Millainen olet sinä mies josta naiset eivät kiinnostu
Minä aloitan, 36-v esimiesasemassa tehtaassa. 179 cm, 66 kg kuikelo. Tykkään musiikista, elokuvista, autoista ja videopeleistä. Viimeinen kai se uberturnoff naisille vaikka uskoisin pystyväni antamaan naiselle aikaa ja huomiota harrastuksesta huolimatta.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keleppoo kirjoitti:
Olen 177/95 ja mitat on seurausta saliharrastuksesta. Kroppa siis on kunnossa, mutta naama ei. Sitä ei voi muuttaa vaikka mitä tekisi.
Niin ja pieni 13cm penis. Ja kuulemma ajan liian halvalla autolla. Pitäisi kuulemma ostaa kunnon auto.En käytä mitään päihteitä, enkä ole uskovainen. Harrastuksena pyöräily, lenkkeily ja leffoja tulee katsottua.
Viimeksi tänään sain pakit.. Eihän noita ole kertynyt kuin 3 vuoteen reilu 60 pakkia.
Nyt on aika lyödä hanskat tiskiin ja antaa olla. Se on vaan pakko hyväksyä ettei kelpaa kenellekkään.Btw. Ulkonäkö herätyksen sain joskus eräältä naiselta. Naislauma käveli vastaan ja yksi niistä antoi avarin. Samalla todeten että oot saatanan ruma.
T: 32 -vuotias ikisinkku näköjään
Kannattaisiko muuttaa kaupunkiin, isompiin ympyröihin? Vai mistä tässä on kyse?
Naisvihasta. Kyllä kaikenmaailman pikku kotteroilla ajavilla miehilläkin on nainen. Ja 13 cm penis ei ole pieni vaan täsmälleen suomalaista keskikokoa. Tuo miehen kirjoitus huokui sellaista suhtautumista naisiin että tuskin koskaan tulee ketään löytämään. Moni nainenkin on joutunut esim raiskauksen kohteeksi eikä silti kuluta elämäänsä vihaten miehiä.
Jos sä todella näet tällaisen naisvihana, sä olet totaalisen kyvytön tuntemaan empatiaa miestä kohtaan. Oikeastaan pelottavaa miten joku kykenee tulkitsemaan asiat noin. Täytyy olla todella kylmä käsitys maailmasta.
Kuinka ison kaupungin tarvitsen? Nyt reilu +100000 asukasta. Pitäisikö jättää vakityö ja rientää etsimään työttömänä sitä elämänkumppania.
T:10
Vierailija kirjoitti:
180cm/70kg, ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntijatehtävissä, puhun 4 eri kieltä, vuositulot 45 000e, velaton asunto, auto, harrastan urheilua 3-5 krt /viikossa, en juo, en polta.
Miksei naiset kiinnostu? Naama ei riitä.
Sun pitää saada vähän lihasta. 10kg lisää painoa niin alat näyttämään mieheltä. Oot tosi hoikka tolla pituudella ja painolla ja ainakin mulle se on turn off, tykkään maskuliinisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
180cm/70kg, ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntijatehtävissä, puhun 4 eri kieltä, vuositulot 45 000e, velaton asunto, auto, harrastan urheilua 3-5 krt /viikossa, en juo, en polta.
Ikä?
Hyvä, ettet käytä alkoholia tai tupakoi.
Ei keleppoo kirjoitti:
Olen 177/95 ja mitat on seurausta saliharrastuksesta. Kroppa siis on kunnossa, mutta naama ei. Sitä ei voi muuttaa vaikka mitä tekisi.
Niin ja pieni 13cm penis. Ja kuulemma ajan liian halvalla autolla. Pitäisi kuulemma ostaa kunnon auto.En käytä mitään päihteitä, enkä ole uskovainen. Harrastuksena pyöräily, lenkkeily ja leffoja tulee katsottua.
Viimeksi tänään sain pakit.. Eihän noita ole kertynyt kuin 3 vuoteen reilu 60 pakkia.
Nyt on aika lyödä hanskat tiskiin ja antaa olla. Se on vaan pakko hyväksyä ettei kelpaa kenellekkään.Btw. Ulkonäkö herätyksen sain joskus eräältä naiselta. Naislauma käveli vastaan ja yksi niistä antoi avarin. Samalla todeten että oot saatanan ruma.
T: 32 -vuotias ikisinkku näköjään
Olit YHDEN naisen mielestä ruma. Suosittelen, että tutustut muihinkin. Meitä on miljoonia! :)
Vierailija kirjoitti:
Minä aloitan, 36-v esimiesasemassa tehtaassa. 179 cm, 66 kg kuikelo. Tykkään musiikista, elokuvista, autoista ja videopeleistä. Viimeinen kai se uberturnoff naisille vaikka uskoisin pystyväni antamaan naiselle aikaa ja huomiota harrastuksesta huolimatta.
Tieteen kuvalehden sivuilta voi lukea mikä fyysisesti naisiin vetoaa ja mikä ei, aika paljon on tosiaankin naisilla ihan tiedostamatonta vaikutusta, mutta yksi yllättävä ominaisuus on se, että keskimäärin jos mies hymyilee paljon, niin se voi olla naisille turnoff. Miehille taas naisten hymyily on vetovoimatekijä selkeästi.
Mutta kyllähän se supliikkipuoli vaikuttaa myös eli sosiaaliset taidot ja sanavalmius ja tietty sosiaalinen itsevarmuus jne. , kyllä nekin vaikuttavat tosi paljon. Ei pidä luulla että vain fyysiset ominaisuudet vaikuttaisivat, varsinkaan jos ei nyt ihan teineistä puhuta.
Sinänsä turha tehdä tällaisia listauksia, kun parinmuodostus kuitenkin lienee enemmän biologiaa kuin jotakin vaatimusboksien täyttelyä. Tai ehkä minä sitten olen romantikko, kun minulle on ihan sama, mitkä ovat kenenkin mitat ja mitä kukin tekee työkseen tai harrastaa. Jos tavatessa klikkaa, niin se on siinä. Jos ei klikkaa, niin se ei johdu siitä, että jokin maaginen vaatimusboksi jäisi täyttymättä.
Mies
HEL-NYC kirjoitti:
Joka uskaltaa, niin naamakuvaa vaan peliin niin me kerromme onko siinä jotain parannettavaa. Miksei esim. vaatekuvaa myös..? Luonteelle me av-mammatkaan emme mitään mahda.
Tajuatko itsekkään miten tyhmää pyytää ketään tämmöisestä yhteydestä antamaan kuvansa julkisuuteen? Puhumattakaan siitä että mitä joku toisen arvostelu naamasta tai vaatteista auttais yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakaan en innostuisi tuosta tulojen ja omaisuuden korostamisesta. Siitä tulee vaikutelma - ja varmasti ihan oikea vaikutelma - että ajattelet kaikkien naisten olevan kiinnostuneita miehen omaisuudesta. Nettideittaillessa en koskaan laittanut viestiä miehille, jotka ilmoittivat tulonsa.
HEL-NYC kirjoitti:
Joka uskaltaa, niin naamakuvaa vaan peliin niin me kerromme onko siinä jotain parannettavaa. Miksei esim. vaatekuvaa myös..? Luonteelle me av-mammatkaan emme mitään mahda.
Vii liv in Vinlant not in kreit pik Amerika. Piipl hiör nou piipl änt tey mait tunnistaa tö pikture.
Pahoittelen, että kirjoitin ensin englanniksi. Olin vuosia sitten au pairina Lontoon lähellä ja puhun ja kirjoitan vieläkin paremmin englantia kuin suomea.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Tajuatko itsekkään miten tyhmää pyytää ketään tämmöisestä yhteydestä antamaan kuvansa julkisuuteen? Puhumattakaan siitä että mitä joku toisen arvostelu naamasta tai vaatteista auttais yhtään mihinkään.
Onhan noita, jotka ottavat riskin? Ja kyllä se "arvostelu" on monesti auttanut. Antanut joko konkreettisia vinkkejä, tai nähnyt että naisilla ei ole vain yhtä makua, tai antanut itseluottamusta lähestyä naisia itsevarmempana. Kyllä meillä on ystävien kesken "avitettu" muutamaakin miestä.
Mutta pakko ei ole kuin kuolla.
Miesten ketjussa moni laittoi mitat heti ja kertoi harrastukset / ammatin.
Ja samanlaisessa naisten ketjussa nainen ei välttämättä maininnut mittojaan vaan kuvaili heti luonnettaan, miehistä ei tainnut kukaan tehdä niin :)
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Onhan noita, jotka ottavat riskin? Ja kyllä se "arvostelu" on monesti auttanut. Antanut joko konkreettisia vinkkejä, tai nähnyt että naisilla ei ole vain yhtä makua, tai antanut itseluottamusta lähestyä naisia itsevarmempana. Kyllä meillä on ystävien kesken "avitettu" muutamaakin miestä.
No miten ois jos itse ottaisit riskin ja postaisit tänne kuvan josta sinut voidaan tunnistaa? Minäkin voisin antaa sulle tosi hyviä vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja samanlaisessa naisten ketjussa nainen ei välttämättä maininnut mittojaan vaan kuvaili heti luonnettaan, miehistä ei tainnut kukaan tehdä niin :)
Johtuu siitä että kaikki kertoivat itsestään sellaisia asioita jotka arvelivat olevan oleellisia siihen miksi pitäisi kelvata/miksi ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
No miten ois jos itse ottaisit riskin ja postaisit tänne kuvan josta sinut voidaan tunnistaa? Minäkin voisin antaa sulle tosi hyviä vinkkejä.
Minä en kaipaa vinkkejä mihinkään. Olen onnellisesti naimisissa. Ilmeisesti nämä miehet täällä eivät, koska naiset eivät heistä kiinnostu. Ehkä he eivät oikeassa maailmassa kehtaa kysyä apua tutuiltaan, mutta täällä on kuitenkin naisia. Rohkeutta ja avoimuuttahan se nyt toki olisi kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kolme miestä on kertonut itsestään negatiivisia asioita ja ollaan keskustelun sivulla kolme. Kaikki muut ovat laittaneet positiivisia tai neutraaleja kuvauksia itsestään, yksi on ihmetellyt mikä naisissa on vikana kun eivät kiinnostu.
Naisten ketjussa lähes joka vastaaja haukkui itsensä lyttyyn. Keskustelu ei juuri lähtenyt harhateille, vaan kaikki vain kirjoittivat pitkiä listoja huonoista puolistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30v, DI, tuotekehitystyössä. 172/80 harteikas saliharrastaja. Tykkään videopeleistä, koodaamisesta, urheilusta ja satunnaisesta ukulelen soittamisesta. Ehkä munkin kohdalla tuo viimeinen on turnoff :D
En usko etteikö näillä spekseillä naista saisi. Oot varmaan vaan ihan saakelin nirso ja haaveilet jostain 180cm supermallista.
Mä taas veikkaan, että 172 cm pitkä mies haaveilee varmasti vähintään 185cm pitkästä maailman kauneimmasta naisesta eikä mikään muu kelpaa.