Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
921/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se helnykin p.a. yh-mamma asuu myös Helsingin kalleimmilla postinumeroalueilla. Mr. Mela pistänyt anopillekin kämpän?

922/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se helnykin p.a. yh-mamma asuu myös Helsingin kalleimmilla postinumeroalueilla. Mr. Mela pistänyt anopillekin kämpän?

Ei, äitini asuu vuokralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
923/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ymmärtänyt oikein: Synnytyksesi oli traumaattinen (kuolemanvaara), mutta miehesi siltikin petti sinua sen jälkeen? Vieläpä rakastavassa suhteessa? Enpä tiedä... Jos tuo on totta, niin minä en henkilökohtaisesti kyllä olisi jäänyt suhteeseen.

Se oli varmaan osasyy. Kuten sanoin, mies pakenee seksiin. Onhan se nyt tietysti kivampi vaihtoehto, kuin itseasiassa kohdata ne tunteensa ja pelkonsa. Se oli todella tiukka paikka itselleni ja asiaa paikkailtiin aika pitkään parisuhdeterapiassa.

Vierailija
924/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää kyllä teidän lapset. Iskää ei näy tai se tekee töitä tietsikalla. Äiti viettää aikaansa netissä. Kuka niiden lasten kanssa on läsnä? Ai niin, ne leikkii keskenään.

Joo, 1 ja 3-vuotiaat leikkii keskenään.

925/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää kyllä teidän lapset. Iskää ei näy tai se tekee töitä tietsikalla. Äiti viettää aikaansa netissä. Kuka niiden lasten kanssa on läsnä? Ai niin, ne leikkii keskenään.

Kyllä minä olen ehtinyt istua tässä teekutsuilla välissä ja mies halusi kertoa lapsille iltasadun. Taisi olla vähän turhankin jännä, mutta ihana nähdä että mies on skarpannut isänä, joko bondannut paremmin tai sitten yrittää näyttää minulle että oikeasti haluaa saada homman toimimaan.

Vierailija
926/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis on pannut muutama viikko sitten suomalaisen, hyvin todennäköisesti helsinkiläisen/pk-seutulaisen naisen kanssa. Lisäksi hän on muutama viikko sitten palkannut kiireellä lapsenvahdin, joten koko ajan todennäköisempää että joku miehen kanssa tekemisissä ollut tunnistaa. Lapsenvahti tai lapsenvahdin työllistävän firman edustaja ei tietenkään voi kertoa täällä vaikka tunnistaisi, mutta voi siis aivan hyvin tunnistaa. Samoin se miehen pano. Vaikka mies puhuisikin suomea, hän tuskin puhuu niin hyvin että kävisi syntyperäisestä suomalaisesta, vaan luultavasti puheesta huomaa että hän on ulkomaalaistaustainen.

(Tai itse asiassa, mies tietysti puhuu suomea puhtaasti, ilman aksenttia, koska henkilökohtaiset syyt.)

Ja vielä siitä että kukaan ei ole ilmoitanut täällä tunnistaneensa helnykkiä. Ei se mitään vielä tarkoita, koska tunnistaja saattaa olla kertomatta asiasta ihan senkin takia, että ilmaisemalla tunnistaneensa jonkun, hän samalla paljastaisi itsekin olevansa täällä.

Ei, kyllä mies puhuu ihan selkeällä aksentilla ja tietyt sanat ovat todella hankalia :) Mutta samassa talossakin, saati alueella, saati Helsingissä asuu niin monta englanninkielistä miestä, että eiköhän hän sulaudu joukkoon. Pano todennäköisesti tunnistaisi kuvauksesta, mutta en jaksa uskoa, että mies on kertonut koko nimensä. 

Luotan siihen, että hoitaja ei paljasta miestäni, sillä hän kyllä tietää nimemme. 

Vaikka ei paljastaisi, niin tunnistaisi kuitenkin. Tietää nimenne ja osoitteenne, osaa yhdistää hoitamiensa lasten vanhemmat ja kirjoituksesi täällä. Aika paha, kun miettii kuinka huolissasi olit/olitte turvallisuudestasi. Eikä siitä kauaa ole, kun olit aivan varma, ettei kukaan tunnista teitä...

Vierailija
927/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko helnykin laajennettu parveke & palju Helsingissä vai Nykissä? Kuhan mietin...

Vierailija
928/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Ensimmäisessä tupakointiketjussa kerroit äitisi olevan kuollut.

Vierailija
929/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiih, älkää olko noin helppoja. Ettekö kuule, maista tai haista kun päällenne virtsataan. Jos HEL-NYC heittäisi teille kepin, kaikki ryntäisitte sen perään. Vuh vuh, nouda.

930/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, 1 ja 3-vuotiaat leikkii keskenään.

2- ja 3-vuotiaat ja kyllä, he leikkivät keskenään. Miksi tämä on niin vaikea uskoa? He pitivät tänään teekutsut, toivat legoja lautasella tarjottavaksi yms. Kyllä meillä välillä tavarat lentelee, ovet paukkuvat (luulin että se alkaisi vasta teininä) ja toista (yleensä esikoista) hakataan surutta mm. keppihevosella... Ihan normaalia lapsiperhe-elämää meillä vietetään. 

Lisäksi aamupäivä meni kokonaan puistoillessa kun oli kaunis ilma.

931/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Ensimmäisessä tupakointiketjussa kerroit äitisi olevan kuollut.

Ei, vaan mieheni äiti on kuollut.

Vierailija
932/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen ehtinyt istua tässä teekutsuilla välissä ja mies halusi kertoa lapsille iltasadun. Taisi olla vähän turhankin jännä, mutta ihana nähdä että mies on skarpannut isänä, joko bondannut paremmin tai sitten yrittää näyttää minulle että oikeasti haluaa saada homman toimimaan.

Somaa. Ihan teekutsuihin asti on venynyt tää supermamma. Sinulla on KOKO päivän tullut joka IKINEN tunti viestejä, usein useita tunnissa. 

Se vauva varmaan loisti teekutsuillaan. :)

933/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siis on pannut muutama viikko sitten suomalaisen, hyvin todennäköisesti helsinkiläisen/pk-seutulaisen naisen kanssa. Lisäksi hän on muutama viikko sitten palkannut kiireellä lapsenvahdin, joten koko ajan todennäköisempää että joku miehen kanssa tekemisissä ollut tunnistaa. Lapsenvahti tai lapsenvahdin työllistävän firman edustaja ei tietenkään voi kertoa täällä vaikka tunnistaisi, mutta voi siis aivan hyvin tunnistaa. Samoin se miehen pano. Vaikka mies puhuisikin suomea, hän tuskin puhuu niin hyvin että kävisi syntyperäisestä suomalaisesta, vaan luultavasti puheesta huomaa että hän on ulkomaalaistaustainen.

(Tai itse asiassa, mies tietysti puhuu suomea puhtaasti, ilman aksenttia, koska henkilökohtaiset syyt.)

Ja vielä siitä että kukaan ei ole ilmoitanut täällä tunnistaneensa helnykkiä. Ei se mitään vielä tarkoita, koska tunnistaja saattaa olla kertomatta asiasta ihan senkin takia, että ilmaisemalla tunnistaneensa jonkun, hän samalla paljastaisi itsekin olevansa täällä.

Ei, kyllä mies puhuu ihan selkeällä aksentilla ja tietyt sanat ovat todella hankalia :) Mutta samassa talossakin, saati alueella, saati Helsingissä asuu niin monta englanninkielistä miestä, että eiköhän hän sulaudu joukkoon. Pano todennäköisesti tunnistaisi kuvauksesta, mutta en jaksa uskoa, että mies on kertonut koko nimensä. 

Luotan siihen, että hoitaja ei paljasta miestäni, sillä hän kyllä tietää nimemme. 

Vaikka ei paljastaisi, niin tunnistaisi kuitenkin. Tietää nimenne ja osoitteenne, osaa yhdistää hoitamiensa lasten vanhemmat ja kirjoituksesi täällä. Aika paha, kun miettii kuinka huolissasi olit/olitte turvallisuudestasi. Eikä siitä kauaa ole, kun olit aivan varma, ettei kukaan tunnista teitä...

Se on kyllä totta, en tullut ajatelleeksi, että hän tunnistaa meidät helpostikin. Mutta kuten sanoin, et realistisesti usko meidän olevan vaarassa sen yhden henkilön taholta.

Vierailija
934/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiih, älkää olko noin helppoja. Ettekö kuule, maista tai haista kun päällenne virtsataan. Jos HEL-NYC heittäisi teille kepin, kaikki ryntäisitte sen perään. Vuh vuh, nouda.

'

Siis miten mä oon ollu näin tyhmä?? Kyseessähän on mies 28/9, whatever olikaan!

No totta kai! Totta kai sä oot mies. 

935/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somaa. Ihan teekutsuihin asti on venynyt tää supermamma. Sinulla on KOKO päivän tullut joka IKINEN tunti viestejä, usein useita tunnissa. 

Se vauva varmaan loisti teekutsuillaan. :)

Aamupäivällä olimme tunteja ulkoilemassa, enkä jaksa uskoa, että mieheni olisi av-mammaillut puolestani...

Siis mikä vauva? Kohta kolmevuotias kuopukseni? Joka osaa käydä vessassa ja pukeutua itse? Se vauvako?

Vierailija
936/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellulla on mennyt A ja B streptokokit sekaisin. Ei voi vain tunnustaa, koska jos se oikeasti olisi oma kokemus, takuulla tietäisi mistä on kyse. Olisit nyt vaan pysynyt normi synnytyksessä :(

Minä luulen että kokemus on aito, mutta kommunikaatio hoitavan tahon kanssa on ollut vajaa. Lisäksi hän tuntuu googlettavan paljon muttei oikein ymmärrä lukemaansa.

Kokemus on aito ja kommunikaatio todellakin oli vajaa. Kyseessä oli streptokokki A. Varmistin sen mailista, jonka olin lähettänyt äidilleni kotiuduttuani. 

Eikö äitisi ollutkaan luonasi synnytyksen jälkeen? Sen takiahan sinä halusit Suomeen synnyttämään.

No eihän äiti meillä asunut! Asuu kyllä samalla alueella ja oli joka päivä auttamassa, mutta lähtihän hän sitten aina kotiinsa. Meillä mailataan muutenkin paljon.

Ei ollut tarkoitus suututtaa. Kuulostaa vain hassulta, että kun pitkästä aikaa olette samassa maassa, samassa kaupungissa, niin yhteydenpito hoidettaisiin sähköpostin välityksellä, kun puhelimetkin on keksitty.

Vierailija
937/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistamisesta vielä sen verran, että mies on hyvinkin saattanut aikanaan harrastaa seksiä yhden tai useammankin suomalaistaustaisen naisen kanssa. Niissä nykyisissä piireissä saattaa myös aivan hyvin liikkua toinenkin suomalaisnainen, joka ei kerro taustastaan. Ei välttämättä suoraan helnykin kaverina, mutta silti samoissa piireissä. Tunnistaminen ei ole kovin todennäköistä, mutta silti mahdollista. Ja mitä enemmän asioita tulee ilmi, sitä todennäköisempää se on.

Vierailija
938/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä vastailijat HALUAVAT tulla trollatuiksi ja nyt sitä lajia on tarjolla. Tietenkin ne juoksevat heitetyn kepin perässä ja noutavat sen. Antavat vielä tassuakin, tässä kohta tuhannen viestin verran.

8=)

8=)

8=)

Vierailija
939/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö lomamatkoja USA:n sisällä? Jos teette, niin mitä voisit suositella lomakohteeksi? :) Onko lapsilla Suomessa serkkuja joita tapaavat nyt täällä ollessaan?

940/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellulla on mennyt A ja B streptokokit sekaisin. Ei voi vain tunnustaa, koska jos se oikeasti olisi oma kokemus, takuulla tietäisi mistä on kyse. Olisit nyt vaan pysynyt normi synnytyksessä :(

Minä luulen että kokemus on aito, mutta kommunikaatio hoitavan tahon kanssa on ollut vajaa. Lisäksi hän tuntuu googlettavan paljon muttei oikein ymmärrä lukemaansa.

Kokemus on aito ja kommunikaatio todellakin oli vajaa. Kyseessä oli streptokokki A. Varmistin sen mailista, jonka olin lähettänyt äidilleni kotiuduttuani. 

Eikö äitisi ollutkaan luonasi synnytyksen jälkeen? Sen takiahan sinä halusit Suomeen synnyttämään.

No eihän äiti meillä asunut! Asuu kyllä samalla alueella ja oli joka päivä auttamassa, mutta lähtihän hän sitten aina kotiinsa. Meillä mailataan muutenkin paljon.

Ei ollut tarkoitus suututtaa. Kuulostaa vain hassulta, että kun pitkästä aikaa olette samassa maassa, samassa kaupungissa, niin yhteydenpito hoidettaisiin sähköpostin välityksellä, kun puhelimetkin on keksitty.

En suuttunut, mutta kiitos. Välityn ilmeisen huonosti muutenkin tekstin kautta, tuo huutomerkkikin oli itsesiassa naurahdus. Meillä mailataan paljon. Aina kun tulee joku pikkujuttu mieleen niin se mailataan. Monesti menee äidille ja siskolle, ehkä miehelle ja siskonkin miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi