Millainen olet sinä mies josta naiset eivät kiinnostu
Minä aloitan, 36-v esimiesasemassa tehtaassa. 179 cm, 66 kg kuikelo. Tykkään musiikista, elokuvista, autoista ja videopeleistä. Viimeinen kai se uberturnoff naisille vaikka uskoisin pystyväni antamaan naiselle aikaa ja huomiota harrastuksesta huolimatta.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon asiat niinkuin ne on ja sanon ääneen mitä ajattelen.
En suostu elämään elämääni niin että pitäisi aina olla mielin kielin ettei joku nainen loukkaannu taas jostain väärinymmärtämästään asiasta. Sillä kuka tuollaista munankuorien päällä kävelyä jaksaisi?
Tulkinta: olet epäkohtelias.
Eihän siinä mitään, jos sinullekin saa sanoa, mitä ajattelee. Mielestäni sinä olet huono sängyssä.
t. Kalimero
No tuostahan on ainakin helppo jatkaa ja alkaa korjaamaan asioita kun kerran sait sanottua ääneen sen mikä on vialla eikä tarvinnut alkaa tulkitsemaan kahvinporoista sitä että miksi tänään(kin) on kiukkupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitan, 36-v esimiesasemassa tehtaassa. 179 cm, 66 kg kuikelo. Tykkään musiikista, elokuvista, autoista ja videopeleistä. Viimeinen kai se uberturnoff naisille vaikka uskoisin pystyväni antamaan naiselle aikaa ja huomiota harrastuksesta huolimatta.
Onko toi paino oikeasti noin vähän. Suosittelen että hommaat painoa lisää koska on oikeasti epäseksikästä kun miehellä on naista kapeampi vyötärö ja liiallisen laihuuden takia tiimalasivartalo. Toisin sanoen miehellä on naisen perse kun keskivartalossa ei ole kuin luut ja nahka. Tiedän tämä omasta miehestä. Hän oli jotain tuon suuntaista nuorena ja oli vaikea päästä yli siitä kuikeloudesta, vaikka en minä hänen kanssaan kropan takia seurustellut vaan ihan muiden syiden. Muuttui vanhetessaan niin paljon seksikkäämmäksi kun painoa tuli lisää.
45v 186/80kg vaalea yrittäjä maalta. Introvertti tupajumi joten en tapaa ihmisiä juuri missään. En polta, alko ei ole ongelma. Asun yksin, hoidan talouteni, maksan veroni. Ruokaa osaan tehdä aika hyvin eikä yleensä muutenkaan jää teknisissä asioissa sormi suuhun. Ihmissuhdetaidot tosin mahtuu postimerkin takapuolelle. Keljua kun annettiin vähintäänkin normihalut, extra annos mielikuvitusta ja sitten Mr. Beanin pelimiestaidot. Sanotaan että ronkelit runkkaa mutta mieluummin sitten niin kuin mitään epätoivoista säätöä ensimmäisen säälistä antavan pyryharakan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
<3 kirjoitti:
Minun mielestäni videopelit ovat todellinen turn on!!!!!!!! jatkakaa miehet pelaamista älkääkä alistuko muuttamaan itseänne jos pelaaminen todella kiinnostaa. Kyllä te vielä löydätte naisen, joka arvostaa peliharrastustanne.
Sehän se ois parasta. Vois pelata yhdessä.
Niinpä *sydänsilmäemoji*
Vierailija kirjoitti:
180cm/70kg, ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntijatehtävissä, puhun 4 eri kieltä, vuositulot 45 000e, velaton asunto, auto, harrastan urheilua 3-5 krt /viikossa, en juo, en polta.
Miksei naiset kiinnostu? Naama ei riitä.
Oletko varma, että on ulkonäöstä kyse? Onko käytöstavat ja itsevarmuus hallinnassa? Nainen on myyty älykkään, huumorintajuisen ja itsevarman miehen edessä, oli naama sitten millainen vain. Käytöstavoissa huomioi muutkin kuin vain sen johon yrittää tehdä vaikutusta. Itsevarmuuteen muuten liittyy se miten itsensä kantaa, eli ryhti! Siisti ja ajan- ja paikanmukainen pukeutuminen sekä hyvä partavesi. Jos nämä on kunnossa, niin pilkettä silmään ja menoksi! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paniikkihäiriöstä kärsivä introvertti syrjäytynyt työtön, 30++.
Alkaisin oleen sun kaa. Voitais vaan olla ja rakastella koko päivä!
t. toinen samanlainen
Kiitos sinulle. En uskonut että ketään voisi kiinnostaa tuolta pohjalta. Samanlaisten naisten olen aina olettanut olevan jo varattuja.
Lähes kolmikymppinen mies, 182/91, aktiivinen saliharrastaja sekä patikoija, poliisi. Mun turnoffina voi olla liiallinen asiallisuus. Tykkään tietenkin elää muutoinkin kuin työn ulkopuolella, mutta tuntuu, että varsinkin mun iässä naiset tykkää jännityksestä, vapaudesta ja salaperäisyydestä. Ainakin tällaisia selityksiä olen saanut kuulla, eikä siinä mitään, ihmisiä on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olispa kivaa nähdä näiden sankarien naamat, jotka väittävät, että "naama ei riitä". Ei kai vaan ole partaa? Parta ei pue ketään, paitsi ehkä (muutenkin karismaattista) ja ikääntynyttä herrasmiestä, kuten Sean Connery. Varsinkin epäsiisti tuhero leuassa tai pulisonkimaiset viivat taviksen poskilla ovat erittäin turn-off! Entä iho, onko sitä hoidettu? Mieskin voi pitää huolta ihostaan, jos ei ole synnyinlahjana saanut virheetöntä nahkaa. Epämääräiset näppylät tai pitkäaikaisesta luonnontilasta kielivät kasvot eivät houkuta koskettamaan, saati suutelemaan. Ja miten sitten suu, onko hammashygienia kunnossa? Hammaslääkärille mars, jos on keltaisuutta tai muuta korjattavaa! Pienet virheet hammasrivin suoruudessa ovat vain persoonallista, mutta isomman rempan tarve kielii siitä, että evvk. Ja lopuksi hiukset - onko niille tehty se mitä kaikkien tulisi hiuksillensa tehdä, säännöllinen pesu, kiva leikkaus, vähän siistimistä päivittäin?
Väitän, että jos nämä edellä mainitut osa-alueet ovat kunnossa, ei "rumuus" haittaa, sillä harvan naisenkaan pärstä on naturellina mikään missin naama.
Ei, ei, ei.
Suurinta osaa miehistä pukee hyvä parta ja viikset (pulisongitkin parran jatkeena) ja erityisesti pidempi terve tukka äärimmäisen hyvin.
Tulee aina näistä jutuista mieleen esimerkiksi Henry Cavill Tudorsissa. Alkuosien epäkiinnostava siloposki muuttui ihmeellisen karismaattiseksi ja miehekkääksi sarjan kuluessa, kun alkoi saamaan partaa ja hiuksia. Ja näitä tapauksia on vaikka kuinka paljon.
Pahinta on joku tyhjäksi kaavittu naama joka on valeltu viiden metrin päähän leijailevalla keuhkoihin asti pistävällä partaveden löyhkällä.
(Toki on sitten kaljuuntuvien lisäksi niitäkin epäonnisia joilla parta ei vaan kasva kunnolla, siinä tapauksessa ne kolme haiventa ristissä eivät kyllä paranna ulkonäköä.)
Vierailija kirjoitti:
Miesten ketjussa moni laittoi mitat heti ja kertoi harrastukset / ammatin.
Ja samanlaisessa naisten ketjussa nainen ei välttämättä maininnut mittojaan vaan kuvaili heti luonnettaan, miehistä ei tainnut kukaan tehdä niin :)
Luonnetta on vaikea kuvailla, koska "fiksu, mukava ja huumorintajuinen" on niin tulkinnanvarasta. Sen sijaan ikä, mitat, harrastukset ja ammatti eivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ketjussa moni laittoi mitat heti ja kertoi harrastukset / ammatin.
Ja samanlaisessa naisten ketjussa nainen ei välttämättä maininnut mittojaan vaan kuvaili heti luonnettaan, miehistä ei tainnut kukaan tehdä niin :)
Luonnetta on vaikea kuvailla, koska "fiksu, mukava ja huumorintajuinen" on niin tulkinnanvarasta. Sen sijaan ikä, mitat, harrastukset ja ammatti eivät
Tulkinnoistahan tässä on kyse. Eli oli tarkoitus että miehet kertovat miksi naiset eivät kiinnostu heistä miesten omasta mielestä. Miehille vain on lähes ylivoimaista puhua itsestään negatiiviseen sävyyn. Naiset taas ovat kuin kala vedessä kun itseään pitäisi haukkua.
Miten esim. ikä voisi olla syy kiinnostuksen puutteeseen? Jos naiset siis ovat aina olleet kiinnostumatta, ei se siitä iästä voi johtua.
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän intro kuin ekstro siinä mielessä, että harvoin aloitan keskustelua. Jos joku aloittaa mun kanssa keskustelun niin olen ihan "normaali" puhelias, mitä se ikinä sit onkaan. Eli mun kanssa on kyllä helppo keskustella, pari kertaa on juna/bussimatkat taittunu vierustoverin kanssa keskusteltaessa. Olen asiallinen paitsi parisuhteessa kyllä kotioloissa toisinaan lapsellinen (teen jekkuja ja "kiusaan"). Uskottava ja hyvä kuuntelemaan. En tuomitse ja mulle voi puhua vaikeistakin asioista. Katson ihmisiä silmiin, tervehdin ja kiitän. Auttavainen, jossain vaiheessa kun pääsen jaloilleni oman elämän kanssa ryhdyn vapaaehtoistyöhön, yksinäisten kaveritoiminta kiinnostaa ehkä eniten. Tällä hetkellä luovutan ainoastaan verta. Olen yksinäinen ja hieman syrjäytynyt (=työtön), työttömyys/köyhyys on suurin syy miksi olen sinkku.
Huumori ehkä hitusen sarkastinen ja kaksimielinen, suosikki supersankari Wagner (sika). Samat vitsit eivät jaksa naurattaa kovin pitkälle (Putous). Kiinnitän paljon myös huomiota pieniin yksityiskohtiin kuvissa ja hihittelen sisäisesti (Kuha-jutut, Finnish Nightmare).
Pidän seksistä. Seksissä eniten kiehtoo rakkaan nautinto ja yhteenkuuluvuus, en harrasta yhden illan juttuja. Suuseksin antamisesta pidän erityisesti, se nyt vaan on niin kivaa pyöritellä kieltä klitan ympärillä ja välillä käydä sisällä kielen kanssa, vai mitä? Sitomisleikit ja naisen kiihottaminen on myös kivaa. Suosikkiasento nainen mahallaan tai selällään tyyny lantion alla. Tykkään myös sormettaa ja katsella kun kumppani saa orgasmin sekä pusutella siinä samalla.
Harrastuksia lenkki, lihastreeni kotona. Jos olis varaa kävisin salilla ja uimassa. Parisuhteessa ulkoilu on myös mukavaa. Asun kaupungissa ja tulen aina asumaan, kuitenkin semmoisessa paikka, jossa maastoa / luontoa löytyy läheltä. Kirjallisuus (scifi, dekkarit, tositapahtumat erityisesti selviytymistarinat), suosikkikirja Lars Kepler, Papillon. Ja edelleen jos ja kun on varaa matkustelen. Kohteet, jossa voi yhdistää rannan ja kaupungin nähtävyyksineen on parasta, syön yleensä halpiskatu-ruokaa kuin ravintoloissa. Liikun julkisilla, taksia olen käyttänyt vain pari kertaa. Bussimatkat vieraassa maassa ovat parasta. Telkusta leffat, dokit, ajankohtaisohjelmat (Docventures, A-studio, Game of Thrones mm.). Hömppääkkin pienin annoksin.
Ulkonäkö toisille turnoff, mut niille joille se ei ole prioriteetti 1 kelpaan varmasti. En laiha, enkä lihaksikas. Hieman on ylimääräistä, mutten kuiteskaan kukkakeppi. 180+ cm / 80 kg noin. 80-luvulla syntynyt.
Tinderissä käväsin, mutta moniin henkilöihin saman aikainen panostaminen ei o mun juttu, yks kerrallaan olis se mun juttu. Eipä kai sitten muuta.
Kuulostat hyvältä ja normaalilta. Varmasti hyvässä parisuhteessa parin vuoden sisään. Ja veikkaan, että töissäkin.
<3 kirjoitti:
Minun mielestäni videopelit ovat todellinen turn on!!!!!!!! jatkakaa miehet pelaamista älkääkä alistuko muuttamaan itseänne jos pelaaminen todella kiinnostaa. Kyllä te vielä löydätte naisen, joka arvostaa peliharrastustanne.
Vaikutat ihanalta. Tämmöisiä naisia pitäisi olla enemmänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm/70kg, ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntijatehtävissä, puhun 4 eri kieltä, vuositulot 45 000e, velaton asunto, auto, harrastan urheilua 3-5 krt /viikossa, en juo, en polta.
Miksei naiset kiinnostu? Naama ei riitä.
Mitä kiinnostavaa sinussa on?
Yllättävän moni mies kuvittelee, että naiset kiinnostuvat heistä tulojen, asunnon, auton tai urheiluharrastuksen perusteella, tai koska he eivät ole a-ongelmaisia ja ovat mitoiltaan normaaleja. En kuitenkaan tunne yhtään naista, joka kiinnostuisi miehestä näiden ominaisuuksien takia, ja sentään ystäväpiiriin kuuluu paljon sinkkunaisia, joilla on haku päällä.
Voisin kuvitella, että sinkkuystävääni kiinnostaisi paljon enemmän esimerkiksi neljä viimeisintä lomamatkaa, jotka olet tehnyt, neljän puhumasi kielen sijaan. Reppureissaatko, vaellatko, sukellatko tai surffaatko? Mitä tykkäät tehdä lomillasi? Mikä on ollut ikimuistoisin matkakohteesi, miksi? Tai oletko opiskellut jonkun erikoisen kielen jostain muusta tietystä syytä, miksi? Jos puhut suomea, ruotsia, englantia ja saksaa, niin ei se kyllä todellakaan tee sinusta millään tavalla muita kiinnostavampaa.
Aikamoinen pakkomielle matkailuun kaveripiirissäsi.
56 ja 70 kuulostaa kyllä ihan unelmilta. :D
Näin ne maut vaan eroaa.
Ikää 30, 175/85 rasvaa 18-20%, pitäisi dieetailla. Amiksen käyny keskituloinen duunari, ei edes mikään seksikäs raksamies vaan bussikuski. Juuri tuo tuntuu olevan akilleen kantapää. Tulot 45k vuodessa, mutta koska epäseksikäs ammatti, ei mitään mahdollisuuksia parisuhteisiin. Paha poika-lookkiakaan ei ole, kun rikosrekisteri puhdas. Kotipuolessa olen katsellut sitä menoa kun ne nätit ja vähän yksinkertaiset lähihoitajanaiset on kaikki jonkinasteisen pikkurikollisen kanssa. Baareissakaan en viihdy, ahdistaa se meininki siellä. Parhaillaan luenkin pääsykokeisiin, jotta saisi tähän perkeleen tylsään paskaan elämään muuta ajateltavaa. Ja kyllä, olen ajoittain katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30v, DI, tuotekehitystyössä. 172/80 harteikas saliharrastaja. Tykkään videopeleistä, koodaamisesta, urheilusta ja satunnaisesta ukulelen soittamisesta. Ehkä munkin kohdalla tuo viimeinen on turnoff :D
En usko etteikö näillä spekseillä naista saisi. Oot varmaan vaan ihan saakelin nirso ja haaveilet jostain 180cm supermallista.
Mä taas veikkaan, että 172 cm pitkä mies haaveilee varmasti vähintään 185cm pitkästä maailman kauneimmasta naisesta eikä mikään muu kelpaa.
Liian pitkät naiset ei todellakaan viehätä. Enemmän sellaiset pikkuiset söpöt pikku tsirbuliinit. Herättää suojeluvaiston ja empatian. t: 79.
Ei tuosta kannata traumoja ottaa vaan jätä ne häirikkönaisille, en minäkään perässä rähjäävää vietkongia pane.
Kyllä näyttää ja kuuluu olevan miesvihaa potevia naisia jotka haluavat sitten itselleen pahan olon kun miehet vaataavat.
No minähän olen 22-vuotias työtön, 184cm ja 78kg laihaläski, joka on vielä naamastaankin ruma. Tykkään kaikenmoisesta luonnossa oleilusta, penkkiurheilusta, vähin myös ihan oikeasta liikkumisesta, käsillä tykkään tehdä kaikenlaista (muutakin kuin runkata). Fanitan eläimiä. Olen vähän hankalahko tapaus, minuun on hirvittävän vaikea tutustua ja olen hiljainen hissukka, mutta kun tutustun oikeanlaiseen ihmiseen niin en ole juuri koskaan hiljaa ja puhun paljon ihan turhaa paskaa vaikka se ei muita kiinnostaisikaan. Sosiaalisesti kehitysvammainen. Empatiakykyinen varmaan olen, koska tunnen aika vahvasti muiden puolesta. Vässykkä, joka ei varmasti hakeudu minkäänlaisiin tappeluihin vaikka mikä olisi. Ei ole sosiaalista elämää eikä itsetuntoa. Yksinkertainen, tyhmäksikin nimitetty ja lapsellinen. En käytä päihteitä, mutta paheena herkuttelu ja paskamätöt. Osaan etsiä itsestäni hirveästi huonoa, mutta hyvää en löydä sitten millään. Ylianalysoin lähes kaikkea mielessäni.
Siinä jotain. Varmaan ne tärkeimmät unohtui kun näin hienosta ketjusta intoutuneena aloin tätä viestiä näpyttää.
Terveisin Naispelko22