla ei ole yhtäkään tatuointia, eivät suinkaan ole mitään pelkureita tai lyhytnokkaisesti muita apinoiden ympäriinsä hoosaavia (huono lyttäysyritys), vaan juuri päinvastoin riittävän rohkeita ollakseen individualisteja omanpolkunsakulkijoita. Jos he haluaisivat törkytöherryksen, niin he ottaisivat sellaisen. Yksinkertaista, mutta totta!
Tatuoida = tahria, tahrata, tuhria, sotkea, liata. Miksi väkisin yrittää muokata tuota sutturakulttuuria salonkikelpoikseksi "hyvällä maulla" jne tekosyillä. Voidaanko esim sotakin toteuttaa "hyvällä maulla" ja onko se silloin oikeutetunpaa kuin "huonolla maulla" harjoitettu luvallinen tappaminen?
Tatuoiduille tämä tuntuu olevan mahdoton tajuta ja kestää. Ihan itseäni varten otin juu ja tämä suttu on mulle niin tärkee, muistuttaa jos tulee amneesia ja silleen ja tietty harhaisesti luulen, et kaikki inkkaamattomat vaan kadehtii mua (eihän kukaan nyt oikeesti voi olla toista mieltä!), mut jos ne ei oikeesti tykkää mun 'vain itseäni varten' whatever töhrystä, ni en millään kestä sitä, vedän kilarit ja aikuisellisen kypsät itkupotkuraivarit, menen henkilökohtaisuuksiin ja mollaan väärän mielipiteen omaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh:D Onneksi olen 10 vuotta ollut onnellisesti naimisissa ja toisekseen en olisi kiinnostunut ihmisestä, jonka vaa'assa puolisoa haettaessa painaisi eniten ulkonäöllinen seikka, joka ei edes näy ulkopuolisille:) Itse pidän enemmän huumorintajuisista ja ystävällisistä ihmisistä:)
Siinä se onkin, kun se ei ole pelkästään ulkonäöksellinen seikka vaan se kavaltaa kantajansa arvostelukyvyttömyyden. Se kertoo jotain kantajansa pään sisäisestä maailmasta. Ja kun katsoo useimpia sellaista kantavia, niin yhteisenä nimittäjänä ei todellakaan ole elämässään onnistuminen.
Miten jotakin voi ärsyttää noin paljon toisten ulkonäkö? Antakaa kaikkien kukkien kukkia. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten jotakin voi ärsyttää noin paljon toisten ulkonäkö? Antakaa kaikkien kukkien kukkia. :)
Niinhän minä annankin, vai kuvitteletko että olen keneltäkään leikannut tatuointia pois? On eri asia pitää jotakin wt-leimana kuin ruveta estämään kukkien kukkimista. Toinen on mielipide, toinen on toimintaa.
Valitan, olen samaa mieltä ap:n kanssa. Jaiks! Tatskat ovat niin so last season...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se onkin, kun se ei ole pelkästään ulkonäöksellinen seikka vaan se kavaltaa kantajansa arvostelukyvyttömyyden. Se kertoo jotain kantajansa pään sisäisestä maailmasta. Ja kun katsoo useimpia sellaista kantavia, niin yhteisenä nimittäjänä ei todellakaan ole elämässään onnistuminen.
Jaa..:D Mitähän tähän nyt sanoisi, onko tatuoimattomat myös jokin homogeeninen kansanosa, jonka yhteisenä nimittäjänä on elämässä onnistuminen? Eli eiköhän tatuoidut ole ihan yhtä erilaisia yksilöitä kuin tatuoimattomat. Meillä on mieheni kanssa muutama tatuointi (piilotettavissa) ja olemme yliopistokoulutettuja hyvässä uraputkessa. Noin puolella ystävistämme on tatuointi/tatuointeja eikä tatuoinnista voi päätellä kenenkään menestymisen astetta. Tatuointi ei myöskään ole kaikille mikään hetken trendi-ihastus, vaan itselleni se on mm. tapa käsitellä läheisen menetystä.
Tatuointeja on tehty jo satoja vuosia, olikohan jopa tuhansia vuosa, joten epäilen hiukan ettet se mikään "trendi" ole. Mun mies on tatuoitsija, ja kyllä niitä tatuointeja on opettajilla, poliiseilla, ja kaikissa ammateissa. Hienoimmat, isoimmat ja hyvin tehdyt tatuoinnit on taidetta. Enkä nyt puhu ysäri-tribaleista.
Niin ja mä käytän kukkamekkoja, ja on myös tatuointeja.
Mitä sillä on väliä mitä joku wt ajattelee? Ihan tosi...