Miksi eläinlapset on paljon söpömpiä kuin ihmislapset?
Kommentit (16)
Ihmis vauvat eivät ole söpöjä ja karvaisia.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi vauvat olisi söpöjä. Ne on oikeastaan kuin 50 - vuotias suomalainen mies. Kalju ja vähän plösö joka kuolaa ja juomisen jälkeen laattaa XD
Hyönteiset ja matelijat ei mun mielestä ole koskaan söpöjä.
Ei miesten mielestä vauvat ole söpöjä . Naisilla alkaa hormoonit hyrräämään heti kun ne näkee sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi vauvat olisi söpöjä. Ne on oikeastaan kuin 50 - vuotias suomalainen mies. Kalju ja vähän plösö joka kuolaa ja juomisen jälkeen laattaa XD
????????????
Vierailija kirjoitti:
Ei miesten mielestä vauvat ole söpöjä . Naisilla alkaa hormoonit hyrräämään heti kun ne näkee sellaisen.
No ei ala! En pidä lapsista
Ihmisvauvat ovat rumia ja ällöttäviä. Oli se sitten vieras tai tuttu. Mutta taas suurin osa eläinpoikasista (ei lasketa apina lajeja, joitten poikaset ovat yhtä rumia kuin ihmistenkin), ovat todella suloisia, että minulla tulee monesti ihan onnen kyyneliä jo pelkästä näkemisestä.
Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla. Minulla vauvat aiheuttaa sellaisen luotaantyöntävän reaktion. En osaa sanoa kenellekään tuoreelle äidille mitään kivaa vauvasta, koska vauvat eivät herätä minussa mitään positiivista.
Yksi oma lapsi on. Näytti pikkuvauvana ihan minikokoiselta isältäni. En voi sanoa, että olisi ollut söpö. Joskus 5kk jälkeen alkoi jo näyttää ihmiseltä. Meidän koira taas oli pentuna ihan älyttömän suloinen ja valloittava.
Jep munkin mielestä ihmisvauvat ovat ihan kamalia, rumia ja ällöttäviä. Eläinvauvat suloisia, pörröisiä ja ihania.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisvauvat ovat rumia ja ällöttäviä. Oli se sitten vieras tai tuttu. Mutta taas suurin osa eläinpoikasista (ei lasketa apina lajeja, joitten poikaset ovat yhtä rumia kuin ihmistenkin), ovat todella suloisia, että minulla tulee monesti ihan onnen kyyneliä jo pelkästä näkemisestä.
Nainen.
Nainen saatat olla, mutta koska olet vastakkainasettelua kylvävä r y s s ä, niin et ihan ihmisnainen. Etkä kädellinen. Joku matonen, korkeintaan.
Siis tämä :D En vaan usein koe ihmisvauvoja söpöiksi, niillä on usein aika erikoiset mittasuhteet ja saattavat näyttää oudoilta. Lisäksi koen kuolaamisen ällöttävänä. Olen myös ääniyliherkkä ja ahdistun välillä valtavasti kovista äänistä, luonnollisesti myös niistä lasten päästämistä. Nämä pari viimeistä eivät toki oo ulkoisia juttuja, mutta vaikuttavat omaan mielipiteeseeni.
Tuntuu, ettei tätä varsinkaan näin naisena saisi sanoa ääneen ainakaan leimaantumatta muiden silmissä joksikin lapsivihaajaksi :D Multa ilmeisesti puuttuu joku äidinvaisto ja se on ihan ok. En vihaa, mutta en saa vauvoista semmoista hellyyden tunnetta. Sen sijaan oon todella eläinrakas ja koen eläinten lähestymisen jotenkin paljon luontevammaksi. Eläimet on monesti ulkosesti hirmu ihania ja ne tuntuu ihanilta. Monien eläinten älykkyys ja inhimillisyys kiehtoo, ja niistä tulee semmoinen lämmin olo.
P.s. Onpa jotenkin hämmentävää taas huomata, miten täällä ollaan olettamassa, että kaikki naiset rakastaa lapsia sekä trollataan, kun nainen kertoo pitävänsä ihmisvauvoja ällöinä sekä rumina. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, eikä kaikki oo mitään lapsi-ihmisiä. Ei sitä tarvitse henkilökohtaisena hyökkäyksenä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep munkin mielestä ihmisvauvat ovat ihan kamalia, rumia ja ällöttäviä. Eläinvauvat suloisia, pörröisiä ja ihania.
Ei ne minusta ole kamalia, rumia eikä ällöttäviä, mutta eivät herätä samanlaista reaktiota kuin joku pehmeä nappisilmäinen koiranpentu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Taidankin olla mies.
Vierailija kirjoitti:
VIHAAN VAUVVOJA! 😡😡😡😡 VAUVVAT ON RUMIA! HYI VI 🤮🤮🤮🤮🤮
TÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ 👶🏻💨💩
TÄTÄTÄTÄTÄTÄ 👶🏻🤣
Vierailija kirjoitti:
TÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ 👶🏻💨💩
TÄTÄTÄTÄTÄTÄ 👶🏻🤣
Vauva kommentoi sillä kapasiteetilla, mihin pystyy.
Jos koiralta kysytään, niin moni ihmisvauva on hyvin suloinen.