Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olet sinä mies josta naiset eivät kiinnostu

Vierailija
17.04.2016 |

Minä aloitan, 36-v esimiesasemassa tehtaassa. 179 cm, 66 kg kuikelo. Tykkään musiikista, elokuvista, autoista ja videopeleistä. Viimeinen kai se uberturnoff naisille vaikka uskoisin pystyväni antamaan naiselle aikaa ja huomiota harrastuksesta huolimatta.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Joka uskaltaa, niin naamakuvaa vaan peliin niin me kerromme onko siinä jotain parannettavaa. Miksei esim. vaatekuvaa myös..? Luonteelle me av-mammatkaan emme mitään mahda.

Tajuatko itsekkään miten tyhmää pyytää ketään tämmöisestä yhteydestä antamaan kuvansa julkisuuteen? Puhumattakaan siitä että mitä joku toisen arvostelu naamasta tai vaatteista auttais yhtään mihinkään.

Onhan noita, jotka ottavat riskin? Ja kyllä se "arvostelu" on monesti auttanut. Antanut joko konkreettisia vinkkejä, tai nähnyt että naisilla ei ole vain yhtä makua, tai antanut itseluottamusta lähestyä naisia itsevarmempana. Kyllä meillä on ystävien kesken "avitettu" muutamaakin miestä. 

Mutta pakko ei ole kuin kuolla. 

No miten ois jos itse ottaisit riskin ja postaisit tänne kuvan josta sinut voidaan tunnistaa? Minäkin voisin antaa sulle tosi hyviä vinkkejä.

Minä en kaipaa vinkkejä mihinkään. Olen onnellisesti naimisissa. Ilmeisesti nämä miehet täällä eivät, koska naiset eivät heistä kiinnostu. Ehkä he eivät oikeassa maailmassa kehtaa kysyä apua tutuiltaan, mutta täällä on kuitenkin naisia. Rohkeutta ja avoimuuttahan se nyt toki olisi kysynyt. 

Helppohan se on kysellä muilta ja arvostella muita. Itsekkään et uskaltaisi kuvaasi laittaa. Jos joku haluaa arvion ulkonäöstään, niin helpompi laittaa vaikka johonkin "rate my picture" maailmanlaajuiseen palvelimeen se kuva, eikä sieltä niin tunnisteta. Lisäksi sanoisin ettei miesten ongelmat ole kuin ehkä yhdellä sadasta siinä että kävis parturissa ja laittais vähän parempaa vaatetta päälle.

Vierailija
42/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olispa kivaa nähdä näiden sankarien naamat, jotka väittävät, että "naama ei riitä". Ei kai vaan ole partaa? Parta ei pue ketään, paitsi ehkä (muutenkin karismaattista) ja ikääntynyttä herrasmiestä, kuten Sean Connery. Varsinkin epäsiisti tuhero leuassa tai pulisonkimaiset viivat taviksen poskilla ovat erittäin turn-off! Entä iho, onko sitä hoidettu? Mieskin voi pitää huolta ihostaan, jos ei ole synnyinlahjana saanut virheetöntä nahkaa. Epämääräiset näppylät tai pitkäaikaisesta luonnontilasta kielivät kasvot eivät houkuta koskettamaan, saati suutelemaan. Ja miten sitten suu, onko hammashygienia kunnossa? Hammaslääkärille mars, jos on keltaisuutta tai muuta korjattavaa! Pienet virheet hammasrivin suoruudessa ovat vain persoonallista, mutta isomman rempan tarve kielii siitä, että evvk. Ja lopuksi hiukset - onko niille tehty se mitä kaikkien tulisi hiuksillensa tehdä, säännöllinen pesu, kiva leikkaus, vähän siistimistä päivittäin?

Väitän, että jos nämä edellä mainitut osa-alueet ovat kunnossa, ei "rumuus" haittaa, sillä harvan naisenkaan pärstä on naturellina mikään missin naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitan, 36-v esimiesasemassa tehtaassa. 179 cm, 66 kg kuikelo. Tykkään musiikista, elokuvista, autoista ja videopeleistä. Viimeinen kai se uberturnoff naisille vaikka uskoisin pystyväni antamaan naiselle aikaa ja huomiota harrastuksesta huolimatta.

Olen ikäisesi nainen ja minulle olisi myös tuo viimeinen täysi 'eieiei'.

Vierailija
44/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v, DI, tuotekehitystyössä. 172/80 harteikas saliharrastaja. Tykkään videopeleistä, koodaamisesta, urheilusta ja satunnaisesta ukulelen soittamisesta. Ehkä munkin kohdalla tuo viimeinen on turnoff :D

Sinun kohdallasi tuo ukulelen soittaminen on oikeastaan ainoa asia, mikä saisi kiinnostukseni heräämään.

Vierailija
45/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä turha tehdä tällaisia listauksia, kun parinmuodostus kuitenkin lienee enemmän biologiaa kuin jotakin vaatimusboksien täyttelyä. Tai ehkä minä sitten olen romantikko, kun minulle on ihan sama, mitkä ovat kenenkin mitat ja mitä kukin tekee työkseen tai harrastaa. Jos tavatessa klikkaa, niin se on siinä. Jos ei klikkaa, niin se ei johdu siitä, että jokin maaginen vaatimusboksi jäisi täyttymättä.

Mies

Silloin kun jonkun kanssa kemiat todella osuu yhteen, niin siinähän on jotain selittämätöntä. Tulee vain todella voimakas tunne siitä että jotakin "sähköä" on nyt ilmassa. Sitä on vaikea edes itselleen mitenkään järkevästi perustella eikä sen toisen henkilön kanssa välttämättä tarvitse edes vaihtaa kuin pari sanaa.

Vierailija
46/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehän kuulostatte oikeilta unelmilta .__. 

Vierailija
47/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkihäiriöstä kärsivä introvertti syrjäytynyt työtön, 30++.

Alkaisin oleen sun kaa. Voitais vaan olla ja rakastella koko päivä!

t. toinen samanlainen

Vierailija
48/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ketjussa moni laittoi mitat heti ja kertoi harrastukset / ammatin.

Ja samanlaisessa naisten ketjussa nainen ei välttämättä maininnut mittojaan vaan kuvaili  heti luonnettaan, miehistä ei tainnut kukaan tehdä niin :)

Naiset ajattelevat enemmän heti aluksi sitä miten ihmissuhde voisi toimia. Miehillä kriteerit itselleen ovat enemmän tuollaisia kaavamaisia. 

Terv. Mies

Vierailija
49/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, tyhmä, ruma, huono, uusavuton, laiska, köyhä, huonoitsetuntoinen, nuori.

Vierailija
50/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kertoo täällä mittojaan ja omaisuuttaan??

Odotin että joku kertoo, että ei ole kamalan supliikki, tykkää omituisesta seksistä ja ei ole osannut vielä sulkea äitiänsä elämästään täysin. Lisäksi ei oikein jaksa suihkussa käydä tai hampaitaan pestä päivittäin. Ja kauhea pakkomielle kalliiseen autoon haittaa myös, kun siitä puhuu niin naiset haukottelee.

Koska ylläolevat asiat on niitä, joista juttu yleensä naisten mielestä hiertää, ei se oletko 185/95 vain 190/82, koska itse en tiedä millä tavalla nuo kaksi edes eroaa...

Vierailija
51/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni videopelit ovat todellinen turn on!!!!!!!! jatkakaa miehet pelaamista älkääkä alistuko muuttamaan itseänne jos pelaaminen todella kiinnostaa. Kyllä te vielä löydätte naisen, joka arvostaa peliharrastustanne. 

Vierailija
52/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet kertoo täällä mittojaan ja omaisuuttaan??

Odotin että joku kertoo, että ei ole kamalan supliikki, tykkää omituisesta seksistä ja ei ole osannut vielä sulkea äitiänsä elämästään täysin. Lisäksi ei oikein jaksa suihkussa käydä tai hampaitaan pestä päivittäin. Ja kauhea pakkomielle kalliiseen autoon haittaa myös, kun siitä puhuu niin naiset haukottelee.

Koska ylläolevat asiat on niitä, joista juttu yleensä naisten mielestä hiertää, ei se oletko 185/95 vain 190/82, koska itse en tiedä millä tavalla nuo kaksi edes eroaa...

Miehet nyt vain eivät näe asiaa niin, että heissä voisi olla vikaa kun naiset eivät kiinnostu. Vika on naisissa kun naiset eivät kiinnostu.

53/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Joka uskaltaa, niin naamakuvaa vaan peliin niin me kerromme onko siinä jotain parannettavaa. Miksei esim. vaatekuvaa myös..? Luonteelle me av-mammatkaan emme mitään mahda.

Tajuatko itsekkään miten tyhmää pyytää ketään tämmöisestä yhteydestä antamaan kuvansa julkisuuteen? Puhumattakaan siitä että mitä joku toisen arvostelu naamasta tai vaatteista auttais yhtään mihinkään.

Onhan noita, jotka ottavat riskin? Ja kyllä se "arvostelu" on monesti auttanut. Antanut joko konkreettisia vinkkejä, tai nähnyt että naisilla ei ole vain yhtä makua, tai antanut itseluottamusta lähestyä naisia itsevarmempana. Kyllä meillä on ystävien kesken "avitettu" muutamaakin miestä. 

Mutta pakko ei ole kuin kuolla. 

No miten ois jos itse ottaisit riskin ja postaisit tänne kuvan josta sinut voidaan tunnistaa? Minäkin voisin antaa sulle tosi hyviä vinkkejä.

Minä en kaipaa vinkkejä mihinkään. Olen onnellisesti naimisissa. Ilmeisesti nämä miehet täällä eivät, koska naiset eivät heistä kiinnostu. Ehkä he eivät oikeassa maailmassa kehtaa kysyä apua tutuiltaan, mutta täällä on kuitenkin naisia. Rohkeutta ja avoimuuttahan se nyt toki olisi kysynyt. 

Helppohan se on kysellä muilta ja arvostella muita. Itsekkään et uskaltaisi kuvaasi laittaa. Jos joku haluaa arvion ulkonäöstään, niin helpompi laittaa vaikka johonkin "rate my picture" maailmanlaajuiseen palvelimeen se kuva, eikä sieltä niin tunnisteta. Lisäksi sanoisin ettei miesten ongelmat ole kuin ehkä yhdellä sadasta siinä että kävis parturissa ja laittais vähän parempaa vaatetta päälle.

Minä taas uskon, että joillakin auttaisi. Eniten se itsetuntobuusti.

Vierailija
54/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 kirjoitti:

Minun mielestäni videopelit ovat todellinen turn on!!!!!!!! jatkakaa miehet pelaamista älkääkä alistuko muuttamaan itseänne jos pelaaminen todella kiinnostaa. Kyllä te vielä löydätte naisen, joka arvostaa peliharrastustanne. 

Sehän se ois parasta. Vois pelata yhdessä.

Vierailija
55/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän intro kuin ekstro siinä mielessä, että harvoin aloitan keskustelua. Jos joku aloittaa mun kanssa keskustelun niin olen ihan "normaali" puhelias, mitä se ikinä sit onkaan. Eli mun kanssa on kyllä helppo keskustella, pari kertaa on juna/bussimatkat taittunu vierustoverin kanssa keskusteltaessa. Olen asiallinen paitsi parisuhteessa kyllä kotioloissa toisinaan lapsellinen (teen jekkuja ja "kiusaan"). Uskottava ja hyvä kuuntelemaan. En tuomitse ja mulle voi puhua vaikeistakin asioista. Katson ihmisiä silmiin, tervehdin ja kiitän. Auttavainen, jossain vaiheessa kun pääsen jaloilleni oman elämän kanssa ryhdyn vapaaehtoistyöhön, yksinäisten kaveritoiminta kiinnostaa ehkä eniten. Tällä hetkellä luovutan ainoastaan verta. Olen yksinäinen ja hieman syrjäytynyt (=työtön), työttömyys/köyhyys on suurin syy miksi olen sinkku.

Huumori ehkä hitusen sarkastinen ja kaksimielinen, suosikki supersankari Wagner (sika). Samat vitsit eivät jaksa naurattaa kovin pitkälle (Putous). Kiinnitän paljon myös huomiota pieniin yksityiskohtiin kuvissa ja hihittelen sisäisesti (Kuha-jutut, Finnish Nightmare).

Pidän seksistä. Seksissä eniten kiehtoo rakkaan nautinto ja yhteenkuuluvuus, en harrasta yhden illan juttuja. Suuseksin antamisesta pidän erityisesti, se nyt vaan on niin kivaa pyöritellä kieltä klitan ympärillä ja välillä käydä sisällä kielen kanssa, vai mitä? Sitomisleikit ja naisen kiihottaminen on myös kivaa. Suosikkiasento nainen mahallaan tai selällään tyyny lantion alla. Tykkään myös sormettaa ja katsella kun kumppani saa orgasmin sekä pusutella siinä samalla.

Harrastuksia lenkki, lihastreeni kotona. Jos olis varaa kävisin salilla ja uimassa. Parisuhteessa ulkoilu on myös mukavaa. Asun kaupungissa ja tulen aina asumaan, kuitenkin semmoisessa paikka, jossa maastoa / luontoa löytyy läheltä. Kirjallisuus (scifi, dekkarit, tositapahtumat erityisesti selviytymistarinat), suosikkikirja Lars Kepler, Papillon. Ja edelleen jos ja kun on varaa matkustelen. Kohteet, jossa voi yhdistää rannan ja kaupungin nähtävyyksineen on parasta, syön yleensä halpiskatu-ruokaa kuin ravintoloissa. Liikun julkisilla, taksia olen käyttänyt vain pari kertaa. Bussimatkat vieraassa maassa ovat parasta. Telkusta leffat, dokit, ajankohtaisohjelmat (Docventures, A-studio, Game of Thrones mm.). Hömppääkkin pienin annoksin.

Ulkonäkö toisille turnoff, mut niille joille se ei ole prioriteetti 1 kelpaan varmasti. En laiha, enkä lihaksikas. Hieman on ylimääräistä, mutten kuiteskaan kukkakeppi. 180+ cm / 80 kg noin. 80-luvulla syntynyt.

Tinderissä käväsin, mutta moniin henkilöihin saman aikainen panostaminen ei o mun juttu, yks kerrallaan olis se mun juttu. Eipä kai sitten muuta.

Vierailija
56/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehen rumuus ei ole monille naisille mikään este. Katso ympärillesi kadulla, niin huomaat asian.

Minä pidän kauniista miehistä, mutta toistaiseksi en ole vielä löytänyt sellaista itselleni.

Laitoin joskus deitti-ilmoituksen ja minulle vastasi joukko itseäni huomattavasti vanhempia miehiä, jotka kertoivat autoistaan. Poistin ilmoitukseni. 

Vierailija
57/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180cm/70kg, ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntijatehtävissä, puhun 4 eri kieltä, vuositulot 45 000e, velaton asunto, auto, harrastan urheilua 3-5 krt /viikossa, en juo, en polta. 

Miksei naiset kiinnostu? Naama ei riitä. 

Mitä kiinnostavaa sinussa on?

Yllättävän moni mies kuvittelee, että naiset kiinnostuvat heistä tulojen, asunnon, auton tai urheiluharrastuksen perusteella, tai koska he eivät ole a-ongelmaisia ja ovat mitoiltaan normaaleja. En kuitenkaan tunne yhtään naista, joka kiinnostuisi miehestä näiden ominaisuuksien takia, ja sentään ystäväpiiriin kuuluu paljon sinkkunaisia, joilla on haku päällä.

Voisin kuvitella, että sinkkuystävääni kiinnostaisi paljon enemmän esimerkiksi neljä viimeisintä lomamatkaa, jotka olet tehnyt, neljän puhumasi kielen sijaan. Reppureissaatko, vaellatko, sukellatko tai surffaatko? Mitä tykkäät tehdä lomillasi? Mikä on ollut ikimuistoisin matkakohteesi, miksi? Tai oletko opiskellut jonkun erikoisen kielen jostain muusta tietystä syytä, miksi? Jos puhut suomea, ruotsia, englantia ja saksaa, niin ei se kyllä todellakaan tee sinusta millään tavalla muita kiinnostavampaa.

Vierailija
58/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon asiat niinkuin ne on ja sanon ääneen mitä ajattelen.

En suostu elämään elämääni niin että pitäisi aina olla mielin kielin ettei joku nainen loukkaannu taas jostain väärinymmärtämästään asiasta. Sillä kuka tuollaista munankuorien päällä kävelyä jaksaisi?

Vierailija
59/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu elämään elämääni niin että pitäisi aina olla mielin kielin ettei joku nainen loukkaannu taas jostain väärinymmärtämästään asiasta. Sillä kuka tuollaista munankuorien päällä kävelyä jaksaisi?

Tulkinta: olet epäkohtelias.

Eihän siinä mitään, jos sinullekin saa sanoa, mitä ajattelee. Mielestäni sinä olet huono sängyssä.

t. Kalimero

Vierailija
60/105 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Itse en ylenkatso tai syrji ketään, enkä palvo tai hännystele sen koommin. Enkä kyllä kuuntelekaan sellaista keneltäkään.