Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä makuisia nää Julia-konvehdit muka on olevinaan?

Vierailija
31.12.2022 |

Ei niistä löydä kuin sokerin ja happamuuden makua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaja Fazer eli halvinta mitä olla voi. Vanhoista omenista maku ja punajuurista väri. Sekaan keinotekoisia aromeja ja happoja.

Vierailija
2/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta sitten syönyt niitä. Ihan ok makuinen. En tosin ostaisi, mut jos tarjotaan, otan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapanta??? Ap:n kannattaisi mennä kiireesti lääkäriin jos makea maistuu happamalle.

Vierailija
4/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sokeri, glukoosisiirappi, vesi, kaakaomassa, kaakaovoi, hyytelöimisaine (E440), happamuudensäätöaineet (E330, E331, E337), MAITOrasva, emulgointiaine (SOIJAlesitiini), säilöntäaine (E202), aromit. SAATTAA SISÄLTÄÄ PÄHKINÄÄ, MANTELIA JA GLUTEENIA SISÄLTÄVÄÄ VILJAA. Tummassa suklaassa vähintään 47% kaakaota."

Tumma suklaa pitäisi nimisuojata niin että vähintään 80% pitää olla kaakaota.

Vierailija
5/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossa mun Klassikot-rasiassa lukee vain että hedelmän makuisia, en kyllä osaisi erotella että mitä hedelmää. Happamia ne ei kyllä ole lainkaan. Söin kyllä vaan yhden ihan maistaakseni, marmeladi ja vielä yhdistettynä suklaaseen ei ole yhtään mun juttu.

Vierailija
6/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen makuisia ja vissiin halpoja?

Vierailija
7/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän makuisia. Syön laatikollisen vartissa.

Vierailija
8/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni maistuu appelsiineille, yksi lempisuklaistani jouluna.

Vierailija
9/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä paskaa sitten sellainen. Sama kuin söisi happoa.

Vierailija
10/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän makuisia. Syön laatikollisen vartissa.

Minulla on semmoinen iso kannellinen muovirasia, johon olen laittanut sekaisin Julia, Da Capo ja Fazermint konvehteja. En ole muuten mikä kova suklaan syöjä, mutta voihan niitä muutaman syödä kahvin kanssa tai tv:tä katsellessa.

Vierailija
11/20 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään. Mauttomia.

Vierailija
12/20 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöhän joku muitakin outoja makuyhdisteitä, jä väittävät niiden olevan hyviä, koska päällä lukee niin.

Ilokseni sain noita julioita monta laatikkoa joululahjaksi, taidan antaa ne ystävälleni joka laittaa kaikeen ruokaan puolukkasurvosta lautaselle, kalasta aina kukkakaaliin ja pitää sitä herkkuna?

Vierailija
13/20 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään niistä. Kiva tietää, että minulla on makuaisti tallessa, kun erotan niiden maun.

Vierailija
14/20 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi että ne on ihan hirveitä, en ymmärrä miten joku voi tykätä noista? Nää on niitä just mitä jää jostain kahvipöydästä yli ja laitetaan sit uudelleen tarjolle seuraavalla kerralla seuraavat 20 kertaa kunnes ne loppuu siitä syystä että joka kerta joku epäonninen päättänyt antaa mahdollisuuden :D Tai sit kun on niitä kolme pakettia kympillä tarjouksia aina niin halutaan montaa eri sorttia tietenkin niin mukaan eksyy vahingossa julia paketti ja annetaan lahjaksi jollekin epäonniselle tai sit kahvipöytään tarjolle just jos halutaan montaa eri vaihtoehtoa tai jos ei ole ikinä maistanut tai muista miltä nuo maistuu :D siis ei voi muuta sanoa kun oksettavaa tavaraa, hyi olkoon 🤢

Vierailija
15/20 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Nykyään maistuvat enää sokerille, joskus ennen maistuivat hedelmäiselle, mutten osaa sanoa, mille hedelmälle.

Vierailija
16/20 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä pahoja, pelkkää ällömakeutta.

Vierailija
17/20 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sokeri, glukoosisiirappi, vesi, kaakaomassa, kaakaovoi, hyytelöimisaine (E440), happamuudensäätöaineet (E330, E331, E337), MAITOrasva, emulgointiaine (SOIJAlesitiini), säilöntäaine (E202), aromit. SAATTAA SISÄLTÄÄ PÄHKINÄÄ, MANTELIA JA GLUTEENIA SISÄLTÄVÄÄ VILJAA. Tummassa suklaassa vähintään 47% kaakaota."

euroopan unionilla voi olla määräyksiä siitä mitä nimityksiä saa suklaasta käyttää. Joten ei ainakaan suomi voik yksin noihin asioihin vaikuttaa.

Vierailija
18/20 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaita! En ole suklaan ystävä, mutta karkkia rakastan, joten Julia on sopiva yhdistelmä. 

Vierailija
19/20 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika klassikkomaku. Noita oli jo omassa lapsuudessa 70-luvulla. En pysty kyllä montaa syömään kerralla. Mutta makeisia ei kannatakaan.

Vierailija
20/20 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia on vadelmamarmeladin ja tumman suklaan yhdistelmä.