Miksi naisilla on parisuhteessa oikeus vaatia kaikenlaista?
Vaatimukset yleensä kohdistuvat yhteiseen elämiseen ja niiden noudattamatta jättäminen aiheuttaa riidan. Riitelyä inhoavana aina alistun kunnes mitta on täynnä ja lähden suhteesta. Näin kävi jo kolmannen kerran. Suhteet ovat kestäneet 1-2 vuotta ja vaatimusten määrä aina lisääntyy suhteen aikana. Miten mielivaltaista käytöstä voi estää ilman riitaa? Vai onko olemassa naisia, jotka ei halua yliotetta suhteessa?
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todennut, että eläminen on naisen kanssa mahdotonta. On kokeiltu enkä jaksa riidellä koko aika, parempi olla yksin. Nykyään pitäisi olla joku kynnysmatto enkä aio sellaiseen suostua.
siis en ymmärrä minulla ei ole ikinä ollut tälläisiä ongelmia, tämän on pakko olla jonkun ujon vässykän tekstiä joka kääntää katseensa nopeasti maahan kun häntä katsoo, noin puolet miehistä on tälläisiä alistujia.
minua ei kukaan ole pompotellut mutta ihan itse istun sohvalle vasta kun kodin perus jutut on hanskassa, kokkaamisesta tykkäävänä ja siinä oikeasti nopeana olevana hoidan myös sen niin ei paljoa valituksen aiheita jää, ihan sama onko muijaa teen nämä jutut eli mitä vittua? kertokaa lisää tai käsken teitä kasvattamaan munat ja alkamaan mieheksi!
Se on juuri päinvastoin, pidän puoleni ja siihen homma kaatuu.
eli vänkäät ja sitten teitä on kaksi mahallaan kiukuttelemassa?
jos sinulle valitetaan aiheesta korjaa asia, jos et ymmärrä mistä sinulle valitetaan ota selvää, jos sinulle valitetaan turhasta halutaan että tekisit jotain etkä olisi ärsyttävä vässykkä jonka olemus vituttaa, eli kasvata pallit.
kun naisen on hyvä olla niin ne käyttäytyvät fiksusti, sitten jos joku kismittää alkaa oireilu ja toisilla se voi olla jopa mielenvikaista lapsellisuutta.
Naiset alapeukuttaa ja raivoavat niille miehille jotka eivät mukisematta siedä teidän paskaanne. Tasa-arvo teille tarkoittaa että kaikki pitää mennä niinkuin te haluatte, sentakia moni meistä elääkin yksin ihan tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen todennut, että eläminen on naisen kanssa mahdotonta. On kokeiltu enkä jaksa riidellä koko aika, parempi olla yksin. Nykyään pitäisi olla joku kynnysmatto enkä aio sellaiseen suostua.
siis en ymmärrä minulla ei ole ikinä ollut tälläisiä ongelmia, tämän on pakko olla jonkun ujon vässykän tekstiä joka kääntää katseensa nopeasti maahan kun häntä katsoo, noin puolet miehistä on tälläisiä alistujia.
minua ei kukaan ole pompotellut mutta ihan itse istun sohvalle vasta kun kodin perus jutut on hanskassa, kokkaamisesta tykkäävänä ja siinä oikeasti nopeana olevana hoidan myös sen niin ei paljoa valituksen aiheita jää, ihan sama onko muijaa teen nämä jutut eli mitä vittua? kertokaa lisää tai käsken teitä kasvattamaan munat ja alkamaan mieheksi!
niin ja lisään että kyllä pahan tuulisena muija on yrittänyt tiuskia tai kiukutella jotain mutta saa todella äkkiä nenilleen siinä leikissä, koska me molemmat tiedetään ettei se ole aiheellista ja vedän sen luokan kilarit takaisin että pahaa mieltä on helpompi purkaa lenkillä kuin minuun, sittenhän sinne tuleekin lähdettyä yhdessä ja kun muija on henkisesti alistettu ja nitistetty kerran on hänet hyvä illalla yllättää pitkällä hieronnalla, yleensä jo puolessa tunnissa pitäisi hieroa muualtakin mutta tuhmeliini ei saa sellaista käsittelyä.
antakaa niille omaa lääkettä ja olkaa järkähtämättömiä, en sitten tiedä toimiiko tämä ohjeena kun tulee niin luonnostaan tuo hellän, suojelevan ja vahvan MIEHEN rooli...
Hmm, hellä suojeleva ja vahva mies, jonka täytyy ensin henkisesti alistaa ja nitistää "muija"...ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä seurustele hullujen kanssa, kasvata munat, naiset ei arvosta vässykkää jota voivat pompotella tyhmissä asioissa.
ei tule mieleen muuta kuin vähän kajahtaneet vallan käyttäjät jotka vetävät primääri raivarit pöntön kannesta ylhäällä tai unohtuneesta juomalasista olkkarin pöydällä.
tai sitten olet joku ihmetapaus joka alitajuisesti tarvitsee äidin ja edes yksinasutessa siisteydestä ja arjen hallinnasta ei tule mitään.
paha analysoida kun itse miehenä teen ruokaa joskus ihan puskista vääntäen pikku pihvit kun aluksi oli tarkoitus syödä eilistä makaronilootaa, saatan yhtäkkiä siivota suihkun tai jotain. minulle ei tarvitse nalkuttaa kuin turhasta ja se ei käy päinsä.
Teet asioita joista naiset tykkäävät. Naiset palkitsevat sinut tästä kuin koiran.
ja silloin meitä on kaksi, minä hyvä käytöksinen koira ohjailen ja pidän lapsen tyytyväisenä, mitä luulet minun tekevän muuta kuin vetämällä tarkan ja reilun rajan ja "kouluttamalla" naisen näihin? kaikki kaksi naisystävääni ovat kehränneet kuin kissat.
Nainen voi vaatia siksi että jos vaatimuksia ei täytetä hän ottaa jonosta seuraavan miehen.
Olen nainen, 47 v, ja yhden avioeron kokeneena ja toisissa naimisissa olevana olen oppinut elämästä seuraavaa: vaatimukset tappavat rakkauden. Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toiselta ihmiseltä mitään. Toivoa ja pyytää voi, mutta ei vaatia. Eli minä voin pyytää miestäni lopettamaan tupakanpolton, en vaatia, ja jos hän ei lopeta, on minun vastuullani miettiä, sopeudunko tilanteeseen vai en sopeudu ja siksi teen joitain ratkaisuja.
Myös miehet osaavat vaatia. Ei se mikään naisen yksityisoikeus ole. Ehkä se on vain inhimmillistä, että kaikilla meillä on käsitys, että oma tapa on oikea tapa elää, ja haluamme kontrolloida muita ihmisiä samaan muottiin.
On kahdenlaisia ihmisia: antajia ja ottajia. Kun suhteesse on kaksi ottajaa, niin se on riidantäyteinen. Kun on ottaja ja antaja, vallitsee suhteessa epätasapaino. Kun on kaksi antajaa, on suhde harmoninen - tämän tiedän nykyisen avioliittoni vuoksi.
Ottaja vaatii enemmän kuin antaja, sillä hän katsoo sen oikeudekseen. The giver must set the limits. Because the takers never do.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin ja lisään että kyllä pahan tuulisena muija on yrittänyt tiuskia tai kiukutella jotain mutta saa todella äkkiä nenilleen siinä leikissä, koska me molemmat tiedetään ettei se ole aiheellista ja vedän sen luokan kilarit takaisin että pahaa mieltä on helpompi purkaa lenkillä kuin minuun, sittenhän sinne tuleekin lähdettyä yhdessä ja kun muija on henkisesti alistettu ja nitistetty kerran on hänet hyvä illalla yllättää pitkällä hieronnalla, yleensä jo puolessa tunnissa pitäisi hieroa muualtakin mutta tuhmeliini ei saa sellaista käsittelyä.
antakaa niille omaa lääkettä ja olkaa järkähtämättömiä, en sitten tiedä toimiiko tämä ohjeena kun tulee niin luonnostaan tuo hellän, suojelevan ja vahvan MIEHEN rooli...
Hmm, hellä suojeleva ja vahva mies, jonka täytyy ensin henkisesti alistaa ja nitistää "muija"...ei kiitos.
oli väärä sanamuoto siinä mielessä ihmiset nyt kuitenkin käyvät pientä "taistoa" kaapin paikasta ja turha vänkäys on henkistä vallankäyttöä, nitistämisellä tarkoitin etten alistu siihen yhtään ja kyllä, ihan luonnostaan kaikilta tulee sellaista kepillä jään kokeilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri päinvastoin, pidän puoleni ja siihen homma kaatuu.
eli vänkäät ja sitten teitä on kaksi mahallaan kiukuttelemassa?
jos sinulle valitetaan aiheesta korjaa asia, jos et ymmärrä mistä sinulle valitetaan ota selvää, jos sinulle valitetaan turhasta halutaan että tekisit jotain etkä olisi ärsyttävä vässykkä jonka olemus vituttaa, eli kasvata pallit.
kun naisen on hyvä olla niin ne käyttäytyvät fiksusti, sitten jos joku kismittää alkaa oireilu ja toisilla se voi olla jopa mielenvikaista lapsellisuutta.
Kasvata itse järki päähäsi, tuo joku vässykkänaisen aka tissiposken uho lähinnä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset alapeukuttaa ja raivoavat niille miehille jotka eivät mukisematta siedä teidän paskaanne. Tasa-arvo teille tarkoittaa että kaikki pitää mennä niinkuin te haluatte, sentakia moni meistä elääkin yksin ihan tarkoituksella.
No senhän oppii jo kotona ettei naisia saman katon alle.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, 47 v, ja yhden avioeron kokeneena ja toisissa naimisissa olevana olen oppinut elämästä seuraavaa: vaatimukset tappavat rakkauden. Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toiselta ihmiseltä mitään. Toivoa ja pyytää voi, mutta ei vaatia. Eli minä voin pyytää miestäni lopettamaan tupakanpolton, en vaatia, ja jos hän ei lopeta, on minun vastuullani miettiä, sopeudunko tilanteeseen vai en sopeudu ja siksi teen joitain ratkaisuja.
Myös miehet osaavat vaatia. Ei se mikään naisen yksityisoikeus ole. Ehkä se on vain inhimmillistä, että kaikilla meillä on käsitys, että oma tapa on oikea tapa elää, ja haluamme kontrolloida muita ihmisiä samaan muoottiin.
On kahdenlaisia ihmisia: antajia ja ottajia. Kun suhteesse on kaksi ottajaa, niin se on riidantäyteinen. Kun on ottaja ja antaja, vallitsee suhteessa epätasapaino. Kun on kaksi antajaa, on suhde harmoninen - tämän tiedän nykyisen avioliittoni vuoksi.
Ottaja vaatii enemmän kuin antaja, sillä hän katsoo sen oikeudekseen. The giver must set the limits. Because the takers never do.
tämä oli hyvä! olen yrittänyt juuri sitä päristä tänne että ottamisen ja antamisen tasapainosta käydään sitä vääntöä ja molemmat kokeilevat rajojaan, naisilta menee mielenkiinto mieheen joka antaa tämän tasapainon keinahtaa ja mies taas on täyttä paskaa jos vaatii tai antaa liikaa.
Ap, kerro nyt jo, mitä ne naiset sinulta vaativat. Eihän tässä keskustelussa ole muuten yhtään mitään järkeä.
Miksi ei eläisi omissa asunnoissa, minusta miesten ja naisten ei pidä nykyään asua yhdessä. Kaikille paras ratkaisu, minä en ainakaan muuta ikinä naisen kanssa yhteen, voin kyllä seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon lassukointia!
olen yrittänyt tuoda omaa hölmön nuoren miehen näkemystä ketjuun miten hoitaa tätä ongelmaa joka kyllä on tosi.
tälläistä se on kun naisten kasvattamat miehet on nössöjä ja vaativat prinsessat käyttäytyvät kakaramaisesti.
vanhempana helpottaa niinkuin tämä yksi puhuikin ottamisesta ja antamisesta, joskus pitää vaan jämerästi ottaa ja homma toimii kun muistaa antaa myös samalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro nyt jo, mitä ne naiset sinulta vaativat. Eihän tässä keskustelussa ole muuten yhtään mitään järkeä.
Eli haluatte päästä jänkkäämään jostain kotityöpsykoosista, maanisesta tasojen ja vessanpöntön jyystämisestä, sitähän sinäkin odotat kuola suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon lassukointia!
olen yrittänyt tuoda omaa hölmön nuoren miehen näkemystä ketjuun miten hoitaa tätä ongelmaa joka kyllä on tosi.
tälläistä se on kun naisten kasvattamat miehet on nössöjä ja vaativat prinsessat käyttäytyvät kakaramaisesti.
vanhempana helpottaa niinkuin tämä yksi puhuikin ottamisesta ja antamisesta, joskus pitää vaan jämerästi ottaa ja homma toimii kun muistaa antaa myös samalla.
Voitko lopettaa tuon lassukkajankuttamisen, se ei anna kovin älykästä kuvaa sinusta ja älyltään vähälahjaisten kanssa ei jaksa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sä ap jo kirjoitit, että ensin alistut. Olet alistuva mies, ja valtaa hakevat naiset haistavat sen jo kilometrien päähän. Siksi sinä vedät jatkuvasti puoleesi tuota tekeviä naisia, koska sinua saa ja voi alistaa, kunnes lopulta räjähdät.
Nyt on itsetutkiskelun paikka mistä alistuvuutesi johtuu. Lapsuus mitä todennäköisimmin.
Mikset sinä naisena voi ottaa vastuuta siitä, ettet alista ketään? Voi helvetin helvetti. Haista paska ja miehes nai sua kuitenkin selän takana koska halveksii kaltaistasi mitätöntä kantturaa.
Mä olen mun miehille aina tosi kiltti. En ainakaan vaadi mitään, koska vihaan vaatijoita. Saa tehdä kaikenlaista, mutta pakko ei ole. Jos mies ei miellytä minua, en vaadi vaan päätän suhteen. Nyt olen ollut 10 vuotta mieheni kanssa. Hän hoitaa lapset ja kotia, minä käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon lassukointia!
Surullista, miten paljon täällä pitävät ääntä ihmiset, joille toisen sukupuoli on vihollinen, jota vastaan pitää taistella kehitellen erilaisia strategioita. Kun oikeasti on kyse vain ihmisistä, jotka joko tuleva tai eivät tule toimeen keskenään.
Ihan samalla tavalla hiertäisi omaa sukupuolta oleva kämppis, jonka tavat, arvot ja asenteet poikkeaisivat kovasti omista, olen siitä aivan varma. Jos esimerkiksi siisti ihminen joutuisi elämään samassa taloudessa täydellisen sikapossun kanssa, tuskin olisi väliä sukupuolella. Pattiin ottaisi taatusti joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sä ap jo kirjoitit, että ensin alistut. Olet alistuva mies, ja valtaa hakevat naiset haistavat sen jo kilometrien päähän. Siksi sinä vedät jatkuvasti puoleesi tuota tekeviä naisia, koska sinua saa ja voi alistaa, kunnes lopulta räjähdät.
Nyt on itsetutkiskelun paikka mistä alistuvuutesi johtuu. Lapsuus mitä todennäköisimmin.
Mikset sinä naisena voi ottaa vastuuta siitä, ettet alista ketään? Voi helvetin helvetti. Haista paska ja miehes nai sua kuitenkin selän takana koska halveksii kaltaistasi mitätöntä kantturaa.
Mä olen mun miehille aina tosi kiltti. En ainakaan vaadi mitään, koska vihaan vaatijoita. Saa tehdä kaikenlaista, mutta pakko ei ole. Jos mies ei miellytä minua, en vaadi vaan päätän suhteen. Nyt olen ollut 10 vuotta mieheni kanssa. Hän hoitaa lapset ja kotia, minä käyn töissä.
Ap voi vaikuttaa vain itseensä. Alistaminen on väärin, mutta hän ei voi asiaa muuttaa kuin siten ettei lähde parisuhteeseen alistavien naisten kanssa.
Mikset sinä voi naisena ottaa vastuuta kielenkäytöstäsi ja olla kirjoittamatta noin halveeraavasti ja alatyylisellä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, jos et naisena tiedä.
tuntuu kyllä että vähän pakkokin joskus komennella jos meinaa että asiat tulevat tehdyksi. en kyllä ole muuten kovin vaativa nainen