Syy miksi suuret silikonirinnat ovat parempia kuin suuret luomurinnat.
Luonurinnat ovat hallitsemattomat möykyt. Tursuilevat rumasti mekon kuin mekon alta. Silarit pysvät kauniisti ruodussa vaikka olisivt isommatkin.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/moderni-perhe/uutiset/artikkeli/sofia…
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin sairasta yrittää tehdä siitä normi että ihmiseen laitetaan muovinpaloja ihon alle.
Mun mielestä taas plastiikkakirurgia on hyvä asia.
Mieti nyt vaikka todella rajusta rintasyöväsrä kärsiviä naisia, joilta joudutaan poistamaan toinen tai jopa molemmat rinnat ja niillä muovipaloilla voidaan sitten rakentaa uusi rinta tilalle. Tunnetuin tapaus lienee Angelina Jolie, joka joutui pari vuotta sitten poistattamaan molemmat rintansa niin suuren rintasyöpäriskin takia ja hänelle myöhemmin laitatettiin sitten silikonirinnat.Voit myös googlata vaikka Dallas Wiensin ja nähdä mitä plastiikkakirurgia on tehnyt hänen hyväkseen.
Ja jos joku haluaa käyttää plastiikkakirurgiaa ihan vaan esteettisessä mielessä niin mitä se on meiltä muilta pois? Itse en ole käynyt operaatiossa enkä aiokaan mennä, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka käyvät (kunhan ei mene överiksi). Jokaisen oma valinta.
Mutta tarvitseeko samalla haukkua luonnolliset terveet naiset jotka eivät halua itseensä mitään kummallisia palleroita?
Ei, ja siihen en ottanut edes kantaa. Puhuin nyt pelkästään omasta suhtautumisestani plastiikkakirurgian ja siihen hakeutuviin ihmisiin.
Haukkumisesta en sanonut sanaakaan, mutta voin siitäkin mielipiteeni sanoa: haukkuminen ei ole milloinkaan hyväksyttävää ja se koskee molempia osapuolia. Myös niitä, jotka ne silikonit hankkivat, myöskään heitä tai heidän rintojaan ei saa haukkua siinä missä hekään eivät saa haukkua luomurintoja. Helppoa.
Onko muuten silikonirinta kevyempi kuin luomu? Luulisin, että on. Monella isorintaisella suuruus johtuu nimenomaan tiiviistä rintarauhaskudoksesta, ei rasvasta.
Ja sitten itse aiheeseen. Tässä on se ero, että jokainen, jolla on silikonit, on halunnut suuremmat rinnat. Sen sijaan moni, jolla on luonnostaan suuret rinnat, on kärsinyt niistä jossain vaiheessa elämäänsä tai jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön. Luomu on aina parempi kuin joku arpinen silikonitissipallo.
Entäs arpiset luomurinnat?
En ota kantaa kummat ovat paremmat. Itselläni on kuitenkin isot luomut. Eivät varmasti yhtä terhakat kuin silikoneilla saisi, mutta mielestäni ihan mukavat. Samassa kunnossa ovat, kuin oli 10 vuotta sitten. Selkäkipuja minulla ei vielä ole ollut (olen nyt kolmekymppinen), mutta käytänkin tukevia mammaliivejä :D Varmasti olisi, jos joutuisin työni puolesta (vrt. linkin Sofia Vergara) käyttämään jotain seksikkäämpiä malleja.
Selkäkipuja tulee muuten aivan varmasti myös silikoneista siinä missä luomuista, eli eivät ne ainakaan sen suhteen paremmat ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin sairasta yrittää tehdä siitä normi että ihmiseen laitetaan muovinpaloja ihon alle.
Mun mielestä taas plastiikkakirurgia on hyvä asia.
Mieti nyt vaikka todella rajusta rintasyöväsrä kärsiviä naisia, joilta joudutaan poistamaan toinen tai jopa molemmat rinnat ja niillä muovipaloilla voidaan sitten rakentaa uusi rinta tilalle. Tunnetuin tapaus lienee Angelina Jolie, joka joutui pari vuotta sitten poistattamaan molemmat rintansa niin suuren rintasyöpäriskin takia ja hänelle myöhemmin laitatettiin sitten silikonirinnat.Voit myös googlata vaikka Dallas Wiensin ja nähdä mitä plastiikkakirurgia on tehnyt hänen hyväkseen.
Ja jos joku haluaa käyttää plastiikkakirurgiaa ihan vaan esteettisessä mielessä niin mitä se on meiltä muilta pois? Itse en ole käynyt operaatiossa enkä aiokaan mennä, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka käyvät (kunhan ei mene överiksi). Jokaisen oma valinta.
Mutta tarvitseeko samalla haukkua luonnolliset terveet naiset jotka eivät halua itseensä mitään kummallisia palleroita?
Mutta sulle on kuitenkin ihan hyväksyttyä haukkua silikonitissi kummallisiksi palleroiksi ja itket perään miten sua haukutaan. Av-mammojen logiikka...
HEL-NYC kirjoitti:
En ota kantaa kummat ovat paremmat. Itselläni on kuitenkin isot luomut. Eivät varmasti yhtä terhakat kuin silikoneilla saisi, mutta mielestäni ihan mukavat. Samassa kunnossa ovat, kuin oli 10 vuotta sitten. Selkäkipuja minulla ei vielä ole ollut (olen nyt kolmekymppinen), mutta käytänkin tukevia mammaliivejä :D Varmasti olisi, jos joutuisin työni puolesta (vrt. linkin Sofia Vergara) käyttämään jotain seksikkäämpiä malleja.
Selkäkipuja tulee muuten aivan varmasti myös silikoneista siinä missä luomuista, eli eivät ne ainakaan sen suhteen paremmat ole.
Mutta eikös sun mies tykännyt imetyksen pilaamista löysistä roikkurinnoista joka tapauksessa? Ei mistään terhakoista ja nuorista.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mutta eikös sun mies tykännyt imetyksen pilaamista löysistä roikkurinnoista joka tapauksessa? Ei mistään terhakoista ja nuorista.
En tiedä. Tuntuu pitävän minusta. Imetys ei pilannut rintojani ja yhtä terhakat/roikkuvat ne ovat kuin olivat tavatessamme. Kai hän pitää nuorista ja terhakoistakin, mutta valitsi 21-vuotiaan, 19-vuotiaan bikinimallin sijaan ja ei ole vielä vaihtanut.
Minulla on E/F-kuppi, ja näiden omaamisesta ei ole muuta kun vaivaa ja huonojen puolien lista on pitkä ja hyvien puolien olematon.
Mutta tämä Sofan ongelma ei lukeudu niihin, eli en kyllä samaistu!