Onko oikeasti panojen määrästä puhuminen parisuhteen alussa tabu?
Tuli mieleen tuosta "Naisen eletty elämä"-ketjusta, ja ihan nainen siis itsekin olen. Siellä väitettiin kiven kovaan, että entisten seksisuhteiden määrästä ei ole tarpeen keskustella, ja että siitä puhuminen olisi jopa jotenkin epänormaalia.. Kyllä mä ainakin haluaisin tietää onko miehellä panoja takana 5 vai 235. Ei se ole "ihan se ja sama", vaan kertoo jotain suhtautumisesta seksiin ja toiseen ihmiseen.
Alapeukuttakaa, olkaa hyvät.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes osaisi itse vastata jos ihan tarkka lukema pitäisi antaa. Pidättekö te ihan kirjaa kaikista kumppaneista vai miten te tiedätte? Oletan että en ole ainut joka on ollut aktiivinen tällä saralla.
Naisena varmasti vaikea pitää tarkka luku mielessä, mutta miehenä muistan kuukauden tarkkuudella ajankohdan ja nimet.
IkisinkkumiesTarkoitatko että nainen sekoaa laskuisaan nopeammin?
Ei vaan 99.9% naisista on paljon enemmän seksikumppaneita mitä minulla.
Ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut arviolta 40-50 miestä. En todellakaan muista montako, enkä edes nimiä. Onko se paljon vai vähän? Parisuhteessa olen aina uskollinen, satun vaan olemaan seksuaalisesti todella aktiivinen/halukas nainen.
Esim.viimeisten 4 kk aikana minulla on ollut 6 eri kumppania. Kyllä niitä tähän tahtiin kertyy...Sinkkuna elelen.
T. Yli 3-kymppinen nainen
Mistä ihmeestä niitä kumppaneita löytyy?? N30 jonka luku on pienempi kuin yksi...
Vierailija kirjoitti:
Pakko valehdella. Kukaan ei kestäis mun totuutta.
Valehtelu ei ole koskaan hyvä pohja eikä kanna pitkään. Luultavasti olet juuri valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut arviolta 40-50 miestä. En todellakaan muista montako, enkä edes nimiä. Onko se paljon vai vähän? Parisuhteessa olen aina uskollinen, satun vaan olemaan seksuaalisesti todella aktiivinen/halukas nainen.
Esim.viimeisten 4 kk aikana minulla on ollut 6 eri kumppania. Kyllä niitä tähän tahtiin kertyy...Sinkkuna elelen.
Olen ikäisesi sinkkumies ja en käsitä miten tuo on mahdollista. Minun pitäisi ravottaa lompakkoa, että pääsisin tuollaisiin lukuihin. Minusta tuo on paljon.
Kerron, että heitä on ollut 100 ja sitten katsomme kuvaamiani panovideoita esileikiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes osaisi itse vastata jos ihan tarkka lukema pitäisi antaa. Pidättekö te ihan kirjaa kaikista kumppaneista vai miten te tiedätte? Oletan että en ole ainut joka on ollut aktiivinen tällä saralla.
Naisena varmasti vaikea pitää tarkka luku mielessä, mutta miehenä muistan kuukauden tarkkuudella ajankohdan ja nimet.
IkisinkkumiesTarkoitatko että nainen sekoaa laskuisaan nopeammin?
Ei vaan 99.9% naisista on paljon enemmän seksikumppaneita mitä minulla.
Ikisinkkumies
Sama asia
Vierailija kirjoitti:
Kerron, että heitä on ollut 100 ja sitten katsomme kuvaamiani panovideoita esileikiksi
Axl! Nyt pois somesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäisesi sinkkumies ja en käsitä miten tuo on mahdollista. Minun pitäisi ravottaa lompakkoa, että pääsisin tuollaisiin lukuihin. Minusta tuo on paljon.
Teillä on se pieni ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, näihin kuuteen lukeutuu ex-mies, ex-seksisuhdemies, yksi tinderseksideitti, yksi laivapano (jota tapasin toistekin ihan selvinpäin) sekä kaksi lomalla tavattua heppua (lomaromanssia), joista toista itseasiassa tapailen tällä hetkellä.
Tarvitseeko tähän erikseen mainita, että olen vetävän näköinen nainen, eikä tarjokkaista ole pulaa, kyllä niitä tunkisi ovista ja ikkunoista jos haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Herkuttelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yksisetteinen kanta. Naista ei vähääkään kiinnosta montaako nies on pannut. Miksi siis säästellä. t.mies
Juu ei tosiaan kannata ainakaan minun takiani alkaa säästelemään. En säästelisi itsekään mahdollisten tulevien kumppanieni varalta vaan ihan itseni takia ja itsekkäistä syistä.
No mutta sinä oletkin kevytkenkäinen hepsankeikka jota on jo kaikki naapurienkin koirat käyneet hässimässä
Siis et todellakaan ole mitään vaimomatskuaMistä sinä tiedät monenko kanssa oikeasti on ollu sellainen jonka sinä luulet täyttävän kristilliset siveyskäsitykset ja olevan näin ns.vaimomatskua? Ihan voin vinkkinä kertoa että naiset valehtelee tuossa aika reippaasti.
No ihan vaan vinkkinä voin kertoa että ateistina en juurikaan ole kiinnostunut kristillisistä arvoista, vaikkakin tiedän myös sen että raamatunkin mukaan naiset ovat valehtelevia lieroja.
No mä lopetin laskemisen 10 kohdalla, enkä oikeasti enää tiedä montako niitä nyt on. Varmaan joku 17-20. Toivon, että löytäisin parisuhdematskua olevan miehen ja luku jäisi sen myötä tähän. Jos kuitenkin olen vielä vaikka 5 vuotta sinkkuna, luku varmasti kasvaa.
Musta luku ei kuulu kenellekään. Tietysti haluan miehen, joka suhtautuu seksiin yhtä vapaasti kuin minä, joten tuskin luku olisi ongelma hänelle. Olen tällainen akateeminen vähän hippi nainen, joten en missään nimessä ota esimerkiksi uskovaista tai muutenkaan seksiin rajoittuneesti suhtautuvaa miestä. Oikeastaan näkisin itseni suhteessa vain toisen humanistin kanssa, mutta humanistimiehistä on ihan järjetön kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, näihin kuuteen lukeutuu ex-mies, ex-seksisuhdemies, yksi tinderseksideitti, yksi laivapano (jota tapasin toistekin ihan selvinpäin) sekä kaksi lomalla tavattua heppua (lomaromanssia), joista toista itseasiassa tapailen tällä hetkellä.
Tarvitseeko tähän erikseen mainita, että olen vetävän näköinen nainen, eikä tarjokkaista ole pulaa, kyllä niitä tunkisi ovista ja ikkunoista jos haluaisin.
No se riittää naisena, että olet aivan tavis ja vientiä riittää. Toisin se on meillä tavismiehillä. Itse yritän vältellä kaltaisiasi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Minulla on ollut 25 voden aikana seksisuhde vain yhteen naiseen. En koe menettäneeni mitään. Sinullakaan ei näytä kuitenkaan okevan nyt parempaa tekemistä kuin kirjoitella av paöstalla. Uskotko olevasi minua tai vaimoani onnellisempi?
Vierailija kirjoitti:
No mä lopetin laskemisen 10 kohdalla, enkä oikeasti enää tiedä montako niitä nyt on. Varmaan joku 17-20. Toivon, että löytäisin parisuhdematskua olevan miehen ja luku jäisi sen myötä tähän. Jos kuitenkin olen vielä vaikka 5 vuotta sinkkuna, luku varmasti kasvaa.
Musta luku ei kuulu kenellekään. Tietysti haluan miehen, joka suhtautuu seksiin yhtä vapaasti kuin minä, joten tuskin luku olisi ongelma hänelle. Olen tällainen akateeminen vähän hippi nainen, joten en missään nimessä ota esimerkiksi uskovaista tai muutenkaan seksiin rajoittuneesti suhtautuvaa miestä. Oikeastaan näkisin itseni suhteessa vain toisen humanistin kanssa, mutta humanistimiehistä on ihan järjetön kilpailu.
Mitä hittoa :D ?
Jos jollain on mutkaton sihde seksiin niin uskovaisilla lestoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi tietää, en edes suuntaa-antavaa. Se ei minua millään tasolla kiinnosta, jos siis puhutaan pelkästään seksikumppanien määrästä. Sen sijaan taas aiemmat parisuhde"kokemukset" ovat niitä, mistä olisin tietyllä tavalla kiinnostunut; onko seurustellut aiemmin kuinka vakavasti, onko ylipäätään sitoutuvainen tyyppi ymsyms.
Ei tulisi pieneen mieleenkään avata myöskään omaa seksihistoriaani, ei sillä että asiaa mitenkään häpeilisin tmv; se vain on minun oma, henkilökohtainen asiani. Tästäkään tekstistä ei voi päätellä, onko kumppaneita kaksi vai kolme, sillä kyse ei ole lukumäärästä vaan omasta ajatusmaailmasta.
Mutta mitä väliä sillä on, että onko seurustellut aikasemmin vakavasti? Eihän se seurustelun puute kerro muusta kuin että ei ole vielä sattunut sopivaa kohdalle. Eikä myöskään sitoutumisesta. Itse haluan ja pystyn kyllä sitoutumaan, mutta en ole vielä löytänyt kumppania vaikka olenkin reilusti yli parikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Mateematikko on kaikkien sexisymboleiden isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka edes tietää/muistaa onien seksikumppaneiden määrää? nykynen poikaystävä tietää kyllä sen että on mulla useampia ollu mut vaikka kysyiskin määrää en kyllä osais sanoa ;) sitäpaitsi kaikkihan dikkaa seksistä ja jos on sinkku niin miks ei sais harrastaa seksiä vaikka kolmen erin kanssa joka päivä?
N18Aika horo oot jos et muista, mutta taidatkin vain provoilla.
ei se minusta horoa tee jos en muista. sama kun vaikka kysyis et montako kertaa oot masturboinu viimevuoden ainana? aika helvetin järestelmällinen ja ahdasmielinn ihminen muistais :D
Kyläpyörälogiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi tietää, en edes suuntaa-antavaa. Se ei minua millään tasolla kiinnosta, jos siis puhutaan pelkästään seksikumppanien määrästä. Sen sijaan taas aiemmat parisuhde"kokemukset" ovat niitä, mistä olisin tietyllä tavalla kiinnostunut; onko seurustellut aiemmin kuinka vakavasti, onko ylipäätään sitoutuvainen tyyppi ymsyms.
Ei tulisi pieneen mieleenkään avata myöskään omaa seksihistoriaani, ei sillä että asiaa mitenkään häpeilisin tmv; se vain on minun oma, henkilökohtainen asiani. Tästäkään tekstistä ei voi päätellä, onko kumppaneita kaksi vai kolme, sillä kyse ei ole lukumäärästä vaan omasta ajatusmaailmasta.
Mutta mitä väliä sillä on, että onko seurustellut aikasemmin vakavasti? Eihän se seurustelun puute kerro muusta kuin että ei ole vielä sattunut sopivaa kohdalle. Eikä myöskään sitoutumisesta. Itse haluan ja pystyn kyllä sitoutumaan, mutta en ole vielä löytänyt kumppania vaikka olenkin reilusti yli parikymppinen nainen.
Mutta jos lyhyitä seurustelusuhteita on kymmeniä tai satoja, niin se kyllä kertoo jotain.
Kyllä mua ainakin kiinnostaa montaako mies on ennen minua pannut.
En ole mustasukkainen/vihainen/katkera, oli määrä sitten 0 tai 30. Kiinnostaa vain tietää. Toisaalta tämän ikäisellä jos määrä menee jo yli 30, saattaisin ajatella etteivät arvomme täysin kohtaa. Mutta utelenkin kumppaniltani aina varmaan liikaa eksistä/säädöistä/entisistä panoistaj kaikesta muustakin hänen menneisyydestään. Tuntuu siltä, että yksilön menneisyyden ymmärtäminen auttaa ymmärtämään paremmin myös sitä, miksi hän on nykyään sellainen kuin on.
Keneltä muulta mies voisi kuulla seksihistoriani kuin minulta?
Eikä minulla ole todellakaan tarvetta valehdella tai kaunistella; jos mies joskus kysyy, niin vastaukseni on, että en ole pitänyt lukua enkä pidä sitä olennaisena. Olisin aika yllättynyt, jos hän näiden yhteisten vuosien jälkeen kysyisi. Enkä koe itse tarvetta kysyä. Silti ei ole luurankoja kaapeissa.