Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.

Vierailija
07.04.2016 |

Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.

Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.

... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.

Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.

Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.

Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.

Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.

Ihan hirveä olo.

Kommentit (315)

Vierailija
41/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan olisi muuten maksanut jos nämä sekokännissäolijat olisivat nukahtaneet suihkuun ja olisi tullut iso vesivahinko...

Tai jos olisivat ruvenneet hellalla vääntämään "iltapalaa" ja kämppä irtaimistoineen tulessa kun hella unohtui päälle...

Miesystävä ei taida olla penaalin terävimpiä tai sitten vaan täysin välinpitämätön toisen omaisuuden suhteen.

Hyvä pointti mieheltä olisko voinut tulla kaverin kanssa nukkumaan sinne. Siitä itse en olis suuttunut niin Pahasti kun avain ei olisi ollut vieraan hallussa ja mies olisi ollut katsomassa perään ettei biletetä, tehdä vahinkoa, tongittu, varasteta jne. Mutta itsestäni sekään ei olisi ollut kivasti tehty kyllä.

Voihan ap myös kysyä mitä hän sai tästä ja mitä mies

- mies sai reilun kaverin maineen sen jätkän kanssa (muuta?)

- ap saa siivota likaiset lakanat ym

- ap maksaa toisten ruuat

- saa pelätä onko varastettu sotkettu ym

Reilua ????

Käviköhän mies edes katsomassa että kaikki kunnossa kun sai avaimen takas. Tai miksei siivonnut kaverinsa jälkiä?

Aika ällö ajatus ettei olisi edes sanonut aplle mitään että sun sängyssä on muut touhunneet. Olis aika karua miettiä että onko näin tehty aiemminkin ja sitten ap menee tyytyväisenä lakanoihinsa nukkumaan jossa joku miesystävän kaveri pani jotain randomia naista edellisenä yönä...

Vierailija
42/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vainoharhaista luulla lähtökohtaisesti ihmisiä varkaiksi ja hermostua jostain hiivatulehdusgooglauksista. Ei nyt ensimmäiseksi tarvitse ihmisistä epäillä jotain avainten kopiointeja, mikä idea siinä nyt olisi?  Joitain tavallisia suomalaisiahan nämä nyt olivat? Vain rikolliset tekevät tuollaista. 

Ihan ylilyöntejä tässä ketjussa. 

Teko oli mieheltä toki väärin. Siitä lienemme kaikki samaa mieltä. Mutta ylireagointiakin on ilmassa. 

Anteeksi mitä? En ole väittänyt ketään varkaaksi. Mitään ei ole viety.

Miten hemmetissä näiden ihmisten kansallisuus liittyy mihinkään? Joo, kaveri on suomalainen mutta nainen vois olla vaikka yliopistokaverini tai vaikka se varas, aivan totaalisen tuntematon ihminen kyseessä. Miehen mukaan ei muista ulkonäköä eikä oliko paikalla kun avaimet annettiin (?) mutta kuulemma oli "normaali".

Mutta mukavaa, että luotat tuntemattomiin suomalaisiin kuin kirveen silmään. Sua ei varmaan haittaa jos tuun sun kotiin kun oot poissa ja käyn googlaukset läpi? Mä nimittäin oon tavallinen suomalainen, luotat vaan muhun kun sanon näin.

Kerroit syynänneesi kämpän läpi hysteerisenä etsiessäsi kadonneita esineitä. Eli lähtökohtasi oli epäillä heitä varkaiksi. 

Vaihdata lukot sitten vain paranoiasi vallassa. Ei muuten kovin halpaa... 

No totta helvetissä jokainen täysjärkinen katsoisi kämpän läpi, että puuttuuko mitään, jos kämpässä on punkannut randomi miehen kaveri tuiki tuntemattoman irman kanssa ilman miestä :D. Siinä ei ole mitään hysteeristä, vaan se on järkevää ja jopa suotavaa. Jos sinä haluat sinisilmäisesti luottaa kaikkiin maailman ihmisiin, niin ihan vapaasti, normaali ihminen tietää, että kaikkiin ihmisiin ei voi luottaa, eikä ole järkevää luottaa, varsinkaan tuntemattomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jo pelkästään toisen tietokonetta käyttäminen luvatta on rikos jos pääsee käsiksi mihinkään henk.koht. dokumentteihin -> vrt. kirjesalaisuus.

Täytyy sanoa et sun kundikaverilla ei oikeesti ole kunnioitusta yksityisyyttäs kohtaan eikä liiemin vastuuntuntoa. Mä oon hyvinkin avoin ja materian jakamiseen tottunu ihminen ja vetäisin silti ihan hirveet kilarit itsekin vastaavassa tilanteessa. Pakko sanoa että sellanen teinitason ylilyönti et ei yliopistossa olevan jäbän pitäis enää olla noin vatipää.

Lisäks toi piirre ettei suostu myöntämään olevansa väärässä huolestuttaa. Sit ku pitäis oikeesti jakaa vastuuta ja arkea tai jopa vanhemmuutta ei pitkälle pötki moisella asenteella.

Äänestän siis eroa.

Ei ole rikos käyttää luvatta toisen omistamaa tietokonetta. 

Vierailija
44/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan naurettavaa paskaa äijäsi puolelta. ei tuo avioliitoksi asti etene, se on jo tän osalta selvää.

jos pidät varalla niin ota avain ainakin heti takas.

Vierailija
45/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä kotisi vastedes paremmassa kuosissa. 

Ei varmaan ollut vieralle miellyttävää tulla likaisten pyykkien sekaan. Vielä dildo yöpöydällä, ei ihme että oksennus lensi. 

Yllättävää kyllä, en jaksa laittaa energiaa siivoamiseen muita kuin välttämättömiä roskien viemisiä tms. lukuunottamatta kun lähden pois viikoksi. Mulla ei oo koulun ja muun takia tippaakaan energiaa mihinkään muuhun.

Oli siellä puhtaitakin pyykkejä jotka olin jättänyt kuivumaan jos helpottaa.

Mutta joo, ei tullut mieleen puunata, kun ei tosiaan tullut mieleen, että siellä joku kävisi kun olen poissa.

Toi onkin asia jota en ole kerennyt vielä huolehtimaan, eli miten vieraat viihtyvät. Harmi, että viihtyivät niin hyvin, etteivät ymmärtäneet lähteä heti ovella jos sotkuisuus oksettaa.

Ja kyllä, toi sotku on mulle vähän arka juttu, koska oon kuitenkin aika siistu ulkopäin. En mielellään ois valottanut tälle kaverille asiaa.

Mutta kiitos vinkistä! Sä varmaan kuuraat saunankin kun lähdet etelään, että jos murtovarkaat sattuu kotiin sillä välin heillä on miellyttävämpi hoitaa työnsä. Hienoja ihmisiä sunkaltaiset, arvostan ajattelevuuttanne.

ps. dildo ja vibraattori ovat eri asioita. Suosittelen kokeilemaan jälkimmäistä jos toi sunkin takakireys vähän helpottaisi eikä masturbaatio ällöttäisi niin paljon, että oksennus tulee.

Vierailija
46/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vainoharhaista luulla lähtökohtaisesti ihmisiä varkaiksi ja hermostua jostain hiivatulehdusgooglauksista. Ei nyt ensimmäiseksi tarvitse ihmisistä epäillä jotain avainten kopiointeja, mikä idea siinä nyt olisi?  Joitain tavallisia suomalaisiahan nämä nyt olivat? Vain rikolliset tekevät tuollaista. 

Ihan ylilyöntejä tässä ketjussa. 

Teko oli mieheltä toki väärin. Siitä lienemme kaikki samaa mieltä. Mutta ylireagointiakin on ilmassa. 

Anteeksi mitä? En ole väittänyt ketään varkaaksi. Mitään ei ole viety.

Miten hemmetissä näiden ihmisten kansallisuus liittyy mihinkään? Joo, kaveri on suomalainen mutta nainen vois olla vaikka yliopistokaverini tai vaikka se varas, aivan totaalisen tuntematon ihminen kyseessä. Miehen mukaan ei muista ulkonäköä eikä oliko paikalla kun avaimet annettiin (?) mutta kuulemma oli "normaali".

Mutta mukavaa, että luotat tuntemattomiin suomalaisiin kuin kirveen silmään. Sua ei varmaan haittaa jos tuun sun kotiin kun oot poissa ja käyn googlaukset läpi? Mä nimittäin oon tavallinen suomalainen, luotat vaan muhun kun sanon näin.

Miksi olisivat käyneet sun selaushistorian läpi? Mitä se heitä olisi kiinnostanut? 

Ja kysy, kuka se nainen oli.. mitä sitä pähkäilet täällä? Sillähän se selviää. 

Alapeukuttajat ovat siis sitä mieltä, että jonkun tuntemattoman yliopisto-opiskelijan selaushistoria on äärettömän kiinnostava ja heti tilaisuuden tullen jokainen syynää sen läpi? 

Alapeukuttajat ovat myös sitä mieltä, että jos jonkun ihmisen henkilöllisyys askarruttaa, sitä ei missään nimessä pidä kysyä. Kannattaa siis velloa epätietoisuuden tuskassa, onko tämä henkilö mahdollisesti joku tuttu?

Vierailija
47/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aivan kamalaa. Et tod. ole nipo. Onneksi minulla ei ole koskaan ollut kaltaista miesystävää. Ei tulisi mieleenkään edes kysyä voiko kaveri käyttää oman ystävän kämppää panokämppänä, varsinkaan kun et ole varautunut moiseen!

Onko sun poikaystävä kavereineen jotenkin tyhmiä? Tuollaiset yhden viikonlopun panot hoidetaan hotellissa ellei asianomaisten kotona.

Nämä ovat periaatteellisia- sekä TURVALLISUUSASIOITA. Mitä jos jotain ois sattunut? Tupakasta asuntopalo? Naapureille meluhaittaa kovalla soitetusta musiikista? Sun avain hävinnyt tai kopioitu?

Kaiken tämän lisäksi olet kärsinyt haittaa: jääkaapin ruoat syöty, ei siivottu jälkiä yms. sun yksityisiin ja henk. kohtaisiin tavaroihin esim. läppäriin kajottu, yms. Identiteetinkin voi varastaa kun pääsee toisen asuntoon kaikkien henk. koht. tavaroiden keskelle asumaan viikonlopuksi.

Mitä odotettavissa seuraavaksi?

Mä en pystyis sitoutumaan ko. poikaystävään enää tai suunnittelemaan tukevaisuutta. Teillä vaikuttaa olevan erilaiset näkemykset esim. luottamus- ja turvallisuusasioista. Ajan mittaan pahenee jos ko. miehen/ pojan kanssa yhteen jäät.

Minä olen täysin sun puolella ja tukena.

Vierailija
48/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkiks vaan ettei avainta todellakaan kannata jättää kellekään kehen ei luota. Ystäväni sai häätövaroituksen siitä hyvästä, että täysi-ikäinen lapsensa joka ei asu luonaan, oli järjestänyt bileet kämpässä isänsä oltua muualla yötä. 

Eli tää sunkin juttus olis voinut päättyä vielä pahemmin. Vastuu on aina asunnon omistajalla/vuokraajalla. 

Vierailija
49/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jo pelkästään toisen tietokonetta käyttäminen luvatta on rikos jos pääsee käsiksi mihinkään henk.koht. dokumentteihin -> vrt. kirjesalaisuus.

Täytyy sanoa et sun kundikaverilla ei oikeesti ole kunnioitusta yksityisyyttäs kohtaan eikä liiemin vastuuntuntoa. Mä oon hyvinkin avoin ja materian jakamiseen tottunu ihminen ja vetäisin silti ihan hirveet kilarit itsekin vastaavassa tilanteessa. Pakko sanoa että sellanen teinitason ylilyönti et ei yliopistossa olevan jäbän pitäis enää olla noin vatipää.

Lisäks toi piirre ettei suostu myöntämään olevansa väärässä huolestuttaa. Sit ku pitäis oikeesti jakaa vastuuta ja arkea tai jopa vanhemmuutta ei pitkälle pötki moisella asenteella.

Äänestän siis eroa.

Mä oon sit varmaan vähän erikoinen, koska en itse koskisi ikinä tietokoneeseen, jonka omistaja ei ole paikalla. Ei edes miehen koneeseen, hyvin ollaan tää 2,5 v pärjätty näinkin.

Samoin en ikinä katsoisi toisen laatikoita, kirjeitä, kännykkää tai oikeastaan edes jääkaappia ilman lupaa.

Olen pitänyt näitä itsestäänselvyytenä, mutta ilmeisesti nämä eivät olekaan.

Vierailija
50/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesivätkö nämä "vieraat", että asunto on sinun eikä miehesi?

Nimittäin vähän outoa heiltä ilman sinun suostumustasi sinne asettua taloksi, jos tiesivät. Ainakin itse vastaavassa tilanteessa kysyisin moneen kertaan, että onko varma että voin majailla asunnossa. 

Eli miehesi on täytnyt valehdella A, asunto on hänen B, että hänellä on sinun suostuksesi heidän majoittamiseensa. 

Tämä on jo vakavaa petturuutta!

Vierailija
51/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko asunnossa tai läppärissä salasanoja, verkkopankkitunnareita, luottokorttien tietoja tai sosturvatunnusta joita vieras olisi voinut saada käsiinsä? Kannattaa vaihtaa kaikki mahd. tunnukset ja salasanat, soturvatunnusta ei voi ikäväkyllä vaihtaa, joten se on ihan herran haltuun käytetäänkö sitä väärin.

Lukot vaihtoon kanssa, asutko kerrostaloyhtiössä? Sinun pitää ilmoittaa ulkoavaimen kopiointimahdollisuudesta asuntoyhtiölle sillä nyt kaikkien asuntojen turvallisuus on uhattuna.

Vierailija
52/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän siis eroa.

Mä oon sit varmaan vähän erikoinen, koska en itse koskisi ikinä tietokoneeseen, jonka omistaja ei ole paikalla. Ei edes miehen koneeseen, hyvin ollaan tää 2,5 v pärjätty näinkin.

Samoin en ikinä katsoisi toisen laatikoita, kirjeitä, kännykkää tai oikeastaan edes jääkaappia ilman lupaa.

Olen pitänyt näitä itsestäänselvyytenä, mutta ilmeisesti nämä eivät olekaan.

En toki minäkään käyttäisi! 

Mutta kun väitettiin, että aukinaisen tietokoneen käyttö olisi rikos, niin ei ole. Sen vain korjasin. Jos murtautuu salasanan taakse, sitten on. 

Vierailija
53/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi niin törkeä temppu, että miehestä tulisi välittömästi ex. Sinuna sarjoittaisin lukon uudestaan, ja en enää ikinä näkisi tuollaista äijää. Ilmoitat vuokrantantajalle että ikävä kyllä hukkasit yhden avaimistasi ja sen vuoksi jouduit sarjoittamaan lukon. Lukon tyypistä riippuen maksanee luokkaa 70-150 euroa. Kannattaa kysyä useammasta lukkoliikkeestä, hinnoissa on eroja. Myös isännöitsijältä voi saada tiedon jostain "sopimusfirmasta", joten hänelle kannattaa soittaa ekana.

Sitten siivoaisin asunnon lattiasta kattoon ja vaikka viskaisin ne lakanat roskiin, etteivät olisi jatkossa muistuttamassa tapahtuneesta. Ja jatkossa yrittäisin valita seurustelukumppanin paremmin. 

Vierailija
54/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaanus kirjoitti:

aivan naurettavaa paskaa äijäsi puolelta. ei tuo avioliitoksi asti etene, se on jo tän osalta selvää.

jos pidät varalla niin ota avain ainakin heti takas.

Tämä oli tyhjentävästi sanottu!

Vierailija
55/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko asunnossa tai läppärissä salasanoja, verkkopankkitunnareita, luottokorttien tietoja tai sosturvatunnusta joita vieras olisi voinut saada käsiinsä? Kannattaa vaihtaa kaikki mahd. tunnukset ja salasanat, soturvatunnusta ei voi ikäväkyllä vaihtaa, joten se on ihan herran haltuun käytetäänkö sitä väärin.

Lukot vaihtoon kanssa, asutko kerrostaloyhtiössä? Sinun pitää ilmoittaa ulkoavaimen kopiointimahdollisuudesta asuntoyhtiölle sillä nyt kaikkien asuntojen turvallisuus on uhattuna.

Huoh!

Älkää nyt levittäkö öljyä laineille. Eiköhän nyt kyseessä ollut ihan tavalliset ihmiset. Ja jos jotain väärinkäytöksiä ilmenisi, niin henkilöt ovat tiedossa. 

