Neuvolan "tätinä" mies, voiko vaihtaa?
Hei, ensimmäinen raskaus ja eka postaus täällä :D
Varasin ajan ekaa neuvolakäyntiä varten ja sain sieltä nimen ja kellonajan. Se on mies! Onko muilla kokemuksia? Onko ok jos soitan takaisin tuonne ja pyydän että antavat ajan jollekin toiselle työntekijälle? Pitääkö perustella jotenkin?
Kommentit (51)
Sulla meni jo, mutta jos tätä ketjua katsoo joku lapseton, niin aika hyvä merkki siitä, ettei ole valmis vanhemmaksi (ainakaan vielä) on se, että ei pysty puhumaan raskaudesta/synnytyksestä/vanhemmuudesta/jopa seksistä ammattilaiselle(!) joka on väärää sukupuolta. Vähän niinku nuorille sanotaan, että jos kortsujen ostaminen hävettää liikaa niin ei ole valmis seksiin.
Pelkäätkö ,että pyytää riisumaan burkhasi ?
Vaihda meidän th:n kanssa. Olisi varmaan aika paljon rennompi tapaus.
Itse olen miehenä lähinnä kyllästynyt siihen, että nykyisin kaupan alalla on paljon naisia jotka eivät tiedä myymästään asiasta mitään. Jos kyseessä on esim. jokin tekninen asia, vaikka nyt taulutelevisio tai vastaava, niin en ole koskaan tavannut naismyyjää joka oikeasti tietäisi asioista oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sulla meni jo, mutta jos tätä ketjua katsoo joku lapseton, niin aika hyvä merkki siitä, ettei ole valmis vanhemmaksi (ainakaan vielä) on se, että ei pysty puhumaan raskaudesta/synnytyksestä/vanhemmuudesta/jopa seksistä ammattilaiselle(!) joka on väärää sukupuolta. Vähän niinku nuorille sanotaan, että jos kortsujen ostaminen hävettää liikaa niin ei ole valmis seksiin.
Miksi seksistä pitäisi puhua terkkarille? Itse en aio raskausaikana puhua parisuhteestani tai seksielämästäni terveydenhoitajalle, oli hän sitten mies tai nainen, koska koen ne asiat henk. koht. asioiksi.
Vau! Lisää miehiä meidän alalle! Meidän luokalla on peräti yksi ainokainen mies naisten joukossa ja hänestä tulee varmasti todella hyvä terkkari :) Terveisin 3. luokan th-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Vau! Lisää miehiä meidän alalle! Meidän luokalla on peräti yksi ainokainen mies naisten joukossa ja hänestä tulee varmasti todella hyvä terkkari :) Terveisin 3. luokan th-opiskelija
Pitikin kirjoittaa 3. vuoden :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksistä pitäisi puhua terkkarille? Itse en aio raskausaikana puhua parisuhteestani tai seksielämästäni terveydenhoitajalle, oli hän sitten mies tai nainen, koska koen ne asiat henk. koht. asioiksi.
Ei pidä puhua, mutta jos on jotain vaikka raskaudenajan seksiin liittyviä kysymyksiä, niin kyllä niistä voi terkkarilta kysyä, ihan sama kumpaa sukupuolta on.
Ymmärrän täysin halusi vaihtaa naisterkkariin, koska mun mielestä olis yksinkertaisesti luonnollisempaa jutella raskausasioista naiselle, vaikkei kyseinen ihminen oliskaan raskaana oliskaan ollut.
Kyllä mulle kävisi miesterkkari. Olisi varmaan vähän vähemmän lässyttäväkin kuin nää tädit :)