Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa likaisilla neuloilla pistetyistä on suhtautunut tietoon rauhallisesti. Miten sinä olisi treagoinut?

Vierailija
31.03.2016 |

"Hus on onnistunut tavoittamaan lähes kaikki potilaat, jotka ovat voineet altistua tartuntataudeille käytettyjen neulojen takia, kertoo ylilääkäri Asko Järvinen. Ainoastaan yhtä potilasta ei ole vielä saatu kiinni.

Järvisen mukaan tavoitettujen potilaiden reaktiot ovat vaihdelleet, mutta suurin osa on suhtautunut tietoon rauhallisesti. Joukossa ei ole lapsia tai alaikäisiä.

Noin parikymmentä potilasta on mahdollisesti altistunut tartuntataudeille käytettyjen neulojen takia eilen Helsingissä Huslabissa Kampissa. Tartuntariski on äärimmäisen pieni.

STT

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se aika kauheeta odotella monta kuukautta tietoa... ja sinä aikana käyttää yhdynnässä kondomia ja miettiä aina kun lastaan suukottaa että ei kai musta tartu mitään.

Vaikka riski on pieni, se on olemassa. Vielä kauheampaa kuin saada tartunta itse olisi tieto siitä että on itse tartuttanut rakkaitaan.

Vierailija
62/63 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan se aika kauheeta odotella monta kuukautta tietoa... ja sinä aikana käyttää yhdynnässä kondomia ja miettiä aina kun lastaan suukottaa että ei kai musta tartu mitään.

Vaikka riski on pieni, se on olemassa. Vielä kauheampaa kuin saada tartunta itse olisi tieto siitä että on itse tartuttanut rakkaitaan.

Tuota ajatellen, vaatisin varmaan poliisitutkintaa. Ja vahingonkorvauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan