Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
Älkää nyt enää ruokkiko tätä trollia. Hyvästit omasta puolestani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kuitenkin, että se joka tätä nimimerkkiä jahtaa ameriikan yliopistoja myöten, on itse tunnustautunut pyhä vulva-mieheksi. Minusta se selittää jotain.
Siis täh?! Tämä on mennyt minulta nyt ohi? Palstaileeko Pyhä-Vulvakin vielä täällä?!
Juu, ja hän kerjäsi jossain välissä jopa kiitosta siitä että on paljastanut tämän provon.
Juu ei todellakaan kahden pienen lapsen äiti ehdi palstailemaan tuota tahtia. Toki helnykillä on tähänkin joku pätevä selitys. Olisiko Isomela tsempannut isänä juuri tänään? Sekään ei kyllä selitä lasten kanssa vietettyä teehetkeä (!?), ellei se leikki sitten todellisuudessa kestänyt kuin pari minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Jos helnykilla on lapsia, nyt ois oikeasti huostaanotto paikallaan.
Tässä on nyt oikeasti äidin, siis äidin ajankäyttö tänä päivänä. Siis ihmisen, jolla ei ole mitään muuta duunia kuin lapset:
Alkaa tästä:
10.4.2016 klo 12:17
10.4.2016 klo 12:20
10.4.2016 klo 12:22
10.4.2016 klo 12:27
10.4.2016 klo 12:31
10.4.2016 klo 21:00
10.4.2016 klo 21:02
10.4.2016 klo 21:05
10.4.2016 klo 21:09
10.4.2016 klo 21:11
10.4.2016 klo 21:12
10.4.2016 klo 21:14
10.4.2016 klo 21:18
hyppäsin 12 tämänhetkiseen yhdeksään, mutta helnyckin koko päivä on ollut täsmälleen tuota. Viestejä on MINUUTTIEIN välein, joka ikinen tunti tänä päivänä. MINUTTIEN.
Hänellä on 2- ja 3-vuotiaat.
Nyt on oikeasti lasun paikka.
Ja tuossa listassa eivät edes näy ne Vierailijana kirjoittamansa viestit.
Vaikka selitys olisi mikä ja olisi lastenhoitajia ja osallistuva mies (mitä ei ole), niin ihminen, joka on palstalla tuossa määrin, ei ole läsnä kenellekään muulle ihmiselle muuta kuin mahdollisesti fyysisesti. Mieli ja keskittyminen on palstalla.
En ole noihin lapsiin uskonut pitkään aikaan, koska nimimerkin tapa puhua lapsista on muutenkin jotenkin ulkokohtainen ja luetteleva ja todistelevan pirteä. Kuten joku kirjoitti, aivan kuin parikymppisen ihmisen, joka ei ole itse kokenut sitä asiaa.
No, lupasin itselleni jo, etten osallistu enää näihin tämän nimimerkin asioita koskeviin keskusteluihin, joten toivotan mukavaa päivää kaikille vierailijoille.
Näin ohiksena, kyllä tunnistaminen palstalla on enemmän kuin todennäköistä. Itse tunnistin yhden rekisteröityneen vain muutaman viestin perusteella. Että miettikää (te oikeat henkilöt) hetki ennenkuin kirjoitatte puolisonne tai lastenne asioista tänne.
Vierailija kirjoitti:
Näin ohiksena, kyllä tunnistaminen palstalla on enemmän kuin todennäköistä. Itse tunnistin yhden rekisteröityneen vain muutaman viestin perusteella. Että miettikää (te oikeat henkilöt) hetki ennenkuin kirjoitatte puolisonne tai lastenne asioista tänne.
Helnykillä ei ole tunnistetuksi tulemisen pelkoa, koska hän on "muuttanut tiettyjä yksityiskohtia". Eli käytännössä mikään kerrotuista asioista ei pidä paikkaansa. Hän on sanonut tuosta muuttamisesta useaan kertaan ja on kovin huoleton. Niin suuri muuttelu on ihan suoraa valehtelua, ja tosiaan homma on provo jo pelkästään sen(kin) perusteella.
Ei hänellä ainakaan 2-vuotiasta lasta ole. Kukaan sen ikäinen ei jaksa istua montaa tuntia pöydän ääressä tekemässä palapelejä ja piirtämässä, kuten hän eilen väitti. Puoli tuntia ehkä, mutta ei useita tunteja. En pidä myöskään uskottavana, että 2-vuotias jaksaisi keskittyä peliin, josta hän ei ymmärrä mitään, kuten Afrikan tähteen. Nopan heittäminen ja merkkien kääntäminen toki onnistuu, mutta jos pitäisi pystyä pelaamaan sääntöjen mukaan, niin aika mahdotonta. Toisaalta, jos sen kaksivuotiaan annetaan käännellä merkkejä milloin sattuu, niin luulisi sen kolmevuotiaan hermostuvan, jos pikkusisko "huijaa", varsinkin, jos Afrikan tähden sijainti paljastuu. Tai sitten kaikki on totta ja hänen lapsensa sattuvat olemaan tunteidensäätelytaidoiltaan vuosia ikäisiään edellä, kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helnykillä ei ole tunnistetuksi tulemisen pelkoa, koska hän on "muuttanut tiettyjä yksityiskohtia". Eli käytännössä mikään kerrotuista asioista ei pidä paikkaansa. Hän on sanonut tuosta muuttamisesta useaan kertaan ja on kovin huoleton. Niin suuri muuttelu on ihan suoraa valehtelua, ja tosiaan homma on provo jo pelkästään sen(kin) perusteella.
Ja jokaisen ristiriitaisuuksista kiinnijäämisen voi perustella sillä, että oli muuttanut yksityiskohtia. Kuten sen, että yhtäkkiä hänellä onkin enemmän kuin yksi sisko.
Toinen keskustelu poistettu, taas...
Vierailija kirjoitti:
Toinen keskustelu poistettu, taas...
Mikä toinen keskustelu? Se, jossa joku muu puhui elämästään miljonäärin kotirouvana?
Mitä siinä muka ehti olla, että meni poistoon?
Mä oon aika varma, että kyseessä on syrjääntyneen miehen tekstiä.
Selittäisi sen, ettei ymmärrä tippaakaan lapsiperhe-elämää, esittää omituisis, stereotypisiä väittämiä petetyksi tulemisesta ja vaimona olosta (minua ei haittaa pelkkä seksi, vaan emotiaalinen yhteys. Totahan sitä hoetaan, että naisilla merkkaa emotiaalinen yhteys, miehillä seksi eron syyksi jos petetään. Itse olen todistanut kyllä ihan sen seksin takia rikkoutuneita liittoja, ja naisten ollessa niitä jotka lähtee hakemaan eroa), täysin käsittämätön kuinka paljon aikaa ja vaivaa kahden taaperon ja kodin hoitoon menee. Siihenhän menee niin vähän aikaa ja on niin naurettavan helppoa, että joka ilta rakastelevat tuntikausia ja orgasmeja tulee kymmenen (xDD).
Jauhaa miehestään joka viestissä, kuinka paljon rakastaa ja blaa blaa, vaikka kyseessä on täysin tunnekylmä ja itsekäs paskakasa.
Ts. tää koko farssi ei ole muuta kuin syrjääntyneen miehen lätinää, joka ei ymmärrä normaaleja ihmissuhteita. You know, sen tyypin joka vouhkaa miten helppoa naisilla on kun "istuvat pankin päällä" ja muuta oksettavaa. On kehitellyt stereotypian sen vihaamansa ja ihailevansa alfasta, johon ihan oikeasti uskoo.
Oli miten oli, miehen tekstiähän toi on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä muka ehti olla, että meni poistoon?
Olisiko mennyt taas "faktat" pahasti pieleen tai ristiin? Kahden itseään koskevan keskustelun välillä palloilu saattaa olla yllättävän vaikeaa.
Kerroin jostain syystä eilen kaverilleni helnykin elämän pääpiirteittäin. Vastaus oli, että "no toihan on vaan jonkun ihmisen fantasiaa". Totta.
Mulla on sellanen kutina, ettei helnycciä tässä ketjussa enää näy :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällä palstalla kaiken pitäisi olla miesten syytä?
Vierailija kirjoitti:
Selittäisi sen, ettei ymmärrä tippaakaan lapsiperhe-elämää, esittää omituisis, stereotypisiä väittämiä petetyksi tulemisesta ja vaimona olosta (minua ei haittaa pelkkä seksi, vaan emotiaalinen yhteys. Totahan sitä hoetaan, että naisilla merkkaa emotiaalinen yhteys, miehillä seksi eron syyksi jos petetään. Itse olen todistanut kyllä ihan sen seksin takia rikkoutuneita liittoja, ja naisten ollessa niitä jotka lähtee hakemaan eroa), täysin käsittämätön kuinka paljon aikaa ja vaivaa kahden taaperon ja kodin hoitoon menee. Siihenhän menee niin vähän aikaa ja on niin naurettavan helppoa, että joka ilta rakastelevat tuntikausia ja orgasmeja tulee kymmenen (xDD).
Jauhaa miehestään joka viestissä, kuinka paljon rakastaa ja blaa blaa, vaikka kyseessä on täysin tunnekylmä ja itsekäs paskakasa.Ts. tää koko farssi ei ole muuta kuin syrjääntyneen miehen lätinää, joka ei ymmärrä normaaleja ihmissuhteita. You know, sen tyypin joka vouhkaa miten helppoa naisilla on kun "istuvat pankin päällä" ja muuta oksettavaa. On kehitellyt stereotypian sen vihaamansa ja ihailevansa alfasta, johon ihan oikeasti uskoo.
Oli miten oli, miehen tekstiähän toi on.
Nyt kun sanoit, pidän tätä ihan mahdollisena. Miehet tuskin tietää paljoakaan timanttisormuksista. Mua on koko ajan vaivannut se miten muka voi olla niin pihalla asiasta. Sitten se autoväittely oli ihan absurdi, mutta ei ollenkaan niin mahdoton, jos ajattelee, että mies yritti esittää bimboa ja tyhmää naista. Naisethan eivät stereotypisesti ymmärrä autoista mitään.
Voisi ajatella, että jos on kasvanut naisten perheessä (yh-äiti ja siskot) olisi joutunut opettelemaan ja tietäisi paljonkin yleensä miesten hoitamista asioista.
Montako mustaa NYC-HELIN mies työllistää firmassaan?
Siis täh?! Tämä on mennyt minulta nyt ohi? Palstaileeko Pyhä-Vulvakin vielä täällä?!