Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
Hel-nyc on ristiriitainen tyyppi, enkä ihan kaikkea pureksimatta niele, kuten tuskin muutkaan.
Muistakaa kuitenkin, että se joka tätä nimimerkkiä jahtaa ameriikan yliopistoja myöten, on itse tunnustautunut pyhä vulva-mieheksi. Minusta se selittää jotain.
Tää Hel-Nycin ja SSSS.n jahtaus on ihan sairasta! Pilaatte koko palstan.
Vierailija kirjoitti:
Teettekö lomamatkoja USA:n sisällä? Jos teette, niin mitä voisit suositella lomakohteeksi? :) Onko lapsilla Suomessa serkkuja joita tapaavat nyt täällä ollessaan?
On serkkuja, useampi kappale. Tulevat ihanasti toimeen keskenään, vaikka ikäeroakin on. Emme ole kamalasti USAn sisällä matkustelleet, lähinnä miehen työn perässä ja sitte surffaamaan yms. Aika vähän loppujen lopuksi. Nyt on matka Mexicoon, jonka sain Valentine's Day lahjaksi, mutta saa nähdä milloin päästään lähtemään.
Nyt ne mammat jotka tykkäsivät ketjusta enemmän ilman minua, saavat toiveensa. Mies on valmis ja lohikin on sopivasti hiukan jäähtynyt! Hauskaa iltaa kaikille!
Jos helnykilla on lapsia, nyt ois oikeasti huostaanotto paikallaan.
Tässä on nyt oikeasti äidin, siis äidin ajankäyttö tänä päivänä. Siis ihmisen, jolla ei ole mitään muuta duunia kuin lapset:
Alkaa tästä:
10.4.2016 klo 12:17
10.4.2016 klo 12:20
10.4.2016 klo 12:22
10.4.2016 klo 12:27
10.4.2016 klo 12:31
10.4.2016 klo 21:00
10.4.2016 klo 21:02
10.4.2016 klo 21:05
10.4.2016 klo 21:09
10.4.2016 klo 21:11
10.4.2016 klo 21:12
10.4.2016 klo 21:14
10.4.2016 klo 21:18
hyppäsin 12 tämänhetkiseen yhdeksään, mutta helnyckin koko päivä on ollut täsmälleen tuota. Viestejä on MINUUTTIEIN välein, joka ikinen tunti tänä päivänä. MINUTTIEN.
Hänellä on 2- ja 3-vuotiaat.
Nyt on oikeasti lasun paikka.
Miltä sinusta tuntuu lähteä seuraavan kerran hoitamaan isoisääsi? Pelottaako, että miehesi saattaisi taas haksahtaa pettämään?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis on pannut muutama viikko sitten suomalaisen, hyvin todennäköisesti helsinkiläisen/pk-seutulaisen naisen kanssa. Lisäksi hän on muutama viikko sitten palkannut kiireellä lapsenvahdin, joten koko ajan todennäköisempää että joku miehen kanssa tekemisissä ollut tunnistaa. Lapsenvahti tai lapsenvahdin työllistävän firman edustaja ei tietenkään voi kertoa täällä vaikka tunnistaisi, mutta voi siis aivan hyvin tunnistaa. Samoin se miehen pano. Vaikka mies puhuisikin suomea, hän tuskin puhuu niin hyvin että kävisi syntyperäisestä suomalaisesta, vaan luultavasti puheesta huomaa että hän on ulkomaalaistaustainen.
(Tai itse asiassa, mies tietysti puhuu suomea puhtaasti, ilman aksenttia, koska henkilökohtaiset syyt.)
Ja vielä siitä että kukaan ei ole ilmoitanut täällä tunnistaneensa helnykkiä. Ei se mitään vielä tarkoita, koska tunnistaja saattaa olla kertomatta asiasta ihan senkin takia, että ilmaisemalla tunnistaneensa jonkun, hän samalla paljastaisi itsekin olevansa täällä.
Tunnistamisesta vielä sen verran, että mies on hyvinkin saattanut aikanaan harrastaa seksiä yhden tai useammankin suomalaistaustaisen naisen kanssa. Niissä nykyisissä piireissä saattaa myös aivan hyvin liikkua toinenkin suomalaisnainen, joka ei kerro taustastaan. Ei välttämättä suoraan helnykin kaverina, mutta silti samoissa piireissä. Tunnistaminen ei ole kovin todennäköistä, mutta silti mahdollista. Ja mitä enemmän asioita tulee ilmi, sitä todennäköisempää se on.
Siitä, kun mies on ollut sinkku on kuitenkin yli vuosikymmen.
Eikös se miehesi mulkku ollut sitä kokoa, että sellaisen muistaa koko ikänsä :D (Juu, et ole sanonut näin, mutta jos kerran ämöriikästä ei saa edes tarpeeksi isoja kumeja, niin aika mahtimelahan se on.)
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuu lähteä seuraavan kerran hoitamaan isoisääsi? Pelottaako, että miehesi saattaisi taas haksahtaa pettämään?
Anteeksi mitä? Hoitamassa isoisäänsä?
Siis sinä sanot, että tämä nainen, jonka koko päivä on kulunut internetissä, on vastuussa myös isoisästään?
Hei jos tää ei oo provo, niin nyt on jossain pahasti heitteillä pieniä lapsia ja vanhus. Tää on oikeasti huolestuttavaa.
Yksi pikku juttu minkä helnykki on myös muuttanut on se, että mies ei oikeasti ole minkään firman toimitusjohtaja.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teettekö lomamatkoja USA:n sisällä? Jos teette, niin mitä voisit suositella lomakohteeksi? :) Onko lapsilla Suomessa serkkuja joita tapaavat nyt täällä ollessaan?
On serkkuja, useampi kappale. Tulevat ihanasti toimeen keskenään, vaikka ikäeroakin on. Emme ole kamalasti USAn sisällä matkustelleet, lähinnä miehen työn perässä ja sitte surffaamaan yms. Aika vähän loppujen lopuksi. Nyt on matka Mexicoon, jonka sain Valentine's Day lahjaksi, mutta saa nähdä milloin päästään lähtemään.
Onpa ihanaa että loma tiedossa! Minä oon USA:ssa kerran käynyt, Miamissa. Nyt USA:aan näyttäis olevan paljon edullisia lentoja, joten joku matka houkuttelis. NYC vois olla tosi kiva, mutta mulla on sellanen kuva ja tunne siitä että siellä pitäis olla älyttömästi rahaa käytössä jotta pystyis nauttimaan :D
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellulla on mennyt A ja B streptokokit sekaisin. Ei voi vain tunnustaa, koska jos se oikeasti olisi oma kokemus, takuulla tietäisi mistä on kyse. Olisit nyt vaan pysynyt normi synnytyksessä :(
Minä luulen että kokemus on aito, mutta kommunikaatio hoitavan tahon kanssa on ollut vajaa. Lisäksi hän tuntuu googlettavan paljon muttei oikein ymmärrä lukemaansa.
Kokemus on aito ja kommunikaatio todellakin oli vajaa. Kyseessä oli streptokokki A. Varmistin sen mailista, jonka olin lähettänyt äidilleni kotiuduttuani.
Eikö äitisi ollutkaan luonasi synnytyksen jälkeen? Sen takiahan sinä halusit Suomeen synnyttämään.
No eihän äiti meillä asunut! Asuu kyllä samalla alueella ja oli joka päivä auttamassa, mutta lähtihän hän sitten aina kotiinsa. Meillä mailataan muutenkin paljon.
Ei ollut tarkoitus suututtaa. Kuulostaa vain hassulta, että kun pitkästä aikaa olette samassa maassa, samassa kaupungissa, niin yhteydenpito hoidettaisiin sähköpostin välityksellä, kun puhelimetkin on keksitty.
Joskus se on vaan helpompaa. Viestit voi lukea, kun itselle sopii. Mulla esimerkiksi puhelin usein äänettömällä, koska en jaksa puhua ja kolmen pienen kanssa aina ei voi vastata (imettäessä, nukuttaessa, ruokaillessa, vaippaa vaihtaessa etc).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellulla on mennyt A ja B streptokokit sekaisin. Ei voi vain tunnustaa, koska jos se oikeasti olisi oma kokemus, takuulla tietäisi mistä on kyse. Olisit nyt vaan pysynyt normi synnytyksessä :(
Minä luulen että kokemus on aito, mutta kommunikaatio hoitavan tahon kanssa on ollut vajaa. Lisäksi hän tuntuu googlettavan paljon muttei oikein ymmärrä lukemaansa.
Kokemus on aito ja kommunikaatio todellakin oli vajaa. Kyseessä oli streptokokki A. Varmistin sen mailista, jonka olin lähettänyt äidilleni kotiuduttuani.
Eikö äitisi ollutkaan luonasi synnytyksen jälkeen? Sen takiahan sinä halusit Suomeen synnyttämään.
No eihän äiti meillä asunut! Asuu kyllä samalla alueella ja oli joka päivä auttamassa, mutta lähtihän hän sitten aina kotiinsa. Meillä mailataan muutenkin paljon.
Ei ollut tarkoitus suututtaa. Kuulostaa vain hassulta, että kun pitkästä aikaa olette samassa maassa, samassa kaupungissa, niin yhteydenpito hoidettaisiin sähköpostin välityksellä, kun puhelimetkin on keksitty.
Joskus se on vaan helpompaa. Viestit voi lukea, kun itselle sopii. Mulla esimerkiksi puhelin usein äänettömällä, koska en jaksa puhua ja kolmen pienen kanssa aina ei voi vastata (imettäessä, nukuttaessa, ruokaillessa, vaippaa vaihtaessa etc).
Eikö sun puhelimessa toimi tekstiviestit?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt oikeasti äidin, siis äidin ajankäyttö tänä päivänä. Siis ihmisen, jolla ei ole mitään muuta duunia kuin lapset:
Alkaa tästä:
hyppäsin 12 tämänhetkiseen yhdeksään, mutta helnyckin koko päivä on ollut täsmälleen tuota. Viestejä on MINUUTTIEIN välein, joka ikinen tunti tänä päivänä. MINUTTIEN.
Nämä siis halutessaan näkee klikkaamalla nimimerkkiä eli menemällä profiilisivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähipiirissä käytetäänkin tekstiviestejä. Osa käyttää whatsappia, kaikilla ei ole sitä. Tekstari tai wa-viesti on nopeammin vastaanottajan luettavissa. Eri juttu tietysti jos kaikki voivat lukea sähköpostit puhelimella.
Siis todellako helnykki on ollut KOKO päivän palstalla!? Eihän tuo ole normaalia edes silloin, kun on vain itsestään vastuussa oleva sinkku o.O minä lukeudun em. joukkoon, ja kävin viemässä isovanhemmilleni tänään aamupäivällä tekemääni ruokaa, ja siinä menikin n. 4h ilman palstaa. Äiti-ihminen sen sijaan roikkuu all day long täällä... (olen seurannut tätä tarinaa tiiviisti koko viikon kipeänä, joten sillä olen täällä tänäänkin roikkunut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tästä:
Nämä siis halutessaan näkee klikkaamalla nimimerkkiä eli menemällä profiilisivulle.
Kävin katsomassa ja tämä on tosiaan muuten aika uskomatonta. Puolesta päivästä puoli kymmeneen illalla viestejä on keskimäärin viiden minuutin välein.
Ja siinä välissä on istunut "teekutsuilla" ja tehnyt ruokaa 2 kertaa. Kuinkahan kauan tuo jaksaa vielä satuilla? Jännästi kyllä koukuttaa tämä juttu:)
Siis jos toi ihminen ei pelleile, niin on kyllä...
Äiti on ollu koko päivän tietokoneella. Koko. Päivän.
Puolustautui tuolla, että keskenään leikkivät ja tänään olen ollut teekutsuilla (mikä on muuten aika outo leikki 2-vuotiaalle.. koko tilanne on muutenkin ällistyttävä).
Missä välissä on leikitty? Ulkoiltu? Missä välissä äiti on laittanut ruokaa tai siivonnut? Miten hän valvoo tuon ikäisiä lapsia?? Istuu vaan naama kiinni koneessa?
Mä en ymmärrä.. Kaksi taaperoikäistä,vuoden ikäerolla.
Ihmiset romahtavat usein väsymyksestä tuon alle, just on ollut juttua miten kuormittavaa lyhyet ikäerot on parisuhteelle.
Tämä äiti taas keskittyy mieheensä, tässäkin vaan mies sai lohta. Onko ne lapset syöneet edes lämmintä ruokaa??
toi ei oikeasti ole mahdollinen tilanne. Ei vaan ole. Kahden taaperon äiti EI voi viettää 9,5 h koneella päivästä.
Noi lapsethan on heitteillä. Aivan järkyttävä stressi kun äitiin ei saa mitään yhteyttä ja äiti on täysin hylännyt.
Mietin oikeasti nettivinkkaamista :( Kyllä on surullinen olo.
Hei olenko ainoa jolla on todella vaikea olla tästä?
Ihan hirveä ajatus, että siellä on lapset epätoivoisena pärjänneet yksin.
Minulla oli täysin poissaoleva äiti.Paikalla, mutta poissa. Nenä televisiossa aamusta iltaan, viikolla illat, viikonloppuisin koko päivän. Näennäisesti hoiti kaiken, oli ruokaa ja muuta, mutta kyllä mä olen aina ollut sydäntä särkevän yksin. Hirvittävän yksinäinen. Aina on joutunut pärjäämään yksin ja hoitamaan yksin.
Jos hel nyc oikeasti on vastuussa kahdesta lapsesta, niin kyllä on kyyneleet silmissä kun miettii kahden lapsen hätää. Joutuu yksin pärjäämään ja kumpikaan ei ole edes 5.
Siitä, kun mies on ollut sinkku on kuitenkin yli vuosikymmen.