Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisen kasvokuva oli ilmoituksessa kaunis ja meillä vaikutti olevan yhteiset mielenkiinnon kohteet.
treffeille saapui laiha, lähes rinnaton mutta pallomahainen s-vikainen suhisija joka otti teetä valittaen, että kahvi närästää. oli pukeutunut putkitoppiin jota veti koko ajan ylös ja yhtäkkiä kysyi saako haukun viineristäni.
en tapaa jakaa syömisiäni, mutta herrasmiehenä ostin hänelle oman jonka söi kahdella haukulla!
vaikka saimme mielenkiintoisen keskustelun Dr Whon uudesta jaksosta, kiinnostukseni oli jo lopahtanut ja tunsin itseni petetyksi.
nainen luultavasti oli itsekin tietoinen päärynävartalostaan ja puhuviastaan ja toivoi, ettei asia häiritsisi sinua! jos olisit oikeasti ollut kiinnostunut, olisit pystynyt näkemään noiden vikojen ohi. sääli käy treffikumppaneitasi!
Etkö tiedä, että miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpää kuin naisille miehen? Vähän vaikea kiinnostua, jos silmissä ei ole mitään kiinnostavaa.
Miksi naisen on tärkeämpää olla kaunis kuin älykäs? -Koska miehen on helpompi katsoa kuin ajatella.
Opiskeluaikoina seurustelin vähän aikaa mukavan tuntuisen miehen kanssa. Mies oli jonkun verran vanhempi, muttei se haitannut, vaikka en aiemmin olut vanhempia edes ajatellut tapailevani jowkuw. Sattumalta selvisi, että mies olikin silloisen osa-aikatyöni pomon aviomies. Olisittepa nähneet pomoni ja miehensä ilmeet , kun mies oli käymässä vaimoaan tapaamassa ja mun piti käydä pomoni työhuoneessa kysymässä häneltä jotain työasiaa. Pomo esitteli mut ja miehensä toisillemme. Totesin vaan, että olen luullut miestä sinkuksi ja seurustellut hänen kanssaan pari kuukautta, mutta jätän välittömästi miehen rauhaan, kun kerran onkin varattu ja työt lopetan myös tähän. Samantien ovesta ulos ja kotiin itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisen kasvokuva oli ilmoituksessa kaunis ja meillä vaikutti olevan yhteiset mielenkiinnon kohteet.
treffeille saapui laiha, lähes rinnaton mutta pallomahainen s-vikainen suhisija joka otti teetä valittaen, että kahvi närästää. oli pukeutunut putkitoppiin jota veti koko ajan ylös ja yhtäkkiä kysyi saako haukun viineristäni.
en tapaa jakaa syömisiäni, mutta herrasmiehenä ostin hänelle oman jonka söi kahdella haukulla!
vaikka saimme mielenkiintoisen keskustelun Dr Whon uudesta jaksosta, kiinnostukseni oli jo lopahtanut ja tunsin itseni petetyksi.
nainen luultavasti oli itsekin tietoinen päärynävartalostaan ja puhuviastaan ja toivoi, ettei asia häiritsisi sinua! jos olisit oikeasti ollut kiinnostunut, olisit pystynyt näkemään noiden vikojen ohi. sääli käy treffikumppaneitasi!
Etkö tiedä, että miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpää kuin naisille miehen? Vähän vaikea kiinnostua, jos silmissä ei ole mitään kiinnostavaa.
Miksi naisen on tärkeämpää olla kaunis kuin älykäs? -Koska miehen on helpompi katsoa kuin ajatella.
Näinhän se on jokaisella. Ei katsominen
mitään erityisempää vaadi. Kohdistaa vaan silmänsä. Ajattelu sen sijaan voi olla hyvinkin rasittavaa, riippuen siitä mitä ajattelee.
Olisi outoa, jos naisen olisi helpompi ajatella kuin katsoa. Siinä tulisi mieleen kysyä mikä siinä katsomisessa naiselle on niin hankalaa. Onko silmien suuntaaminen jotenkin poikkeuksellisen vaikeaa naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi tarjota pitsan ja kesken ruokailun sanoi matalalla äänellä että mene vessaan ja riisu piikkarit, kysyin että anteeksi mitä ja toisti sanansa samalla matalla äänellä.
.
Piikkarit 😁
Ettei toinen pääse juoksemaan liian lujaa karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Hannu kirjoitti:
Viime kerta oli kamalin ja sai mut lopullisesti lopettaan netin kautta deittailun. Erään naisen kanssa kirjoteltiin vajaa kuukausi, kerroin rehellisesti kuka oon, laitoin pyynnöstä kuvat ja meillä luisti juttu omasta mielestä tosi hyvin. Soiteltiinkin pari kertaa ja ihan tosissaan tuntui, että nyt tärppää. Sitten treffit hänen kotikaupungissaan. Alta viidessä minuutissa siitä näki, että katto mua ikävystyneen olosena ja siihen perään sitten vaivaantuneen oloset treffit. Juteltiin, mut lähinnä vaan jutteluu juttelun vuoksi. Lähin pois ja seuraavana aamuna sain tekstarin, että kiitos vaan, mut jatkoo ei oo tulossa. Tää siis on jotain aivan uskomatonta!!!
Miehenä samankaltaisia kokemuksia. Menet treffeile hyvän alkuinnostuksen vallassa, mutta sitten nainen omalla kehonkielellään viestittää lähes heti et tää oli sit tässä. Joskus näin käynyt vielä tokallakin treffeillä. Miksi ravata treffeillä jos ei edes alustavasti kiinnosta.
Tässä pari esimerkkiä...ei nyt kauheista, mutta hassuista treffeistä.
1) leffatreffit
Nainen oli itse ehdottanut elokuviin menoa, mitä hieman ihmettelin kun naiset yleensä inhoaa omien sanojensa mukaan leffatreffejä. Ajattelin että mennään suoraan leffaan, ehkä kahvit nopeasti siihen alkuun niin päästään tutustumaan. Neito sitten paukauttaa, että hänellä on nälkä ja haluaa syödä ennen leffaa. Itse olin syönyt jo aiemmin, joten siinä sitten mietin mitä tehdä. En kehdannut sanoa ei joten menimme kauppakeskuksen ravintolaan jossa söin jonkun edullisimman salaatin mitä listalta löytyi samalla kun neito haarukoi oman ruokansa hyvällä halulla ja vauhdilla kitaan. Seuraavaksi katsottiin leffa ja aina välillä tämä neito ryki voimakkaasti, ilmeisesti naposteltavat meni välillä väärään kurkkuun. Herrasmiehenä en yrittänyt mitään hipelöintejä leffan aikana ja kun elokuva loppui niin nainen huikkasi vaan nopeat heipat ennen kuin ehdin sanoa mitään ja katosi puolijuoksua autolleen. Ilmeisesti herrasmiesmäisyys tulkittiin kiinnostuksen puutteeksi.
2) ravintolatreffit
Olin todella innoissani kun hyvin menneiden ekojen treffien jälkeen ehdottamani ravintolatreffit hyväksyttiin ravintolaan joka oli yksi suosikkini. Saavuin ajoissa paikalle ja odottelin neitiä. 10 minuuttia sovitun ajan jälkeen tulee viesti, että olen hieman myöhässä. Ajattelin jo että nyt tulee oharit, mutta ihmeekseni 15 minuutin jälkeen hän saapui paikalle. Sain ikäväkseni huomata, että into oli ennen aikaista. Vaikka ravintola oli yhdessä sovittu, niin nainen alkoi löytää kaikenlaisia vikoja sisustuksesta ja hyvä ettei ruokalistastakin. Kaiken lisäksi hän oli niin väsynyt, että haukotteli voimakkaasti suhteellisen usein. Näin eleistä ettei ruokakaan miellyttänyt vaikka ei sitä kehdannut sanoa kun oli itse hyväksynyt ravintolan. Pienen jutustelun jälkeen selvisi, että ilmeisesti hänellä oli ollut joku siivouspäivä ja tullut sieltä suoraan treffeille. Totesin että olisit ilmoittanut niin olisi siirretty treffit vaikka huomiselle. Kaikki eleet kertoivat, että hän olisi mielummin ollut nukkumassa kuin niillä treffeillä. Söimme ja justustelimme kohteliaaksi katsotun ajan, siitä kiitos hänelle eli etiketti hallussa, mutta jatkoa ei sitten tullut ja sen kyllä aavistin. Yritin kysellä ennen kuin lähdettiin kotiin neutraalisti fiiliksiä, mutta neito väisti tämän joten siinä se sitten oli. Viestillä sitten totesi ettei ole "kemiaa".
Ihmetyttää kun itse lähden treffeille vain jos toinen oikeasti kiinnostaa. Millä perusteella lie naiset valitsevat treffiseuransa kun näitäkin kokemuksia lukee. Ennustajaeukon kahvinporoista tulkitseman ennustuksen perusteella?
Eihän sinuakaan oikeasti kiinnosta. Ihmettelet kun nainen haluaa leffatreffit kun "naisia ei leffatreffit kiinnosta". Et siis ole treffeillä oikeasti ihmisen kanssa vaan minkä hyvänsä geneeristä naisjoukkoa edustavan yksikön kanssa, jolla on kaikki samat mielipiteet kuin muilla saman joukon edustajilla.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nuorena erään miehen joka tuli hakemaan minut autollaan ja ajeltiin keskustaan. Juteltiin, mentiin rannalle. Sitten hän vain yhtäkkiä alkoi nuuhkia niskaani ja kun hän painautui taakseni tunsin hänen seisokkinsa. Ei siinä mitään, mutta oli jotenkin häneltä oudon päällekäyvää (aika creepy) ekoilla treffeillä. Emme nähneet sen jälkeen kuin kerran ja sänkyyn emme kertaakaan päätyneet.
Joe Biden?
Eräs nainen on jäänyt ikuisesti mieleeni.
Ekat treffit Suomi24-tutustumisen jälkeen ABC-asemalla. Pikaiset kahvit ja juttu luisti, sivusimme mm. yhteistä harrastustamme. Sovittiin että jatketaan, koska naisella oli kiire viedä lapsensa mäkkäriin. Nainen vaikutti ihan fiksulle ja oli jopa nätti. Tosin kuvat mitä oli lähettänyt osoittautuivat yli 5vuotta vanhemmiksi kuin nykyhetki.
Viikon lisäkirjoittelun jälkeen nainen lupasi tulla käymään kotonani. Ilta oli lauantai. Asun maaseudulla joten ajelin valtatien varteen vastaan, koska ajo-ohjeeni 50km kaupungista etelään ja Iso risteys vasemmalle ”XXX” oli kuulemma varsin sekava. Soitti pari kertaa tulonsa aikana että on varmasti oikealla valtatiellä. Ja varmisti että odotan varmasti tien varressa.
Ajettiin peräkkäin meille. Opastin että laita autosi katokseen, illalla voi sataa lunta. Jäi katsomaan pimeässä tarkasti ympärilleen ja katseli todella pitkään. Ihmetteli aikansa ja ajoi katokseen. Kertoi jälkikäteen että jos piha olisi ollut sotkuinen olisi lähtenyt pois, eikä olisi edes tullut sisälle..
Oli sovittu että laitetaan ruokaa. Laitoin sovitun puolivalmisteen sähköuuniin, okei. No täti otti samassa tiskirätin ja alkoi hangata neuroottisesti keittiötasolla olevaa, olematonta tahraa pois moneen kertaan. Sama käsittely myös kaapistojen kahvoille. Sanoin monasti että anna olla, ei sinun tarvitse. Ja kotini on siis miehen kodiksi erittäin siisti. Ilme oli tuima kun jo 10 min. päästä sai mieleisensä loppuloksen eli olemattomat tahrat pois.
Syötiin. Ok. Kertoi olevansa kalalle allerginen ja varmisti moneen kertaan että eihän minulla ole kalaa täällä missään, eikä sitä ole keittiössä käsitelty. Ei ollut, rauhoittui..
Laitoin sähkösaunan lämmite ja juteltiin. Kysyessäni että kerroit aiemmin menettäneesi elämäsi miehen alkoi ilme kiristyä ja kertoi mitä oli tapahtunut. Itse tulkitsin asian niin että oli aika rankasti kävellyt sekä avomiehensä, että tämän äidin ja muun perheen ylitse ja moneenkin kertaan joten oli lähtö tullut onnelasta. Naisen ilme ja puhe oli täynnä vihaa, kun sanoi moneen kertaan että HÄN karkoittaa elämästään KAIKKI ihmiset jotka vähänkään tai millään tavoin liittyvät tähän perheeseen edes työn, harrastusten tai asuinpaikan tai minkään muunkaan kautta. Varo vaan sinäkin totesi minulle. Hän kyllä saa selville jos olet heille mikään sattuva ja sen jälkeen ei nähdä...
Neito halusi käydä saunassa yksin. OK. Viihtyikin siellä parisen tuntia ja kävin jo varovasti kysymässä oven takana onko kaikki ok. On. Vielä pitää saunoa vähän aikaa..
Kävin itse saunassa pikaisesti ja tullessani pois kysyin naiselta josko hänelle vierashuoneen sänky kelpaisi? No hän oli ajatellut nukkua minun vieressäni..
Mentiin iltatoimien jälkeen sänkyyn, kello oli jotain 12 yöllä kun neitonen nukahti peiton alle ja nukkuikin sitten sunnuntaihin ILTAVIITEEN SAAKKA. Häipyi kahvit juotuaan ja vielä kerran jouduin neuvomaan juurta jaksain kuinka osaa ajaa kotiinsa sen 50km isoa valtatietä..
Jostain syystä kiinnostukseni ei jatkunut, eikä naisenkaan. Hyvä niin. Jälkikäteen kuulin kaikenlaista mielenkiintoista hänen edesottamuksistaan, niin työssä kuin siviilissäkin.
Hannu kirjoitti:
Viime kerta oli kamalin ja sai mut lopullisesti lopettaan netin kautta deittailun. Erään naisen kanssa kirjoteltiin vajaa kuukausi, kerroin rehellisesti kuka oon, laitoin pyynnöstä kuvat ja meillä luisti juttu omasta mielestä tosi hyvin. Soiteltiinkin pari kertaa ja ihan tosissaan tuntui, että nyt tärppää. Sitten treffit hänen kotikaupungissaan. Alta viidessä minuutissa siitä näki, että katto mua ikävystyneen olosena ja siihen perään sitten vaivaantuneen oloset treffit. Juteltiin, mut lähinnä vaan jutteluu juttelun vuoksi. Lähin pois ja seuraavana aamuna sain tekstarin, että kiitos vaan, mut jatkoo ei oo tulossa. Tää siis on jotain aivan uskomatonta!!!
Mitä kummallista tai hirveää tuossa oli? Tapasitte toisenne ensimmäistä kertaa, kipinää ei ollut ja juttu lopahti. Ihan normaalia tuollainen on.
Tämä nyt ei ole varsinaisesti treffikokemus, mutta kerron silti.
Olin juopotellessa päätynyt kuppilaan toiselle puolen kaupunkia. Joku nainen siinä teki itseään tykö ja olin hänelle ystävällinen, vaikkei kiinnostanutkaan siinä mielessä pätkääkään. Mukava oli kuitenkin jutella. Valomerkin lähestyessä tajusin, etten pääse sieltä kotiin kuin kävelemällä, kun pätäkät oli käytetty viimeistä latia myöten. Matkaa oli kuitenkin toistakymmentä kilometriä. Kysyin sitten tältä juttelukaverilta jolle oli kyyti jo tulossa, että haluaisiko hän lähteä panemaan. Ja halusihan hän. Pääsin siten hänen kaverinsa kyydillä kotiini ja kyyti vielä vinkkasi silmää kaverilleen, kun nousimme autosta. Panimmekin sitten läpi yön ja aamulla kaverinsa tuli hänet hakemaan. En millään tavoin missään vaiheessa antanut ymmärtää, että olisin hänestä kiinnostunut enempää. Kunhan pyysin panemaan kyydin toivossa. Vastineeksi annoin hänelle kyydit.
Kuitenkin tämä naikkonen etsi jostain yhteystietoni (puh.nron) ja yritti vongata minua kuukausia suhteeseen kanssaan, koska meillä oli kuulemma synkannut paremmin kuin koskaan kenenkään kanssa. En lämmennyt.
Jännä miten eri tavalla ihmiset voi toisiaan tulkita.
Nuorempana, parikymppisenä kävin silloin n. nelikymppisen miehen kanssa treffeillä. Kaverini kehui häntä huomaavaiseksi ja kohteliaaksi herrasmieheksi, joten ajattelin etten siinä mitään menetäkään. Opiskelijabudjetilla kun elin, kysyin onko ok hakea mäkkäriltä jotain ja mennä läheiselle ulkoilualueelle syömään. Se sopi miehelle, hän sanoi että voi hakea ruuat sisältä kun autokaistalla oli jonoa. Perillä huomasin, että minun hampurilaisestani puuttui kastike kokonaan. Pyysin saada yhden ketsuppipussin (niitä ilmaisia) Mies totesi "se olis sitten 50 senttiä" Luulin tämän olevan huono vitsi joten naurahdin. Äijä tokaisi vihaisesti "No kai munkin täytyy hyötyä tästä edes jotenkin" Ei tullut kovin arvostettu olo siinä kohtaa :D Onneksi asuin lähistöllä. Lähdin kävelemään kotiin, sanoin että älä ota enää yhteyttä ja annoin herran pitää armaan ketsuppipussinsa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana, parikymppisenä kävin silloin n. nelikymppisen miehen kanssa treffeillä. Kaverini kehui häntä huomaavaiseksi ja kohteliaaksi herrasmieheksi, joten ajattelin etten siinä mitään menetäkään. Opiskelijabudjetilla kun elin, kysyin onko ok hakea mäkkäriltä jotain ja mennä läheiselle ulkoilualueelle syömään. Se sopi miehelle, hän sanoi että voi hakea ruuat sisältä kun autokaistalla oli jonoa. Perillä huomasin, että minun hampurilaisestani puuttui kastike kokonaan. Pyysin saada yhden ketsuppipussin (niitä ilmaisia) Mies totesi "se olis sitten 50 senttiä" Luulin tämän olevan huono vitsi joten naurahdin. Äijä tokaisi vihaisesti "No kai munkin täytyy hyötyä tästä edes jotenkin" Ei tullut kovin arvostettu olo siinä kohtaa :D Onneksi asuin lähistöllä. Lähdin kävelemään kotiin, sanoin että älä ota enää yhteyttä ja annoin herran pitää armaan ketsuppipussinsa.
Tän TÄYTYY olla sama, tai ainakin sukua noille viestin 944 hampurilaishaukku-sankareille :DDD Ei hitto mitä koomikoita vaikka ks. naisia ei varmasti sillä hetkellä naurattanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilta kuultua kirjoitti:
Itselläni kun ei ole treffikokemuksia, niin kerron tapauksen, jonka kuulin entiseltä työkaveriltani. Kaveri oli pyytänyt tapaamaansa naista elokuviin, ja tämä oli suostunut sillä ehdolla, että elokuva ei ole mikään toimintapätkä. Kaveri oli vakuuttanut naiselle, että ei tietenkään ja hänkään ei pidä toimintaelokuvista. No, rypälesali oli kuitenkin tuottanut kepposen, ja kaveri daameineen oli tietämättään mennyt väärään saliin. Elokuva oli tietysti ollut joku idioottimainen räiskintäpläjäys ja sali tupaten täynnä, joten kaveri ei ollut kehdannut roudata itseään ja daamiaan pois salista. Kaveri siinä vähän aikaa kelannut, että mitä sanoisi daamille selitykseksi. Oli sitten päätynyt olemaan selittelemättä mitään ja olemaan ihan hiljaa. Kun elokuva oli loppunut ja valot syttyneet, kaveri oli lähtenyt sanakaan sanomatta puolijuoksua ulos teatterista lähimpään ravintolaan ja vetänyt kunnon perskännit.
Tuossa on hieman kalavaleen makua. Elokuvateattereissa kun on ne viivakoodilliset liput, jotka luetaan salin ovella, eli väärään saliin pääseminen on haastavaa. Ja tuskinpa työparisi seuralaisineen olisi osunut "tapaten täydessä salissa" väärillä lipuilla istumapaikoille, jotka ei olisi myyty jo joillekin toisille.
Heh, mulle on käynyt näin :D Ihmettelen kuitenkin, miksi se ovimikko ei sanonut mitään. Saattoi olla säkää myös se, että ostamamme paikat olivat jääneet vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Huh, kaikenlaista..
Minulla on monia jänniä ensitreffikokemuksia.
Eräs mies oli deittipalstalta. Olimme saman ikäisiä ja vaikutti keskusteluissa ihan mukavalta, urheilulliselta, kivan näköinen, kavereita löytyy ja muutenkin vaikutti siltä, että olisimme samanhenkisiä. Noh, kahville päästyämme keskustelu sujui aluksi melko muodollisesti. Pikkuhiljaa kaikessa mitä hän sanoi tai vastasi kysymyksiini, alkoi tulla katkeria piikittelyjä tai kommentteja. -Reissaatko? "no ei voi reissata ku ei oo tyttöystävää, kaikki kaverit yleensä reissaa tyttöystäviensä kanssa". -Mitäs juhannuksena? "paska juhla, se on niin pariskuntajuhla. Siinä sitten haukkui kaverini firmankin, riistää kuulemma kaikilta jne. Mua alkoi jossain vaiheessa huvittamaan miehen katkeruus ja tää absurdi juttu, että siksihän me ollaan täällä deiteillä, että voisi joskus saada tyttöystävän. Kaveri oli tainnut unohtaa sen, keskittyi vaan elämänsä haukkumiseen. Joo, ei tehnyt sitten vaikutusta. Treffien lopuksi mies tais vähän hipaista selkääni ja lähti. Ei vaihdettu sen jälkeen ainuttakaan viestiä. Noh, saipahan tilitettyä niin voi mennä takaisin sohvalle masentumaan :(
Näin sivusta, mutta mielestäni miehen pointit matkustelusta ja juhlapäivistä oli ihan hyviä. Itsekin haluaisin matkustella enemmän, mutta sinkkuna yksin matkustamine tuntuu rahan tuhlaukselta kun ei siitä nauti samalla tavalla. Sama juhlapäivissä, porukka viettää perheen kanssa tai pariskuntien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Jo ekoilla treffeillä oli selvää ettei kemiaa ole ja aika vaivaantuneina istuttiin kahvilassa, mies kuitenkin halusi tavata toistenkin ja jossain mielenhäiriössä suostuin.
Toiset treffit oli miehen asunnolla.
Keitti älyttömän pahaa kahvia jossa ui kahvinpuruja ja teki lehmänmallisella grillillä juustoleipiä vaikka sanoin ettei ole nälkä. Kun leivät eivät kelvanneet teki popcornia ja koetin sanoa, että usko etten nyt halua mitään!
Menin tympääntyneä tupakalle miettien millä tekosyyllä häipyisin ja kun palasin sisään, istui mies alasti sohvalla! Päätin että tässä onkin se hyvä syy poistua ja sanoin arvokkaasti etten ole sellainen nainen ja hyvää loppuelämää, mutta mies juoksikin munasillaan pysäyttämään! En jäänyt odottamaan hissiä ja suunnilleen juoksin 6 kerrosta alas, onneksi mies ei sentään juossut perään.
Laittoi vielä myöhemmin viestin että jos hän tilaa ensi kerran pitsaa ? Vastasin että ensi kertaa ei kuule tule.
Mies luulee varmaan vieläkin että vika oli niissä leivissä.
Anteeksi mutta miten voileipägrillin muoto tähän liittyy?
Tuo syötävän tuputtaminen oli kyllä älytöntä.
Tämä ei tapahtunut minulle, mutta oltiin baarissa miesystäväni kanssa, kun hänen paras kaverinsa tuli sinne tapaamaan miestäni kauheassa kännissä ja kerjäsi koko ajan lisää tarjoiltuja tuoppeja, sekä lainasi kakskymppiä itelleen käyttörahaa, koska oli menossa ravintolaan treffeille jonkun daamin kanssa, jonka kustannukset laski daamin kustantavan itse. Voi naisparkaa. En sitten myöhemmin kysellyt miten treffit meni. Ehkä hyvä toisaalta, ei jää epäselväksi, että olisiko tästä voinut tulla sittenkin jotain...
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole varsinaisesti treffikokemus, mutta kerron silti.
Olin juopotellessa päätynyt kuppilaan toiselle puolen kaupunkia.
Joku nainen siinä teki itseään tykö
ja olin hänelle ystävällinen, vaikkei kiinnostanutkaan siinä mielessä pätkääkään. Mukava oli kuitenkin jutella. Valomerkin lähestyessä tajusin, etten pääse sieltä kotiin kuin kävelemällä, kun pätäkät oli käytetty viimeistä latia myöten. Matkaa oli kuitenkin toistakymmentä kilometriä. Kysyin sitten tältä juttelukaverilta jolle oli kyyti jo tulossa, että haluaisiko hän lähteä panemaan. Ja halusihan hän. Pääsin siten hänen kaverinsa kyydillä kotiini ja kyyti vielä vinkkasi silmää kaverilleen, kun nousimme autosta. Panimmekin sitten läpi yön ja aamulla kaverinsa tuli hänet hakemaan. En millään tavoin missään vaiheessa antanut ymmärtää, että olisin hänestä kiinnostunut enempää. Kunhan pyysin panemaan kyydin toivossa. Vastineeksi annoin hänelle kyydit.
Kuitenkin tämä naikkonen etsi jostain yhteystietoni (puh.nron) ja yritti vongata minua kuukausia suhteeseen kanssaan, koska meillä oli kuulemma synkannut paremmin kuin koskaan kenenkään kanssa. En lämmennyt.
Jännä miten eri tavalla ihmiset voi toisiaan tulkita.
.. "Joku nainen siinä teki itseään tykö"
Herranjumala siunaa ja varjele!
Nyt on kyllä vauvan kirjat sekaisin kun nainen tuli miestä iskemään.
Tämän on kyllä pakko olla provo!
Tämä tapahtui, kun olin alle kolmekymppinen yh-äiti. Lapset olivat joka toinen viikonloppu isällään ja silloin minä tälläydyin tansseihin. Tapasin siellä kerran miehen, joka tanssitti minua ahkerasti. Seuraavalla kerralla tanssitti minua taas ja sovimme kahden viikon päähän treffit ravintolaan. Oli todella kiva ilta ja lopuksi kävimme olusilla baarissa. Sitten sovimme, että tulee meille, kun lapset ovat kotona. Hieman minua häiritsi kun mies oli tullessaan humalassa. Selitti, että jännitti lapsiani (6 ja 9 v). Seuraavan kerran tapasimme ravintolassa ja hän oli aikamoisen humalassa, sanoin että hän on parempi tanssija, kun ei juo niin paljon. Mies veti tästä herneet nenään ja jätti minut siihen lattialle.
Meni muutama viikko ja hän soitti, pyysi anteeksi käytöstään ja halusi vielä tavata. En pyytänyt enää kotiini, vaan menimme kaupungille ostoksille, tarvitsin lapsilleni vaatetta. (Ja itse todellakin maksoin ostokseni.) Keskustelimme suhteestamme ja hän rupesi maalailemaan tulevaisuudenkuvia, kuinka hän lähtee Norjaan öljynporauslautalle töihin. Siellä oli hänen veljensä. Hän kysyi, että minkävärisellä mersulla hän sitten tulee hakemaan minua, kun palaa sieltä. Sanoin, ettei merkillä, värillä eikä koko autolla ole väliä. Suuttui minulle siitä ja häipyi. Soitin hänelle muutaman päivän päästä ja äiti siellä vastasi puhelimeen. Ei ollut poikaa näkynyt ja äiti sanoi, että on varmaan taas niillä ryyppyreissuillaan ja voi olla pitkäänkin. No Huoh! Ihan kiva mies, mutta selvästi ongelmia alkoholin käytössä. Eipä sitten tullut siitä vuosisadan rakkaustarinaa. Ehkä en olisi saanut sanoa mielipidettäni juomisesta tai auton tarpeellisuudesta. Mies oli tärkeämpi minulle, hänelle juominen.
Vierailija kirjoitti:
Olin ollut pitkään ihastunut yhteen mieheen joka sitten lopulta pyysi minua treffeille. Kaikki meni tosi kivasti ja suostuinpa sitten seuraavilla treffeillä menemään hänen luokseen.
Päällä oli menkat sinä päivänä joten tiesin jo ettei seksiä tulla harrastamaan. Kyseessä kun oli pitkään haaveilemani mies, halusin oikein erityisesti että eka kerta yhdessä olisi maaginen kokemus, eikä menkkaisena turvonneena mummopöksyissä olo ollut todellakaan seksikäs.
Siinä kuitenkin pussaillessa mies alkoi siirtyä kohti kakkospesää joten sanoin vain nätisti "ei tänään".
Mitä seurasikaan? Mies alkoi vonkaamaan, siis VONKAAMAAN kuin pitempiaikaiseltakin naisystävältään. Käytti mm. ilmaisuja "pliispliispliis", "mä oikeesti rukoilen sua" ja "sä et tiedä oikeesti kuinka pitkään oon ollut ilman".Voi kamala! Pitikö mies sua vankina, kun et päässyt pois muuten kuin suostumalla vastentahtoisesti. Menee jo rikoksen puolelle, jos näin oli. Seksiin ei tarvitse eikä pidä suostua vasten omaa halua, vaikka olisi ollut 20 vuotta naimisissa ko. miehen kanssa.
Samassa hetkessä illuusio siitä miehestä johon ihastuin murtui täysin. Päädyimme käymään pitkän KESKUSTELUN aiheesta jossa perustelin miksi en nyt halua harrastaa seksiä, kieltäydyin useita kertoja ja mies vain jankkasi ja jankkasi. Lopulta koin ettei muuta vaihtoehtoa ollut kuin hoitaa pikin hampain homma, että pääsisin tilanteesta pois.
Sanomattakin selvää, etten enää halunnut jatkaa tapailua. Hassua oli kuitenkin ettei mies ymmärtänyt yhtään miksi sai pakit. Sanoi, että särjin hänen sydämensä.
Olin päälle parikymppisenä treffeillä minua lähes 10 v. vanhemman miehen kanssa. Olimme tavanneet jo pari kertaa, ja mies vaikutti ihan mukavalta.
Menimme siis treffeille eräälle klubille, jossa hänen tuttunsa bändi esiintyi. Mies tuli kovaan humalaan. Hän näki baarissa tuttunsa ja lähti tämän kanssa tupakalle. Illan aikana soitti muitakin bändejä, ja katsoin yhtä niistä sillä aikaa kun odotin miestä saapuvaksi takaisin. Kului pitkä tovi. Miestä ei näkynyt tupakkapaikalla. Yritin soittaa hänelle, mutta hän ei ensin vastannut. Lopulta sain usean yrityksen jälkeen miehen kiinni. Sanoin olevani baarissa ja etsiväni häntä. Mies kivahti ”vieläkö sä olet siellä?”
Miestä ei ollut voimakkaan humalatilansa vuoksi päästetty takaisin sisälle baariin, ja hän oli lähtenyt kotiin. Hän ei ollut kuitenkaan ilmoittanut asiasta minulle mitenkään, ei edes viestillä, saati että olisi pyytänyt sitä tupakalla ollutta kaveriaan kertomaan. Niiden noin 40 minuutin aikana kun olin harhaillut klubilla miestä etsien, hän oli mennyt kotiinsa.
No, siitä ei tullut mitään vuosisadan rakkaustarinaa.
Sivulla 30 on kyllä kaksi aivan hillitöntä kokemusta koirien kera :D