Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
1221/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Olen vieläpä tarjoutunut todistamaan, että olen nainen, nyt vaan keinoja keksimään.

Kuva kädestäs ja jotain millä linkkaat sen tähän päivään, päivän lehti jos on tai joku mainos tms. Voit vielä rypistää / puristaa lehteä, koska semmosta photoshoppaaja ei olekkaan joka semmosen osaa tehdä.

Joo onhan tää pikkasen naurettavaks menny tää touhu :D Jos halut ärsyttää kunnolla muita niin heiluttele vielä Porschen avaimia xD

Vierailija
1222/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Naisen fyysiseen koskemattomuuteen kajoaminen on ihan oikeasti suuri asia. Jokaiseen empatiaan kykenevän ihmisen pitäisi tämä tajuta. Tällä nojalla naisella on täysi oikeus valita gynekologinsa sukupuoli, eikä sillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Sitä, miten hiusten väri tai silmälasit aiheeseen liittyy aiheeseen, en ymmärrä. Vedät yhdysviivan sen raiskatuksi tullemisen ja sen välille, pitääkö nainen silmälaseista vai ei. En ymmärrä sitäkään, miten ihmisen itsemääräämisoikeus vie jonkun toisen kohdalta tasa-arvon pois. Voit tässäkin jauhaa loputtomiin naisurologeista, mutta logiikkasi ei vain aukea.

Mutta joo, minulle on aivan sama, oletko nainen vai mies. Sukupuolellasi ei ole mitään väliä tässä tapauksessa. Ajatuksilla on. Ketju meni omalta osaltasi todella häiritseviin sfääreihin jo kymmenisen sivua sitten, eikä jutuillasi enää ole edes viihdearvoa. Lähden pois, ennen kuin oikeasti alan voimaan pahoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1223/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Naisen fyysiseen koskemattomuuteen kajoaminen on ihan oikeasti suuri asia. Jokaiseen empatiaan kykenevän ihmisen pitäisi tämä tajuta. Tällä nojalla naisella on täysi oikeus valita gynekologinsa sukupuoli, eikä sillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Sitä, miten hiusten väri tai silmälasit aiheeseen liittyy aiheeseen, en ymmärrä. Vedät yhdysviivan sen raiskatuksi tullemisen ja sen välille, pitääkö nainen silmälaseista vai ei. En ymmärrä sitäkään, miten ihmisen itsemääräämisoikeus vie jonkun toisen kohdalta tasa-arvon pois. Voit tässäkin jauhaa loputtomiin naisurologeista, mutta logiikkasi ei vain aukea.

Mutta joo, minulle on aivan sama, oletko nainen vai mies. Sukupuolellasi ei ole mitään väliä tässä tapauksessa. Ajatuksilla on. Ketju meni omalta osaltasi todella häiritseviin sfääreihin jo kymmenisen sivua sitten, eikä jutuillasi enää ole edes viihdearvoa. Lähden pois, ennen kuin oikeasti alan voimaan pahoin.

Se on varmaan oikea päätös. Logiikkani kun ei näköjään aukea sinulla edes esimerkein. 

1224/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Olen vieläpä tarjoutunut todistamaan, että olen nainen, nyt vaan keinoja keksimään.

Kuva kädestäs ja jotain millä linkkaat sen tähän päivään, päivän lehti jos on tai joku mainos tms. Voit vielä rypistää / puristaa lehteä, koska semmosta photoshoppaaja ei olekkaan joka semmosen osaa tehdä.

Joo onhan tää pikkasen naurettavaks menny tää touhu :D Jos halut ärsyttää kunnolla muita niin heiluttele vielä Porschen avaimia xD

Taidan ostaa Hesarin kun lähdetään kohta kauppaan :D

Vierailija
1225/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hel-nyc on nukkunut yläasteen enkuntunneilla. "Defence" tai "offence" eivät ole amerikanenglannin muotoja.

Tämän hän selittää tietysti sillä, että koulussa opetetaan brittienglantia ja hän asui ensin Lontoossa.

Niinhän siellä pääosin opetetaankin.

T: enkunope

Vierailija
1226/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä tyyppi.

Vierailija
1227/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hel-nyc on nukkunut yläasteen enkuntunneilla. "Defence" tai "offence" eivät ole amerikanenglannin muotoja.

Tämän hän selittää tietysti sillä, että koulussa opetetaan brittienglantia ja hän asui ensin Lontoossa.

Niinhän siellä pääosin opetetaankin.

T: enkunope

Niin opetetaankin. Toisaalta yleensä ihminen omaksuu, jotkut jopa hyvinkin nopeasti, elinympäristönsä puhetapoja. Sanoja, lauserakennetta, rytmiä. Voi toki olla niinkin, että äidinkielellä näitä omaksuu helpommin kuin vierasta kieltä puhuttaessa.

Vierailija
1228/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuilit raiskauksesta traumatisoituneelle eilen illalla. Ei sellainen oikein voi "välittyä väärin tekstin perusteella". 

Noin muutoin, trollailu ja provoilu kuuluu mielestäni ehdottomasti AV:lle. Nämä HEL-NYCin viime iltaiset jutut eivät tosin enää mene provoilun piikkiin. Aivan sairasta settiä jopa trollille.

Siis sen jälkeen kun hän oli haukkunut minua? Ei minunkaan kuulu kaikkea kestää. Ihan oikeasti. Ei se, että on kokenut trauman ole mikään get out of jail free -card. Vaikka hieman nolottaakin se, että menetin malttini, niin vanha suomalainen sanonta, metsä vastaa niinkuin huudetaan, pätee tässäkin tapauksessa. En minä ole mikään likakaivo, johon kaikki voi kaataa kuraa minkä kerkeää ja takaisin ei tule. 

Sinä olit sitä ennen puhunut jo aivan sekopäisiä. Olet varmasti ainut täällä, joka pitää näitä miesgyne- ja raiskausjuttujasi normaaleina. Ei tämä sentään mikään Ylilauta ole, missä voi mitä vaan törkyä heittää.

Mitä sekopäisiä? Minä keskustelin siitä tasa-arvoasiana. Olin tyytyväinen huomatessani, että nähtävästi se ei ole tasa-arvon esteenä, kuten olisi, jos esim. jonkun naisurologin työpaikka menisi sen vuoksi alta, että asiakkaita ei ole, koska valitsevat puhtaasti sukupuolen perusteella, ei esim. kemioiden.

Ihmettelen hieman tätä naisurologi-jankkaustasi, koska urologit tutkivat myös naisia.

1229/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttuilit raiskauksesta traumatisoituneelle eilen illalla. Ei sellainen oikein voi "välittyä väärin tekstin perusteella". 

Noin muutoin, trollailu ja provoilu kuuluu mielestäni ehdottomasti AV:lle. Nämä HEL-NYCin viime iltaiset jutut eivät tosin enää mene provoilun piikkiin. Aivan sairasta settiä jopa trollille.

Siis sen jälkeen kun hän oli haukkunut minua? Ei minunkaan kuulu kaikkea kestää. Ihan oikeasti. Ei se, että on kokenut trauman ole mikään get out of jail free -card. Vaikka hieman nolottaakin se, että menetin malttini, niin vanha suomalainen sanonta, metsä vastaa niinkuin huudetaan, pätee tässäkin tapauksessa. En minä ole mikään likakaivo, johon kaikki voi kaataa kuraa minkä kerkeää ja takaisin ei tule. 

Sinä olit sitä ennen puhunut jo aivan sekopäisiä. Olet varmasti ainut täällä, joka pitää näitä miesgyne- ja raiskausjuttujasi normaaleina. Ei tämä sentään mikään Ylilauta ole, missä voi mitä vaan törkyä heittää.

Mitä sekopäisiä? Minä keskustelin siitä tasa-arvoasiana. Olin tyytyväinen huomatessani, että nähtävästi se ei ole tasa-arvon esteenä, kuten olisi, jos esim. jonkun naisurologin työpaikka menisi sen vuoksi alta, että asiakkaita ei ole, koska valitsevat puhtaasti sukupuolen perusteella, ei esim. kemioiden.

Ihmettelen hieman tätä naisurologi-jankkaustasi, koska urologit tutkivat myös naisia.

Varmaan siksi, että miehelläni on naisurologi. Hän käy joka vuosi perusteellisessa terveystutkimuksessa, johon kuuluu myös urologi. Minun perusteelliseen terveystarkastukseeni ei kuulu urologi, vaikka toki he naisiakin tutkivat ammattinsa vuoksi.

1230/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä tyyppi.

Miksi? Siksi että sinulla ja minulla on erilainen näkemys siitä, mikä on tärkeää? Vai siksi, etten enää jaksanut sinä päivänä kuran heittämistä ja vastasin samalla tavalla?

Vai siksi, että minun raiskauskokemukseni ei tietenkään ole yhtä merkityksellinen, kuin sellaisen joka siitä on traumatisoitunut, ja totta kai minun kokemukseni on silloin vähäteltävissä, jopa valheeksi väitettävissä ilman että kukaan ihmettelee tai edes sanoo poikkipuolista sanaa siihen. Sen sijaan, kun minä vastasin, hiukan ilkeästi, takaisin ihmiselle, joka minua haukkui, minä olen kamala ihminen ja ties mitä muuta. Hiukan ristiriitaiselta tuntuu. Eikö teistä? Oikeasti? 

Vierailija
1231/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä tyyppi.

Miksi? Siksi että sinulla ja minulla on erilainen näkemys siitä, mikä on tärkeää? Vai siksi, etten enää jaksanut sinä päivänä kuran heittämistä ja vastasin samalla tavalla?

Vai siksi, että minun raiskauskokemukseni ei tietenkään ole yhtä merkityksellinen, kuin sellaisen joka siitä on traumatisoitunut, ja totta kai minun kokemukseni on silloin vähäteltävissä, jopa valheeksi väitettävissä ilman että kukaan ihmettelee tai edes sanoo poikkipuolista sanaa siihen. Sen sijaan, kun minä vastasin, hiukan ilkeästi, takaisin ihmiselle, joka minua haukkui, minä olen kamala ihminen ja ties mitä muuta. Hiukanristiriitaiseltatuntuu. Eikö teistä? Oikeasti? [/quote]

Mikä teitä vaivaa? Ei kaikesta tarvi olla samaa mieltä, mutta mun mielestä helnyc ei ollut kovinkaan asiaton siihen paskan määrään nähden, mikä hänen niskaan tulee koko ajan. Helnyc jakso kerta toisen jälkeen selittää teille sitä logiikkaa, mikä mun mielestä oli ihan selkeä, vaikken ihan täysin samaa mieltä ehkä olekkaan. 

Ite haukutte toista minkä kerkeette ja kun toinen ekan kerran antaa edes vähän takas, nii paskaa tulee taas. Hänen olisi pitänyt kuulemma pitää suu kiinni, mut hänen kokemusta saa kyllä väittää valehteluksi ja haukkua minkä ehtii. Mikä teitä oikeesti vaivaa?

Vierailija
1232/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä tyyppi.

Vai siksi, että minun raiskauskokemukseni ei tietenkään ole yhtä merkityksellinen, kuin sellaisen joka siitä on traumatisoitunut, ja totta kai minun kokemukseni on silloin vähäteltävissä, jopa valheeksi väitettävissä ilman että kukaan ihmettelee tai edes sanoo poikkipuolista sanaa siihen. Sen sijaan, kun minä vastasin, hiukan ilkeästi, takaisin ihmiselle, joka minua haukkui, minä olen kamala ihminen ja ties mitä muuta. Hiukan ristiriitaiselta tuntuu. Eikö teistä? Oikeasti? 

Mikä teitä vaivaa? Ei kaikesta tarvi olla samaa mieltä, mutta mun mielestä helnyc ei ollut kovinkaan asiaton siihen paskan määrään nähden, mikä hänen niskaan tulee koko ajan. Helnyc jakso kerta toisen jälkeen selittää teille sitä logiikkaa, mikä mun mielestä oli ihan selkeä, vaikken ihan täysin samaa mieltä ehkä olekkaan. 

Ite haukutte toista minkä kerkeette ja kun toinen ekan kerran antaa edes vähän takas, nii paskaa tulee taas. Hänen olisi pitänyt kuulemma pitää suu kiinni, mut hänen kokemusta saa kyllä väittää valehteluksi ja haukkua minkä ehtii. Mikä teitä oikeesti vaivaa?

Omasta puolestani vastaan, että olen seurannut tämän nimimerkin juttuja suht tiiviisti nyt kohta viikon (älkää edes kysykö). En yksikertaisesti usko suurta osaa todeksi. Selityksensä ovat pidemmän päälle epärealistisia ja epäjohdonmukaisia.

Hänelle on elämässään aivan liian monta, jo yksinään äärimmäisen harvinaista aspektia ja tapahtumaa. Uusia ilmaantuu maagisesti aina jos joku kyseenalaistaa jollain tavoin hänen kertomansa/mielipiteensä. Voisin luetella esimerkkejä, mutta seuraavaksi hän vaatii vedenpitäviä todisteita/muuttaa lähestymistapaa ympäripyöreällä olankohautuksella. Tämä nimimerkki luultavasti porskuttaa vaikka ydinpommi räjähtäisi.

Hänen eiliset kommenttinsa olivat minusta todellakin -vähintääkin- ymmärtämättömiä. Tämä varsinkin kun hän haluaa esittää itsensä jonkinlaisen asiantuntijan kehyksessä. Häneltä esim. tuntuu puuttuvan kokonaan suostumuksen konsepti raiskattujen naisten sisätutkimuksiin liittyen. En kommentoi tämän enempää, saati halua lähteä aiheesta väittelyyn trollin kanssa.

Vierailija
1233/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC, onko toinenkin lapsenne vahinko?

1234/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kuinka niin?

Vierailija
1235/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle on elämässään aivan liian monta, jo yksinään äärimmäisen harvinaista aspektia ja tapahtumaa. Uusia ilmaantuu maagisesti aina jos joku kyseenalaistaa jollain tavoin hänen kertomansa/mielipiteensä. Voisin luetella esimerkkejä, mutta seuraavaksi hän vaatii vedenpitäviä todisteita/muuttaa lähestymistapaa ympäripyöreällä olankohautuksella. Tämä nimimerkki luultavasti porskuttaa vaikka ydinpommi räjähtäisi.

Mua alko kiinnostaa mitä nää "liian monet harvinaiset aspektit ja tapahtumat" ovat? Joten voitko selittää :)

Vierailija
1236/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kuinka niin?

Kunhan kysyin. Aika jännä, että mies joka ei alunperin ole halunnut ollenkaan lapsia, haluaa noin pian vahinkolapsen jälkeen toisen.

1237/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kuinka niin?

Kunhan kysyin. Aika jännä, että mies joka ei alunperin ole halunnut ollenkaan lapsia, haluaa noin pian vahinkolapsen jälkeen toisen.

Eiköhän kyse ollut ennemmin siitä, että kumpikin meistä tiesi, ettei miehestä olisi paljon iloa lasten kanssa, niin halusimme sisaruksen esikoisellemme.

Vierailija
1238/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alko kiinnostaa mitä nää "liian monet harvinaiset aspektit ja tapahtumat" ovat? Joten voitko selittää :)

En ole tuo, jolta kysyit, mutta muutamia mainitakseni: hänet on pahoinpidelty useaan ottesseen, hänet on raiskattu väkivaltaisesti, hän on joutunut vaihtamaan nimensä ja muuttamaan pois Suomesta, hän on meinannut kuolla synnytykseen, hänen miehensä on pettänyt häntä heidän yhteisen ystävättärensä kanssa, joka on ollut vuosia rakastunut tuohon mieheen. Silti hän ei ymmärrä traumatisoituneen ihmisen käyttäytymistä, siitäkään huolimatta, että on _lähes_ valmistunut psykologian maisteriksi parhain mahdollisin arvosanoin.

Näihin kun vielä yhdistetään ne jatkuvasti muuttuvat selitykset esim. siitä, että hänellä on korkea toleranssi unilääkkeisiin, joita hän käyttää silloin tällöin, vaikka ei oikeastaan käytä lääkkeitä, mutta näiden unilääkkeiden vaikutuksen alaisena hän tulee silloin tällöin kirjoittaneeksi ristiriitaisia kommentteja, niin kyllä tämä vahvasti värikynältä haiskahtaa.

Vierailija
1239/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jonkun yllättävän ja pakottavan seikan vuoksi joutui opinnotkin jättämään vanhassa yliopistossa ja vaihtamaan uuteen. Syytä ei voi kertoa, koska siitä olisi liian suoraan vedettävissä kunnianloukkaussyyte. Tässä näin alkuun vähän...

1240/1863 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyit, mutta muutamia mainitakseni: hänet on pahoinpidelty useaan ottesseen, hänet on raiskattu väkivaltaisesti, hän on joutunut vaihtamaan nimensä ja muuttamaan pois Suomesta, hän on meinannut kuolla synnytykseen, hänen miehensä on pettänyt häntä heidän yhteisen ystävättärensä kanssa, joka on ollut vuosia rakastunut tuohon mieheen. Silti hän ei ymmärrä traumatisoituneen ihmisen käyttäytymistä, siitäkään huolimatta, että on _lähes_ valmistunut psykologian maisteriksi parhain mahdollisin arvosanoin.

Näihin kun vielä yhdistetään ne jatkuvasti muuttuvat selitykset esim. siitä, että hänellä on korkea toleranssi unilääkkeisiin, joita hän käyttää silloin tällöin, vaikka ei oikeastaan käytä lääkkeitä, mutta näiden unilääkkeiden vaikutuksen alaisena hän tulee silloin tällöin kirjoittaneeksi ristiriitaisia kommentteja, niin kyllä tämä vahvasti värikynältä haiskahtaa.

No jos laskee, että nuo kolme ensimmäistä mitä todennäköisimmin liittyvät toisiinsa?

Synnytykseen on Suomessa meinannut kuolla niin moni muukin, että se ei ole edes epätodennäköistä. Pelkästään sinä aikana kuin minä olin siellä lapsettomien äitien huoneessa, siellä oli sinä aikana todella huonossa hapessa ainakin 4 muuta äitiä. 

Totta kai ymmärrän traumatisoituneen ihmisen käytöstä. Se ei ole minulle ollut epäselvää missään vaiheessa. Siitä ei ollut kyse laisinkaan, vaikka jotkut niin yrittivät väittääkin.

Ja minulla on helposti nouseva toleranssi nukahtamislääkkeisiin. En tiedä miksi. Samoin käy esim. sirdaludin (sain Suomessa selkäjumiin)/panacodin(murtumaan) kanssa ja mm. nukutuksesta herään huomattavasti nopeammin kuin pitäisi. En tiedä liittyvätkö ne toisiinsa, mutta anestesiologi sanoi, että se on aika yksilöllistä kuinka kaikki reagoivat. Mutta ilmeisesti et ole koskaan käyttänyt nukahtamislääkkeitä, jos sinusta on omituista, että niiden alaisena tekee jotain kummaa, se kun on hyvin tiedossa oleva side effect.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä