Taidan olla kelju ihminen.t.ammattivalittaja
Otin yhteyttä oikeusapuun tuossa perintöjutussa. Ei se välttämättä mitään hyödytä mutta saa edes tehtyä kiusaa.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
No mitä oikeusavussa sanottiin? Oletko perintökaaren tai testamentin mukaan oikeutettu perintöön?
Muuttaminen maksaa, joten ymmärrän kyllä, että raha olisi tervetullut. Oletko jo saanut "pienen yksiösi" takuuvuokran maksettua? Auttaisiko anoppi tai sisko? Pojan ensi talven lasketteluvälineiden ostamista/ vuokraamista ehdit miettiä loppuvuodesta.
Ei sieltä vielä ole soitettu minulleppäin, siis oikeusavusta. En kyllä välttämättä usko että tämä mitään auttaa mutta laittaa ainakin vähän kapuloita rattaisiin. Mua ei siskot auta, he vihaavat minua.ap
Vierailija kirjoitti:
Mua ei siskot auta, he vihaavat minua.ap
On kyllä vaikea keksiä mistä tuollainen voisi johtua.
Mutta on sinussa kyllä se hyvä puoli, että käytät tuota ammattivalittajaa johdonmukaisesti otsikoissasi, eli siitä edes jotain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei siskot auta, he vihaavat minua.ap
On kyllä vaikea keksiä mistä tuollainen voisi johtua.
Mutta on sinussa kyllä se hyvä puoli, että käytät tuota ammattivalittajaa johdonmukaisesti otsikoissasi, eli siitä edes jotain plussaa.
No ei heillä mitään syytä mua olisikkaan vihata mutta olen kuulemma elänyt niin huonon elämän etteivät viitsi edes tervehtiä. Huonoon elämääni kuuluu edellinen mies joka oli rikollinen ja adoptioon anto. Itse sanoivat pari kuukautta sitten nämä asiat syiksi kun kysyin miksi vihaavat minua.ap
Kenelle sä haluat tehdä kiusaa ja panna kapuloita rattaisiin? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tässä perintöasiassa koska koen että se menee väärin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeminen ei riitä oikeudessa vaan pitää osoittaa lakipykälien kautta että asiat menee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mä ymmärsin että perintöasiassa. Mutta ketä sä haluat siinä kiusata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeminen ei riitä oikeudessa vaan pitää osoittaa lakipykälien kautta että asiat menee väärin.
Ei tietenkään riitä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ihmisiä joiden mukaan mun ei kuuluisi perintöä saada.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sitä lakimiestä, joka sen perinnönjaon on toimittanut? Turha sitä on kiusata, sehän on vain tehnyt työnsä ja toiminut niin kuin laki sanoo. Ei se ole omasta päästään sitä keksinyt, että sulle ei kuulu perintö, siihen on oltava jokin syy. Ei juristit hatusta näitä juttuja vedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sitä lakimiestä, joka sen perinnönjaon on toimittanut? Turha sitä on kiusata, sehän on vain tehnyt työnsä ja toiminut niin kuin laki sanoo. Ei se ole omasta päästään sitä keksinyt, että sulle ei kuulu perintö, siihen on oltava jokin syy. Ei juristit hatusta näitä juttuja vedä.
Ei mitään lakimiestä vaan meitä osakkaita.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat kiusata perinnön muita osakkaita. Mutta eiväthän he ole voineet jättää sinua perinnöttä ilman syytä. Perintö on pakko jakaa niin kuin laki sanoo. Kerroit aiemmin, että sulle on kyllä ilmoitettu, miksi sulle ei tule perintöä. Etkö usko sitä ilmoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat kiusata perinnön muita osakkaita. Mutta eiväthän he ole voineet jättää sinua perinnöttä ilman syytä. Perintö on pakko jakaa niin kuin laki sanoo. Kerroit aiemmin, että sulle on kyllä ilmoitettu, miksi sulle ei tule perintöä. Etkö usko sitä ilmoitusta?
En usko koska se syy on 22v vanha ja vielä väärin perusteltu.ap
No sitten vaan otat oman lakimiehen selvittämään asiaa. Jos syy sun perinnöttä jättämiseen ei lain edessä päde, sittenhän sulle on kuin onkin rahaa tulossa.
Vierailija kirjoitti:
No sitten vaan otat oman lakimiehen selvittämään asiaa. Jos syy sun perinnöttä jättämiseen ei lain edessä päde, sittenhän sulle on kuin onkin rahaa tulossa.
Niin no siksi mä oikeusapuun yhteyttä otinkin. Haluan selvittää asian tarkasti.ap
Hyvä homma. Varaudu nyt kuitenkin siihenkin mahdollisuuteen, että oikeusavusta kerrotaan asian menneen oikein ja sulle ei syystä tai toisesta tosiaan sitä perintöosuutta kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma. Varaudu nyt kuitenkin siihenkin mahdollisuuteen, että oikeusavusta kerrotaan asian menneen oikein ja sulle ei syystä tai toisesta tosiaan sitä perintöosuutta kuulu.
Tottakai mä tiedän että noinkin voi käydä.ap
Se sun pankissa työskentelevä sisko varmaan tuntee perinnönjakopykälät. On vaikea kuvitella, että se ei tietäisi, miten tämä teidän perintö lain mukaan jakautuu. Jos se on sulle kertonut syyn siihen, miksi sulle ei tule siitä osuutta, voisi veikata että se on lainmukainen syy.
Vierailija kirjoitti:
Se sun pankissa työskentelevä sisko varmaan tuntee perinnönjakopykälät. On vaikea kuvitella, että se ei tietäisi, miten tämä teidän perintö lain mukaan jakautuu. Jos se on sulle kertonut syyn siihen, miksi sulle ei tule siitä osuutta, voisi veikata että se on lainmukainen syy.
Saan minä nyt oikeusaputoimiston kautta ottaa asioista selvää eipä siitä isoa laskua voi tulottomallle ja varattomalle ihmiselle tulla.ap
No mitä oikeusavussa sanottiin? Oletko perintökaaren tai testamentin mukaan oikeutettu perintöön?
Muuttaminen maksaa, joten ymmärrän kyllä, että raha olisi tervetullut. Oletko jo saanut "pienen yksiösi" takuuvuokran maksettua? Auttaisiko anoppi tai sisko? Pojan ensi talven lasketteluvälineiden ostamista/ vuokraamista ehdit miettiä loppuvuodesta.