Pitkät, värjäämättömät hiukset ei ole kauniit yli 35-vuotiaalla.
Kommentit (84)
Kemiallinen värjääminen on tosi epäekologista. Nuorena värjäsin hiuksia ja sitten 23-vuotiaana lopetin ympäristösyistä. Jos olen ruma omalla hiusvärillä, niin olen varmasti ruma värjätylläkin tukalla. Ketä kiinnostaa? Niin turhamainen en halua olla, että ihan vain ulkonäkösyistä tungen kamalaa ympäristömyrkkyä päähäni. Kauniiksi en muutu vaikka niin tekisinkin.
Kerro nyt sitten mitä minun pitäisi tehdä? En ole vielä 35, mutta edessähän tuo kohta on. Minulla on pitkät, paksut, tummanruskeat hiukset. Minkälainen leikkaus ja väri kuuluu sitten 35-vuotiaana niin kuin asiaan?
Minull on hartiapituiset, paksut ja luonnonkiharat hiukset. Olen raidoituttanut niitä niin kauan kuin muistan, mutta koska vähitellen alkoi tuntua siltä, että olen allergisoitunut hiusväreille, hiukseni ovat saaneet olla omana itsenään puolitoista vuotta. Harmaa on vallannut alaa, mutta minun harmaani ei ole kaunis ja tyylikkäästi sijoittunut sävy, vaan siellä täällä on paksuja harmaita seepraraitoja muuten vaalearuskeissa hiuksissa. Mitä tälle voi enää tehdä, kun työhaastatteluihinkaan en oikein haluaisi mennä mummon näköisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko laittaa tyvi, koska harmaata pukkaa. Olin 34v kun ekat harmaat tuli, ei oo kovin kivaa etenkään kun on tumman ruskeat hiukset. En tod halua olla mummon näköinen vielä nelikymppisenä. Onhan se totta, että värjätty tukka kiiltää erilailla kuin värjäämätön. Onneksi nykyään voi ottaa erilaisia balayage raitoja ym niin ei ole pakko laittaa tyveen sitä väriä, silti tukka on eloisamman näköinen kuin värjäämätön (etenkin se ruma väritön maantienharmaa).
Ei ole sinun mikään "pakko" värjätä kauniita harmaitasi piiloon. Miksi häpeät todellista itseäsi noin paljon? Toivottavasti itsetuntosi vahvistuu iän mukana, tsemppiä! :)
Häpeän? Aika harva haluaa olla kolmekymppisenä harmaa? En halua olla mummon näköinen nelikymppisenä, helppo se on huudella jos itsellä vaalea tukka jossa ei näy harmaat samalla tavalla:).
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu kuin minä lukenut uutista hiusten värjäämiseen yhteydestä rintasyöpään? Oon aina jutellut että pitäiskö värjätä kun muutkin, enpä aattele enää. Onneksi mulla on kauniit pitkät hiukset.
Uutista? Kai tutkimuksissa on jo aikaa sitten todettu värjäämiseen yhteydestä syöpään, eikä se rajoitu rintasyöpään. Väriaineet ovat karsinogeenisia.
Ketä ja millaisia ihmisiä nämä ikärajatyypit oikein ovat? Kertokaa itsestänne jotain. Te, joiden mielestä kaikki riippuu aina iästä. Mä lopetin värjäämisen reilu vuosi sitten koska olin tehnyt sitä aivan liian pitkään. Havahduin, että eihän ne värimyrkyt minusta kauniimpaa tee, joten miksi jatkaa itsensä myrkyttämistä. Se ei voi olla sen arvoista.
Minulla on todella vaaleat, siis luonnonvaaleat, pitkät ja hyväkuntoiset hiukset, joita en värjää koskaan enkä tee niihin muitakaan käsittelyjä. Kampaajanikin kehuu niitä aina. Myös kulmakarvani ja ihoni ovat lähes valkoiset. Olen reilusti yli 40, mutta useimmat luulevat minua kolmekymppiseksi. Millähän värillä hiukseni pitäisi pilata ja miksi ihmeessä ne pitäisi leikata lyhyeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko laittaa tyvi, koska harmaata pukkaa. Olin 34v kun ekat harmaat tuli, ei oo kovin kivaa etenkään kun on tumman ruskeat hiukset. En tod halua olla mummon näköinen vielä nelikymppisenä. Onhan se totta, että värjätty tukka kiiltää erilailla kuin värjäämätön. Onneksi nykyään voi ottaa erilaisia balayage raitoja ym niin ei ole pakko laittaa tyveen sitä väriä, silti tukka on eloisamman näköinen kuin värjäämätön (etenkin se ruma väritön maantienharmaa).
Ei ole sinun mikään "pakko" värjätä kauniita harmaitasi piiloon. Miksi häpeät todellista itseäsi noin paljon? Toivottavasti itsetuntosi vahvistuu iän mukana, tsemppiä! :)
Häpeän? Aika harva haluaa olla kolmekymppisenä harmaa? En halua olla mummon näköinen nelikymppisenä, helppo se on huudella jos itsellä vaalea tukka jossa ei näy harmaat samalla tavalla:).
Jos näytät nelikymppisenä mummolta oman värisissä hiuksissasi, näytät siltä kyllä myös värjätyissä!
Tekee kyllä todella helposti uskisvaikutelman. Onneks mulla pitkä VÄRJÄTTY tukka. T. Rva 49
Vierailija kirjoitti:
Tekee kyllä todella helposti uskisvaikutelman. Onneks mulla pitkä VÄRJÄTTY tukka. T. Rva 49
Hiusvärikemikaalit vaikuttavat imeytyneen aivoisihi asti! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole kyllä uskikseksi vielä luultu, vaikka meikkaamaton ja värjäämätön olenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusvärikemikaalit vaikuttavat imeytyneen aivoisihi asti! :D
😁😂😆 t. Rva 49
No voi sun helkkari. Täytyy koittaa ehtiä huomenna sitten parturiin. Haluan tietysti olla kaunis, sehän on minun elämäntehtävä. Miellyttää toisten silmää. No ei nämä onneksi ole vielä kovin pitkät, olkapäille vain. Mutta värjätä täytyy! Huh, onneksi ap kerroit tämän, muutenhan vetäisin koko loppu elämäni hautaan saakka rumana!
Minä kyllä ja haluan näyttää kauniilta, vaikkei se sentään elämäntehtäväni olekaan. Siksi en nimenomaan värjääkään hiuksiani.
"Kauniin" vaaleanharmaaruskean lestatukan ja kynityn kananperseen väliltähän ei löydy mitään😗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näytät nelikymppisenä mummolta oman värisissä hiuksissasi, näytät siltä kyllä myös värjätyissä!
Niin? En halua pitää tukkaa jossa harmaata siellä sun täällä, tottakai harmaa vanhentaa. Mummolta en todellakaan näytä tässä omassa tummanruskeassa, tyvi värjätään ja se on tismalleen sama sävy kuin oma.
Riippuu ihmisestä. Kun ihmisellä on karismaa niin käsittämättömällä tavalla on puolseensavetävä oli laiha lihava normaali. Tai pitkä tai lyhyt jne.
Kaikilla AV:n mammoilla on tietenkin upeat pitkät värjäämättömät hiukset :D :D
Miksei niitä näe missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? En halua pitää tukkaa jossa harmaata siellä sun täällä, tottakai harmaa vanhentaa. Mummolta en todellakaan näytä tässä omassa tummanruskeassa, tyvi värjätään ja se on tismalleen sama sävy kuin oma.
Ei se tyvi ole sun oma väri, kun sen on värjätty! Mitä enemmän harmaannut, sitä keinotekoisemmalle näytät. Niinhän ne muutkin tädit korpinmustissa/latinoruskeissa hiuksissaan kuvittelee!
Onko kukaan muu kuin minä lukenut uutista hiusten värjäämiseen yhteydestä rintasyöpään? Oon aina jutellut että pitäiskö värjätä kun muutkin, enpä aattele enää. Onneksi mulla on kauniit pitkät hiukset.