Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat! Onko asiakas pyytänyt sinulta koskaan jotain asiaa/tuotetta jota et ole ymmärtänyt/tiennyt mikä se on?

Vierailija
13.04.2016 |

Toisessa keskustelussa joku oli pyytänyt ryynimakkaraa ja myyjä oli ollut ihmeissään, että mikä ihmeen RYYNImakkara. 😂

Kommentit (306)

Vierailija
301/306 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin puhelinvaihteessa töissä ja eräs mies halusi minun yhdistävän paikkaan, josta en ollut koskaan kuullutkaan. Yritin kysellä, mistähän voisi olla kyse, mutta mies vastaili tosi aggressiivisesti tyyliin "sunhan se pitäis tietää". Sitten mulla välähti: mies oli soittanut tai hänet oli numeropalvelusta yhdistetty väärään paikkaan. Piti tietenkin puhua kohtelain sanakääntein, mutta kyllä sain sentään hieman näpäytettyä tuosta todella epäkohteliaasta käytöksestä.

Näpäyttely on epäkohteliasta.

Vierailija
302/306 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vakuutusyhtiön puhelinpalvelussa opiskeluqikoina, kun joku mummo soitti ja kertoi vapisevalla äänellä naapurinsa "muuttaneen yläkertaan". "Anteeksi, mihin hän on muuttanut?"

En ollut koskaan kyseistä kiertoilmaisua kuullut ja mummo oli kovin vaikeana kun joutui selittämään minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/306 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

304/306 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tämän eräältä kaverilta, joka oli aikanaan kiskalla töissä. Keski-ikäinen mies halusi "seitsämän uupeetä". Kaverini oli ihan että häh, mikä on uupee... Kunnes kävi ilmi, että mies oli ostamassa 7Up -limua...  

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
305/306 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7up!

Vierailija
306/306 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän