Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy feministiltä

Vierailija
09.04.2016 |

Palsta näyttäisi olevan sen verran mehukkaasti misogynistien, MRA-uskovaisten ja muiden hörhöjen hallinnassa, joten tästä voisi tulla ihan hauskaa. Antakaa palaa.

Kommentit (614)

Vierailija
141/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailtaessa samasta työpaikasta kahdesta samantasoisesta työnhakijasta nainen on heikommassa asemassa mahdollisen raskaaksi tulemisen takia.

Miten sinä sitten ratkaisit tämän ongelman?   Epäkohtien esiintuonti on hedelmätöntä, jollei pysty samalla esittämään toimivaa ratkaisua. 

Vierailija
142/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HOI feminismin vastustajat. Mä en nyt oikein saa kiinni teidän ajatuksista, haluaisko joku (se yks joka täällä alapeukuttelee) selittää, että miten teidän oma henkilökohtainen pikkupikkuelämänne huonontuu feminismin takia? Mitä sellaista se feminismi aiheuttaa, että teitä noin raivostuttaa? Ottaako se noin pattiin, että naiset suostuu yhä vähemmän hellan ja nyrkin väliin?

Tää on ihan yhtä absurdia kuin se, että jotkut vastustaa homoavioliittoja. En ymmärrä miten jonkun elämään voi vaikuttaa se, että kaksi hänelle tuntematonta ihmistä menee naimisiin. Miten?? Sama tässä: miten jonkun elämään voi vaikuttaa se, että jotkut taistelee ja kampanjoi esim. sen puolesta, että naisia ei syrjittäisi työelämässä vain sen takia, että hänestä saattaa joku päivä pullahtaa ulos toinen ihminen (joka, btw, on aika tärkeää yhteiskunnan kannalta, koska tuo uusi ihminen on tulevaisuuden päättäjä/veronmaksaja).

Sullehan on täällä jo monia hyviä kysymyksiä esitetty joihin et näköjään osaa vastata. Kuka täällä on halunnut naisia nyrkin ja hellan väliin? Olkiukkoilua ehkä hieman? Miten homoavioliitot liittyy feminismiin? Haluatko tosissasi että naisten pitää saada edetä urallaan ja olla samaan aikaan kotiäitejä? Haluat säilyttää kakun ja syödä sen myös. Tätäkö on feminismi nykypäivänä? Etuoikeutettujen naisten kitinää. Missä on ne oikeat naisten tasa-arvo-ongelmat joiden vuoksi saamme päivästä toiseen kuulla kuinka miehet alistaa naisia ja naiset on uhreja?

Ap on vastannut tosi hyvin esitettyihin kysymyksiin, joten miksi vastaisin niihin uudestaan? Sinä taas et vastannut miksi feminismi noin raivostuttaa sinua? En vaan keksi yhtään mitään muuta järkevää syytä kuin sen että sinun mielestäsi nainen olisi parempi olla hellan ja nyrkin välissä. Minulla ei yksinkertaisesti mielikuvitus riitä, voisitko siis vastata ja valaista asiaa: miksi feminismi on sinulle noin kauhea mörkö? 

Homoavioliitot oli vertaus. Jos et sitä tajunnut. Ihmiset raivostuu homoavioliitoista vs. ihmiset raivostuu feminismistä. Molemmat yhtä absurdeja. Tajusitko nyt?

Puhuin siitä, että naisia syrjitään työelämässä koska hänestä saattaa pullahtaa ulos toinen ihminen. Naista ei hevin palkata, jos hän on parhaassa lisääntymisiässä, vaikka hän ei koskaan aikoisi lisääntyä. Ja sitten taas ne naiset, jotka lisääntyvät, niin heidän on yksinkertaisesti pakko jäädä pois ennen synnytystä ja lapsen syntymisen jälkeen, jotta elämä uuden ihmisen kanssa saadaan sujumaan. Jotkut palaavat takaisin töihin ja jotkut jäävät kotiäidiksi. Ja sehän se onkin hienoa, että on valinnanvapaus. MUTTA. Tätä "valinnanvapautta" valitettavasti säätelee se, että onko äidillä kumppania, joka jakaa perheen taloudellisen puolen, ja jos on, niin se kummalla on parempipalkkainen työ, usein myös jatkaa töissä. Tästä syystä moni isä jatkaa töissä, koska se on taloudellisesti kannattavampaa. Jos tätä rahahuolta ei olisi, vanhemmat voisivat tehdä päätöksen siitä kuka jää lapsen kanssa kotiin sen perusteella kumpi haluaa jäädä kotiin yms. Jos se on äiti; hienoa. Jos se on isä; hienoa. 

Eivät miehet alista naisia ainakaan suomalaisella yhteiskunnassa. Yhteiskuntamme rakenteet puolestaan mahdollistavat miesten etuoikeutetun aseman, ja feministit pyrkivät tuomaan naiset tälle samalle tasolle.

Feminismi ärsyttää lähinnä siksi, että feministeiksi itseään kutsuvat ovat yleensä niin kuutamolla. Minulla ei ole mitään naisten tasa-arvoa vastaan, mutta en silti suostuisi kutsumaan itseäni feministiksi, ihan vaan senkin vuoksi että minua kiinnostaa enemmän kaikkien ihmisten tasa-arvo eikä vain naisten. Noille mutu-pohjaisille muille höpinöillesi voin vastata yhtä mutulla itsekin. Naisilla minun kokemuksen mukaan on helpompaa saada töitä ja esim. asuntoa kuin miehillä. Aika moni työnantaja tai vuokraisäntä/eämäntä ottaa mieluummin töihin nätin nuoren naisen kuin miehen.

Minkälaisia on ne naisia alistavat rakenteet? Ei noin ympäripyöreään väitteeseen voi mitään vastata, kun en edes tiedä mistä puhut.

No juuri ne rakenteet, jossa oletetaan, että nainen haluaa pistää työelämänsä paussille vain sen takia, että haluaa lapsen. Miehet saavat sekä uran että lapset. Miksi on niin vaikea käsittää että naisetkin haluavat sekä uran että lapset?

Biologiaa on vaikea lähteä muuttamaan. Minäkin haluan yhtä paljon treffikutsuja kuin naiset ja elää yhtä pitkään kuin naiset. Pitäisikö valtion tehdä asialle jotain?

Aaah, eli taustalla on pettymys siihen kuinka et saa niin paljon naisen pillua kuin haluaisit? ;)

Juu biologiaa on vaikea muuttaa. Mutta yhteiskunta voi auttaa taloudellisesti lapsiperheitä, jotta iso päätös siitä kuka jää kotiin hoitamaan lasta ei kaadu pelkästään siihen kenen kannattaa jatkaa työelämässä suuremman palkan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskutelussa huomaa hyvin kuinka feministi asemoi itsensä uhripositioon huomaamatta edes itse omaa jo parempaa asemaa ja tilannetta suhteessa miehiin. Silti kaikista faktoista ja todellisuudesta huolimatta, ei hän pysty myöntämään kuinka naisilla yleisesti tarkastellen menee monessa suhteessa paremmin kuin miehillä.

On totta, että kummallakin on ongelmia, mutta se jääräpäisyys olla edes myöntämättä kuinka miehilläkin voi olla ongelmia on kuvaavaa kuinka feminismissä ei ole eikä ikinä tule olemaan kyse todellisesta tasa-arvosta. Puhe ja kirjoitukset on halpaa, mitään aitoa halua ei ole eikä tule ruveta tekemään ei sukupuolittunutta tasa-arvopolitiikkaa, tekoja ei ole eikä ole halua tekoihin.

...

Miehillä on nimenomaan myös ongelmia. Sehän on todettu jo ekalla sivulla :D (en ole ap)

Että kukas se nyt tässä uhriutuu?

Eli ette lukenut kirjoitustani, joten tavataan se ydin ja pointti, täällä kun luetun ymmärtäminen on varsin heikkoa eli ei ole tekoja eikä halua tekoihin, sentakia feminismi tulee olemaan aina sukupuolittunut eikä aito tasa-arvoliike, puhe ja kirjoitukset on halpaa. Feministi ei myöskään halua myöntää jo nyt yleisesti tarkastellen huomattavasti parempaa asemaansa suhteessa miehiin.

Vierailija
144/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailtaessa samasta työpaikasta kahdesta samantasoisesta työnhakijasta nainen on heikommassa asemassa mahdollisen raskaaksi tulemisen takia.

Miten sinä sitten ratkaisit tämän ongelman?   Epäkohtien esiintuonti on hedelmätöntä, jollei pysty samalla esittämään toimivaa ratkaisua. 

Yksi ratkaisu voisi olla että pakotetaan jokainen isä ja äiti yhtä pitkäksi ajaksi jäämään kotiin ja velvoitetaan työnantaja maksamaan erotus (kun huonommin palkattu käy töissä, saa toinenkin osapuoli silti täyden "palkan" kiitokseksi siitä, että kasvattaa yhteiskuntaan uuden jäsenen). Näin sekä mies että nainen pysyvät kiinni työelämässä, ja näin yksikään työnantaja ei voi syrjiä naisia sillä perusteella, että hän lisääntyy, sillä yhtälailla jos mies lisääntyy, hän joutuu myös jäämään kotiin joksikin aikaa.

Vierailija
145/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua naurattaa näin duunarimiehenä feministien check your privilidge jutut. Näitä ilmeisesti kirjoitellaan jostain toimistolta mukavassa huoneessa villasukat jalassa ja kaffekuppi kädessä kun minä olen tuolla ulkona painamassa räntäsateessa pimeässä töitä.

Haluaisin, että tälläiset feministit tulisivat meille viikoksi töihin ja näkisimme vieläkö tekee mieli yleistää joka ainoa valkoinen myös perusduunarimieskin joka raksalla painaa töitä niska limassa joksikin helvetin naisia alistavaksi sortajaksi jolla muka pyyhkii helvetin hyvin.

Kaikki miehet ei ole muuten pörssijohtajia, aika harva on.

M40

Vierailija
146/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You go girl! Mahtavia vastauksia! Jännityksellä odotan vieläkö noi muut jaksaa länkyttää misogynistä paskaa ja "yhyy olen valkoinen heteromies, miksi et aja minun oikeuksiani" :D

Kiitos! :) Kiva saada jotain positiivistakin kommenttia, vaikka arvasihan sen tietysti, minkälainen vastaanotto täällä tulee. Saanpahan ajan kulumaan reissuunlähtöä odotellessa. :D

Suututtaako kun suurin osa muista naisista ei näe feminismiä tarpeelliseksi ja kannattaa perinteisiä sukupuolirooleja?  No onhan se ihan kiva, että vauvapalstalla on edes kaksi kiihkoilijaa. 

Suurin osa? Laitapa linkkiä ja faktaa pöytään kiitos.

Perinteiset sukupuoliroolit? Mitä tämä tarkoittaa? Kannatan tasa-arvoa ja valinnanvapautta. Jos joku haluaa olla pullantuoksuinen koti-äiti (tarkoittaako tämä "perinteistä" naista?), niin hienoa! Jos joku haluaa olla itsenäinen uranainen (tarkoittaako tämä "epäperinteistä" naista?), niin hienoa! Huraa valinnanvapaus.

Että en nyt ihan tajua, mikä sun pointti oli?

(En ole ap)

Kunhan vi**uiln femulle. Joo kaikki saa tehdä mitä haluaa, mutta ei pidä aivopestä naisia luulemaan, että työelämä olisi niille hyväksi.  Kapitalismi toki käyttää feminismiä työkaluna, koska tulee enemmän kuluttajia ja yskin eläviä, jolloin kulutus lisääntyy, esim asuntoja tarvitaan enemmän, hinnat nousee jne.

Vierailija
147/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausta esittämiini miesten työttömyystilastoihin ja naisten olemattomasta halusta perustaa yrityksiä ei näy eikä kuulu. Vain höpinää lastenteosta, joka on suomalaiselle naiselle täysin vapaaehtoista.

Vierailija
148/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua naurattaa näin duunarimiehenä feministien check your privilidge jutut. Näitä ilmeisesti kirjoitellaan jostain toimistolta mukavassa huoneessa villasukat jalassa ja kaffekuppi kädessä kun minä olen tuolla ulkona painamassa räntäsateessa pimeässä töitä.

Haluaisin, että tälläiset feministit tulisivat meille viikoksi töihin ja näkisimme vieläkö tekee mieli yleistää joka ainoa valkoinen myös perusduunarimieskin joka raksalla painaa töitä niska limassa joksikin helvetin naisia alistavaksi sortajaksi jolla muka pyyhkii helvetin hyvin.

M40

Huoh. Taas yksi joka luulee, että feminismi on miesten vihaamista tai että miehet alistaa naisia. On se varmasti vaikea tajuta, että ongelmana on yhteiskunnan rakenteet, ei yksittäiset ihmiset (toki yksittäiset ihmiset vahvistaa näitä rakenteita, mutta silloinkin kyseessä on sekä miehet ETTÄ naiset, jotka näin tekevät).

Jos olet joskus törmännyt miehiä vihaavaan naiseen, joka kutsuu itseään (virheellisesti) feministiksi, niin olen erittäin pahoillani. Oikeasti ja vilpittömästi. Tuo henkilö ei ole silloin ymmärtänyt mikä feminismin pointti on ja/tai haluaa nostaa itsensä jalustalle, koska se tuntuu nykyään olevan trendikästä. Tällaiset esimerkit nousevat esiin mediassa ja saavat monet luulemaan, että feminismi = miesviha. Kerron sinulle salaisuuden: ei ole.

Vierailija
149/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUTTA. Tätä "valinnanvapautta" valitettavasti säätelee se, että onko äidillä kumppania, joka jakaa perheen taloudellisen puolen, ja jos on, niin se kummalla on parempipalkkainen työ, usein myös jatkaa töissä. Tästä syystä moni isä jatkaa töissä, koska se on taloudellisesti kannattavampaa. Jos tätä rahahuolta ei olisi, vanhemmat voisivat tehdä päätöksen siitä kuka jää lapsen kanssa kotiin sen perusteella kumpi haluaa jäädä kotiin yms. Jos se on äiti; hienoa. Jos se on isä; hienoa. 

Eivät miehet alista naisia ainakaan suomalaisella yhteiskunnassa. Yhteiskuntamme rakenteet puolestaan mahdollistavat miesten etuoikeutetun aseman, ja feministit pyrkivät tuomaan naiset tälle samalle tasolle.

Kerropa nyt sitten miten ratkaiset tuon rahaongelman?  

Kerro myös konkreettisesti mikä se rakenne on joka tässä nyt tekee miehille etuoikeutetun aseman? 

Yksi ratkaisu voisi olla että pakotetaan jokainen isä ja äiti yhtä pitkäksi ajaksi jäämään kotiin ja velvoitetaan työnantaja maksamaan erotus (kun huonommin palkattu käy töissä, saa toinenkin osapuoli silti täyden "palkan" kiitokseksi siitä, että kasvattaa yhteiskuntaan uuden jäsenen). Näin sekä mies että nainen pysyvät kiinni työelämässä, ja näin yksikään työnantaja ei voi syrjiä naisia sillä perusteella, että hän lisääntyy, sillä yhtälailla jos mies lisääntyy, hän joutuu myös jäämään kotiin joksikin aikaa.

Pakotetaan?   Sepäs kuulostaa hienolta.  Joku ulkopuolinen maksaa kuluja sinun puolesta?   

Mitäs tosta nyt seuraa?  Nuoria miehiä aletaan syrjiä työhönotossa? 

Huomaa taas vasemmistolaisen ajattelun. "Mä haluan lapsen, mutta joku muu saa maksaa sen kulut." 

Ainoa oikea ratkaisu olisi poistaa koko äitiyslomaoikeus ja rahalliset korvaukset ja siirtää 100% valtion piikkiin. Silloin nainen, eikä mies ole yhtiölle riski. 

Vierailija
150/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastausta esittämiini miesten työttömyystilastoihin ja naisten olemattomasta halusta perustaa yrityksiä ei näy eikä kuulu. Vain höpinää lastenteosta, joka on suomalaiselle naiselle täysin vapaaehtoista.

Henkilökohtaisesti en itse perustaisi yritystä, koska se on niin epävarmaa. Jos yhteiskunta tukisi aloittelevaa yrittäjää niin kauan ennen kuin yritys alkaa tuottaa enkä pelkäisi mahdollisen konkurssin aiheuttamaa taloudellista tragediaa, perustaisin ilomielin yrityksen!

Lastenteosta puhuminen ei ole höpinää. Se on aika tärkeää yhteiskunnan kannalta. Lasten tekeminen on toki vapaaehtoista, mutta mitä luulet, että tapahtuisi jos kukaan ei enää tekisi lapsia? + Lasten tekeminen ei ole vain naiselle vapaaehtoista: yhtälailla miehet ovat mukana perustamassa perhettä. Silti lasten saaminen ei vaikuta miehen työelämään millään tavalla, kun taas nainen joutuu usein heittämään hyvästit uralleen, jos yhdessä miehensä kanssa tekee vaikka kaksi lasta 2 vuoden ikäerolla. Se on jo 4-5 vuotta pois työelämästä, jos mies ei voi jäädä välillä kotiin.

Vierailija
151/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Huoh. Taas yksi joka luulee, että feminismi on miesten vihaamista tai että miehet alistaa naisia. On se varmasti vaikea tajuta, että ongelmana on yhteiskunnan rakenteet, ei yksittäiset ihmiset (toki yksittäiset ihmiset vahvistaa näitä rakenteita, mutta silloinkin kyseessä on sekä miehet ETTÄ naiset, jotka näin tekevät).

Jos olet joskus törmännyt miehiä vihaavaan naiseen, joka kutsuu itseään (virheellisesti) feministiksi, niin olen erittäin pahoillani. Oikeasti ja vilpittömästi. Tuo henkilö ei ole silloin ymmärtänyt mikä feminismin pointti on ja/tai haluaa nostaa itsensä jalustalle, koska se tuntuu nykyään olevan trendikästä. Tällaiset esimerkit nousevat esiin mediassa ja saavat monet luulemaan, että feminismi = miesviha. Kerron sinulle salaisuuden: ei ole.

Mitkä ihmeen yhteiskunnan rakenteet? Sanahelinää jo sivukaupalla, mutta mitään konkreettista sinulla ei ole esittää.

Vierailija
152/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Mitä sä nyt selität. Kaveri kehoitti feministejä menemään kokeilemaan oikeiden miesten töitä, ja sä piipität jotain että se väittää että oot miesvihaaja. wtf.  Oikeesti toi olisi kaikille akateemisille feministeille hyvä ekskursio sukupuolentutkimukseen. Kuukausi raksalla talvella. 

Vierailija
153/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUTTA. Tätä "valinnanvapautta" valitettavasti säätelee se, että onko äidillä kumppania, joka jakaa perheen taloudellisen puolen, ja jos on, niin se kummalla on parempipalkkainen työ, usein myös jatkaa töissä. Tästä syystä moni isä jatkaa töissä, koska se on taloudellisesti kannattavampaa. Jos tätä rahahuolta ei olisi, vanhemmat voisivat tehdä päätöksen siitä kuka jää lapsen kanssa kotiin sen perusteella kumpi haluaa jäädä kotiin yms. Jos se on äiti; hienoa. Jos se on isä; hienoa. 

Kerropa nyt sitten miten ratkaiset tuon rahaongelman?  

Kerro myös konkreettisesti mikä se rakenne on joka tässä nyt tekee miehille etuoikeutetun aseman? 

Pakotetaan?   Sepäs kuulostaa hienolta.  Joku ulkopuolinen maksaa kuluja sinun puolesta?   

Mitäs tosta nyt seuraa?  Nuoria miehiä aletaan syrjiä työhönotossa? 

Huomaa taas vasemmistolaisen ajattelun. "Mä haluan lapsen, mutta joku muu saa maksaa sen kulut." 

Ainoa oikea ratkaisu olisi poistaa koko äitiyslomaoikeus ja rahalliset korvaukset ja siirtää 100% valtion piikkiin. Silloin nainen, eikä mies ole yhtiölle riski. 

Nuoria miehiä syrjitään silloin ihan yhtä paljon kuin nuoria naisiakin. Plus miinus nolla.

Yhdysvalloissa ei esimerkiksi ole äitiyslomaa (vain 12 viikkoa palkatonta lomaa), ja tällainen malli onnistuisi toki myös. Suomi nyt on vain tunnetusti hyvinvointivaltio, joka haluaa panostaa siihen, että vauvan hoitaminen kotona on paljon parempi vaihtoehto kuin tyrkätä muutaman kuukauden ikäinen vauva päivähoitoon.

Mutta miksei. Olen avoin ajatukselle, olisi mielenkiintoista nähdä mihin suuntaan yhteiskuntamme kehittyisi tuollaisen myötä. Mutta koska arvostan kotihoitoa, minusta olisi upeaa, jos miehetkin voisivat jäädä hoitamaan lasta ilman että tarvitsee pelätä uran keskeytymistä tai rahan puutetta. Valtio voisi kompensoida tätä, mutta niin että silti kotiin jäävää isää ei saa potkia pois töistä.

Vierailija
154/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Se tapa miten te puhutte ja kirjoitatte yleistäen on loukkaavaa ja leimaavaa. Joidenkin teidän tyyli on demonisoida miehet hirviöiksi joilla ei ole edes ihmisarvoa. Duunarimiehelle, isälle ja veljelle teidän puheet ja kirjoitukset on todella loukkaavia, mutta tuskin teitä edes kiinnostaa tämä.

M40

Vierailija
155/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Mitä sä nyt selität. Kaveri kehoitti feministejä menemään kokeilemaan oikeiden miesten töitä, ja sä piipität jotain että se väittää että oot miesvihaaja. wtf.  Oikeesti toi olisi kaikille akateemisille feministeille hyvä ekskursio sukupuolentutkimukseen. Kuukausi raksalla talvella. 

"...vieläkö tekee mieli yleistää joka ainoa valkoinen myös perusduunarimieskin joka raksalla painaa töitä niska limassa joksikin helvetin naisia alistavaksi sortajaksi jolla muka pyyhkii helvetin hyvin."

Edellinen kommentoija sanoi näin.

En minä ainakaan ole koskaan yleistänyt, että valkoinen duunarimies on naisia alistava sortaja.

Vierailija
156/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en itse perustaisi yritystä, koska se on niin epävarmaa. Jos yhteiskunta tukisi aloittelevaa yrittäjää niin kauan ennen kuin yritys alkaa tuottaa enkä pelkäisi mahdollisen konkurssin aiheuttamaa taloudellista tragediaa, perustaisin ilomielin yrityksen!

Lastenteosta puhuminen ei ole höpinää. Se on aika tärkeää yhteiskunnan kannalta. Lasten tekeminen on toki vapaaehtoista, mutta mitä luulet, että tapahtuisi jos kukaan ei enää tekisi lapsia? + Lasten tekeminen ei ole vain naiselle vapaaehtoista: yhtälailla miehet ovat mukana perustamassa perhettä. Silti lasten saaminen ei vaikuta miehen työelämään millään tavalla, kun taas nainen joutuu usein heittämään hyvästit uralleen, jos yhdessä miehensä kanssa tekee vaikka kaksi lasta 2 vuoden ikäerolla. Se on jo 4-5 vuotta pois työelämästä, jos mies ei voi jäädä välillä kotiin.

Ei olet vastuunpakolilija, joka uhriutuu ihan itse sillä vapaaehtoisella lastenteolla.

Yhteiskunta vai miehetkö sinun raskaudestasi synnyttämisestäsi siis päättää?

Odotat loisivasi yhteiskunnan ja miehen rahoilla lapsia itsekkäästi tehdessäsi, mutta paikka pörssiyhtiön toimitusjohtajana pitäisi olla 5 vuoden kotona olemisen jälkeen automaattisesti sinun?

Ensin väität , että miehiä suositaan työelämässä, ja kun kerron faktat että näin ei ole,

niin pakenet vastuutasi ja väittämiäsi lasten teon taakse.

Elämä on kuule valintoja meille miehillekin.

Vierailija
157/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Se tapa miten te puhutte ja kirjoitatte yleistäen on loukkaavaa ja leimaavaa. Joidenkin teidän tyyli on demonisoida miehet hirviöiksi joilla ei ole edes ihmisarvoa. Duunarimiehelle, isälle ja veljelle teidän puheet ja kirjoitukset on todella loukkaavia, mutta tuskin teitä edes kiinnostaa tämä.

M40

Edelleen, olen pahoillani. Kuulostaa kamalalta, että sinua on demonisoitu hirviöksi jolla ei ole ihmisarvoa. Haluatko avata millaisia loukkauksia olet saanut osaksesi?

Vierailija
158/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

M40

Voisitko osoittaa tästä ketjusta yhden tai useamman sinua loukanneen kohdan? Haluaisin analysoida asiaa tarkemmin.

Vierailija
159/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olet vastuunpakolilija, joka uhriutuu ihan itse sillä vapaaehtoisella lastenteolla.

Yhteiskunta vai miehetkö sinun raskaudestasi synnyttämisestäsi siis päättää?

Odotat loisivasi yhteiskunnan ja miehen rahoilla lapsia itsekkäästi tehdessäsi, mutta paikka pörssiyhtiön toimitusjohtajana pitäisi olla 5 vuoden kotona olemisen jälkeen automaattisesti sinun?

Ensin väität , että miehiä suositaan työelämässä, ja kun kerron faktat että näin ei ole,

niin pakenet vastuutasi ja väittämiäsi lasten teon taakse.

Elämä on kuule valintoja meille miehillekin.

Voi hyvää päivää! Juurihan minä sanoin, että nainen joutuu jäämään usein 4-5 vuodeksi kotiin, koska mies ei voi! Ja silloin naisen on ihan turha odottaa sitä paikkaa siellä pörssiyhtiössä, koska 4-5 vuoden aukko on liian pitkä! Ratkaisu = miestenkin pitää jäädä kotiin. Joko menee kaaliin!?

Vierailija
160/614 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaa kohdan "henkilökohtaisesti" tilalle "naiset" niin päästää taas näihin sukupuolten eroihin, eli naiset pelkäävät, ovat turvallisuushakuisia ja välttävät riskejä. 

Kerro mikä sun elämässä tyttönä, naisena on tehnyt susta tollaisen pelkurin. Miksi et ota riskiä ja perusta yritystä? Mikä RAKENNE on sut muovannut tollaiseksi? 

Eiköhän tämä ketju ollut oikeasti tässä. Naisen paikka on kotona ja keittiössä. Vauva masussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä