Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Mulla oli mies ivf-lääkärinä, neuvolalääkärinä ja synnytyksessä kätilönä. Kaikki erittäin päteviä ja helläkätisiä työssään. Joten nyt vaan ennakkoluulot pois, kyllä ne miehetkin työnsä osaa.

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan millaiset motiivit miehellä on tuollaiseen työhön. Onko joku peräkammarinpoika joka haluaa tuolla tavalla kontaktia naisiin?

Terveydenhoitaja voi tehdä kuule muutakin työtä, kuin pelkkiin naisiin kohdistuvaa.
Asiaton kommentti, ilmiannettu!

• ylös 43
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli myös mies, mutta eihän neuvolassa tutkita mitään intiimiä. Mahaa pitäs näyttää vaan.
Varmasti kuitenkin voit soittaa ja sanoa, että toivoisit naisterkkarin :)
Ei tutkita intiimiä mutta puhutaan tosi intiimeistä asioista, eikä miehellä edes voi olla omakohtaista kokemusta niistä. En osaa sanoa mitään fiksumpaa perustetta, mutta ajatus ei vaan tunnu hyvältä kun on muutenkin epävarma olo kaikesta. ap

MIstä asioista sä ajattelit sen neuvolan terkan kanssa jutella? Itsellä ei kyllä kolmen raskauden aikana puhuttu kertaakaan mistään sellaisesta, jota ei olisi voinut puhua vaikka yleisön kuullen: närästää, supistaa, väsyttää, ei janota, huimaa, syön lihaa, en syö D-vitamiinia, jalkoja kramppaa öisin ja sitä rataa..

Eka raskaus ja vasta aika alussa joten en yhtään tiedä millaisia asioita ja aiheita tässä tulee esiin! ap

• ylös 4
  • alas 28
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan millaiset motiivit miehellä on tuollaiseen työhön. Onko joku peräkammarinpoika joka haluaa tuolla tavalla kontaktia naisiin?

Onkohan kaikki alan naiset sitten lesboja?

• ylös 47
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä huolesi. Itseäki vituttaa ku saa odotella bussia aina ties kuinka kauan ku en halua naiskuskin kyytiin :/ parit lennotkin joutunu jättää väliin koska ohjaamossa oli nainen kapteenina :(

Vittuku yritin käydä rautakaupassa ja ainoa vapaa myyjä oli nainen. Pitää mennä toiste. Ei taas tule yhtään mitään mistään.

• ylös 56
  • alas 1
Vierailija

Voi jestas. Minkä ikänen ap oot?
Mulla oli ensimmäinen neuvolalääkäri mies (hyi kamala!) ja se teki mulle vielä sisätutkimuksen (voi ei!) niin ja Mullakin ensimmäinen raskaus.
Ja oon ollu miesgynellä ja todennut että miesgynet on hellepiä otteissa kuin naiset.
Niin että rohkeasti vain. Anna edes mahdollisuus.

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

Nää on just näitä :D ap antaisi varmasti miehen tai naisen vaikka remppaa keittiönsä, mutta mies terkkarille ei voi mennä?

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitaja voi tehdä kuule muutakin työtä, kuin pelkkiin naisiin kohdistuvaa.
Asiaton kommentti, ilmiannettu!

Tämä. Oli koko ketjun typerin kommentti. Luuleko joku oikeasti että joku viitsii käydä 3-4 vuotta koulua ja tehdä vuosia työtä paskapalkalla siksi että saa joskus nähdä jonkun värkin/pikkarit? Voin ihan mieshoitajana sanoa, ettei kyllä kiinnosta tippaakaan kuin ammattimielessä, ja silloinkin ne ovat niitä vähemmän miellyttäviä työtehtäviä mutta töitä yhtäkaikki.

• ylös 40
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä huolesi. Itseäki vituttaa ku saa odotella bussia aina ties kuinka kauan ku en halua naiskuskin kyytiin :/ parit lennotkin joutunu jättää väliin koska ohjaamossa oli nainen kapteenina :(

Vittuku yritin käydä rautakaupassa ja ainoa vapaa myyjä oli nainen. Pitää mennä toiste. Ei taas tule yhtään mitään mistään.

Meillä roihahti pihasauna viime kesänä palamaan, mutta kun palokunta tuli ja siellä olikin yks palomiehistä nainen, niin sanoin, ettei tosta nyt mitään tule, että antaa palaa vaan.

• ylös 42
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei päästäis mua kahdestaan tuollaiselle vastaanotolle. Ehkä ois hyväkin saada miestyöntekijä niin silloin omakin mies olisi takuuvarmasti aina mukana neuvolassa. :)

Anteeksi, mitä minä juuri luin?

• ylös 42
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä roihahti pihasauna viime kesänä palamaan, mutta kun palokunta tuli ja siellä olikin yks palomiehistä nainen, niin sanoin, ettei tosta nyt mitään tule, että antaa palaa vaan.

Ihan oikein teit. Kyllä minäkin oisin soittanut toisen palokunnan paikalle.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei päästäis mua kahdestaan tuollaiselle vastaanotolle. Ehkä ois hyväkin saada miestyöntekijä niin silloin omakin mies olisi takuuvarmasti aina mukana neuvolassa. :)

Anteeksi, mitä minä juuri luin?

Liekö kulttuurieroja.

Vierailija

En oikein ymmärrä miten miesterkkari voi haitata. Miesgynen vielä ymmärrän jossei sellaista halua, mutta eihän terkka koske alapäähän. Mahaa tunnustelee ja puhutaan raskausasioista. Ei se kauhean intiimiä ole.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Kai voi vaihtaa. Itse en ikimaailmassa menisi naispuoliselle lääkärille taikka edes hammaslääkärille.
M45

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei päästäis mua kahdestaan tuollaiselle vastaanotolle. Ehkä ois hyväkin saada miestyöntekijä niin silloin omakin mies olisi takuuvarmasti aina mukana neuvolassa. :) Mutta ei taida olla miehiä meidän paikkakunnalla.

OT, mutta teidän suhde kuulostaa olevan terveellä pohjalla.

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Ei kai ekalla kerralla puhuta muusta kuin tupakasta, sairauksista yms. Varmaan voisit mennä tälle sen yhden kerran ja sanoa sitten että haluat toisen terkan, jos koet liian ahdistavana. Ymmärrän siinä mielessä että itse koen todella ahdistavana että gyne tai kätilö tai papakokeen ottaja tms olisi mies, minulla tosin on traumoja. Tätäkään asiaa ei ole helppo sellaisen ymmärtää, joka ei itse ole sitä kokenut, kuten tämänkin ketjun vastauksista huomaa.

• ylös 10
  • alas 7
Vierailija

Ihan hullua... Nauvolalääkäreisssä on aika paljon lääkäriopiskeijoita pakollisessa harjoittelussa, ja ne vielä saattaa tehdä alatutkimuksen, lääkäriopiskelijoista on puolet miehiä. Myös lastenlääkäreistä ja synnytyslääkäreistä löytyy miehiä.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Itse jouduin käymään neuropsykologilla, joka oli mies. Oikeasti pelotti, mitä tapahtuu,  mutta onneksi ei kysynyt tai yrittänyt mitään sopimatonta, vaan kaikki sujui asiallisesti ja olen itse hyvin tarkka tuollaisesta. Tosin tuo neuropsykologi taisi olla homo ja itse en ole mikään kaunis nainen. Silti jos saisin valita asioisin kaikissa vastaavissa tilanteissa naisen kanssa. Käyn aina naiskassalla  ruokakaupassa ja istun esim. bussissa naisen viereen ja jään seisomaan. Kerran tosin kassa vaihtui mieheen juuri minun kohdallani, enkä voinut enää vaihtaa kassaa kun olin jo ladonnut ostokseni hihnalle. Mutta tuo kokemus oli hyvin hämmentävä. Elämäni pelottavimpia kokemuksia oli kun mamumies istui bussissa viereeni. Toki bussi oli silloin aika täynnä, enkä ehtinyt nousta pois. Onneksi ei yrittänyt mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin käymään neuropsykologilla, joka oli mies. Oikeasti pelotti, mitä tapahtuu,  mutta onneksi ei kysynyt tai yrittänyt mitään sopimatonta, vaan kaikki sujui asiallisesti ja olen itse hyvin tarkka tuollaisesta. Tosin tuo neuropsykologi taisi olla homo ja itse en ole mikään kaunis nainen. Silti jos saisin valita asioisin kaikissa vastaavissa tilanteissa naisen kanssa. Käyn aina naiskassalla  ruokakaupassa ja istun esim. bussissa naisen viereen ja jään seisomaan. Kerran tosin kassa vaihtui mieheen juuri minun kohdallani, enkä voinut enää vaihtaa kassaa kun olin jo ladonnut ostokseni hihnalle. Mutta tuo kokemus oli hyvin hämmentävä. Elämäni pelottavimpia kokemuksia oli kun mamumies istui bussissa viereeni. Toki bussi oli silloin aika täynnä, enkä ehtinyt nousta pois. Onneksi ei yrittänyt mitään.

Mahtaa olla elämä hankalaa.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla elämä hankalaa.

Ainakin jos ei tunnista niin selvää trollia, että  Timo T.A. Mikkonenkin sen näkisi.

• ylös 12
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.