Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti panojen määrästä puhuminen parisuhteen alussa tabu?

Vierailija
05.04.2016 |

Tuli mieleen tuosta "Naisen eletty elämä"-ketjusta, ja ihan nainen siis itsekin olen. Siellä väitettiin kiven kovaan, että entisten seksisuhteiden määrästä ei ole tarpeen keskustella, ja että siitä puhuminen olisi jopa jotenkin epänormaalia.. Kyllä mä ainakin haluaisin tietää onko miehellä panoja takana 5 vai 235. Ei se ole "ihan se ja sama", vaan kertoo jotain suhtautumisesta seksiin ja toiseen ihmiseen.

Alapeukuttakaa, olkaa hyvät.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut arviolta 40-50 miestä. En todellakaan muista montako, enkä edes nimiä. Onko se paljon vai vähän? Parisuhteessa olen aina uskollinen, satun vaan olemaan seksuaalisesti todella aktiivinen/halukas nainen.

Esim.viimeisten 4 kk aikana minulla on ollut 6 eri kumppania. Kyllä niitä tähän tahtiin kertyy...Sinkkuna elelen.

T. Yli 3-kymppinen nainen

Olen ikäisesi sinkkumies ja en käsitä miten tuo on mahdollista. Minun pitäisi ravottaa lompakkoa, että pääsisin tuollaisiin lukuihin. Minusta tuo on paljon.

No, näihin kuuteen lukeutuu ex-mies, ex-seksisuhdemies, yksi tinderseksideitti, yksi laivapano (jota tapasin toistekin ihan selvinpäin) sekä kaksi lomalla tavattua heppua (lomaromanssia), joista toista itseasiassa tapailen tällä hetkellä.

Tarvitseeko tähän erikseen mainita, että olen vetävän näköinen nainen, eikä tarjokkaista ole pulaa, kyllä niitä tunkisi ovista ja ikkunoista jos haluaisin.

Miksi ihmeessä? Minulla on ollut 25 voden aikana seksisuhde vain yhteen naiseen. En koe menettäneeni mitään. Sinullakaan ei näytä kuitenkaan okevan nyt parempaa tekemistä kuin kirjoitella av paöstalla. Uskotko olevasi minua tai vaimoani onnellisempi?

En usko. Mistä moinen päätelmä? Ihmeellisestä asioista jotkut vetävät johtopäätöksiä. Oletko sinä kuitenkin salaa kateellinen?

Voi olla, että minullakin olisi takana vain 1 seksisuhde, jos olisin tavannut Sen Oikean teini-ikäisenä. Vaan kun en tavannut. Sen vuoksi otan seksini sieltä, mistä pystyn.

Ja toden totta, olen sinkku ja kyllä minulla on aikaa kirjoitella myös av-palstalla.

Vierailija
62/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta "Naisen eletty elämä"-ketjusta, ja ihan nainen siis itsekin olen. Siellä väitettiin kiven kovaan, että entisten seksisuhteiden määrästä ei ole tarpeen keskustella, ja että siitä puhuminen olisi jopa jotenkin epänormaalia.. Kyllä mä ainakin haluaisin tietää onko miehellä panoja takana 5 vai 235. Ei se ole "ihan se ja sama", vaan kertoo jotain suhtautumisesta seksiin ja toiseen ihmiseen.

Puhutaanko nyt panojen vai kumppaneiden määrästä?

Jos otetaan esimerkiksi 10 vuotta parisuhteessa ollut ihminen ja 10 vuotta sinkkuna, joitain lyhyitä suhteita ja yhde yön suhteita sinä aikana harrastanut ihminen, niin panojen määrä on ihan varmasti isompi sillä yhdessä pitkässä parisuhteessa olleella. Siinä parisuhteessa on luultavasti ollut myös paljon vapautuneempaa seksiä ilman sp-tautiriskien ja niiden vaatiman kondomin aiheuttamia esteitä.

Siksi minua hymyilyttää aina sisäänpäin, kun joku lassukka toitottaa sydämen syvällä rintaäänellä, että hänelle kelpaisi korkeintaan yhdessä aikaisemmassa suhteessa ollut nainen. Se, jos joku, on saanut panoja elämänsä aikana, ja luultavasti kaipaa sitä nimenomaista exäänsä enemmän kuin satunnaisseksiä mahdollisesti harrastanut sinkkusiskonsa.

Aina puhutaan kumppanien määrästä. Korkea panojen määrä yhden ja saman kumppanin kanssa on vain hyvä asia. Mies joka etsii "matalalukuista" naista etsii sitoutumiskykyistä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrät ei kiinnosta. Niistä saa 'vähän' valehdella tai mieluummin jättää kertomatta. Enemmän kiinnostaa - ja tästä ei saa valehdella - onko tauteja.

Haittaako maksullisissa käyminen?

Mitä mm. tämän palstan reaktioita olen seurannut tuosta aiheesta, siitä ei kannata kertoa yhdellekään kumppaniehdokkaalle jos on käynyt maksullisissa.

Kyllä se tulee selville :)

Vierailija
64/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrät ei kiinnosta. Niistä saa 'vähän' valehdella tai mieluummin jättää kertomatta. Enemmän kiinnostaa - ja tästä ei saa valehdella - onko tauteja.

Mitä mm. tämän palstan reaktioita olen seurannut tuosta aiheesta, siitä ei kannata kertoa yhdellekään kumppaniehdokkaalle jos on käynyt maksullisissa.

Miten :)?

Vierailija
65/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan esimerkiksi 10 vuotta parisuhteessa ollut ihminen ja 10 vuotta sinkkuna, joitain lyhyitä suhteita ja yhde yön suhteita sinä aikana harrastanut ihminen, niin panojen määrä on ihan varmasti isompi sillä yhdessä pitkässä parisuhteessa olleella. Siinä parisuhteessa on luultavasti ollut myös paljon vapautuneempaa seksiä ilman sp-tautiriskien ja niiden vaatiman kondomin aiheuttamia esteitä.

Siksi minua hymyilyttää aina sisäänpäin, kun joku lassukka toitottaa sydämen syvällä rintaäänellä, että hänelle kelpaisi korkeintaan yhdessä aikaisemmassa suhteessa ollut nainen. Se, jos joku, on saanut panoja elämänsä aikana, ja luultavasti kaipaa sitä nimenomaista exäänsä enemmän kuin satunnaisseksiä mahdollisesti harrastanut sinkkusiskonsa.

Aina puhutaan kumppanien määrästä. Korkea panojen määrä yhden ja saman kumppanin kanssa on vain hyvä asia. Mies joka etsii "matalalukuista" naista etsii sitoutumiskykyistä naista.

Kumma juttu, että vielä vuonna 2016 joku uskoo, että seksikumppanien määrä korreloi sitoutumiskyvyn kanssa.

Vierailija
66/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut arviolta 40-50 miestä. En todellakaan muista montako, enkä edes nimiä. Onko se paljon vai vähän? Parisuhteessa olen aina uskollinen, satun vaan olemaan seksuaalisesti todella aktiivinen/halukas nainen.

Esim.viimeisten 4 kk aikana minulla on ollut 6 eri kumppania. Kyllä niitä tähän tahtiin kertyy...Sinkkuna elelen.

Olen ikäisesi sinkkumies ja en käsitä miten tuo on mahdollista. Minun pitäisi ravottaa lompakkoa, että pääsisin tuollaisiin lukuihin. Minusta tuo on paljon.

No, näihin kuuteen lukeutuu ex-mies, ex-seksisuhdemies, yksi tinderseksideitti, yksi laivapano (jota tapasin toistekin ihan selvinpäin) sekä kaksi lomalla tavattua heppua (lomaromanssia), joista toista itseasiassa tapailen tällä hetkellä.

Tarvitseeko tähän erikseen mainita, että olen vetävän näköinen nainen, eikä tarjokkaista ole pulaa, kyllä niitä tunkisi ovista ja ikkunoista jos haluaisin.

Miksi ihmeessä? Minulla on ollut 25 voden aikana seksisuhde vain yhteen naiseen. En koe menettäneeni mitään. Sinullakaan ei näytä kuitenkaan okevan nyt parempaa tekemistä kuin kirjoitella av paöstalla. Uskotko olevasi minua tai vaimoani onnellisempi?

En usko. Mistä moinen päätelmä? Ihmeellisestä asioista jotkut vetävät johtopäätöksiä. Oletko sinä kuitenkin salaa kateellinen?

Voi olla, että minullakin olisi takana vain 1 seksisuhde, jos olisin tavannut Sen Oikean teini-ikäisenä. Vaan kun en tavannut. Sen vuoksi otan seksini sieltä, mistä pystyn.

Ja toden totta, olen sinkku ja kyllä minulla on aikaa kirjoitella myös av-palstalla.

Heitä nyt vielä Hitlerkortti samaan kasaan tuon kateuskortin kanssa. Jos odottelisi sitä oikeaa, niin tuskin panisit 18 tyyppiä vuodessa, sillä aikoinaan sen oikean löytäneetkään ei aina harrasta noin paljon selsiä.

Kysymys oli vain miksi. Ei tarvi vastata.

Vierailija
67/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi aihe on luontevaa käydä suhteen alussa läpi. En ymmärrä myöskään ajatusta siitä, ettei asialla ole mitään merkitystä. Eikä asia voi mielestä olla mikään salaisuus, joten en ymmärrä miksei asiasta voisi puhua. 

Minä en taas ymmärrä miksi siitä pitäisi puhua. Pidemmät suhteet täytyy toki kertoa koska niistä jokatapauksessa tulee kuulemaan jostain.

Ja kiinnostaisi tietää miksi suhteet ovat päättäneet, vaikka siitä kuulee tietysti vain sen toisen version.

Mutta seksikumppanien määrä ei ole kiinnostava, niitähän saattaa kertyä ellei löydy uutta pitkäaikaisempaa kumppania nopeasti.

Vierailija
68/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se riittää naisena, että olet aivan tavis ja vientiä riittää. Toisin se on meillä tavismiehillä. Itse yritän vältellä kaltaisiasi naisia.

Veikkaan, että onnistut erittäin hyvin :-DDD

Vierailija
69/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako mies sanoa naiselle tosi pienen luvun, jos asia tulee naisen kanssa puheeksi? Menettääkö mies kiinnostavuutensa naisen silmissä, jos ei ole saanut muita naisia petiin asti?

Vierailija
70/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että vielä vuonna 2016 joku uskoo, että seksikumppanien määrä korreloi sitoutumiskyvyn kanssa.

No ehkä 2016 edelleen ymmärretään se että jos joka yhdyntä on eri tyypin kanssa niin kyseinen yksilö ei ole kovin parisuhdesitoutuvaa tyyppiä.

enkä nyt ota mitään kantaa siihen että onko tämä hyväksyttävää vai paheksuttavaa.

Vierailija
71/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketko sinä sitten panosi? Montako tulee vuodessa?

vain yhden ihmisen kanssa ja sormet riittää laskemiseen.

t. 25 vuotta yhdessä

Teillä pannaan sitten TODELLA harvoin. Voisi jopa sanoa, että teillä ei ole yhdyntöjä lainkaan.

Vierailija
72/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä toi aihe on luontevaa käydä suhteen alussa läpi. En ymmärrä myöskään ajatusta siitä, ettei asialla ole mitään merkitystä. Eikä asia voi mielestä olla mikään salaisuus, joten en ymmärrä miksei asiasta voisi puhua. 

Minä en taas ymmärrä miksi siitä pitäisi puhua. Pidemmät suhteet täytyy toki kertoa koska niistä jokatapauksessa tulee kuulemaan jostain.

Ja kiinnostaisi tietää miksi suhteet ovat päättäneet, vaikka siitä kuulee tietysti vain sen toisen version.

Mutta seksikumppanien määrä ei ole kiinnostava, niitähän saattaa kertyä ellei löydy uutta pitkäaikaisempaa kumppania nopeasti.

Mistä niitä seksikumppaneita kertyy, jos ei löydy pitkäaikaista kumppania nopeasti?

Vierailija
73/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen asenteesta seksuaalisuutta ja naisia kohtaan:)

Vierailija
74/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä sanoa ihan suoraan että olisin mielummin 1200 naista nussinut alfa kuin 3 lapsisen perheen isi. Mutta minkäs teet.

Vierailija
75/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä nyt vielä Hitlerkortti samaan kasaan tuon kateuskortin kanssa. Jos odottelisi sitä oikeaa, niin tuskin panisit 18 tyyppiä vuodessa, sillä aikoinaan sen oikean löytäneetkään ei aina harrasta noin paljon selsiä.

Kysymys oli vain miksi. Ei tarvi vastata.

Heitin "kateuskortin" siksi, että se oli aivan täysin yhtä idioottimainen kuin sinun heittosi siitä, luulenko olevani onnellisempi kuin sinä ja vaimosi. Sarkasmi on taitolaji. Hyvää yötä ;)

Vierailija
76/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi tietää, en edes suuntaa-antavaa. Se ei minua millään tasolla kiinnosta, jos siis puhutaan pelkästään seksikumppanien määrästä. Sen sijaan taas aiemmat parisuhde"kokemukset" ovat niitä, mistä olisin tietyllä tavalla kiinnostunut; onko seurustellut aiemmin kuinka vakavasti, onko ylipäätään sitoutuvainen tyyppi ymsyms.

Ei tulisi pieneen mieleenkään avata myöskään omaa seksihistoriaani, ei sillä että asiaa mitenkään häpeilisin tmv; se vain on minun oma, henkilökohtainen asiani. Tästäkään tekstistä ei voi päätellä, onko kumppaneita kaksi vai kolme, sillä kyse ei ole lukumäärästä vaan omasta ajatusmaailmasta.

Mutta mitä väliä sillä on, että onko seurustellut aikasemmin vakavasti? Eihän se seurustelun puute kerro muusta kuin että ei ole vielä sattunut sopivaa kohdalle. Eikä myöskään sitoutumisesta. Itse haluan ja pystyn kyllä sitoutumaan, mutta en ole vielä löytänyt kumppania vaikka olenkin reilusti yli parikymppinen nainen.

Jos on harrastanut paljon irtosuhteita niin kyllä se viittaa siihen, ettei sitoutumiseen kykene, tai ei sitä halua, väitti mitä tahansa. Poikkeuksia tietty aina löytyy, mutta ne onkin poikkeuksia, epätodennäköisiä kohtaamisia.

Vierailija
77/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä minusta on hulvattoman hauskaa, on että samana päivänä valitetaan naisten haluttomuutta (pihtaamista) ja sitä, että naiset haluavat seksiä (myös sinkkuina).

Jos haluaa naisen, jolle seksi ei ole tärkeää, niin kannattaa valita sellainen. Ja olla valittamatta sitten seksin puutteesta.

Jos haluaa naisen, jonka kanssa on paljon seksiä myös parisuhteessa, niin kannattaa valita sellainen. Ja olla valittamatta siitä, että hän on ehtinyt harrastaa sitä muidenkin kanssa.

FYI: ei ole olemassa neitsyitä, jotka muuttuvat nymfoiksi kun solmivat vakiintuneen parisuhteen.

Vierailija
78/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako mies sanoa naiselle tosi pienen luvun, jos asia tulee naisen kanssa puheeksi? Menettääkö mies kiinnostavuutensa naisen silmissä, jos ei ole saanut muita naisia petiin asti?

Todellakin kehtaa. Itselle on plussaa, jos mies ei ole nainut ympäriinsä.

Vierailija
79/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä minusta on hulvattoman hauskaa, on että samana päivänä valitetaan naisten haluttomuutta (pihtaamista) ja sitä, että naiset haluavat seksiä (myös sinkkuina).

Jos haluaa naisen, jolle seksi ei ole tärkeää, niin kannattaa valita sellainen. Ja olla valittamatta sitten seksin puutteesta.

Jos haluaa naisen, jonka kanssa on paljon seksiä myös parisuhteessa, niin kannattaa valita sellainen. Ja olla valittamatta siitä, että hän on ehtinyt harrastaa sitä muidenkin kanssa.

FYI: ei ole olemassa neitsyitä, jotka muuttuvat nymfoiksi kun solmivat vakiintuneen parisuhteen.

Amen!!!

Vierailija
80/133 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen asenteesta seksuaalisuutta ja naisia kohtaan:)

Ajattelet aika ennakkoluuloisesti asiasta. Esimerkiksi minä olen kiinnostunut naisen nautinnosta seksissä, mutta valitettavasti minua on suojattu ulkonäöllä naisia vastaan. En ole käynyt maksullisissa, mutta se voi olla tulevaisuudessa edessä, jos suosio naisten keskuudessa ei muutu :-)