Kela leikkasi toimeentulotuen. Muutan pois.
Tähän asti toimeentulotuki on maksettu ja nyt iski ilmeisesti Purran sakset. Asuin kodissani yli kymmenen vuotta. Te, jotka luulette että leikkuri iskee vain ulkomaalaisiin on väärin luultu. Se koskee jokaista suomalaista. Minulla ei ole varaa enää vuokraan. P.S: Olen kyllä te- toimiston asiakas.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Muuta telttaan
Tuskin sentään kannattaa. Mutta halvemmalla paikkakunnalle ehkä?
Äänestitkö kokoomusta tai persuja?
Olen pahoillani tuosta, mitä sinulle tapahtui ja toivon että löydät jonkin ratkaisun.
En aio sentään muuttaa telttaan, vaikka sekin olisi mahdollista näin kesäaikana. Koitan keksiä ratkaisun pian. Ap
Mene töihin Työn vastaanottaminen kannattaa nyt
Eihän sinulla ole ollut varaa vuokraan aikaisemminkaan vaan me muut olemme sen joutuneet sinun puolestasi maksamaan.
Onpa ilkeitä kommentteja aloittaja saanut. Joillakin hätä ja korppikotkat saapuvat.
Itse olen veronmaksaja eli apn kohtalo on minun käsissä.
Olen vähän kuin julius ceesar
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olivat perustelut? Pystyisitkö hakemaan esimerkiksi työkyvyttömyyseläkettä?
Tällä palstalla neuvona on aina työntää kättä veronmaksajan taskuun jollain toisella tavalla jos yhdeltä luukulta ei enää saa ilmaista rahaa. Valitettavasti yhteiskunnalla ei ole enää varaa siihen että aikuiset työikäiset ihmiset makaavat muiden kustannuksella jokainen omassa privaattikämpässään kalliilla asuinalueilla ja syrjäytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Äänestitkö kokoomusta tai persuja?
Olen pahoillani tuosta, mitä sinulle tapahtui ja toivon että löydät jonkin ratkaisun.
Miten vaikuttaa asiaan
Kela rotta* tukipummi* ! Sossuelätti*
Minä en veronmaksajana siedä tuollaisia Lokkiloisia Mene töihin äläkä täällä ulise
Tule Kuusamoon Mummo vuokraa sulle maaperunakellarin 10€/kk
Oikeasti jos ei ole realistista työllistyä, niin pieniltä paikkakunnilta saa todella halvalla vuokra- asuntoja ja on kyllä palveluitakin. Kyllä muuttoa kannattaa oikeasti miettiä. Voisi elämänlaatukin parantua.
Mitkä olivat perustelut? Pystyisitkö hakemaan esimerkiksi työkyvyttömyyseläkettä?