Nyt olen NÄHNYT KAIKEN siis aivan törkeää käytöstä!!!!!!
Huh huh!! Olin äsken eräässä julkisessa paikassa, jossa oli erään taulun julkistamistilaisuus. Paikalla oli paljon väkeä ja valokuvaaja.
No, eräs ihminen tuli sisään ja olisi ilmeisesti asioinut tuossa virastossa. Tyyppi katseli tilannetta, valokuvaajaa jne. Ja kääntyi kannoilleen ja poistui koko rakennuksesta.
Olenko ainoa, jonka mielestä käytös oli törkeää???
Kommentit (13)
Olet ainoa. Jos ihminen tuli väärään paikkaa ja huomasi sen ja poistui ei siinä ole mitään törkeää.
👴🏾🧓🏾👶🏾🧒🏾🧑🏾 oliko kyseessä puppalan väki?
Minäkin olisin tuollaisessa tilanteessa lähtenyt pois ja tullut myöhemmin hoitamaan asiani. En olisi halunnut häiritä tilaisuutta. Ja inhoan kuvia itsestäni, eli en haluaisi ottaa riskiä, että päätyisin mihinkään kuviin.
Se olin minä, sori törkeyteni, mutta en halua tulla kuvatuksi.
Voi ap parka. Sulla on vielä paljon kestettävää oikeasti törkeiden ihmisten kanssa, jos tuo meni jo noin tunteisiin.
Mitä ap tuon ihmisen olisi pitänyt tehdä, että olisit tyytyväinen? Jos olisi jäänyt, olisit varmana haukkunut hänet tilaisuutta häirinneeksi linssiluteeksi tms?
Ja mikähän tuossa oli törkeää, voisitko selventää?
Olisko tyypin pitänyt alkaa esim. ölisemään kovaan ääneen jotain tai muuten kiinnittää huomio itseensä, että olisi ollut "normaalia"...
Onpas oudot käsitykset ap:lla😆
Lienee ihan Porvoosta...
Hohhoijaa. Kaikki eivät halua kuvatuksi. Ihan siitä varman kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vähänpä on kaikki.
Aloittajalle tämä on nyt maailmanloppu ja totaalinen kauhistus.
Tässä ap:lle OIKEASTI törkeää käytöstä;
Työkaverin läksiäisissä eräs jopa hieman korkeassa asemassa oleva ihminen myöhästyi tilaisuudesta ja tullessaan tilanteeseen kovaan ääneen kiinnitti huomion itseensä...
Mietipä sitä.
Et ole. Sulla on vielä kovin paljon nähtävää.
Ei varmaan halunnut valokuvaan ja lehteen?