Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2200)

Vierailija
901/2200 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on järkky ketju, mutta toisaalta kaikki nämä idiootit pelmuttavat peittoja huomattavasti useammin kuin minä. On selvästi seksuaalisessa mielessä parempi olla vähän daiju idiootti, joka ei oikein mieti mitä tekee ja sanoo kuin kaltaiseni korrekti korrekti. 

Vierailija
902/2200 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia nämä "mentiin miehen kämppään joka oli ihan älytön läävä. Roomba-robotti-imuri nylkytti lattialla siniseksi muuttuneen kuolleen ilotytön jalkaa vasten. Mies vähin äänin sitten työnsi ilotytön ruumiin sängyn alle ja sanoi 'hups'. NOH, kun olin sinne asti nyt tullut ja viimeinen bussi oli mennyt, päätin nyt sitten kuitenkin harrastaa seksiä äijän kanssa..." -tarinat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/2200 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tarina.

Vierailija
904/2200 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tein treffit suoli24 kautta ja paikkana oli  pitkän käytävän puoliväli jossa siis kahvila, nainen tulee ja lyllertään paikalle, en päässyt heti karkuun, että vitutti kun piti olla ihan normipainoinen. kauheata

toinen: kahvilaan treffit josta lasiseinä käytävällä, no kävelin ohi ja katsoin että ei taida olla sen näköstä paikalla ja pistin tekstarin että joko olet siinä ja kun kävelin siitä ohi painoin lähtemään viestin ja katsoi kuka naisista katsoo puhelimeensa. järkytys taas. lähdin meneen ja pistin jotta en nyt päässytkään niin ei tule vaivaannutusta kenellekkään

Vierailija
905/2200 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan Suomi24 treffisivustolla käyttäjä. Eräs minun ikäinen jätkä laittoi sitten viestiä, asiallista sellaista eikä mitään setämiehien ällöttäviä "etsin panoseuraa"- viestejä.

Hän asui muutaman tunnin ajomatkan päässä ja kun eräänä päivänä minulla oli asiaa siihen kaupunkiin, niin sovimme treffit. Olimme tuossa vaiheessa kuukauden ajan päivittäin suomi24 juteltu.

Sovimme, että haen hänet kyytiin keskustasta ja lähtisimme siitä päivää viettämään. Jätkä oli saman näköinen kuin kuvissa yms, mutta saman tien tuli turn-off fiilis, kun autoon hypätessä äijä sanoo "viitsitkö käyttää X kaupassa, siellä on samassa posti - tilasin steroideja niin ne pitää hakea, käyn kato salilla". Menin ihan lukkoon ja ilmeeni oli varmaan näkemisen arvoinen, mutta niin sitä sitten käytiin postin kautta lenkki. Selitti vielä, miten piti tilata jotain muuta roinaa että sai steroidit piilotettua samaan pakettiin.

No ei siinä, treffit menivät muutoin hyvin ja hauskaa oli, ja facet vaihdettiin. Siitä se taas jatkui, kun aina kännissä äijä laitteli viestiä "voisin tulla panemaan, meinaa vaan pitkä matka olla" jne jne ja vonkui sitä, että minun pitäisi hänen luo tulla antamaan pesää, kerta mulla auto on. Hänellä ei siis ollut ajokorttia.

Aikani niitä viestejä jaksoin, kunnes totesin ettei meidän pitäisi enää olla yhteyksissä ja estin ko. tyypin. Kaikenlisäksi kyseinen henkilö lisäsi valehtelematta parikymmentä muijaa päivässä facessa kaveriksi, joten eiköhän niitä vonkkausviestejä mennyt myös muualle.

Vierailija
906/2200 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinasn tapasin suomi24:ssä minua, omien sanojensa mukaan, "pari vuotta" vanhemman naisen.

Aikamme kun olimme jutelleet sovittiin treffit ja nappasin naisen kyytiin. Hämmästys oli suuri kun daamin käsitys "parista" oli yli 10 v. Toisaalta ajattelin, ikä on vain numeroita ja hyvä niin...

Nainen oli niin kiimainen ettei mitään rajaa, pyysi ajamaan pikkutielle jossa otti multa suihin , talutti mut metsään jossa ensin halusi että nuolen hänet finaaliin ja sen jälkeen panen tainnoksiin!

Aivan mahtavat treffit jotka eivät olleet viimeiset hänen kanssaan.

Kiimainen suhde loppui sitten aikanaan kun lopulta ainoa meitä yhdistävä asia oli kiima ja panetus. Muistelen kuitenkin treffejä edelleen lämmöllä.

M54

Vierailija
907/2200 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinasn tapasin suomi24:ssä minua, omien sanojensa mukaan, "pari vuotta" vanhemman naisen.

Aikamme kun olimme jutelleet sovittiin treffit ja nappasin naisen kyytiin. Hämmästys oli suuri kun daamin käsitys "parista" oli yli 10 v. Toisaalta ajattelin, ikä on vain numeroita ja hyvä niin...

Nainen oli niin kiimainen ettei mitään rajaa, pyysi ajamaan pikkutielle jossa otti multa suihin , talutti mut metsään jossa ensin halusi että nuolen hänet finaaliin ja sen jälkeen panen tainnoksiin!

Aivan mahtavat treffit jotka eivät olleet viimeiset hänen kanssaan.

Kiimainen suhde loppui sitten aikanaan kun lopulta ainoa meitä yhdistävä asia oli kiima ja panetus. Muistelen kuitenkin treffejä edelleen lämmöllä.

M54

Ja missä kohtaa oli se kamaluus?

Vierailija
908/2200 |
23.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli järkyttävä kaljavatsa, iso reikä paidassa kainalon kohdilla niin että mustaa karvaa tursusi ulos ja  naamassakin  karvoitusta kuin ihmissudella.  Kertoi tippa linssissä miten joutuu aina pettymään naisiin, oli vähän ressukan oloinen ja päätin siiderihiprakassa antaa sääliseksiä. Päädyimme miehen rekkaan jossa koetin kaivaa vehjettä sen vatsan alta ja sain käteeni pienen, limaisen mulkun. Olin miettinyt antavani suuseksiä mutta nyt piti muuttaa suunnitelmaa, ongelma ratkesi kun mies työnsi kielen kurkkuuni ja laukesi käteeni. Itki ja pyyteli anteeksi, vakuuttelin kaiken olevan ok.

Jostain syystä suostuin vielä toisille treffeille, mies vei minut markkinoille ja piti kädestäni kiinni koko ajan kummallisen raskaasti huohottaen, en tiennyt johtuiko se mustasta t-paidasta helteessä vai oliko laueta farkkuihinsa. Halusi ostaa minulle sydänsormuksen ja silitteli hiuksiani. Olin vaivautunut.

Onneksi mies sitten otti yhteyttä ja kertoi palaneensa yhteen exänsä kanssa, että toivottavasti ymmärrän eikä sydämeni ole pahasti särkynyt. Vakuutin selviäväni kyllä.

Vierailija
909/2200 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihania <3 kiitos sille, joka uudemmassa ketjussa linkkasi tänne!

Vierailija
910/2200 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on tinder niminen kahvila.

Unohdit laittaa kysymysmerkin lauseen loppuun.  

Vierailija
911/2200 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
912/2200 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin naisen mukaan kuppilasta,

Ihnettelin kun hän niin kovasti halusi omaan kotiinsa eikä minun luokse joho. Oli lyhyempi matka.

Sänkyyn päästyä syy selvisi,

Hän halusi minun jaittavan nahkarukkaset käteeni ja työntelevän peikkua hänen hänen reikiinsä

Tavannu saman naisen ,

Tai ainakin samanlaisen

Vierailija
913/2200 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää settiä täällä! Näitä kun lueskelee tulee mieleen että maan mielenterveyshoito on retuperällä, potilaat juoksentelevat vapaana vaikka pitäisi olla nätisti pehmeitten seinien sisällä:)

Vierailija
914/2200 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten juttelin tinderissä erään miehen kanssa ja hän oli kovasti tulossa heti samana iltana mun luokse kylään. Suostuin (olin tyhmä ja miellyttämisenhaluinen 20-vuotias), mutta ilmoitin suoraan että mitään seksiä hän ei ole saamassa. Mies ei tainnut ottaa sitä oikein tosissaan.

Mies sitten tuli mun luokse ja juteltiin siinä hetki kunnes herra tuli seisomaan mun eteen ja kaivoi puolikovan kullin housuistaan ja pyysi imemään. Annoin sit suuseksiä hänelle ja lopulta suostuin yhdyntäänkin. Mies hoiti homman, kävi vessassa ja alkoi tehdä lähtöä. Eteisessä ehdotti vielä, että jos seuraavana päivänä nähtäisiin uudestaan ja käytäisiin vaikka syömässä. Sanoin että ei kiitos, eiköhän tää ollu nyt tässä. Tästä mies vähän suuttui ja poistui paikalta. Miehen lähdettyä huomasin, että vessan käsipyyhe oli heitetty altaaseen, mies oli ilmeisesti pessyt munansa lavuaarissa ja kuivannut käsipyyhkeeseen. No, onneksi ei sentään verhoihin pyyhkäissyt.

Jälkeenpäin kun mietin tätä, niin en voi käsittää miten uskalsin päästää vieraan miehen luokseni ja vielä suostuin seksiin hänen kanssaan, vaikka käytös oli töykeää ja välinpitämätöntä. Selvästi oli vain pillu mielessä.

Vierailija
915/2200 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joitain vuosia sitten erästä miestä suomi24-treffipalstalta. Aika nopeasti tapailu meni siihen, että nähtiin noin joka toinen päivä joko hänen tai minun luona ja yleensä jäätiin yöksi ja syötiin aamupalaa toistemme luona, käytiin leffassa ja joissain opiskelijabileissä, kävelyillä, tehtiin ruokaa yhdessä jne. Kerroin vanhemmillenikin että tapailen erästä miestä. Yleensä ei tule suhdejutuista vanhemmille juuri avauduttua.

Tapailun alussa olimme puhuneet jotain sen suuntaista, että avoimin mielin mennään eikä oo mitään kiirettä alkaa heti virallisesti seurustella. Sen jälkeen suhteen luonteesta ei puhuttu, mutta oletin, että jotain seurusteluntapaista se oli, koska niin paljon vietettiin aikaa yhdessä ja tehtiin muutakin yhdessä kuin harrastettiin seksiä. Eräänä iltana mies tuli sitten mun luo ja ilmoitti että toi jääkaapistaan vähän ruokiaan mulle, kun oli lähdössä kesäksi toiseen kaupunkiin töihin. Olin aika yllättynyt ja järkyttynytkin, koska mies oli kyllä kertonut että kesätyöt toisessa kaupungissa olivat tiedossa mutta ei ollut maininnut, että lähtisi jo huhtikuussa.

Aloin sitten kysellä että mites tää meidän juttu, että tuleeko se ollenkaan käymään kesällä vai miten. Mies oli ihan ihmeissään ja kävi ilmi, että miehen mielestä se juttu oli vaan friends with benefits -tyyppistä hauskanpitoa. Ei ollut kuulemma yhtään huomannut, että olin tosi ihastunut. Olin aika rikki ja mies otti mun itkukohtauksen tosi hyvin, lohdutti ja halasi. Oli vielä siinäkin tilanteessa tosi ihana.

Tää tapaus sattui monta kuukautta mutta opinpahan ainakin, että on tärkeetä jossain vaiheessa tapailua käydä se keskustelu että seurustellaanko tässä nyt vai ei :D Tässä tapauksessa kumpikaan ei ottanut asiaa puheeksi ja sit sattui kun olikin ihan eri käsitys kuin toisella. Laitellaan tän miehen kanssa vieläkin satunnaisesti viestiä ja nähtiinkin tuossa puolisentoista vuotta sitten, eli jonkinlaisina kavereina/tuttavina pystyttiin pysymään sen jälkeen, kun olin päässyt pettymyksestä ja surusta yli. Hyvää juttuseuraa tää mies on edelleen.

Vierailija
916/2200 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nuorena erään miehen joka tuli hakemaan minut autollaan ja ajeltiin keskustaan. Juteltiin, mentiin rannalle. Sitten hän vain yhtäkkiä alkoi nuuhkia niskaani ja kun hän painautui taakseni tunsin hänen seisokkinsa. Ei siinä mitään, mutta oli jotenkin häneltä oudon päällekäyvää (aika creepy) ekoilla treffeillä. Emme nähneet sen jälkeen kuin kerran ja sänkyyn emme kertaakaan päätyneet.

Vierailija
917/2200 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Knatterton kirjoitti:

Tein yhdet kirjeenvaihtoystävätreffit 15-vuotiaana 1980-luvun lopulla,

kurjekaveri oli jostain Anna-lehdestä.

(Kuulin liian myöhään, että upeimmat pojat olisi löytyneet Mustanaamio-lehdestä). 😘👻

Olin 15, poika 18v. Hän kertoi suorittavansa peruskoulun ysiä uusiksi, oman kertomansa mukaan siksi, että pääsisi parempaan ammattikouluun. Minä olin lukion ekalla.

Treffasimme keskustassa mehudiskon ulkopuolella, hän oli passikuvan mukaan n.175cm tumma isosilmäinen poika.

Seisoksin jonon hännillä nolona ja tervehdin siinä paria luokkakaveria, kun asianomainen nuorimies hiippaili paikalle. Voi morjens!

Hän olikin 170cm pitkä erittäin isomahainen ilmestys, yllään kauhea vanha ruttuinen tuulipuku, vihreä villapipo sekä mustat saappaat, ns. montsarit - diskoon menossa!

Pojan käytös oli liehakoivaa ympäriinsä köyristelemistä ja töksäyttelyä, ihankuin Dobby, Harry Potter-leffan kyöni kotitonttu.

Lähdin menemään poispäin diskosta, tämä tappisilmäinen tyllerö vierelläni hypähdellen,

kunnes ensimmäisessä kadunkulmassa sanoin, että ei me taideta mihinkään mennä. Minä menen nyt kotiin.

Myöhemmin eräs luokkakaverini, joka ei ollut nähnyt tätä Dobbya, halusi treffata hänet, koska juksaan muka kuitenkin ja "se ihana suklaasilmä" ei huolinut minua.

Niinpä niin. Noo, järkkäsin tapaamisen, Dobby oli heti valmis.

Koulussa kaverini kertoi, että tämä kirjeissä herkkä ja runollinen poika aiheutti tavatessa samanlaisen hylkimisreaktion hänessäkin.

Meni vain kuukausi niin tapasin koulun diskossa kivan nätin pojan, joka käytti vaatteita, kulki suorassa, jutteli ja hymyili, bonuksena hymykuopat. Oi sitä onnea.

Kahvit lensi suusta ja pissa oli tulla housuun tätä lukiessa,,, Dobbyparka! :D

Vierailija
918/2200 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mies haisi kuin tuhkakuppi, vaatteet ja hiukset ja kaikki. V""li  kahvilassa kun otin teen eikä kahvia ja kiusasi, että olen "ituhippi".  Jälkeenpäin ihmetteli, miksi treffit olivat loppuneet niin lyhyeen ja olin kuulemma ollut tosi kiva mimmi!

-Mies halusi kävellä ympäri keskustaa ja katsella näyteikkunoita, pikkukaupunki ja syyskuu niin eihän niissä ikkunoissa mitään katsottavaa ollut. Miehen hikinen käsi puristi koko ajan kättäni ja lopulta, kun kolmatta kertaa taaperrettiin saman näyteikkunan ohi rohkaisi mielensä ja ehdotti panolle siirtymistä kirjaston invavessaan. Oli kovin tuohtunut, kun en suostunut.

-Mies kieltäytyi tulemasta kahvioon johon oli sovittu treffit, vaati minua tulemaan ulos jossa odotti kuulemma mustassa pakettiautossa. En uskaltanut mennä kotiin bussilla, vaan otin taksin ja säikyin pitkään jokaista mustaa pakettiautoa!

Vierailija
919/2200 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin joitain vuosia sitten erästä miestä suomi24-treffipalstalta. Aika nopeasti tapailu meni siihen, että nähtiin noin joka toinen päivä joko hänen tai minun luona ja yleensä jäätiin yöksi ja syötiin aamupalaa toistemme luona, käytiin leffassa ja joissain opiskelijabileissä, kävelyillä, tehtiin ruokaa yhdessä jne. Kerroin vanhemmillenikin että tapailen erästä miestä. Yleensä ei tule suhdejutuista vanhemmille juuri avauduttua.

Tapailun alussa olimme puhuneet jotain sen suuntaista, että avoimin mielin mennään eikä oo mitään kiirettä alkaa heti virallisesti seurustella. Sen jälkeen suhteen luonteesta ei puhuttu, mutta oletin, että jotain seurusteluntapaista se oli, koska niin paljon vietettiin aikaa yhdessä ja tehtiin muutakin yhdessä kuin harrastettiin seksiä. Eräänä iltana mies tuli sitten mun luo ja ilmoitti että toi jääkaapistaan vähän ruokiaan mulle, kun oli lähdössä kesäksi toiseen kaupunkiin töihin. Olin aika yllättynyt ja järkyttynytkin, koska mies oli kyllä kertonut että kesätyöt toisessa kaupungissa olivat tiedossa mutta ei ollut maininnut, että lähtisi jo huhtikuussa.

Aloin sitten kysellä että mites tää meidän juttu, että tuleeko se ollenkaan käymään kesällä vai miten. Mies oli ihan ihmeissään ja kävi ilmi, että miehen mielestä se juttu oli vaan friends with benefits -tyyppistä hauskanpitoa. Ei ollut kuulemma yhtään huomannut, että olin tosi ihastunut. Olin aika rikki ja mies otti mun itkukohtauksen tosi hyvin, lohdutti ja halasi. Oli vielä siinäkin tilanteessa tosi ihana.

Tää tapaus sattui monta kuukautta mutta opinpahan ainakin, että on tärkeetä jossain vaiheessa tapailua käydä se keskustelu että seurustellaanko tässä nyt vai ei :D Tässä tapauksessa kumpikaan ei ottanut asiaa puheeksi ja sit sattui kun olikin ihan eri käsitys kuin toisella. Laitellaan tän miehen kanssa vieläkin satunnaisesti viestiä ja nähtiinkin tuossa puolisentoista vuotta sitten, eli jonkinlaisina kavereina/tuttavina pystyttiin pysymään sen jälkeen, kun olin päässyt pettymyksestä ja surusta yli. Hyvää juttuseuraa tää mies on edelleen.

I Feel you... itselle kävi vähän samalla tavalla. Tosin tällä miehellä oli toinen nainen jonka luona asuukin ja harrasti seksiä. Tekivät vielä lapsenkin, kuulin tästä vasta myöhemmin. Emme kuulemma seurustelleet. Todellakin pitää puhua asiat selviksi, eikä olettaa mitään. Opin tämän karvaasti :(

Vierailija
920/2200 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä eivät olleet mitkään ensi- tai sokkotreffit.

Olin tapaillut yhtä kaveria, mutta sitten todettiin että emme sovi toisillemme. No, jostain syystä hän halusi ottaa vielä yhteyttä ja viedä syömään. Mies oli rumankomea, hyvä seuramies ja oikein syvällinen. Ja alkoholisti - joka oli tavatessamme ollut tovin kuivilla.

Nyttemmin kun tiedän asioista paremmin, hänen olisi tosiaan silloin pitänyt keskittyä toipumiseen. Ja minun olisi pitänyt tukea raittiutta pysymällä hänestä erossa.

Mutta ne treffit. Mies tuli hakemaan, autolla, ja kyydissä tajusin, että se oli kännissä. Mentiin ravintolaan, tilattiin ruuat, syötiin. Mies alkoi selittää, miten haluaa jatkaa kanssani, haluaa naimisiin jos vaan se on ehtona sille että suhteemme saa taas mahdollisuuden, tehdään lapsi...

Ja kun tämä ei toiminut, niin lisää viiniä lasiin ja sitten alkoi seikkaperäinen selvitys siitä, mitä hän haluaisi tehdä minulle, siis eroottisesti - viereisessä pöydässä lapsiperhe alkoi peitellä jälkikasvunsa korvia ja tehdä lähtöä, itse kiemurtelin tuolilla vaivaantuneena...

Lopulta lähdin. Ja monta päivää puhelimen muisti oli täynnä hänen lähettämiä käsittämättömiä tekstiviestejä. Se oli sitä aikaa, kun puhelimen muistiin mahtui 100 numeroa ja 12 tekstiviestiä kerrallaan.

Kuollessaan tuo mies oli nuorempi kuin minä nyt. Lepää rauhassa M. koska maailma ei sitä rauhaa tarjonnut

Masa?

Eiköhän näitä masoja ole Suomi täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän