Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kaikenlaista..
Minulla on monia jänniä ensitreffikokemuksia.
Eräs mies oli deittipalstalta. Olimme saman ikäisiä ja vaikutti keskusteluissa ihan mukavalta, urheilulliselta, kivan näköinen, kavereita löytyy ja muutenkin vaikutti siltä, että olisimme samanhenkisiä. Noh, kahville päästyämme keskustelu sujui aluksi melko muodollisesti. Pikkuhiljaa kaikessa mitä hän sanoi tai vastasi kysymyksiini, alkoi tulla katkeria piikittelyjä tai kommentteja. -Reissaatko? "no ei voi reissata ku ei oo tyttöystävää, kaikki kaverit yleensä reissaa tyttöystäviensä kanssa". -Mitäs juhannuksena? "paska juhla, se on niin pariskuntajuhla. Siinä sitten haukkui kaverini firmankin, riistää kuulemma kaikilta jne. Mua alkoi jossain vaiheessa huvittamaan miehen katkeruus ja tää absurdi juttu, että siksihän me ollaan täällä deiteillä, että voisi joskus saada tyttöystävän. Kaveri oli tainnut unohtaa sen, keskittyi vaan elämänsä haukkumiseen. Joo, ei tehnyt sitten vaikutusta. Treffien lopuksi mies tais vähän hipaista selkääni ja lähti. Ei vaihdettu sen jälkeen ainuttakaan viestiä. Noh, saipahan tilitettyä niin voi mennä takaisin sohvalle masentumaan :(
Näin sivusta, mutta mielestäni miehen pointit matkustelusta ja juhlapäivistä oli ihan hyviä. Itsekin haluaisin matkustella enemmän, mutta sinkkuna yksin matkustamine tuntuu rahan tuhlaukselta kun ei siitä nauti samalla tavalla. Sama juhlapäivissä, porukka viettää perheen kanssa tai pariskuntien kesken.
Negatiivisuus ja valittaminen ei ole koskaan viehättävää! Mies olisi voinut muotoilla asian niin, että tulevan kumppanin kanssa olisi kiva matkustaa.
Tuli mieleen eräs kokemus nuoruudesta. Kyseessä eivät olleet treffit, vaan mies tuli tekemään itseään tykö työpaikan taukotilassa, jonne olin mennyt lukemaan lehteä, kun tietokoneet olivat kaatuneet.
Mies alkoi valittaa, että vaikka on loma tulossa, niin ei voi oikein mitään tehdä, kun ei ole rahaa jne. Kuuntelin ja nyökkäilin ja ajattelin mielessäni, että mikä urpo. Kaveri tiesi, että itse olen kesätöissä ja palkallinen kesäloma oli minulle kaukainen haave. Lisäksi palkkani oli varmasti alle puolet hänen palkastaan. Mutta siinä hän vain märisi, kun on niin rankkaa jäädä palkalliselle lomalle.
Oli niin paska ensivaikutelma, että pidin huolen, ettei toista rupattelutuokiota tullut.
Semmoiset profiilit, joissa kerrotaan, mitä kaikkea inhotaan ja mitä naisessa ei saa olla ja mikä kaikki on perseestä, kannattaa jättää huomiotta. Kuka haluaa kumppanin, joka keskittyy aina siihen, mikä on pielessä?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin karmii ja hämmästyttää nämä naiset, jotka ovat valmiita menemään sänkyyn ties minkälaisen otuksen kanssa.. Kiristävän, vonkaavan, väkisin kähmivän, tyypin joka ei muistuta kuvaansa/kuvailuaan lainkaan eli toisin sanoen valehtelee... Jne.
Ja tyypit näyttävät sitten olevan näitä, jotka menevät suoraan asiaan, laukeavat kahdessa sekunnissa, pyyhkivät mulkkunsa verhoihin ja häipyvät saman tien. Vaikka olisi kuinka puutteessa, niin onko tuosta nyt hyötyä sitten?Onko naiset tosiaan opetettu näin, että pakko panna?
Mun äiti hoki koko nuoruuden että jos antaa ymmärtää, täytyy ymmärtää antaa. No pakkohan sitä oli sitten antaa jos mies halusi koska olin varmasti antanut ymmärtää.. voin kertoa että kaduttaa mitä kaikkea on tullut tehtyä ja ihmettelen edelleen että miksi kukaan opettaa lapselleen tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen eräs kokemus nuoruudesta. Kyseessä eivät olleet treffit, vaan mies tuli tekemään itseään tykö työpaikan taukotilassa, jonne olin mennyt lukemaan lehteä, kun tietokoneet olivat kaatuneet.
Ei kai ne kaikki tietokoneet ole voineet kerralla kaatua? Ehkä verkko oli kaatunut ja koneet eivät päässeet verkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin karmii ja hämmästyttää nämä naiset, jotka ovat valmiita menemään sänkyyn ties minkälaisen otuksen kanssa.. Kiristävän, vonkaavan, väkisin kähmivän, tyypin joka ei muistuta kuvaansa/kuvailuaan lainkaan eli toisin sanoen valehtelee... Jne.
Ja tyypit näyttävät sitten olevan näitä, jotka menevät suoraan asiaan, laukeavat kahdessa sekunnissa, pyyhkivät mulkkunsa verhoihin ja häipyvät saman tien. Vaikka olisi kuinka puutteessa, niin onko tuosta nyt hyötyä sitten?Onko naiset tosiaan opetettu näin, että pakko panna?
Mun äiti hoki koko nuoruuden että jos antaa ymmärtää, täytyy ymmärtää antaa. No pakkohan sitä oli sitten antaa jos mies halusi koska olin varmasti antanut ymmärtää.. voin kertoa että kaduttaa mitä kaikkea on tullut tehtyä ja ihmettelen edelleen että miksi kukaan opettaa lapselleen tuollaista.
Onpas hyvät ohjeet annettu tyttärelle. Mulle neuvottiin että potkaise munille jos joku alkaa ahdistella. Ei kyllä nykypäivänä kovin hyvä ohje sekään. Eikös täälläkin joku kertonut, miten poliisi oli ollut huolissaan "pysyvistä vaurioista", kun joku oli potkaissut raiskaajakandidaattia haaruksiin...
Nää ei ollut varsinaiset treffit mutta omalla tavallaan ”ikimuistoinen” ilta. Asuin Espanjassa turistikohteessa meitä oli siellä kausityöntekijöitä ympäri maailman. Minuun iski silmänsä eräs ravintolakokki, sinänsä ihan kivannäköinen mutta jotenkin vähän ”limainen” ja liian tungetteleva.
Oltiin vietetty porukalla iltaa yhdessä ja käveltiin yöllä kotiin, tämä mies saatteli minua, kaverini oli mennyt jo kovempaa vauhtia edellä kotiin huonoa oloa potemaan. Siinä ovella sitten alkoikin innokas suutelu, niin innokas että meinasin tukehtua kaverin kieleen ( ei mikään varsinainen turn on )... siinä vaiheessa kun kaveri avasi sepaluksensa ja iski järkyttävän kokoisen puoliseisokissa olevan pythonkäärmeen käteeni meinasi jo iskeä pieni paniikki... joo, olipahan isoin vehje ikinä mutta ei tehnyt vaikutusta millään lailla, lähinnä kauhistutti! Siinä pimeässä tähtitaivaan tuikkeessa kieli kurkussa ja kilon painoinen vehje kädessä en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Pelotti. Jotenkin onneksi sain itseni luikerreltua sisälle rappuun ja karkotettua tyypin ... ne olivat vikat ”treffit” vaikka välillä inhottavasti huomasin tyypin edelleen seuraavan minua ikäänkuin tietäen työaikani hän osui usein työmatkalleni.
Ikävin treffikokemukseni sattui 80-luvun puolenvälin tienoilla Savossa. Olin sopinut keskustelulinjalla treffit tytön kanssa ja meidän piti tavata kaupungilla. Olin vähän aikaa aikaisemmin täyttänyt 18 ja minun piti hakea hänet autolla. Ehkä meillä oli tarkoitus mennä elokuviin, en muista. En kuitenkaan päässyt paikalle kun autoni hyytyi bensa-asemalle. Sinä talvena oli kovia pakkasia ja sinäkin päivänä/iltana taisi olla n. -30 astetta. En tiennyt hänen nimeään, enkä mitään yhteystietoja. Tai en ole varma tiesinkö etunimen, en muista enää. Tiesin, että hän oli samassa koulussa kuin minä. Ehkä hänkään ei tullut paikalle. Minulla oli tuosta vuosia huono omatunto.
Eli treffit joita ei ollutkaan.
Vituiks män kirjoitti:
Ikävin treffikokemukseni sattui 80-luvun puolenvälin tienoilla Savossa. Olin sopinut keskustelulinjalla treffit tytön kanssa ja meidän piti tavata kaupungilla. Olin vähän aikaa aikaisemmin täyttänyt 18 ja minun piti hakea hänet autolla. Ehkä meillä oli tarkoitus mennä elokuviin, en muista. En kuitenkaan päässyt paikalle kun autoni hyytyi bensa-asemalle. Sinä talvena oli kovia pakkasia ja sinäkin päivänä/iltana taisi olla n. -30 astetta. En tiennyt hänen nimeään, enkä mitään yhteystietoja. Tai en ole varma tiesinkö etunimen, en muista enää. Tiesin, että hän oli samassa koulussa kuin minä. Ehkä hänkään ei tullut paikalle. Minulla oli tuosta vuosia huono omatunto.
Eli treffit joita ei ollutkaan.
😥 Tää oli liikkis 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kamala äiti (anteeksi...)! Miten kukaan äiti voi tuollaista opettaa tyttärelleen 😥
Täällä moneen kertaan kirjoitettu, että miehet valehdelleet ikänsä ja ulkonäkönsä
Minullekin käynyt noin,, miehet valehdellut ikänsä ja ulkonäkönsä, sitten suuttuvat kun asiasta sanottu, haukkuvat pinnalliseksi h**r*k*s*,, siis mitä iloa valehdella ja sen jälkeen suuttua jos kysyy että miksi valehtelit
Voi itku! Suomessa on hirveimmät miehet. Joku vika kulttuurissa ja kasvatuksessa täytyy olla kun näitä juttuja lukee. En kyllä myöskään ymmärrä näitä « säälistä antavia» naisia! Kulttuuri vääristyy entisestään ja mies kuvittelee olevansa hyväkin tyyppi. Ei älä tee sitä. Älä anna säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi itku! Suomessa on hirveimmät miehet. Joku vika kulttuurissa ja kasvatuksessa täytyy olla kun näitä juttuja lukee. En kyllä myöskään ymmärrä näitä « säälistä antavia» naisia! Kulttuuri vääristyy entisestään ja mies kuvittelee olevansa hyväkin tyyppi. Ei älä tee sitä. Älä anna säälistä.
Kuinka laaja kokemus sinulla on muunmaalaisista miehistä?
Nainen tokaisi että näytän vähän homolta ja naurahti perään. Juu ei tullut toisia treffejä.
Netissä juttelin mukavan naisen kanssa, kivat kuvat ja jutut. Treffeillä paljastui minua 180cm miestä kaksi kertaa isommaksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit. Sydämellinen ja fiksu mies, lääkäri erikoistumisvaiheessa, tulimme loistavasti juttuun, huumorikin kukki. Nauroimme viinilasillisen äärellä ja kävimme kävelyllä merenrannassa. Yllätyin jatkuvasta höpötyksestä seksin aikana: ihana tiukka pikku vit tu, taidat tykätä kun isi nussii sua pers ees een, olet nyt pik kulut ka ihan paikallasi, isin lelu jne. Ensimmäisellä kerralla sai pidätellä naurua, mutta pian lähdin itsekin juttuun mukaan ja "kyllä isit" ja "nussi minun pikkuvi ttua isit" tulivat melkein luonnostaan.
Kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi ihanaa lasta ja pyykintuoksuista arkea omassa omakotitalossa. Ei vaan olisi ekalla seksikerralla arvannut, että tässä on se minun tosirakkauteni. :)
Ootte kyllä ihan päästänne pipejä!!! Lastensuojeluun ilmoitus tällä sekuntilla
Hei c`moon. Erikoislääkäri ja kaikkea, silloin tuollainen on arvokas sijoitus tulevaisuuteen.
Ensitreffeillä isä-tytär fantasiaa ja kakkoseen. Toiset tekee ja toiset vain suunnittelee.
Ja lapsetkin taisi syntyä suoraan aikuisiksi, kutsuvat vanhempiaan etunimillä, ettei äitin pikkuhousut heti kastu. Isi on varattu herra erikoislääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ekoilla treffeillä oli selvää ettei kemiaa ole ja aika vaivaantuneina istuttiin kahvilassa, mies kuitenkin halusi tavata toistenkin ja jossain mielenhäiriössä suostuin.
Toiset treffit oli miehen asunnolla.
Keitti älyttömän pahaa kahvia jossa ui kahvinpuruja ja teki lehmänmallisella grillillä juustoleipiä vaikka sanoin ettei ole nälkä. Kun leivät eivät kelvanneet teki popcornia ja koetin sanoa, että usko etten nyt halua mitään!
Menin tympääntyneä tupakalle miettien millä tekosyyllä häipyisin ja kun palasin sisään, istui mies alasti sohvalla! Päätin että tässä onkin se hyvä syy poistua ja sanoin arvokkaasti etten ole sellainen nainen ja hyvää loppuelämää, mutta mies juoksikin munasillaan pysäyttämään! En jäänyt odottamaan hissiä ja suunnilleen juoksin 6 kerrosta alas, onneksi mies ei sentään juossut perään.MInä näin mielessäni miehen asettavan kädet täristen leipiä grilliin ja mielessäni jopa kuulin grillin sanovan "ammuu" kun leivät olivat valmiita :D
Laittoi vielä myöhemmin viestin että jos hän tilaa ensi kerran pitsaa ? Vastasin että ensi kertaa ei kuule tule.
Mies luulee varmaan vieläkin että vika oli niissä leivissä.Anteeksi mutta miten voileipägrillin muoto tähän liittyy?
Tuo syötävän tuputtaminen oli kyllä älytöntä.
Hyvä tarinankertoja kuvailee, mainitsee yksityiskohtia jne. Minusta on ainakin hauskempi lukea juttuja, joissa on vähän väriäkin. Muutenhan nämä kaikki voisi kuitata yhdellä viestillä: Tapasin joskus paikassa x huonosti tai oudosti käyttäytyneen miehen.
Minulla oli vähän flunssainen olo, menkat ja maha turvoksissa. Ihana mies jonka kanssa meillä oli jo ollut yhdet treffit ei kuitenkaan suostunut siirtämään toisia treffejä vaan mankui että "ei meidän ole pakko mennä mihinkään, tuu tänne saunaan". Kävi ilmi että mies oli suunnitellut saunaseksiä joka ei muutenkaan ole mieleeni saati sitten, kun veret valuu lauteille ja nenä on tukossa... koetin päästä yksin saunaan mutta mies änkesi mukaan naureskellen että "miten oot noin ujo". Ihmetteli saunassa vatsaani ja kyseli että olenko raskaana, vastasin äkäisesti että ei kun on se aika kuusta! Menin suihkuun ja mies tuli perästä, naureskeli että ollaan kuin Psyko-elokuvan suihkukohtauksesta kun verinen vesi lattialla. Ja alkoi sitten kerjätä että "please voinko panna peppuun kun toinen paikka ei oo käytössä, please jooko tän kerran". Tässä vaiheessa meni maku koko mieheen. Sanoin että minulla on sisäiset peräpukamat (ei ole) johon mies hylätyn koiranpennun ilmettä tavoitellen "no ota pleaaaaase ees suihin!" Eli seksin perässä sekin ihana mies oli, ei väliä mistä nainen tykkää tai nauttii! Annoin sitten käsihoidon että tukki suunsa ja sanoin että pitää lähteä kotiin kun tuntuu että on kuumetta. Mies ei estellyt, ei tietenkään kun pussit tyhjät. Ja aamulla muuten minulla oli oikeasti 40 astetta kuumetta, ei vissiin ollut se sauna tehnyt hyvää...
En oikein tiedä, onko minulla muita kuin huonoja treffikokemuksia. Miehet kaikki päällisin puolin OK. En lähde muiden kuin ok miesten kanssa yhtään mihinkään. Kaikki tapaamiset menivät kuitenkin yleensä samalla kaavalla. Kahvit, musiikkia tai leffaa, sitten pelkkää jyystöä. En halunnut tavata kuin 1-3 kertaa. Nykyisen mieheni kanssa meni samoin, mutta otti minut ihan eri otteella, eli lämmitteli minut todella hyvin, if you know what I mean. Vieläkin ollaan yhdessä. 15 vuotta nyt naimisissa. Tästä vinkkiä kaikille miehille. No oli siinä muutakin. Mutta siinä alkuvaiheessa tuo on todella merkittävää, ainakin minulle, että huomiointi ei jää vain ovien availuiksi ja laskujen maksamiseksi.
Tapailin joskus muutaman kerran yhtä tyyppiä, joka selitti välillä kuinka hänen kotikaupungissaan lomailevat brittinaiset pukeutuvat aina h*oramaisesti ja oli tyytyväinen kun minä en tehnyt niin. Hän oli myös minua lyhyempi ja kun vietimme aikaa yhdessä hän seisoi omituisesti rintaa röyhistäen varsinkin kun seisoi vieressäni. Näytti tosi hankalalta, ihan kuin ei olisi päätäänkään saanut käännettyä kun piti joka paikkaa jännittää. Oli lisäksi kovin huolissaan siitä etten käyttäisi kenkiä, joissa on mitään korkoa. Kerran olimme illalla kävelemässä takaisin baarista ja kadulla seisoi nainen, josta mies sanoi, että varmasti on prostituoitu ja jollain halvalla summalla saataisiin ”vaikka paskantaa sen suuhun”. Jäi viimeiseksi kerraksi kun nähtiin.
Miksi miehille seksi on noin pelottavan tärkeää? Tullaan ihan hulluiksi ja vingutaan että anna pimppaa, no anna peppua, no ota edes suikkiin tyyliin tunti ensitapaamisesta eikä edes kondomia vaadittaisi.
On meillä naisillakin halut, mutta emme ole vaginan vietävissä.
Hyvä tarinankertoja kuvailee, mainitsee yksityiskohtia jne. Minusta on ainakin hauskempi lukea juttuja, joissa on vähän väriäkin. Muutenhan nämä kaikki voisi kuitata yhdellä viestillä: Tapasin joskus paikassa x huonosti tai oudosti käyttäytyneen miehen.