Onko oikeasti panojen määrästä puhuminen parisuhteen alussa tabu?
Tuli mieleen tuosta "Naisen eletty elämä"-ketjusta, ja ihan nainen siis itsekin olen. Siellä väitettiin kiven kovaan, että entisten seksisuhteiden määrästä ei ole tarpeen keskustella, ja että siitä puhuminen olisi jopa jotenkin epänormaalia.. Kyllä mä ainakin haluaisin tietää onko miehellä panoja takana 5 vai 235. Ei se ole "ihan se ja sama", vaan kertoo jotain suhtautumisesta seksiin ja toiseen ihmiseen.
Alapeukuttakaa, olkaa hyvät.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
kuka edes tietää/muistaa onien seksikumppaneiden määrää? nykynen poikaystävä tietää kyllä sen että on mulla useampia ollu mut vaikka kysyiskin määrää en kyllä osais sanoa ;) sitäpaitsi kaikkihan dikkaa seksistä ja jos on sinkku niin miks ei sais harrastaa seksiä vaikka kolmen erin kanssa joka päivä?
N18
Aika horo oot jos et muista, mutta taidatkin vain provoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes osaisi itse vastata jos ihan tarkka lukema pitäisi antaa. Pidättekö te ihan kirjaa kaikista kumppaneista vai miten te tiedätte? Oletan että en ole ainut joka on ollut aktiivinen tällä saralla.
Naisena varmasti vaikea pitää tarkka luku mielessä, mutta miehenä muistan kuukauden tarkkuudella ajankohdan ja nimet.
Ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Aika yksisetteinen kanta. Naista ei vähääkään kiinnosta montaako nies on pannut. Miksi siis säästellä. t.mies
Juu ei tosiaan kannata ainakaan minun takiani alkaa säästelemään. En säästelisi itsekään mahdollisten tulevien kumppanieni varalta vaan ihan itseni takia ja itsekkäistä syistä.
On ja parempi että kuulee sen suoraan sinulta kuin joltain muulta.
Kaikilla on oma historiansa olipa se millainen tahansa mutta jos jo suhteen alussa rupeaa valehtelemaan ja kaunistelemaan todellisuutta, niin siitä kiinni jääminen on enemmän kuin noloa eikä voi olla vaikuttamatta toiseen ja hänen luottamiseen sinuun.
Mitä vähemmän on luurankoja kaapissa, sitä helpompi on elää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedättä että se mies kertoo oikean lukumäärän kun sitä tivataan? Tuossapa aihe jossa väittäisin lähes kaikkien kaunistelevan tai jättävän jotain kertomatta ja etenkin suhteen alussa kun ei vielä kunnolla tunne toista eikä toisen reaktioita. Ja juuri tästä syystä on ihan yks hailee luetellaanko niitä entisiä panoja vai ei koska totuudenmukaista kertomusta ei todennäköisesti saa kuitenkaan. Ja mitään velvollisuutta siihen ei myöskään ole paitsi jos sattuu kantamaan jotain tautia.
Miehillä kaunistelu tarkoittaa sitä että määrä kerrotaan kolmella ja naisilla sitä että määrä jaetaan kolmella.
Ikuinen tilastollinen mysteeri on se että miten miehillä voi olla selvästi enemmän seksisuhteita vaikka naisilla on niitä myös enemmän saman sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aika yksisetteinen kanta. Naista ei vähääkään kiinnosta montaako nies on pannut. Miksi siis säästellä. t.mies
Ei miestäkään kiinnosta montako nainen on pannut, kun minä kerran niin sanon. T. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka edes tietää/muistaa onien seksikumppaneiden määrää? nykynen poikaystävä tietää kyllä sen että on mulla useampia ollu mut vaikka kysyiskin määrää en kyllä osais sanoa ;) sitäpaitsi kaikkihan dikkaa seksistä ja jos on sinkku niin miks ei sais harrastaa seksiä vaikka kolmen erin kanssa joka päivä?
N18Aika horo oot jos et muista, mutta taidatkin vain provoilla.
ei se minusta horoa tee jos en muista. sama kun vaikka kysyis et montako kertaa oot masturboinu viimevuoden ainana? aika helvetin järestelmällinen ja ahdasmielinn ihminen muistais :D
Herrasmies ei naisasioistaan puhu! Pitäisin miestä tosi huonokäytöksisenä, jos hän alkaisi luetella minulle panojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta "Naisen eletty elämä"-ketjusta, ja ihan nainen siis itsekin olen. Siellä väitettiin kiven kovaan, että entisten seksisuhteiden määrästä ei ole tarpeen keskustella, ja että siitä puhuminen olisi jopa jotenkin epänormaalia.. Kyllä mä ainakin haluaisin tietää onko miehellä panoja takana 5 vai 235. Ei se ole "ihan se ja sama", vaan kertoo jotain suhtautumisesta seksiin ja toiseen ihmiseen.
Puhutaanko nyt panojen vai kumppaneiden määrästä?
Jos otetaan esimerkiksi 10 vuotta parisuhteessa ollut ihminen ja 10 vuotta sinkkuna, joitain lyhyitä suhteita ja yhde yön suhteita sinä aikana harrastanut ihminen, niin panojen määrä on ihan varmasti isompi sillä yhdessä pitkässä parisuhteessa olleella. Siinä parisuhteessa on luultavasti ollut myös paljon vapautuneempaa seksiä ilman sp-tautiriskien ja niiden vaatiman kondomin aiheuttamia esteitä.
Siksi minua hymyilyttää aina sisäänpäin, kun joku lassukka toitottaa sydämen syvällä rintaäänellä, että hänelle kelpaisi korkeintaan yhdessä aikaisemmassa suhteessa ollut nainen. Se, jos joku, on saanut panoja elämänsä aikana, ja luultavasti kaipaa sitä nimenomaista exäänsä enemmän kuin satunnaisseksiä mahdollisesti harrastanut sinkkusiskonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes osaisi itse vastata jos ihan tarkka lukema pitäisi antaa. Pidättekö te ihan kirjaa kaikista kumppaneista vai miten te tiedätte? Oletan että en ole ainut joka on ollut aktiivinen tällä saralla.
Naisena varmasti vaikea pitää tarkka luku mielessä, mutta miehenä muistan kuukauden tarkkuudella ajankohdan ja nimet.
Ikisinkkumies
Tarkoitatko että nainen sekoaa laskuisaan nopeammin?
Lasketko sinä sitten panosi? Montako tulee vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos otetaan esimerkiksi 10 vuotta parisuhteessa ollut ihminen ja 10 vuotta sinkkuna, joitain lyhyitä suhteita ja yhde yön suhteita sinä aikana harrastanut ihminen, niin panojen määrä on ihan varmasti isompi sillä yhdessä pitkässä parisuhteessa olleella. Siinä parisuhteessa on luultavasti ollut myös paljon vapautuneempaa seksiä ilman sp-tautiriskien ja niiden vaatiman kondomin aiheuttamia esteitä.
Siksi minua hymyilyttää aina sisäänpäin, kun joku lassukka toitottaa sydämen syvällä rintaäänellä, että hänelle kelpaisi korkeintaan yhdessä aikaisemmassa suhteessa ollut nainen. Se, jos joku, on saanut panoja elämänsä aikana, ja luultavasti kaipaa sitä nimenomaista exäänsä enemmän kuin satunnaisseksiä mahdollisesti harrastanut sinkkusiskonsa.
No en olisi yhtään varma tuosta määrästä. Taitaa monessa lyhyessä suhteessa tulla paljon enemmän yhdyntöjä kuin yhdessä pitkässä.
Vierailija kirjoitti:
Lasketko sinä sitten panosi? Montako tulee vuodessa?
vain yhden ihmisen kanssa ja sormet riittää laskemiseen.
t. 25 vuotta yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta se paljonko miehellä on seksikumppaneita. Olen aina ollut kiinnostunut vain siitä onko miehellä millaisia suhteita takana, kuinka pitkiä ja esim. miten mies kertonut erojen syistä. Se kertoo minulle enemmän siitä millainen ihminen on seksikumppanien lukumäärän sijaan jos olen hänestä vakavassa mielessä kiinnostunut.
Eli sua nimenomaan kiinnostaa seksikumppanien määrä ja se kuinka nopeasti mies on valmis intiimiin kanssakäymiseen. Lisäksi sä haluat nimenomaan tietää onko mies enemmän vakavien parisuhteiden vai pelkkien panosuhteiden perään. Kärjistetysti sanoen, kun miehellä jolla on paljon pitkiä suhteita takana ei todennäköisesti ole paljon seksikumppaneita/yhdenillan juttuja ja miehellä jolla ei ole pitkiä suhteita on todennäköisesti enemmän seksikumppaneita/yhdenillan juttuja.
Ja pettäjät on sitten ihan oma lukunsa.
Mulla on ollut arviolta 40-50 miestä. En todellakaan muista montako, enkä edes nimiä. Onko se paljon vai vähän? Parisuhteessa olen aina uskollinen, satun vaan olemaan seksuaalisesti todella aktiivinen/halukas nainen.
Esim.viimeisten 4 kk aikana minulla on ollut 6 eri kumppania. Kyllä niitä tähän tahtiin kertyy...Sinkkuna elelen.
T. Yli 3-kymppinen nainen
Herkuttelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tosiaan kannata ainakaan minun takiani alkaa säästelemään. En säästelisi itsekään mahdollisten tulevien kumppanieni varalta vaan ihan itseni takia ja itsekkäistä syistä.
No mutta sinä oletkin kevytkenkäinen hepsankeikka jota on jo kaikki naapurienkin koirat käyneet hässimässä
Siis et todellakaan ole mitään vaimomatskua
Älä vaan kerro sitä puolisolleni joka on viimeiset parikymmentä vuotta ollut ainut "pano".
Herkuttelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sinä oletkin kevytkenkäinen hepsankeikka jota on jo kaikki naapurienkin koirat käyneet hässimässä
Siis et todellakaan ole mitään vaimomatskua
Mistä sinä tiedät monenko kanssa oikeasti on ollu sellainen jonka sinä luulet täyttävän kristilliset siveyskäsitykset ja olevan näin ns.vaimomatskua? Ihan voin vinkkinä kertoa että naiset valehtelee tuossa aika reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiertopalkinto on todennäköisemmin nopeammin kierrätyksessä. Jätän väliin tämän kierroksen. t. Lassukka
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut arviolta 40-50 miestä. En todellakaan muista montako, enkä edes nimiä. Onko se paljon vai vähän? Parisuhteessa olen aina uskollinen, satun vaan olemaan seksuaalisesti todella aktiivinen/halukas nainen.
Esim.viimeisten 4 kk aikana minulla on ollut 6 eri kumppania. Kyllä niitä tähän tahtiin kertyy...Sinkkuna elelen.
T. Yli 3-kymppinen nainen
Ei kai tuo niin paljon ole, jos noin miettii.
Mutta montako tuossa on sellaisia jotka olisit voinut jättää kokematta ja montako sellaista joita kaipaat ja olisit halunnut jäävän viimeiseksi?
t. mies