Turha lähteä tuollaiseen rumbaan, kun mitään viitteitä ei ole, että kyseessä olisivat rikolliset. Sitä tässä ihmettelen, että miksi ap ei yksinkertaisesti kysy, kuka tämä nainen oli. Vieraileva mieshän on ap:n miehen kaveri, joten selviäähän se varmaan helposti. Ellei nyt ollut kyseessä joku kadulta poimittu pano, mutta ei kai nyt sentään... Eli kannattaa kysyä. 

Vierailija
56/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesivätkö nämä "vieraat", että asunto on sinun eikä miehesi?

Nimittäin vähän outoa heiltä ilman sinun suostumustasi sinne asettua taloksi, jos tiesivät. Ainakin itse vastaavassa tilanteessa kysyisin moneen kertaan, että onko varma että voin majailla asunnossa. 

Eli miehesi on täytnyt valehdella A, asunto on hänen B, että hänellä on sinun suostuksesi heidän majoittamiseensa. 

Tämä on jo vakavaa petturuutta!

No just tota mieltä mäkin oon, munkin mielestä oli törkeää miehen kaveriltakin.

Kaveri todellakin tiesi 100% varmasti, että on tasan ja ainoastaan mun asunto.

Naisesta en tiedä. Ihmettelen kyllä hänenkin käytöstään, itse en ikinä lähtisi kämppään, jonka tietäisin omistavan henkilö joka ei ole edes se kenen luokse lähden.

Miehen kaveri kyllä kertoi, että mies oli useaan kertaan vakuuttanut, että asia on ok. Mutta toi, että jäivät vielä sunnuntaiksi on niin erikoista.

Olen kysynyt miehen kaverilta kuka tää nainen oli ja miten osasivat mun luo. Ei ole vielä vastannut.

Miehellä on kyllä aiemminkin ollut vähän taipumusta ottaa vapauksia mun asioiden suhteen. Olen saattanut esim. ostaa pullon illanistujaisiin ja jättää sen jääkaappiin, ja myöhemmin löytää miehen tarjoilemasta (suorastaan tuputtaen) muille mun juomaa. Ei oo ollut niin big deal, mutta kyllä on se aavistuksen verran vaivannut.

Vierailija
57/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaiset ihmiset menee panemaan jonkun tuntemattoman kämppään vaan koska tulee tilaisuus? Mä en naisena ainakaan ihan hirveesti innostuis jos joku random ukko antais tyttöystävänsä asuntoon avaimen, ja kun menis sinne näkis selvästi, että ihminen ei ole tietoinen että "vieraita" on tulossa. Kuka kehtaa paneskella toisen sängyssä ja syödä safkat kaapista, vieläpä avata toisen läppärin? Ihmisillä on kyllä hyvin erilaisia käsityksiä yksityisyydestä.

Vierailija
58/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tarkka omista tavaroistaan? Tekeekö osansa kotitöistä? Miksei siivonnut kavereidensa jälkiä asunnostasi ja ostanut uusia ruokia heille tarjoamiensa tilalle?

Vierailija
59/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöinen ihminen ei näe muita ihmisiä persoonana, eikä tunnista heidän rajojaan tai oikeuksiaan. Usein nämä tyypit pyrkivät ylläpitämään itsestään ulospäin hyvää kuvaa, kun lähimpiä kohdellaan vain itsen jatkeina. Kun tällainen "jatke" sitten yrittää pitää omat rajansa, persoonallisuushäiriöinen suuttuu - hänelle se on sama kuin hänen oikea kätensä kieltäytyisi tekemästä mitä aivot määräävät.

Kaikki ap:n kertomuksessa sopii tällaiseen kaavaan. Mies yrittää miellyttää ystäviään ja jopa tuntemattomia ystävien naisia, tarjoamalla näille asuntoa ja juomia. Ap taas on miehen "raaja", jolla ei saa olla omaa persoonaa ja omia mielipiteitä. Siksi mies käyttäytyy kuin kaikki mikä on ap:n, olisi hänenkin. Ihan samalla lailla kuin hänen kätensä sormet ovat hänen omiaan. 

Vierailija
60/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme spekulaatioita. Pidä ap pääsi. Sinulla on kaikki oikeus olla vihainen. Miehesi kuulostaa hankalalta ja tuo ominaisuus tehdä hölmöyksiä ja olla myöntämättä virheitään ei tule muuttumaan ajan kanssa. Itse todennäköisesti lopettaisin suhteen tähän ja vaihtaisin lukot. Miehesi käytännössä pyyhkii sinulla lattiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä