Onko sulla toinen jalka pidempi kuin toinen?
Kommentit (10)
On, ja sen myötä vino lantio ja jatkuvat selkäkivut. Todettiin vasta yli 3-kymppisenä kun en enää pystynyt kunnolla liikkumaan. Tulehduskipulääkkeitä tarpeen vaatiessa, muuten kunnolliset työkengät, paljon venyttelyä, kiroilua sen v*tun säryn takia ja sillon tällön buranaa.
On ja nikama romahtanut. Ei ongelmia, pidän keskivartalon lihakset kunnossa ja venytellä pitää joka päivä.
Jäsenkorjaaja on saanu mulla tuon korjattua kun lantio menee joskus virheasentoon.
Ei ole mutta toinen jalka on lyhyempi.
Minäkin olen ollut siinä uskossa, että kaikilla on toinen jalka pitempi. Jos ero on huomattava, niin tuleehan siinä väistämättä virheasento ja sitten kipuja.
Suurimmalla osalla on lantio virhe asennossa, mikä aiheuttaa eripituiset jalat ja selkäkivut.
Mulla on skolioosi jonka myöten toinen olkapää ja lantio korkeemmalla kun toiselta puolen, en tiiä vaikuttaako se jalkojen pituuteen :D Mulla ei oo kyllä ikinä ollut särkyjä sen takia, mutta jumissa selkälihakset on useinkin että voisiko johtua siitäkin.
Mulla on oikea jalka 2cm pidempi kuin toinen."vaimo" väittää että kaikilla ihmisillä on toinen jalka pidempi kuin toinen.Minä en kyllä itse usko tuota. 🙄🙂
O,5 cm oikea jalka on pidempi. Jotenkin tässä täytyy sinnitellä eteenpäin;)