Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jaettu ruokakulut?

Vierailija
08.04.2016 |

Nää sisältää viinit ja pakolliset taloustarvikkeet ja pikaruoat yms.
Miehen tulot vuosi 45000e - 500e/kk
Naisen tulot vuosi 16000e - 300e/kk

Mies kokee tilanteen epäreiluksi. Asumiskulut yms menee puoliksi. Mietin olenko täys kusipää kun vaadin vähän tasoitusta eikä että menis 50/50..

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa päivälliset yhdessä ja viikonloppuisin yhdessä syödyt ateriat ja muut ruokailut erikseen.

Vierailija
102/105 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaisi loisten ulina, jos aloituksessa olisi asetelma toisin päin. Tosin niinhän ei koskaan ole, koska loiset pariutuvat vain paksulompakkoisten kanssa. Jännä!

Pah, kyllä meillä ainakin pariutuminen tapahtui kun oltiin molemmat opiskelijoita eikä kumpikaan tienannut juuri mitään paitsi kesätöistä vaikka tällä hetkellä mies tienaakin enemmän. Ja osaksi myös minun ansiostani, minä valmistuin ja menin töihin jotta mies saisi jatkaa opiskelujaan pidemmälle ja saada paremmin palkatun työn. Eli alussa minä elätin miestäni, nyt asetelma on kääntynyt. Musta tuntuu et te lompakkolois-huutelijat olette kateellisia kun ettei itse saa miestä, tai ehkä korkeintaan jonkun työttömän juopon.

Tuo lompakkoloisista ulisija on suomi24 sinkut palstalla vakikirjoittelija. Samat jutu sielläkin. Jankkaa vuodesta toiseen samaa asiaa, eikä käsitä, että kaikkea ei voi rahassa mitata. Varmaankin käy paskallakin kotonaan, ettei vaan kukaan pääse hyötymään tuotoksistaan.

Joku onneton vanhapiika? Tai liitossa työttömän juopon kanssa.

Musta tuo tyyppi on joku mies, joka ei oo ollut parisuhteessa vuosiin, syynä se ettei kukaan nainen jaksa kuunnella sen marisemista. Todennäköisesti mielenterveyspotilas avohoidossa eikä työelämässä. Aina päivystämässä, jos voisi päästä haukkumaan ketä tahansa, mutta erityisesti naisia, koska muuten ei tunne itseään hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaisi loisten ulina, jos aloituksessa olisi asetelma toisin päin. Tosin niinhän ei koskaan ole, koska loiset pariutuvat vain paksulompakkoisten kanssa. Jännä!

Pah, kyllä meillä ainakin pariutuminen tapahtui kun oltiin molemmat opiskelijoita eikä kumpikaan tienannut juuri mitään paitsi kesätöistä vaikka tällä hetkellä mies tienaakin enemmän. Ja osaksi myös minun ansiostani, minä valmistuin ja menin töihin jotta mies saisi jatkaa opiskelujaan pidemmälle ja saada paremmin palkatun työn. Eli alussa minä elätin miestäni, nyt asetelma on kääntynyt. Musta tuntuu et te lompakkolois-huutelijat olette kateellisia kun ettei itse saa miestä, tai ehkä korkeintaan jonkun työttömän juopon.

Tuo lompakkoloisista ulisija on suomi24 sinkut palstalla vakikirjoittelija. Samat jutu sielläkin. Jankkaa vuodesta toiseen samaa asiaa, eikä käsitä, että kaikkea ei voi rahassa mitata. Varmaankin käy paskallakin kotonaan, ettei vaan kukaan pääse hyötymään tuotoksistaan.

Joku onneton vanhapiika? Tai liitossa työttömän juopon kanssa.

On miespuolinen sinkku, joka vihaa naisia. Arvostelee jopa äitiään.

Vierailija
104/105 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jossain kommentissa epäuskoisesti kyseli että laittaako jotkut kaikki rahat samalle tilille? Ja vastaus on kyllä. Ja ei siinä ole hyötynäkökohdasta kyse vaan avioliitosta. Meillä yhteinen palkkatili ja yhteinen säästötili. En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on. Meillä minä ( nainen) olen se isotuloisempi nyt. Joskus oli toisin päi. Voin rehellisesti sanoa että 18 v. avioliiton aikana emme ikinä ole miettineet mikä raha on kenenkin.

Vierailija
105/105 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut seurustelun ensimmäisestä päivästä lähtien yhteiset rahat. Tiesin heti, että haluan tämän miehen, kun hän ei ollut pihi, vaan sydämellinen. Välillä toinen on tienannut enemmän, välillä toinen, mutta sillä ei ole koskaan ollut mitään merkitystä, kun kaikki rahat on käytetty yhdessä. Mies oli myös välillä opiskelemassa, mutta elettiin silloin tulojemme mukaan, eli halvemmassa asunnossa. Nyt on ihana omakotitalo, kolme lasta ja hyvä avioliitto. Kuulostaa siltä, että ap ja hänen miehensä eivät ole aidosti sitoutuneet toisiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä