Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
Vierailija kirjoitti:
Helnykki on kasvanut hienosti jostain ihmeen panointoilijasta tasa-arvon ja raiskattujen naisten auttajaksi ja puolustajaksi. Melkein sanoisin, että jälkimmäinen osio on keksitty muiden keskustelijoiden kommenttien innoittamana. Tasa-arvosta ja feminismistä ei ole ollut aiemmin tietoakaan, kun helnykkin on oikeuttanut miehensä pettämistä ja mahdollistanut uraa kotona :D
HEL-NYC:
- panointoilija
- peniksistä ja niiden koosta usein puhuva
- jos ei joka päivä huomioi miestä seksuaalisesti, niin pettäminen on naisen vika; miehelle seksi on addiktio, seksihalut johtuvat korkeasta testosteronista, eikä mies voi asialle mitään
- kummallekaan ei tule koskaan mieleenkään, että lapset saattaisivat herätä yöllä edes joskus (ei flunssassa, ei mahataudissa, ei aikaeron vuoksi vaikka matkustavat, ei painajaisen takia, ei pissahädässä)
- mies on hyvä ja osallistuva isä, kun käy kotiin tultuaan katsomassa nukkuvia lapsia
- HEL-NYC "ei ymmärrä mitään" autoista tai tietotekniikasta
- HEL-NYC luettelee asioiden hintoja, vaikka raha ei ole hänelle tärkeää
- HEL-NYCille on tässä raiskauskysymyksessä tärkeintä, ettei miehiä syrjitä työelämässä; uhrit hän kehottaa laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen - "on täällä moni muukin raiskattu"
= HEL-NYC on naista esittävä mies.
Tuolla salarakas ketjussa helnyc kertoo, että miehellä oli pitkään salarakas ja jäi kiinni jonkun mitättömän pikkujutun takia ja sitten menivät pariterapiaan.
Ei ihan sama 2,5 pettämistä "pelkän" seksin vuoksi niin kuin täällä. Ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helnykki on kasvanut hienosti jostain ihmeen panointoilijasta tasa-arvon ja raiskattujen naisten auttajaksi ja puolustajaksi. Melkein sanoisin, että jälkimmäinen osio on keksitty muiden keskustelijoiden kommenttien innoittamana. Tasa-arvosta ja feminismistä ei ole ollut aiemmin tietoakaan, kun helnykkin on oikeuttanut miehensä pettämistä ja mahdollistanut uraa kotona :D
HEL-NYC:
- panointoilija
- jos ei joka päivä huomioi miestä seksuaalisesti, niin pettäminen on naisen vika; miehelle seksi on addiktio, seksihalut johtuvat korkeasta testosteronista, eikä mies voi asialle mitään
- kummallekaan ei tule koskaan mieleenkään, että lapset saattaisivat herätä yöllä edes joskus (ei flunssassa, ei mahataudissa, ei aikaeron vuoksi vaikka matkustavat, ei painajaisen takia, ei pissahädässä)
- mies on hyvä ja osallistuva isä, kun käy kotiin tultuaan katsomassa nukkuvia lapsia
- HEL-NYCille on tässä raiskauskysymyksessä tärkeintä, ettei miehiä syrjitä työelämässä; uhrit hän kehottaa laittamaan asiat tärkeysjärjestykseen - "on täällä moni muukin raiskattu"
Erinomainen yhteenveto :-)
Näissä tätä nimimerkkiä käsitelleissä ketjuissa on ollut jonkin verran häntä tukevia vierailijoita. Ihan mielenkiintoista olisi tietää, ovatko he edelleenkin tukijoukoissa... ;-)
Vierailija kirjoitti:
Näissä tätä nimimerkkiä käsitelleissä ketjuissa on ollut jonkin verran häntä tukevia vierailijoita. Ihan mielenkiintoista olisi tietää, ovatko he edelleenkin tukijoukoissa... ;-)
Eiköhän pena ja repe ole edelleen maken kanssa samaa mieltä, samat fantasiathan niillä taitaa pään sisällä olla :)
Ihan kiva tupladefenssi rouva ja herra Melalla.
Mies pettää, koska on emotionaalisesti traumatisoitunut ja ainoa tapa, millä sen pystyy purkamaan, on paneskelu vieraan kanssa. Mutta täähän on tietty OK koska traumasta on seurannut addiktio, jota mies ei mitenkään voi hallita.
Ja rouva katselee sujuvasti ja ymmärtävästi vierestä, koska "addiktio", "sairaus", ja "pelkästään seksiä".
Herää nyt ainakin se kysymys, että jos helnycille seksi on niin tärkeää kuin mitä hän kirjoittaa, niin kummasti sen tärkeys unohtuu, kun miehen toiminta kyseessä.
Eli teidän perheessä seksi merkitsee miehelle yhtä ja naiselle toista. Kiva kombo.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Olen kyllä, ihan kaikesta nyt en ole samaa mieltä, muta mielipide-eroja saa ja pitää olla. Yleensäkkään en pidä siitä, että käydään porukalla yhden kimppuun ja jatketaan ja jatketaan. Edelleen mun mielestä HEL-NYCin elämässä ei ole mitään ihmeellistä. Miten hänen elämänsä poikkeaa esim. jonkun lätkävaimon elämästä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Olen kyllä, ihan kaikesta nyt en ole samaa mieltä, muta mielipide-eroja saa ja pitää olla. Yleensäkkään en pidä siitä, että käydään porukalla yhden kimppuun ja jatketaan ja jatketaan. Edelleen mun mielestä HEL-NYCin elämässä ei ole mitään ihmeellistä. Miten hänen elämänsä poikkeaa esim. jonkun lätkävaimon elämästä??
Poikkeaa siinä, että on mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla salarakas ketjussa helnyc kertoo, että miehellä oli pitkään salarakas ja jäi kiinni jonkun mitättömän pikkujutun takia ja sitten menivät pariterapiaan.
Ei ihan sama 2,5 pettämistä "pelkän" seksin vuoksi niin kuin täällä. Ei mulla muuta
Jos olet ikinä tekstejäni lukenut, tietäisit että se ensimmäinen pettäminen oli seksisuhde, ei yksi "kerta". Linkitänkö oikein vanhan ketjun tähän sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeaa siinä, että on mies.
Muuten ihan hieno teoria, mutta kun se on väärä. Miksi olisin mies? Siksi, että ymmärrän aviomiestäni? Siksi, että feministinä puolustan myös miesten oikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva tupladefenssi rouva ja herra Melalla.
Mies pettää, koska on emotionaalisesti traumatisoitunut ja ainoa tapa, millä sen pystyy purkamaan, on paneskelu vieraan kanssa. Mutta täähän on tietty OK koska traumasta on seurannut addiktio, jota mies ei mitenkään voi hallita.
Ja rouva katselee sujuvasti ja ymmärtävästi vierestä, koska "addiktio", "sairaus", ja "pelkästään seksiä".
Herää nyt ainakin se kysymys, että jos helnycille seksi on niin tärkeää kuin mitä hän kirjoittaa, niin kummasti sen tärkeys unohtuu, kun miehen toiminta kyseessä.
Eli teidän perheessä seksi merkitsee miehelle yhtä ja naiselle toista. Kiva kombo.
Tämä itseasiassa on hyvä kysymys. Mikä ero on meidän seksillämme ja sillä, mitä mies harrastaa jonkun toisen kanssa? Koen kuitenkin, että vaikka varmasti osaksi meidänkin seksimme on miehelle paineenpurkua ja työkalu, on se kuitenkin myös muutakin.
Enkä muuten katsele "sujuvasti ja ymmärtävästi vierestä", vaan totta hitossa se on sattunut. Ihan käsittämättömästi. Sattuu edelleen, mutta ei niin paljon, että haluaisin erota.
Tuossa on tuntemuksiani suoraan viimeisimmästä pettämisestäni kuultuani. Jos se nyt vaikka kertoisi teille sen, että olen edes nainen.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2521127/miten_selvita_pettajan_kanssa
Ahaa, trolli on taas palstoilla! :-)
Unohditte kuvailla sen peräpukamat!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC:
- panointoilija
Erinomainen yhteenveto :-)
Ihanasti on vedetty mutkia suoriksi, mutta sillä tavallahan te toimitte.
- en tiedä mikä on panointoilija, mutta mielestäni seksi on useimmille ihmisille aika tärkeä osa elämää ja siten ei myöskään mikään tabu
- peniskään ei ole mikään tabu, osallistun keskusteluun sillä annilla joka minulla on antaa
- kuten olen toistuvasti sanonut, miehen pettäminen ei ollut minun vikani, mutta eihän sitä kannata huomioida! Sittenhän ei saisi näin kivoja listoja kasattua...
- toki meillä on lapset joskus heränneet yöllä, vaikkakin todella harvoin. Miksei tämä muka tulisi mieleen?
- mies ei ole hyvä isä, hyvin keskinkertainen parhaimmillaankin, mutta rakastaa lapsiaan ja nämä ovat hänelle tärkeitä.
- en ymmärrä autoista tai tietotekniikasta. Osaan kuitenkin esim. vaihtaa autoon öljyt ja lamput. Varmasti ymmärtäisin niistä enemmän, mikäli ne minua kiinnostaisivat. Eivät kiinnosta. Kuten ei kutominen tai tilkkutäkkien tekeminenkään. En ole kamalan hyvä missään kädentöissä, "naisten" tai "miesten".
- en koe luettelevani asioiden hintoja, vaan jos jonkun hinta on tullut kontekstissa esille, se on tullut. Missä olen kertonut hintoja millekään muulle kuin autolleni tai sormukselleni? Tuolla periaatteellahan olisin kertonut paljonko asuntomme ovat maksaneet, paljonko mies saa bonuksia vuodessa, mikä on portfoliomme arvo, minkä arvoinen miehen auto on jne. En kuitenkaan ole. Mutta, jos noita asioita olisi tullut ajatelleeksi, ei listauksesi olisi taas ollut niin näppärä...
- ja kuten moneen kertaan sanoin, ei tärkeysjärjestykseen laittaminen ollut, että muutkin on raiskattu, vaan että kyseessä on isompi ja laajempi asia. Mutta kuten sanoin, tähän keskusteluun en enää lähde.
Vierailija kirjoitti:
Trollolloo!
Mielestäsi tämä on hyvää antia keskusteluun? Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoakaan? Et ole sitten huomannut, että palstan miesasiamiehet ovat kutsuneet minua jatkuvalla syötöllä aivopestyksi feministiksi? Lisäksi olen toistuvasti kertonut vapaaehtoistyöstäni.
Ameriikassa köyhätkin on köyhempiä, joten ei helnykin empatioita suomalaisille riitä.
Laita kuva vartalostasi, niin epäilijät uskovat, että olet nainen! Ja me ihailijat nähdään sun ihana tiimalasikroppa <3