Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät, värjäämättömät hiukset ei ole kauniit yli 35-vuotiaalla.

Vierailija
17.04.2016 |

Vinkvink.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusväreistä aiheutuva allerginen reaktio ei myöskään sovi kenellekään. Vink vink.

Vierailija
22/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä et ole nyt ymmärtänyt, etteivät kaikkien hiukset ole luomuna hiirenharmaat tai maantieväriset. Eivätkä kaikkien hiukset ole myöskään ohuita hiirenhäntiä, jotka joutuu katkomaan lyhyeksi, jotta niihin saisi volyymia edes visuaalisen harhan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun on sen +35, useimmilla on sen verran vahva itsetunto ettei jaksa kiinnostua muiden mielipiteistä eikä se ulkonäkö muutenkaan ole elämän tärkein asia

Odota sinäki ap vielä 20 vuotta niin huomaat saman

Vierailija
24/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äitini täyttää 69 ja pitää pitkää hopeanväristä lettiä tai nutturaa. Vapise, maailma, aion tehdä saman. -37v.

Wau! Siinä on kaunista naisellista katsottavaa. Toivottavasti minunkin pitkä hiirenharmaa tukkani harmaantuu kauniisti :)

T:N36

Vierailija
25/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän on sellainen väri, mitä ei esiinny luonnossa? Odotan mielenkiinnolla vastausta.

Pinkki tai laventeli tai räikeä liila, jotka on melko luonnottomia ihmiselle.

Vierailija
26/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi olla huolissani tukkani hyvännäköisyydestä jos itte tykkään siitä? Ole ap iloinen jos mielestäsi olet kauniimpi :D

Vierailija
27/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän on sellainen väri, mitä ei esiinny luonnossa? Odotan mielenkiinnolla vastausta.

Pinkki tai laventeli tai räikeä liila, jotka on melko luonnottomia ihmiselle.

Mutta ovat paljon hauskempia kuin nuo jokaisen suomalaisnaisen vahvat värjäämättömät pitkät hiukset.

Vierailija
28/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan jatkuvasti kehuja hiuksistani, jotka ovat värjäämättömät (kastanjanruskeat, hieman harmaantuneet) ja vyötäröpituiset. Kaipa ihmiset sitten valehtelevat ;) No, mulla on tarkka, oma tyylini, mistä pidän ja pitäydyn siinä edelleen :)

Vierailija
29/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä viisas ihminen. Mitä teen rumalle tukalleni? http://aijaa.com/img/t/00495/13552877.t.jpg

T. 45v.

Vierailija
30/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät luonnollisen väriset on kaikkein parhain hiusmalli naiselle.Todelliset turn offit on lyhyet hiukset jotka on värjätty pinkiks ,vihreäksi,violetiksi tai joksikin muuksi väriksi mikä ei sovi hiuksiin ollenkaan.Siihen kun lisää pari läväriä vielä naamaan niin ei näin.

Vierailija
31/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on pitkä, paksu, kahvinruskea puoleenselkään ulottuva kiiltävä tukka. Täytän kesällä 35. Oon saanu siitä paljon kehuja. En vaihda värjättyyn töyhtöön.

Vierailija
32/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä värjäämisellä on sen kanssa tekemistä? Aika harvalla siinä iässä on vielä näkyvästi harmaata. Sitä paitsi joillekin harmaantuminen sopii, ainakin paremmin kuin kova, ihonvärin kanssa riitelevä sävy.

Vierailija
33/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paljon harmaita hiuksia, että värjään hiuksiani mahdollisimman luonnollisella sävyllä. Mun mielestä pitkä harmaantunut tukka kolmekymppisellä ei ole kaunis. Jos mulla olis vielä säilynyt oma hiusten väri, en värjäis hiuksiani.

Vierailija
34/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä viisas ihminen. Mitä teen rumalle tukalleni? http://aijaa.com/img/t/00495/13552877.t.jpg

T. 45v.

Upeat hiukset! Mutta kun kerta olet yli 35, leikkaa pois vain ja pirteä punainen polkka tilalle.

Vierailija
35/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä, korkkiruuvimaisesti kihartuva vaalean kuparin värinen tukka. Leikkaanko kiharat pois niin, että jää jäljelle veitsellä vuoltuja joka suuntaan sojottavia sulkia? Millä värillä pilaisin tukkani? On varmaan ruvettava nopeasti toimenpiteisiin kun ikääkin on jo 40. Ehdotuksia?

Vierailija
36/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät luonnollisen väriset on kaikkein parhain hiusmalli naiselle.Todelliset turn offit on lyhyet hiukset jotka on värjätty pinkiks ,vihreäksi,violetiksi tai joksikin muuksi väriksi mikä ei sovi hiuksiin ollenkaan.Siihen kun lisää pari läväriä vielä naamaan niin ei näin.

Nimenomaan. Se oma väri on jokaiselle se paras ja sitä sitten voi asteen kaksi sävyttää suuntaan tai toiseen jos on ihan pakko joku tekoväri saada. Jostain syystä suomalainen haluaa usein leikkiä latinoa värjäämällä vaaleat hiukset mustaksi. Tai sitten just noi "räväkät" raidat kynityssä kananperseessä. Siihen vielä ohueksi nypityt ja hiilellä väritetyt kulmat ja kunnon överivolyymiräpsyt niin avot. Ja tietenkin vielä ne kaameat geelikynnet tekotimanteilla.. Suomalainen nainen sijoittaa tähän "kauneudenhoitoon" hirmu summan ja lopputulos poikkeuksetta kamala. Vähemmän on enemmän tässäkin.

Vierailija
37/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on ihanat paksut ja kiiltävät, ruskeat hiukset. Ei ole värjännyt ikinä. On 38-vuotias. En ymmärrä, miksi hänen hiuksensa olisivat nyt sitten rumat. Ovat vähintään yhtä kauniit nyt kuin 10 vuotta sitten. Hänellä on myös kaunis iho, ei ryppyjä tai "löysyyttä" kasvoissa. Upea nainen.

Vierailija
38/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kihara ja sotkuinen peikkotukka, väri on tummanvaalea hiekka/maantie joka vivahtaa kultaan ja punaiseen auringonvalossa. Se ei ole sileä ja kiiltävä, mutta rakastan sitä.

Vierailija
39/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin paljon harmaita hiuksia, että värjään hiuksiani mahdollisimman luonnollisella sävyllä. Mun mielestä pitkä harmaantunut tukka kolmekymppisellä ei ole kaunis. Jos mulla olis vielä säilynyt oma hiusten väri, en värjäis hiuksiani.

Se harmaa hiustenväri on nykyään sun OMA väri. Värjätyt hiukset, vaikka kuinka "luonnollisen sävyisiksi", ovat aina luonnollista hiustenväriä keinotekoisemman ja rumemman väriset. Keinotekoinen väripigmentti ei ole koskaan yhtä kaunis ja vivahteikas kuin luonnon oma.

Vierailija
40/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää leikkauttaa sellainen kynitty lyhyt tukka ja ottaa siihen eri värisiä raitoja kuten pinkkiä, sinistä ja keltaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan