Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomen poistattaminen lääkärissä on tehty nykyään monimutkaiseksi. Ensin näytän luomea lääkärille joka sanoo että kyllä se pitää poistaa mu

Vierailija
21.12.2025 |

Mutta emme  voi nyt. Saan postitse ajan luomenpoistoon. Vastassa on uusi lääkäri jolta kysyn pitäisikö myös viereinen luomi poistaa,koska sitäkin vähän housut hankaa. Lääkäri kiihtyy,ettei tässä ehdi muuta kuin yhden poistamaan,varaa aika! Ja taas,näytän luomea UUDELLE lääkärille joka sanoo että pitää poistaa mutta en pysty nyt..

Vielä 20 vuotta sitten häiritsevä luomi leikattiin pois HETI.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tästä ne kustannukset syntyvät.

Vierailija
2/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut.Ruotsissa sanoi lääkäri kun menin lähetteen kanssa että tuo on mustapää. Minulla ei ole koskaan ollut finnejä eikä muutakaan. Menin laserkäsittelyyn.Sielä poistatin kaikki luomet ym. Tosi hyvä  tulevaisuuden ammatti jollekin! Uskokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla ei pääse edes lääkärille näyttämään. Hoitaja sanoo kuvan perusteella tai näkemättä että ei tartte poistaa tai että aikoja ei just nyt ole. Mikäs siinä sitten.

Vierailija
4/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin monta luomea sulla oikein on, jos niitä poistellaan vuosikymmeniä?!

Vierailija
5/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitpahan olemaan. Ne kyseenalaiset luomet näytetään kaikki kerralla lääkärille 

Vierailija
6/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja juurikin tuo ettei saa edes kysyä mistään muusta kuin siitä,miksi vastaanotolle tultu. Jos vaikka siinä ihottuman tutkimen lomassa kysäisee "mitä luulet oliko mulla toissayönä kihtikohtaus" niin lääkäri kiihtyy "keskitytäänpä nyt tähän!"

Vierailija
7/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helvetin monta luomea sulla oikein on, jos niitä poistellaan vuosikymmeniä?!

En ole ap mutta minulla on noin 80 luomea ja lisääntyvät,eka poistettu teininä ja olen nyt 50.

Vierailija
8/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ja juurikin tuo ettei saa edes kysyä mistään muusta kuin siitä,miksi vastaanotolle tultu. Jos vaikka siinä ihottuman tutkimen lomassa kysäisee "mitä luulet oliko mulla toissayönä kihtikohtaus" niin lääkäri kiihtyy "keskitytäänpä nyt tähän!"

Miten kukaan lääkäri pystyisi tietämään, oliko sulla toissa yönä kihtikohtaus? Ei kai nekään mitään meedioita ole?

Vierailija
9/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo nykyajan lääkäreistä. Todella kireää, joustamatonta ja elämäänsä tyytymätöntä poppoota. Vaikka ilman potilaita heillekään ei palkkaa voisi maksaa. 

Vierailija
10/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta poistettiin luomi kerta käynnillä. Sitten seurasi useampi käynti, kun siitä löytyi melanooma. 

Vierailija
11/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on vain businestä. Siä olet vain tulonlähde niin tottakai sinua juoksutetaan tutkimuksissa ja lääkärin vastaanotolla että saa kirjoitettua yhteiskunnalle mahdollisimman suuren laskun mitkä nämä pörriäiset sitten kotiuttaa ulkomaalaisille sijottaijrlle veroparatiiseiheihin

Vierailija
12/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsasluomisena ikävän tuttua. 

Selässäni oli 4  rasvaluomea joihin kohdistuu rintaliivien hankaus sen lisäksi,että ne on tosi rumia ja näkyy paidan läpi. 

Kun mä näytin niitä lääkärille ja ja jäin odottamaan aikaa poistoon,en tajunnut että kyse oli vaan yhdestä luomesta joka  leikataan. Joten nyt niitä on vielä 3 jäljellä. En mä jaksa. Taas menet esittelemään selkääsi ja venaat aikaa poistoon johon menee 2-3vkoa, taas leikataan vekka vaan yks. Tulee mieleen Hölmöläiset ja valon kanto mökkiin. Onko se lääkäreistäkään kivaa,että sama muikkeli ravaa siellä alvariinsa?

Ja yksityiseen mulla ei oo varaa.

Vierailija
13/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10 vuotta sitten systeemi meni niin, että näytit luomea lääkärille, joka totesi, että pitää poistaa. Lähete keskussairaalaan, sieltä tieto, että 3 kk kuluttua aika polille. Menet polille, lääkäri katsoo ja toteaa, että toden totta, leikata pitää, saat tiedon leikkausajasta postitse. Kutsu tuli 6 kk päähän, taas kohtaat lääkärin, joka toteaa, että selvä juttu, laitetaan leikkausjonoon ja poistoaika 6 kk päästä. 

Tätä kutsutaan häiriökysynnäksi, joka on kalliimpaa kuin vaivan hoitaminen.

Vierailija
14/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien järkky rikosten  lisäksi mitä nähnyt ja kokenut terveydenhuollossa, naurattaa kuitenkin jotku tapshtumst kuten eräs kun men ihottuman takia varaamaan aikaa,  niin sh  siinä luukulla  sanoi että nosta paita ylös, niin katsotaan eka onko aihetta lääkäriin. 

Vierailija
15/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päässyt näyttämään luomea lääkärille, ensin pitäisi pystyä ohittamaan sairaanhoitaja, joka toteaa, että seurataan.

Yksityisellä tuo hoitui kerralla, samalla löytyi melanooma ja päädyin julkiselle puolelle hoitoon. Siellä lääkäri ihmetteli, miksi potilaat tulevat aina yksityisen kautta, kun julkisella saisi saman palvelun.

Vierailija
16/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta minulla on noin 80 luomea ja lisääntyvät,eka poistettu teininä ja olen nyt 50.

Onko sun rinnoissa luomia?

minusta nainen kenen tisseissä on luomia on seksikäs.

Vierailija
17/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun koko kouluaika on mennyt tiktok-videoita selaten ja luetun ymmärtäminen on kultakalan tasolla.

Vierailija
18/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lähetetään chatissa itse otetut valokuvat arveluttavista luomista hoitajalle, joka ehkä näyttää ne lääkärille, joka päättää jatkosta. 

ok, siltä osin, että asia ei etene pelkän sanallisen informaation varassa ja ei tarvitse "turhaan" mennä näyttämään niitä tk:hon: saa nopeammin lääkärin arvion kuin odottamalla ensin 3 kuukautta lääkärin vastaanotolle (luomet eivät ole kiirellinen) ja sitten ehkä toiset 3 poistoon, mutta on siinä oma säätäminen, kun alkaa itse nappailla niistä kuvia .

Vierailija
19/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki että jos luomi on naamassa tai kaulassa niin menkää sinne yksityiselle. Osaavat olla jättämättä arpia.

Vierailija
20/38 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pompotettiin lähetteellä varmana viidelle eri lääkärille,kukaan ei tehny mitään vaan siis kirjoitti niitä lähetteitä. Tyyliin työlääkäri laitto terveysasemalle,terveysasema laitto sairaalaan,sairaalan lääkäri laittoi erikoislääkärille jne jne jne. Mä jossain vaiheessa tämän juoksemisen kanssa sit vaan lopetin, enkä uskonut et seuraava lääkäri tekee myöskään mitään muuta kun laittaa lähetteen eteenpäin. Vaiva on ollu jo yli 20 vuotta. Toisestakaan vaivasta ei lääkärit kiinnostunut,sanoin varmaan taas 5-7 eri lääkärille, ei mitään. Sekin vaiva ollu vuosikymmenet. Nyt on vaihdevuosioireet kaikilla herkuilla,jotenkin ei kiinnosta mennä hakemaan apua vaikka en nuku,sydän muljuu rinnasta ulos, jalkakipu vie yöunet jne jne. Epäilen taas ettei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan