Tämä kysymys on esitetty tosissaan vaikka ehkä epäilet.
Tuolla kysyttiin millainen nainen olet, josta miehet ei kiinnostu. Mä pidän itseäni vanhana ja rumana, muutama liikakilokin. En meikkaa, en värjää hiuksia, en pukeudu muodikkaasti enkä varsinkaan seksikkäästi. Olen jo keksi-ikäinenkin. Silti miehet tuijottaa, nuoremmatkin, samoin naiset tekee silleen päästä varpaisiin mulkaisun. Joskus kun jaksan välittää, teen samalla tavalla takaisin. Huomiota siis saan. Mietin vain sitä onko se positiivista vai negatiivista, toisaalta mitä väliä. Olen sinut itseni kanssa ja rakastan elämääni vaikka se onkin enimmäkseen paskaa.
Kommentit (18)
Ristiriitaista...rakastat elämääsi, vaikka se on paskaa... Rakastat siis paskaa?
Minä mietin usein samaa.
Riippuu paljon omasta mielialasta miten katseet ottaa, jos aamulla tuntuu että tukka on hyvin, pitää katseita positiivisinä ja päinvastoin.
Itsetuntosi on nollissa ja se näkyy kauas. Sitä ne muut sinussa katsovat ja ajattelevat, että toivottavasti itsestä ei tule koskaan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista...rakastat elämääsi, vaikka se on paskaa... Rakastat siis paskaa?
Niin olen ristiriitainen. Elämä on suurimmaksi osaksi raatamista ja kärsimystä. Vanhenet ja sairastut. Paskaa mutta elämää.
Katseet ovat negatiivisia. Olet aika harmaata massaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin usein samaa.
Riippuu paljon omasta mielialasta miten katseet ottaa, jos aamulla tuntuu että tukka on hyvin, pitää katseita positiivisinä ja päinvastoin.
Niin, sitä kai se vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kysyttiin millainen nainen olet, josta miehet ei kiinnostu. Mä pidän itseäni vanhana ja rumana, muutama liikakilokin. En meikkaa, en värjää hiuksia, en pukeudu muodikkaasti enkä varsinkaan seksikkäästi. Olen jo keksi-ikäinenkin. Silti miehet tuijottaa, nuoremmatkin, samoin naiset tekee silleen päästä varpaisiin mulkaisun. Joskus kun jaksan välittää, teen samalla tavalla takaisin. Huomiota siis saan. Mietin vain sitä onko se positiivista vai negatiivista, toisaalta mitä väliä. Olen sinut itseni kanssa ja rakastan elämääni vaikka se onkin enimmäkseen paskaa.
viimeinen sanasi kuvastaa kaikkea mita kirjoitit
Vierailija kirjoitti:
Onko päästä varpaisiin vilkaisu ja toisesta ihmisestä vakavammin kiinnostuminen sinusta keskenään verrannollisia asioita? Minusta ne ovat kaksi aivan eri asiaa ja se että saa osakseen "huomiota" siten, että kanssaihmiset katsovat sun suuntaan, ei kyllä mitenkään tarkoita sitä, että miehet sinusta kiinnostuisivat. Kyllä minuakin ihmiset nopeasti katselevat tuolla kaduilla niin kuin yleensä ihmisiä katsellaan. Eipä silti treffikutsuja satele tai edes juttelemaan kanssani ruveta.
Vierailija kirjoitti:
Itsetuntosi on nollissa ja se näkyy kauas. Sitä ne muut sinussa katsovat ja ajattelevat, että toivottavasti itsestä ei tule koskaan tuollaista.
Rakas olet väärässä itsetuntoni on kohdallaan. Uskallan jopa olla oma itseni. Moni ei uskalla.
Yhyy yhyy, elämä on paskaa, yhyy yhyy.Omapahan on elämäsi.
Onko päästä varpaisiin vilkaisu ja toisesta ihmisestä vakavammin kiinnostuminen sinusta keskenään verrannollisia asioita? Minusta ne ovat kaksi aivan eri asiaa ja se että saa osakseen "huomiota" siten, että kanssaihmiset katsovat sun suuntaan, ei kyllä mitenkään tarkoita sitä, että miehet sinusta kiinnostuisivat. Kyllä minuakin ihmiset nopeasti katselevat tuolla kaduilla niin kuin yleensä ihmisiä katsellaan. Eipä silti treffikutsuja satele tai edes juttelemaan kanssani ruveta.[/quote]
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy, elämä on paskaa, yhyy yhyy.Omapahan on elämäsi.
Sinua käy sääliksi.
Jos joku katsoo, ei kai sen tarvi tarkoittaa mitään. Vaikea kai se on olla ihmisiä katsomattakin kun niitä ympärillä on.
Itse ainakin katselen ihmisiä (en tuijota) vaikken olisi erityisesti kiinnostunut, en myös yleensä ajattele mitään negatiivista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas olet väärässä itsetuntoni on kohdallaan. Uskallan jopa olla oma itseni. Moni ei uskalla.
Ihminen, jolla itsetunto on kohdallaan, ei mieti satunnaisten ohikulkijoiden katseita.
vaki asiakas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viimeinen sanasi kuvastaa kaikkea mita kirjoitit
Ja kommenttisi kertoo sinusta kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
Katseet ovat negatiivisia. Olet aika harmaata massaa.
Siltäkin joskus tuntuu. Kuitenkin mua myös usein kehutaan. Jäljitellään pukeutumista, matkitaan. Aika moni pitää tyylittömästä tyylistäni.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku katsoo, ei kai sen tarvi tarkoittaa mitään. Vaikea kai se on olla ihmisiä katsomattakin kun niitä ympärillä on.
Itse ainakin katselen ihmisiä (en tuijota) vaikken olisi erityisesti kiinnostunut, en myös yleensä ajattele mitään negatiivista ihmisistä.
Katselu on ok mutta nimenomaan sellainen pysähtynyt tuijotus ei. Oli sitten + tai -
Mikä kysymys?