Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Obsidan-kuuri ja ripuli - onko joku keino välttää ripuli?

Vierailija
06.04.2016 |

Oli pakko jättää tänään kapseli väliin, kun ärsyttää jatkuva ripulointi. Huomenna taas...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obsidan aiheuttaa todella monille ripulointia, mikäli tarvitse rautakuuria, Retafer on vatsaystävällisempi rautavalmiste.

Vierailija
2/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Obsidan aiheuttaa todella monille ripulointia, mikäli tarvitse rautakuuria, Retafer on vatsaystävällisempi rautavalmiste.

Noi Obsidanit on aika kalliita, ei huvittaisi ostaa vielä toistakin valmistetta. Mä käskin miehen tuoda Maltoferia, mutta apteekista oli lykätty käteen tuo.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ottaa se pilleri vaikka aterian yhteydessä, jos olet ottanut tyhjään vatsaan, tai päinvastoin. Tai jos olet ottanut aamuisin, koita ottaa ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
4/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita ottaa se pilleri vaikka aterian yhteydessä, jos olet ottanut tyhjään vatsaan, tai päinvastoin. Tai jos olet ottanut aamuisin, koita ottaa ennen nukkumaanmenoa.

Täytyy kokeilla. Oon ottanut aterian yhteydessä aamulla.

Ap

Vierailija
5/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ottaa rautatabletin aterialla, niin ateriassa ei saisi olla sitten maitotuotteita (myös juustot jne), kananmunia tai tummaa viljaa, sillä ne hankaloittavat raudan imeytymistä. Sinuna ostaisin sen Retaferin, sillä on paremmin siedetty valmiste.

Vierailija
6/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ottaa rautatabletin aterialla, niin ateriassa ei saisi olla sitten maitotuotteita (myös juustot jne), kananmunia tai tummaa viljaa, sillä ne hankaloittavat raudan imeytymistä. Sinuna ostaisin sen Retaferin, sillä on paremmin siedetty valmiste.

Tiedän nuo ruokarajoitteet kapselin oton yhteydessä. Ei ole just nyt varaa vaihtaa valmistetta.

Ap

Vierailija
7/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlailin tässä juuri itsekin miten välttää ripuli Obsidan -kuurin aikana, pitänee alkaa ottaa ruoan kanssa. Tämä nyt on kolmas paketti, kahden ensimmäisen paketin kanssa ei ollut ongelmaa.

Käsittääkseni Retafer nimenomaan aiheuttaa herkemmin löysää vatsaa, Obsidanin pitäisi olla vatsaystävällisempi.

Vierailija
8/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seur. Kerralla sitä Kräuterblutsaftia. Mulla meni Obsidanin kanssa yrjöämiseksi ja ripuloimiseksi. Mahaan sattui ja selkään sattui. Kunnes hankin tuon rautamehun ja johan alkoi taas elo normalisoitua.

Vierailija
9/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekit saa varmaan hyvät bonukset Obsidanista koska sitä tarjotaan AINA ekana. Ei sovi minullekaan. Maltofer on minulle parempi.

Vierailija
10/21 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta seur. Kerralla sitä Kräuterblutsaftia. Mulla meni Obsidanin kanssa yrjöämiseksi ja ripuloimiseksi. Mahaan sattui ja selkään sattui. Kunnes hankin tuon rautamehun ja johan alkoi taas elo normalisoitua.

http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/simmons.htm

Valitettavasti niistä ei kukaan koskaan tee mitään ilmoitusta edes fimealle.

Vierailija
11/21 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olet elossa?

Vierailija
12/21 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vastannut:-(

Vierailija
13/21 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elä ota joka päivä. Joka toinen päivä imeytyy paremmin.

Vierailija
14/21 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on parempi:

Ferrodan Fe2+ 100 mg on vahva rautavalmiste, joka tarkoitettu lisäämään raudan saantia. Tabletissa yhdistyvät vatsaystävällinen rauta ja C-vitamiini, joka parantaa raudan imeytymistä. Valmisteen rauta on hyvin imeytyvää rauta(II)bisglysinaattia, joka ei ärsytä vatsaa ja on siksi paremmin siedetty kuin muut rautayhdisteet.

https://www.nettiapteekki.fi/tuotteet/447/rauta/58350/ferrodan-fe2-100-…

Vierailija
15/21 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on parempi:

Ferrodan Fe2+ 100 mg on vahva rautavalmiste, joka tarkoitettu lisäämään raudan saantia. Tabletissa yhdistyvät vatsaystävällinen rauta ja C-vitamiini, joka parantaa raudan imeytymistä. Valmisteen rauta on hyvin imeytyvää rauta(II)bisglysinaattia, joka ei ärsytä vatsaa ja on siksi paremmin siedetty kuin muut rautayhdisteet.

https://www.nettiapteekki.fi/tuotteet/447/rauta/58350/ferrodan-fe2-100-…

Ferrodan:

"Tabletti on pitkävaikutteinen ja vapauttaa rautaa suolistossa useamman tunnin ajan, mikä lisää vatsaystävällisyyttä entisestään."

Vierailija
16/21 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat rautaa liikaa. Joka toinen päivä riittää. Enempää ei imeydy.

Vierailija
17/21 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrodan on hellempi

Vierailija
18/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan rautani illalla aterian yhteydessä, eikä vaivoja tule. Kokeilin samaa valmistetta aamulla ja sain valtavan vesiripulin.

Käytän nyt jotain marketin halpis Vahva Rauta 100 mg, otan 2 tablettia joka toinen ilta. Arvot ovat pysyneet ok (hieman nousseet) läpi raskauden.

Vierailija
19/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sideral forte vatsaystävällisin imeytymistekniikkansa ansiosta, toki myös kallis…

Vierailija
20/21 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrodan on todella hyvä! Ei tule mulle ainakaa vatsaoireita vaikka söis joka päivä. Otan omani aina lounaan tai päivällisen yhteydessä kun on silloin suurempi ateriakoko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan