Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät, värjäämättömät hiukset ei ole kauniit yli 35-vuotiaalla.

Vierailija
17.04.2016 |

Vinkvink.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko laittaa tyvi, koska harmaata pukkaa. Olin 34v kun ekat harmaat tuli, ei oo kovin kivaa etenkään kun on tumman ruskeat hiukset. En tod halua olla mummon näköinen vielä nelikymppisenä. Onhan se totta, että värjätty tukka kiiltää erilailla kuin värjäämätön. Onneksi nykyään voi ottaa erilaisia balayage raitoja ym niin ei ole pakko laittaa tyveen sitä väriä, silti tukka on eloisamman näköinen kuin värjäämätön (etenkin se ruma väritön maantienharmaa).

Ei ole sinun mikään "pakko" värjätä kauniita harmaitasi piiloon. Miksi häpeät todellista itseäsi noin paljon? Toivottavasti itsetuntosi vahvistuu iän mukana, tsemppiä! :)

Häpeän? Aika harva haluaa olla kolmekymppisenä harmaa? En halua olla mummon näköinen nelikymppisenä, helppo se on huudella jos itsellä vaalea tukka jossa ei näy harmaat samalla tavalla:).

Jos näytät nelikymppisenä mummolta oman värisissä hiuksissasi, näytät siltä kyllä myös värjätyissä!

Niin? En halua pitää tukkaa jossa harmaata siellä sun täällä, tottakai harmaa vanhentaa. Mummolta en todellakaan näytä tässä omassa tummanruskeassa, tyvi värjätään ja se on tismalleen sama sävy kuin oma.

Ei se tyvi ole sun oma väri, kun sen on värjätty! Mitä enemmän harmaannut, sitä keinotekoisemmalle näytät. Niinhän ne muutkin tädit korpinmustissa/latinoruskeissa hiuksissaan kuvittelee! 

Kampaaja osaa kyllä tehdä luonnollista jälkeä. Ylilyönnit ovat usein kotikylppäristä. Tai sitten joku vaan haluaa räikeän värin. Onpa kauheeta.

Vierailija
82/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkvink.

H. Lopeta vainoamiseni tai mä lopetan sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko laittaa tyvi, koska harmaata pukkaa. Olin 34v kun ekat harmaat tuli, ei oo kovin kivaa etenkään kun on tumman ruskeat hiukset. En tod halua olla mummon näköinen vielä nelikymppisenä. Onhan se totta, että värjätty tukka kiiltää erilailla kuin värjäämätön. Onneksi nykyään voi ottaa erilaisia balayage raitoja ym niin ei ole pakko laittaa tyveen sitä väriä, silti tukka on eloisamman näköinen kuin värjäämätön (etenkin se ruma väritön maantienharmaa).

Ei ole sinun mikään "pakko" värjätä kauniita harmaitasi piiloon. Miksi häpeät todellista itseäsi noin paljon? Toivottavasti itsetuntosi vahvistuu iän mukana, tsemppiä! :)

Häpeän? Aika harva haluaa olla kolmekymppisenä harmaa? En halua olla mummon näköinen nelikymppisenä, helppo se on huudella jos itsellä vaalea tukka jossa ei näy harmaat samalla tavalla:).

Jos näytät nelikymppisenä mummolta oman värisissä hiuksissasi, näytät siltä kyllä myös värjätyissä!

Niin? En halua pitää tukkaa jossa harmaata siellä sun täällä, tottakai harmaa vanhentaa. Mummolta en todellakaan näytä tässä omassa tummanruskeassa, tyvi värjätään ja se on tismalleen sama sävy kuin oma.

Ei se tyvi ole sun oma väri, kun sen on värjätty! Mitä enemmän harmaannut, sitä keinotekoisemmalle näytät. Niinhän ne muutkin tädit korpinmustissa/latinoruskeissa hiuksissaan kuvittelee! 

Olen puoliksi latino, ja hiusten väri näyttää aidolta koska olen oikeasti tumma. Mikä sun ongelma on? Tukka ei ole kokonaan harmaantunut ja tää tumma väri on mun OMA väri. Idiootti.

Vierailija
84/84 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin niinpäin, että nuorta ihoa vasten käy mikä vaan, mutta vanhempana, kun iho menettää kimmoisuutta ja värikään ei ole enää tasainen ym niin on parempi vaan pitäytyä mahd lähellä luonnollisuutta. Itse olen ihan maantien värinen, pitkätukkainen ja neljääkymmentä lähestyvä harmaavarpunen, mutta kun muuten olen niin vaatimaton, korostuvat upeat silmäni edukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi